Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik zie vooral een wanhopige vader die zich niet gehoord voelt.
Of dat nu terecht is of niet.
In die wanhoop gooit hij alles op straat. Frustratie, Verdriet. Boosheid. Persoonlijke informatie.
De Royals hebben vast wel een mening over dingen. Brexit, Trump, het weer, maar worden geacht "neutraal" te zijn. Daarom is het ongepast dat Vader Markle dit naar buiten brengt.
Heeft ook meer impact, iets met hoge bomen en wind.

Harde breuk gaat niet helpen. Zou Meghan alleen maar negatief doen staan en dan blijft Vader Markle roepen, tot groot ongemak van iedereen. Behalve de pers. Want die blijft smullen. Combinatie van 1 en 2 lijkt mij beter.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
27-07-2018 11:53
Prachtige jurk!

En ze trekt zich gelukkig niet veel aan van de protocollen en geeft Harry een dikke smakkerd nadat hij een polowedstrijd voor het goede doel gewonnen heeft.

Afbeelding

Afbeelding

Die kus duurde een fractie van een seconde. Goed vastgelegd door de fotograaf waardoor de kus veel langer lijkt.
Leuke foto :heart:

Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
02-08-2018 15:08
Een openbare en harde breuk is volgens mij dat er een verklaring van Meghan komt dat ze het contact met haar vader verbreekt. Dan is er in elk geval officieel gezegd dat hij kan roepen wat hij wil, maar dat er geen reactie komt.

Ik denk dat ik dan de kant van de vader zou kiezen. Nu vind ik hem alleen maar wat dommig, onhandig, verdrietig, boos en triest. Dan komt het woord zielig er nog bij.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
02-08-2018 15:39
Ik zie vooral een wanhopige vader die zich niet gehoord voelt.
Of dat nu terecht is of niet.
In die wanhoop gooit hij alles op straat.
Frustratie, Verdriet. Boosheid. Persoonlijke informatie.
De Royals hebben vast wel een mening over dingen. Brexit, Trump, het weer, maar worden geacht "neutraal" te zijn. Daarom is het ongepast dat Vader Markle dit naar buiten brengt.
Heeft ook meer impact, iets met hoge bomen en wind.

Harde breuk gaat niet helpen. Zou Meghan alleen maar negatief doen staan en dan blijft Vader Markle roepen, tot groot ongemak van iedereen. Behalve de pers. Want die blijft smullen. Combinatie van 1 en 2 lijkt mij beter.

Precies.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
01-08-2018 22:15
https://www.ad.nl/show/crisisberaad-buc ... ~a72ae2c0/

Spoedberaad in Buckingham Palace over de hele situatie. Ik vraag me wel af hoe de pers aan deze info komt.

En voor degenen die het vreemd vinden dat Harry wel bij Meghan's vader om haar hand vraagt. En dat er dan na het huwelijk geen contact meer is. De vader van Meghan heeft flink geld verdiend aan nepfoto's. Foto's dat hij zgn in een internetcafé aan een computer foto's van zijn aanstaande schoonzoon zit te bekijken. En dat allemaal nadat het Britse Hof nadrukkelijk aan de pers had gevraagd Meghan's familie met rust te laten en zelfs beveiliging voor Thomas Markle wilde regelen. En dan gaat de beste man zelf een dealtje sluiten met de pers.Sindsdien is alle contact verbroken. En terecht. Wat moet Meghan zich verraden voelen. Wat een naaistreek.

Jij snapt het!!!

En dan is het makkelijk om vervolgens te roepen dat je spijt hebt van die foto's, maar ik heb nergens gelezen dat hij dat geld van die foto's aan een goed doel heeft geschonken.
Vader Markle dacht dat hij na flink te cashen weg zou komen met een" sorry het spijt me" maar nu heeft hij door dat zijn acties een hele lange staart hebben, ik zou zeggen verbreek het contact definitief, want stampvoetende oude mannen die contact willen afdwingen daar kan je maar beter korte metten mee maken, Meghan en het koningshuis kunnen maar beter een duidelijk signaal afgeven: WIJ bepalen of en wanneer er een gesprek gaat plaatsvinden, niet jij vriend!!! En aangezien hij zelf heeft aangegeven zijn mond nooit te zullen houden, heeft een gesprek ook geen zin, want stel dat ze voor de vorm in gesprek gaat, hem 1 uur laat praten en vervolgens zoals het een echte actrice betaamt zijn excuses aanvaard, dan komt ze nooit meer van hem af, want hij zal zeker haar nummer willen, en adres en email en...en..en...en als hij dan zijn zin niet krijgt dan gaat hij weer praten.
En ja het blijft haar vader bladibla, maar hij had zijn dochter ook kunnen beschermen, waar waren zijn principes toen hij geld rook?
Zoals ik al eerder zei, situaties waarin kinderen hun ouder niet meer willen zien komen in alle lagen van de bevolking voor, alleen is Meghan nu royal dus kan de hele wereld meegenieten, en dat terwijl ze 6e in de lijn is van troonopvolging.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
02-08-2018 13:13
Maar...nu ik er zo over nadenk bij punt 3, hoe willen ze een openbare en harde breuk organiseren? Mag de vader zijn mond niet meer opendoen? Krijgt hij een boete als hij de naam van zijn dochter noemt? 6 :nut:
Het koningshuis kan ook aangeven dat het medium die een intervieuw afneemt bij Markle ( of halfzus/broer) genegeerd gaat worden door de Royals, ze zullen geen uitnodigingen meer krijgen voor persmomenten, hoogtijdagen van het koninklijk huis daar zullen ze niet welkom zijn en ze mogen ook niet meer mee op staatsbezoeken, ik noem nu maar wat, en ik denk dat je daarmee een krant, zender of tijdschrift diep in het hart treft, en is een intervieuw met Thomas Markle het waard tegenover verbannen worden door het hof ?
En als hij geen podium mee heeft ( behalve bij het plaatselijke buurtkrantje) dan zal hij langzaam in de vergetelheid raken.
Fashionvictim wat vind jij van deze kwestie?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
De TV of krant niet meer uitnodigen is toch ook wat Koning Willem Alexander en Maxima doen? Foto's (en verhalen) zonder toestemming publiceren en je mag niet meer bij het fotomoment 2 x per jaar zijn?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
02-08-2018 18:40
De TV of krant niet meer uitnodigen is toch ook wat Koning Willem Alexander en Maxima doen? Foto's (en verhalen) zonder toestemming publiceren en je mag niet meer bij het fotomoment 2 x per jaar zijn?

Precies, en niemand wil ruzie met de Engelse koninklijke familie, ik blijf dit volgen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
02-08-2018 18:40
De TV of krant niet meer uitnodigen is toch ook wat Koning Willem Alexander en Maxima doen? Foto's (en verhalen) zonder toestemming publiceren en je mag niet meer bij het fotomoment 2 x per jaar zijn?

Precies, en niemand wil ruzie met de Engelse koninklijke familie, ik blijf dit volgen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu RTL Boulevard te kijken.
De zus van gaat mee doen aan Celeb Big Brother?

Gekke zus hoor.

Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
27-07-2018 17:01
Het zou me niet verbazen als.Meghan en Harry op den duur ook een huis in Los Angeles kopen en daar een aantal maanden per jaar gaan wonen. Of zeg ik nu iets heel geks?
Harry is een geboren royal. Die heeft veel te veel verplichtingen in zijn eigen land. In de UK kunnen Harry en Meghan onder begeleiding van security naar bepaalde restaurants, uitgaansgelegenheden. Het is in principe not done om hen op een prive-uitje te storen, het publiek respecteert redelijk hun privacy. In de VS krijg je van die taferelen dat hordes mensen voor de deur gaan staan en een selfie willen zoals we bij de Kardashians zien.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
02-08-2018 18:40
De TV of krant niet meer uitnodigen is toch ook wat Koning Willem Alexander en Maxima doen? Foto's (en verhalen) zonder toestemming publiceren en je mag niet meer bij het fotomoment 2 x per jaar zijn?

Even off.
Door jouw avatar denk ik iedere keer in eerste instantie een post van Pekeja te lezen.
:proud:

Alle reacties Link kopieren
MonteCara* schreef:
02-08-2018 18:53
Even off.
Door jouw avatar denk ik iedere keer in eerste instantie een post van Pekeja te lezen.
:proud:
Heeft Pejeka dezelfde avatar van Ri Chun-hee?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
02-08-2018 19:27
Heeft Pejeka dezelfde avatar van Ri Chun-hee?
Nee, van Dame Edna. Die heeft ook een roze jurk :lol:
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
02-08-2018 19:33
Nee, van Dame Edna. Die heeft ook een roze jurk :lol:
Ik ben a-technisch.
Als iemand mijn jurk een andere kleur kan geven kan ik die gebruiken.
Om misverstand te voorkomen. 8-)
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gedoe dit allemaal zeg. Ze zijn nog geen drie maanden getrouwd. Die zus zoekt steeds de pers op en lijkt nu zelfs mee te gaan doen aan Big Brother. En maar zeggen dat Meghan zo veranderd is, sinds haar roem. Maar zelf wel een graantje meepikken

En dan die vader die over de rug van zijn dochter geld wil binnenharken en dan nu de onschuld en zielige man uithangt.

En dan was er ook nog die geschifte broer die een openbare brief schreef aan Harry net voor het huwelijk met als mededeling: je kan het huwelijk nog afblazen.

Ik snap dat Meghan helemaal klaar is met die familie. En volgens mij was er al amper meer sprake van contact voor het huwelijk en voor ze überhaupt Harry kende.
Alle reacties Link kopieren
MonteCara* schreef:
02-08-2018 18:44
Ik zit nu RTL Boulevard te kijken.
De zus van gaat mee doen aan Celeb Big Brother?

Gekke zus hoor.

Echt he, want wat maakt haar nu een celeb dan ?
En zij zit toch in een rolstoel omdat ze MS heeft, hoe ziet ze dat voor zich daar in dat BB huis, ik hoop dat ze haar vreselijk zullen pesten daar in dat huis.
Die verslaggeefster had haar tuk, Samantha gaf aan dat ze niet meedoet om over Meghan te praten, waarop die verslaggeefster daar direct op inhaakte door te zeggen :Jij weet dat er vragen over Meghan gaan komen, dus waarom doe je dit ?
Die zus waar Meghan al 10 jaar geen contact meer heeft is zo gemeen, naar mens.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Toch vind ik het allemaal verdrietig.
Ik denk dat het voor een nieuw lid in the Royal Family ingewikkeld is.
Ging je vroeger gewoon een borrel drinken of een 'koffie met moorkop bij de Hema scoren' dat dit nu niet meer kan.
Ik denk dat het Britse Koningshuis strikter is dan het Nederlandse.
Elke spontane actie niet zomaar kan. Omdat er verplichtingen zijn. Omdat er iets als beveiliging is.
Dat is moeilijk. Voor zowel Meghan als haar dierbaren.

Misschien begrijpt haar vader dat niet helemaal.
Lijkt me logisch, zou ik ook moeilijk vinden.

Maar met zijn acties maakt hij alles alleen maar moeilijker.
Voor zichzelf.
Voor Meghan.

Met zijn acties brengt hij Meghan in een soort van discrediet omdat ze niet publiekelijk mag reageren.
Volgens mij doet haar dat veel verdriet.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
02-08-2018 21:01
Echt he, want wat maakt haar nu een celeb dan ?
En zij zit toch in een rolstoel omdat ze MS heeft, hoe ziet ze dat voor zich daar in dat BB huis, ik hoop dat ze haar vreselijk zullen pesten daar in dat huis.
Die verslaggeefster had haar tuk, Samantha gaf aan dat ze niet meedoet om over Meghan te praten, waarop die verslaggeefster daar direct op inhaakte door te zeggen :Jij weet dat er vragen over Meghan gaan komen, dus waarom doe je dit ?
Die zus waar Meghan al 10 jaar geen contact meer heeft is zo gemeen, naar mens.


Je vind het een naar mens omdat Megan al tien jaar geen contact met haar heeft maar je kent haar niet eens.

Ik denk dat zij al veel wind-van-voren heeft gekregen omdat ze het niet fijn vind dat ze doodgezwegen word. Ik denk dat zij hier aan mee doet om te laten zien wie zij echt is, in de hoop dat mensen zien dat ze eigenlijk toch niet zo gemeen is als men denkt.

Dat Megan al lang geen contact met haar heeft weten we toch van de halfzus zelf. Zij was het die vond dat Megan veranderd is sinds haar bekendheid. Megan heeft van haar 11-de tot 17 de jaar bij haar vader gewoond, en Megan heeft ook bij haar halfzus ingewoond. Ik heb foto's gezien van Megan en haar vader, en foto´s van Megan en haar halfzus en die foto´s zagen er allemaal vrolijk uit.

Het kan dat die halfzus niet aardig is, maar toch wel vreemd dat zowel de halfzus, Megan´s ex/bestfriend, Megan´s ex/man, Megan´s Canadese ex/vriend, en Megan´s vader allemaal verbaasd zijn, of gekwetst over hoe ze behandeld of aan de kant gezet zijn.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
02-08-2018 22:19
Toch vind ik het allemaal verdrietig.
Ik denk dat het voor een nieuw lid in the Royal Family ingewikkeld is.
Ging je vroeger gewoon een borrel drinken of een 'koffie met moorkop bij de Hema scoren' dat dit nu niet meer kan.
Ik denk dat het Britse Koningshuis strikter is dan het Nederlandse.
Elke spontane actie niet zomaar kan. Omdat er verplichtingen zijn. Omdat er iets als beveiliging is.
Dat is moeilijk. Voor zowel Meghan als haar dierbaren.

Misschien begrijpt haar vader dat niet helemaal.
Lijkt me logisch, zou ik ook moeilijk vinden.

Maar met zijn acties maakt hij alles alleen maar moeilijker.
Voor zichzelf.
Voor Meghan.

Met zijn acties brengt hij Meghan in een soort van discrediet omdat ze niet publiekelijk mag reageren.
Volgens mij doet haar dat veel verdriet.
¨


Ik vind het ook verdrietig. Het liefst zou ik tegen die man willen zeggen´Stop toch met dat gedoe´ Als Megan nu naar je toe komt is dat toch niet van harte.

Ik geloof niet dat het haar verdriet doet dat ze niet mag reageren. Misschien wel omdat ze nu in discrediet word gebracht. Megan is al een hele tijd geleden gestopt met social media.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
'Meghan Markle neemt hartverscheurend besluit rondom vader' http://a.msn.com/07/nl-nl/BBLrJBZ?ocid=se

Een hereniging met haar vader, hoe moeilijk dat ook is, zit er naar verluidt niet in. "Een verzoening is op dit moment volledig van de tafel", laat een goede vriendin weten.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
02-08-2018 23:34
Je vind het een naar mens omdat Megan al tien jaar geen contact met haar heeft maar je kent haar niet eens.

Ik denk dat zij al veel wind-van-voren heeft gekregen omdat ze het niet fijn vind dat ze doodgezwegen word. Ik denk dat zij hier aan mee doet om te laten zien wie zij echt is, in de hoop dat mensen zien dat ze eigenlijk toch niet zo gemeen is als men denkt.

Dat Megan al lang geen contact met haar heeft weten we toch van de halfzus zelf. Zij was het die vond dat Megan veranderd is sinds haar bekendheid. Megan heeft van haar 11-de tot 17 de jaar bij haar vader gewoond, en Megan heeft ook bij haar halfzus ingewoond. Ik heb foto's gezien van Megan en haar vader, en foto´s van Megan en haar halfzus en die foto´s zagen er allemaal vrolijk uit.

Het kan dat die halfzus niet aardig is, maar toch wel vreemd dat zowel de halfzus, Megan´s ex/bestfriend, Megan´s ex/man, Megan´s Canadese ex/vriend, en Megan´s vader allemaal verbaasd zijn, of gekwetst over hoe ze behandeld of aan de kant gezet zijn.
Waarom ik die halfzus gemeen vind is omdat ze constant over Meghan klaagt, maar ondertussen doet ze mee aan BB celebs, dankzij wie is ze nu semi celeb? En ja Meghan heeft vader, zus, vriendin aan de kant gezet wat kunnen ze daar nu nog mee?. Dat ze gekwetst zijn dat punt is meerdere keren gemaakt, wat voor nut heeft het om als volwassene daarover te blijven vallen. Ieder mens heeft en is wel eens aan de kant gezet, we leren onze kinderen dat het nu eenmaal zo werkt en dat je door moet met je leven, hoezo kunnen deze mensen dat niet, en wat denken ze te bereiken? Het neemt genante vormen aan maar dat zullen ze zich later pas beseffen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
03-08-2018 19:23
'Meghan Markle neemt hartverscheurend besluit rondom vader' http://a.msn.com/07/nl-nl/BBLrJBZ?ocid=se

Een hereniging met haar vader, hoe moeilijk dat ook is, zit er naar verluidt niet in. "Een verzoening is op dit moment volledig van de tafel", laat een goede vriendin weten.
Als ik Meghan was zou ik die vader uit mijn leven bannen. Die man is veel en veel te ver gegaan. Negatief praten over Doria, haar moeder. Wijlen Prinses Diana noemen. Walgelijk.
Alle reacties Link kopieren
Voor degenen die er nog niet van overtuigd waren dat halfzus niet aardig is, ze heeft wat tweets gestuurd ter ere van Megans verjaardag:

https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity- ... h-13030183
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
04-08-2018 08:49
Voor degenen die er nog niet van overtuigd waren dat halfzus niet aardig is, ze heeft wat tweets gestuurd ter ere van Megans verjaardag:

https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity- ... h-13030183
Echt serieus..... Dat is dan een volwassen vrouw. Ze zet hiermee alleen zichzelf maar voor schut.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven