Entertainment alle pijlers

Promenade — langs de actualiteit

19-01-2020 23:20 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook naar Promenade? Of heeft het vanavond (en of eerder al) gezien?

Ik ben sinds vorige week vaste kijker, nadat ik de eerste afleveringen heb teruggekeken. Nogal geniaal en pijnlijk ongemakkelijk al zeg ik het zelf!

Promenade is de Latenighttalkshow van Diederik Ebbinge met vaste gasten: Ton Kas, Eva Crutzen en Henry van Loon. Te zien op NPO 3 zondagavond om 21.15uur
ronja_de_roversdochter wijzigde dit bericht op 20-01-2020 00:19
25.96% gewijzigd
Doei Pippi Langkous!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gisteren deels gezien, maar dit vond ik wel erg leuk (inclusief de smerige VI-grappen):
Deze persiflage van VI en geromantiseerde kantine-praat staat al de hele dag op repeat
https://twitter.com/StPauldj/status/1290217368417779712
nounou
Iemand zomer promenade gezien? Ik vond het leuk. En de herhaling begint ... nu!
Alle reacties Link kopieren
Kreeg het nog heter van de aflevering van gisteren van Zomerpromenade. Wat een lijf! En wat goed dat hij dat durft.
Everything you see I owe to spaghetti!
Wat een topaflevering. De laatste alweer. Gelukkig volgende week nog de één na laatste.
Alle reacties Link kopieren
27 en 28 december speciale eindejaarsafleveringen! De 27ste voor hoger opgeleiden en de 28ste voor de rest :proud:
Such fun!1
MarindaH schreef:
23-12-2020 22:55
27 en 28 december speciale eindejaarsafleveringen! De 27ste voor hoger opgeleiden en de 28ste voor de rest :proud:
Ik houd van die humor. Uiteraard kijk ik alleen de 27e, want ik wil mijn brein natuurlijk in vorm houden. Daarom zit ik ook op dit forum.
:whistle:
Alle reacties Link kopieren
Ze waren geweldig!

Een debat over het carbid-schiet-gebied hypocriet noemen.
Nee, debat hoort in de stad.

:rofl:
nounou
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
29-12-2020 21:06
Ze waren geweldig!

Een debat over het carbid-schiet-gebied hypocriet noemen.
Nee, debat hoort in de stad.

:rofl:

Ja, jammer dat het maar twee afleveringen waren!! Maar ze waren geweldig!!
Doei Pippi Langkous!
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
23-12-2020 23:29
Ik houd van die humor. Uiteraard kijk ik alleen de 27e, want ik wil mijn brein natuurlijk in vorm houden. Daarom zit ik ook op dit forum.
:whistle:
:rofl: is het gelukt? Of stiekem de 28e ook gekeken? Ik vond Eva’s outfit de tweede dag wel leuker. De eerste dag met die discobalsjaal vond ik niet helemaal passend bij het thema, maar ach..
Doei Pippi Langkous!
ronja_de_roversdochter schreef:
05-01-2021 23:08
:rofl: is het gelukt? Of stiekem de 28e ook gekeken? Ik vond Eva’s outfit de tweede dag wel leuker. De eerste dag met die discobalsjaal vond ik niet helemaal passend bij het thema, maar ach..
Op aanraden van anderen uiteindelijk de uitzending van de 28e teruggekeken en die vond ik veel leuker dan die van de 27e.
:-$

Gelukkig kan ik dat op dit anonieme forum gewoon toegeven.

P.S. En ik woon niet eens een heel klein beetje in de buurt van een carbidschietgebied.
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
06-01-2021 00:24
Op aanraden van anderen uiteindelijk de uitzending van de 28e teruggekeken en die vond ik veel leuker dan die van de 27e.
:-$

Gelukkig kan ik dat op dit anonieme forum gewoon toegeven.

P.S. En ik woon niet eens een heel klein beetje in de buurt van een carbidschietgebied.

Stiekem zelfs grachtengordelbewoner😂😂?
Doei Pippi Langkous!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven