Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
23-10-2019 13:20
En je punt is??

Jij schreef : "Meghan was al miljonair voordat ze Harry leerde kennen he"

Mijn punt? Gewoon een reactie op jouw reactie.
Dat men niet persé meer zekerheid heeft omdat men miljonair is. Als je miljonair bent moet je evengoed op passen dat het miljoen niet weg vliegt aan dure dingen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
23-10-2019 11:44
Precies mijn punt: Harry en Meghan ontvangen nog altijd geld afkomstig uit het hertogdom Cornwall.
Charles heeft ze dus niet geschrapt zoals Hamer eerder stelde.

Nu nog wel. Maar wat als prins William zijn vader opvolgt?

https://www.google.nl/amp/s/www.thesun. ... -dies/amp/

Prince William is having private meetings to prepare to follow in Prince Charles’

Afbeelding
William seems to be ramping up the preparation as this is the fourth he has attended this yearCredit: Getty - Contributor

Afbeelding
The Duchy estate generated Charles around £20.5million last yearCredit: Reuters
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 25-10-2019 04:50
37.07% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Royaltykenner over docu Harry en Meghan: “Dit lijkt begin van het einde” http://a.msn.com/07/nl-nl/AAJdn7Y?ocid=se

Ik denk dat Harry sowieso een paar tandjes minder mee draait als William zijn vader opvolgt. Dan is Harry net zoveel in tel als prinses Ann, prins Andrew, en prins Edward. Leuk, maar dat is vast niet genoeg. Roepen dat ze het niet meer willen, dat de koninlijkheden niet aardig zijn, en het leven tussen de kasteelmuren zwaar is, is dan voor hun blijkbaar beter, dan toegeven aan 'passen terug doen' omdat dat eigenlijk vanzelfsprekend is.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 23-10-2019 19:25
Reden: schrijffoutje veranderd
63.82% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
23-10-2019 13:56
Nu nog wel. Maar wat als prins William zijn vader opvolgt?

https://www.google.nl/amp/s/www.thesun. ... -dies/amp/

Prince William is having private meetings to prepare to follow in Prince Charles’
Jaaaa, maar dat gaat nog wel even duren he.
In Engeland ben je vorst tot je sterft.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
23-10-2019 18:02
Jaaaa, maar dat gaat nog wel even duren he.
In Engeland ben je vorst tot je sterft.

Charles is nog geen koning maar wel de troonopvolger die naast zijn queen-mom zit. Als Charles koning word treed William in de voetsporen van zijn vader. En de kinderen van William volgen Harry op.

En als de queen (nu 93) straks 130 word, en Charles (nu 70) haalt die hoge leeftijd niet, dan volgt William de queen op.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 23-10-2019 19:33
14.63% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
23-10-2019 19:28
Charles is nog geen koning maar wel de troonopvolger die naast zijn queen-mom zit. Als Charles koning word treed William in de voetsporen van zijn vader. En de kinderen van William volgen Harry op.
De kinderen van William volgen Wiliam op zal je bedoelen
Alle reacties Link kopieren
Vlinder1963 schreef:
23-10-2019 19:32
De kinderen van William volgen Wiliam op zal je bedoelen

Nee dat bedoel ik niet. Die kinderen volgen William pas op als William op hoge leeftijd sterft.

De kinderen van William zijn straks (als William troonopvolger is) "de jonge William en Harry's". Als je begrijpt wat ik bedoel.

ps. Misschien kan ik beter zeggen dat de kinderen van William 'de plaats innemen' van dé Harry-en-William-van-nu.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 23-10-2019 19:41
Reden: ps toegevoegd
14.76% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Soms wordt er zelfs letterlijk een vergrootglas gebruikt door de tabloids:
Queen Elizabeth haalt de foto van Harry en Meghan weg (en laat William en Kate’s foto wel staan):

https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/q ... e-20707140
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
23-10-2019 21:05
Soms wordt er zelfs letterlijk een vergrootglas gebruikt door de tabloids:
Queen Elizabeth haalt de foto van Harry en Meghan weg (en laat William en Kate’s foto wel staan):

https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/q ... e-20707140
Guttegut, die mensen hebben echt niks beters te doen.
Wellicht staat de foto nu op het andere tafeltje, wie zal het zeggen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
23-10-2019 21:05
Soms wordt er zelfs letterlijk een vergrootglas gebruikt door de tabloids:
Queen Elizabeth haalt de foto van Harry en Meghan weg (en laat William en Kate’s foto wel staan):

https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/q ... e-20707140

Die foto staat nu misschien op een ander tafeltje, naast die van Zara, Peter, Eugenie, Beatrice, Louise en James met hun geliefden. Of de butler heeft per ongeluk de foto van Meghan en Harry van het tafeltje gestoten toen hij een sherry of portje op het tafeltje zette.
Op dat tafeltje passen niet alle kleinkinderen. Harry en William zijn niet de enige kleinkinderen van de queen. Die foto's staan vast op een ander ereplekje.

De foto van Harry samen met William staat in ieder geval wel op dezelfde plek
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
23-10-2019 13:48
Jij schreef : "Meghan was al miljonair voordat ze Harry leerde kennen he"

Mijn punt? Gewoon een reactie op jouw reactie.
Dat men niet persé meer zekerheid heeft omdat men miljonair is. Als je miljonair bent moet je evengoed op passen dat het miljoen niet weg vliegt aan dure dingen.

Pfft ok,
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
22-10-2019 23:22

Niemand heeft gevraagd hoe het met haar ging, zei Meghan. En ze bedankte de fotograaf omdat hij de enige was die dat wel vroeg. Ik vind het wel een belediging voor haar vrienden en schoonfamilie.
Eens. En bovendien is het ook niet de job van een journalist om te vragen hoe het met je gaat... Daar zijn je echtgenoot, vrienden en familie voor. Ik wil best geloven dat de Fleet street journalisten soms weerzienwekkend te werk gaan - dat staat buiten kijf.
Maar voor een deel heeft Meghan ook bepaalde dingen op zichzelf afgeroepen denk ik. Neem nou het tumult omtrent de foto's van Meghan gedurende Wimbledon 2019 waar ze alleen zat met haar entourage, de stoelen om haar heen vrijgehouden werden en een ieder die ook maar een beetje te dicht in de buurt kwam verstaan werd gegeven dat er geen foto's gemaakt mochten worden tijdens dit publieke event. Tja... Niet om lullig te doen, maar ik vermoed dat de auto waarmee mevrouw vervoerd werd naar dit event en de bewaking door de belastingbetaler bekostigd zijn. Als je dan naar een publiek event gaat en je stelt je zo op, dan maak je het jezelf ook niet makkelijker en je wordt er ook niet meer 'likable' van.

https://www.vanityfair.com/style/2019/0 ... ally-jones

En ik denk voorts ook dat haar woordkeus dat ze het, kort gezegd, zo zwaar heeft en de pers so 'unfair' is, tijdens de documentaire, waarin zij in Afrika blootgesteld werden aan mensen die het echt (objectieve maatstaven) een stuk slechter hebben en echte wereldproblemen hebben en underprivileged zijn, een beetje lastig is/moeilijk ligt. Ik wil best geloven dat ze het heel erg moeilijk vindt om zo in de belangstelling te staan en het lijkt mij ook niet (altijd) even aangenaam wanneer de dingen die je doet in twijfel worden getrokken en verhalen verzonnen worden. Maar het idee van de tour was grotendeels om te laten zien hoe je arme(re) gebieden beter kunt helpen en nu ligt het accept op hoe Meghan zich voelt. Een tour die nota bene deels is betaald door de Engelse belastingbetaler. Op de een of andere manier vind ik het tijdstip in het licht van de reis niet helemaal passend - again its all about her hoor je de mensen hier zeggen - en niet geheel ten onrechte.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
23-10-2019 22:45
Guttegut, die mensen hebben echt niks beters te doen.
Wellicht staat de foto nu op het andere tafeltje, wie zal het zeggen.
Dit dus. En om daar nou allerlei (ongefundeerde) conclusies aan te verbinden slaat ook nergens op...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
22-10-2019 09:11

Ik vind het trouwens erg jammer dat de mooie documentaire over de reis naar Afrika en de goede doelen die Harry en Meghan ondersteunen, wordt overschaduwd door de problematiek die in de interviews aan het slot aan de orde werd gesteld.
Helemaal mee eens. En... het wordt hen hier in Engeland (waar ik woon) ook niet in dank afgenomen. De documentaire zou moeten gaan over hun werk en nu ligt het accent op de relatie van Harry en Meghan met de media, de lawsuit en de gevoelens van Meghan. Als je je niet geaccepteerd voelt in je nieuwe land door de pers is dat ongetwijfeld verdrietig (al worden er ook goede dingen over haar geschreven), maar door deze actie worden ze niet meer geliefd. Sterker nog, ik denk dat het eerder afbreuk doet aan het goede werk dat ze willen doen voor de mensen die daadwerkelijk deprived zijn...

Ik snap de onrust wel, maar dit was misschien niet zo'n handig moment als je het al nodig vindt om de pers aan te pakken...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
[quote=mdh post_id=30529610 time=1571811517 user_id=182673]
Als je nog wat bronnen kunt opduiken over het verhaal van de theepot en het schrappen van Harry en Meghan als ontvangers van inkomsten uit het hertogdom Cornwall, houd ik me aanbevolen.
Ik lees net een artikel waarin staat dat Harry en Meghan nog wel op de lijst staan:
https://www.google.nl/amp/s/www.thesun. ... -dies/amp/



Ik uitte mijn vermoedens omdat ik conclusies trek uit diverse berichten (reguliere media maar vooral ook sociale media). Dus dat is niet altijd even hard in de zin dat de koninklijke familie dat officieel heeft gemaakt. Ik let namelijk vooral op wat ze niet zeggen. Ook is die berichtgeving op sociale media wat lastig terugzoeken voor mij. Voor wat betreft de website van Charles alvast dit:
https://youtu.be/BB01eHf9zpI

Verder schreef royal correspondent Richard Palmer op Twitter ergens deze week dat het geld voor Sunshine Sachs (het PR bureau van H en M) niet wordt betaald uit de koninklijke pot maar door de Foundation van H en M.
hamer wijzigde dit bericht op 24-10-2019 19:14
Reden: Aanvulling
20.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
23-10-2019 12:28
Maar wanneer weet je zeker dat er een lek is en wanneer is het verzonnen door de pers?
Alles wat je daarna schrijft (ik wil niet alles quoten vanwege lange tekst), het kan allemaal een lek zijn en het kan ook allemaal verzonnen zijn.

Controleerbaar is het inderdaad niet of niet makkelijk. Toch zie ik wel een verschil omdat de koninklijke hofhouding normaliter zo gesloten is als een oester.
hamer wijzigde dit bericht op 24-10-2019 19:29
23.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Baggal schreef:
24-10-2019 16:35
Eens. En bovendien is het ook niet de job van een journalist om te vragen hoe het met je gaat... Daar zijn je echtgenoot, vrienden en familie voor. Ik wil best geloven dat de Fleet street journalisten soms weerzienwekkend te werk gaan - dat staat buiten kijf.
Maar voor een deel heeft Meghan ook bepaalde dingen op zichzelf afgeroepen denk ik. Neem nou het tumult omtrent de foto's van Meghan gedurende Wimbledon 2019 waar ze alleen zat met haar entourage, de stoelen om haar heen vrijgehouden werden en een ieder die ook maar een beetje te dicht in de buurt kwam verstaan werd gegeven dat er geen foto's gemaakt mochten worden tijdens dit publieke event. Tja... Niet om lullig te doen, maar ik vermoed dat de auto waarmee mevrouw vervoerd werd naar dit event en de bewaking door de belastingbetaler bekostigd zijn. Als je dan naar een publiek event gaat en je stelt je zo op, dan maak je het jezelf ook niet makkelijker en je wordt er ook niet meer 'likable' van.

https://www.vanityfair.com/style/2019/0 ... ally-jones

En ik denk voorts ook dat haar woordkeus dat ze het, kort gezegd, zo zwaar heeft en de pers so 'unfair' is, tijdens de documentaire, waarin zij in Afrika blootgesteld werden aan mensen die het echt (objectieve maatstaven) een stuk slechter hebben en echte wereldproblemen hebben en underprivileged zijn, een beetje lastig is/moeilijk ligt. Ik wil best geloven dat ze het heel erg moeilijk vindt om zo in de belangstelling te staan en het lijkt mij ook niet (altijd) even aangenaam wanneer de dingen die je doet in twijfel worden getrokken en verhalen verzonnen worden. Maar het idee van de tour was grotendeels om te laten zien hoe je arme(re) gebieden beter kunt helpen en nu ligt het accept op hoe Meghan zich voelt. Een tour die nota bene deels is betaald door de Engelse belastingbetaler. Op de een of andere manier vind ik het tijdstip in het licht van de reis niet helemaal passend - again its all about her hoor je de mensen hier zeggen - en niet geheel ten onrechte.

Ik ben vanmorgen begonnen met het bekijken van de documentaire, maar helaas ik ben nog niet eens halverwege. Ik zal proberen morgen de documentaire helemaal af te kijken. Wat me opviel heel in het begin van de docu, toen vroeg een journalist aan Meghan "hallo, alles goed?" (in het Engels). Meghan antwoordde met een glimlachend gezicht 'Good' en vertelde toen dat het ouderschap wel zwaar was. Maar dat was niet de journalist waar tegen ze zei dat hij de enige was die vroeg hoe het met haar gaat.

Meghan vertelde aan de journalist dat ze voor de eerste keer in Afrika is. Een stukje verder in de documentaire vliegt Harry naar de bush van Botswana...waar hij met Meghan al eens was vóór hun huwelijk. Heb ik de docu in een verkeerde volgorde gezien? Heb ik iets verkeerd gehoord? Ik zal morgen helemaal overnieuw beginnen.

En inderdaad wat je schrijft over die publieke tribune op Wimbledon, Dat was echt niet fraai.

Meghan Markle duikt onverwacht op tijdens Wimbledon https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190705_044 ... -wimbledon via @hbvl

Afbeelding
Foto: Photo News
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 25-10-2019 05:15
7.48% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ze vinden het leven binnen de kasteelmuren zwaar, maar blijkbaar wilde Meghan wel juist graag op Windsor Castle wonen als onderstaande artikel klopt.
Waarom Meghan en Harry verhuisd zijn naar Frogmore Cottage, en niet op Windsor Castle mochten wonen:

27 AUGUSTUS 2019
Queen rejected Meghan Markle's only wish after wedding as it 'wasn't appropriate'
https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/q ... y-19012284

Maar Harry's oma zei nee en gaf hen in plaats daarvan Frogmore Cottage , dat ze sindsdien voor £ 2,4 miljoen lieten opknappen.

Afbeelding
The couple knew exactly where they wanted to live (Image: Ian Vogler/Daily Mirror)

Afbeelding
Queen Elizabeth II looks on during the wedding of her grandson and Meghan Markle (Image: AFP)

Afbeelding
Frogmore Cottage (Image: REX)
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 25-10-2019 04:39
35.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
24-10-2019 19:26
Ik ben vanmorgen begonnen met het bekijken van de documentaire, maar helaas ik ben nog niet eens halverwege. Ik zal proberen morgen de documentaire helemaal af te kijken. Wat me opviel heel in het begin van de docu, toen vroeg een journalist aan Meghan "hallo, alles goed?" (in het Engels). Meghan antwoordde met een glimlachend gezicht 'Good' en vertelde toen dat het ouderschap wel zwaar was. Maar dat was niet de journalist waar tegen ze zei dat hij de enige was die vroeg hoe het met haar gaat.

Meghan vertelde aan de journalist dat ze voor Een stukje verder in de documentaire vliegt Harry naar de bush van Botswana...waar hij met Meghan al eens was vóór hun huwelijk. Heb ik de docu in een verkeerde volgorde gezien? Heb ik iets verkeerd gehoord? Ik zal morgen helemaal overnieuw beginnen.
Ze was nu voor de eerste keer in het land Zuid Afrika, niet te verwarren met het continent Afrika....

Kijk, nu ook weer in dit topic worden haar woorden zo ontzettend op een weegschaal gelegd, er wordt echt gezocht naar onjuistheden..pff
Gelukkig leest ze niet mee hier.
Alle reacties Link kopieren
Turtlerain schreef:
24-10-2019 19:59
Ze was nu voor de eerste keer in het land Zuid Afrika, niet te verwarren met het continent Afrika....

Kijk, nu ook weer in dit topic worden haar woorden zo ontzettend op een weegschaal gelegd, er wordt echt gezocht naar onjuistheden..pff
Gelukkig leest ze niet mee hier.

Ach dan toch, tjonge jonge is het werkelijk zo erg?

Maar zoals ik al schreef zal ik morgen proberen de docu af te kijken, en zal helemaal overnieuw beginnen.

(Ik mag hopen dat Leontien ook niet mee leest op het topic waar in je vorige week schreef dat je "kostelijk moest lachen" om de vele hatelijkheden die er geschreven werden.)
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Een begroetingsongeluk op het podium.

October 23, 2019
https://www.vanityfair.com/style/2019/1 ... Similarity

Afbeelding
Left, by Karwai Tang/WireImage; right, by Gareth Fuller/Getty Images.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Baggal schreef:
24-10-2019 16:50
Helemaal mee eens. En... het wordt hen hier in Engeland (waar ik woon) ook niet in dank afgenomen. De documentaire zou moeten gaan over hun werk en nu ligt het accent op de relatie van Harry en Meghan met de media, de lawsuit en de gevoelens van Meghan. Als je je niet geaccepteerd voelt in je nieuwe land door de pers is dat ongetwijfeld verdrietig (al worden er ook goede dingen over haar geschreven), maar door deze actie worden ze niet meer geliefd. Sterker nog, ik denk dat het eerder afbreuk doet aan het goede werk dat ze willen doen voor de mensen die daadwerkelijk deprived zijn...

Ik snap de onrust wel, maar dit was misschien niet zo'n handig moment als je het al nodig vindt om de pers aan te pakken...
Charles heeft een documentaire laten maken over zijn werk in het hertogdom Cornwall.
De kijkers prijzen hem; omdat de docu over zijn werkzaamheden gaat en niet over hemzelf. Harry en Meghan worden opgeroepen om een voorbeeld te nemen aan Charles.

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... -show.html
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
De Windsors at War, kopte The Sun vandaag.
Flink overtrokken stuk over Meghan die een tentoonstelling van Charles niet bijwoonde “omdat er camera’s aanwezig” waren.

Interessanter is het gedeelte waarin staat dat de Britten graag willen dat de Queen tussenbeide komt om de oneindigheid tussen Harry en Meghan en de rest vd Koninklijke familie op te lossen. Elizabeth vindt dit echter de taak van Charles en daarin heeft ze gelijk. Hij bereidt zich nu voor om in korte tijd het koningschap over te nemen, en daar hoort dus ook “Family management” bij, vind ik.

https://www.thesun.co.uk/news/10207357/ ... -tensions/
De toekomst is niet meer wat het was
Baggal schreef:
24-10-2019 16:50
Helemaal mee eens. En... het wordt hen hier in Engeland (waar ik woon) ook niet in dank afgenomen. De documentaire zou moeten gaan over hun werk en nu ligt het accent op de relatie van Harry en Meghan met de media, de lawsuit en de gevoelens van Meghan. Als je je niet geaccepteerd voelt in je nieuwe land door de pers is dat ongetwijfeld verdrietig (al worden er ook goede dingen over haar geschreven), maar door deze actie worden ze niet meer geliefd. Sterker nog, ik denk dat het eerder afbreuk doet aan het goede werk dat ze willen doen voor de mensen die daadwerkelijk deprived zijn...

Ik snap de onrust wel, maar dit was misschien niet zo'n handig moment als je het al nodig vindt om de pers aan te pakken...
Harry en Meghan doen er goed aan het Engelse volk de rug toe te keren. Gewoon omdat ze te goed zijn voor de bagger dat ze van het volk over zich heen krijgen. Dan kan de bevolking zich bekommeren over de brexit.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
25-10-2019 08:34


Interessanter is het gedeelte waarin staat dat de Britten graag willen dat de Queen tussenbeide komt om de oneindigheid tussen Harry en Meghan en de rest vd Koninklijke familie op te lossen.
Que? Als ik gvd ruzie heb met mijn broer dan heb ik ruzie met mijn broer. Kan heel Nederland wel vinden dat mijn oma er wat aan moet doen maar wie zijn zij om te bepalen met wie ik ruzie heb en niet?,Serieus wat een idioterie in dat land.


Get a life.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven