Entertainment alle pijlers

Real Housewives of Beverly Hills kletstopic

03-01-2021 20:34 1141 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom in het RHBH kletstopic,

klets / roddel hier mee over het gruwelijk rijke leven van de housewives, ;)



:popcorn: :popcorn:
Seizoen 1 2 & 3 :
Adrienne Maloof
Camille Grammer
Taylor Armstrong
Lisa Vanderpump
Kim & Kyle Richards

S3/S4
Yolanda Hadid
Brandi Ganville
Carlton Gebbia
Joyce Giraud

S5-9
Lisa Rinna
Eileen Davidson
Dorit Kemsley
Teddi Melencamp
Denise Richards
Erika Girardi
Sutton Stracke

S10 - S12
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Diana Jenkins
Kathy Hilton in en uit
Lisa Rinna
Dorit Kemsley
Erika Girardi


S13
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Dorit Kemsley
Erika Girardi
Annemarie Wiley

Afbeelding



Afbeelding

*let op kan SPOILERS bevatten * En er mag natuurlijk ook gekletst worden over de andere francises :lol: :popcorn:

Afbeelding
rouge__ wijzigde dit bericht op 29-10-2023 11:59
66.62% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moest wel ontzettend lachen om Ramona op de catwalk O_O zo zag ze eruit :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ramona over haar perfecte huwelijk, Mario ging al heel lang vreemd, en uiteindelijk gescheiden.
Zal ze wel wat pinot Grigio gedronken hebben toen ze daar achter kwam.
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
11-06-2021 12:39
Ik moest wel ontzettend lachen om Ramona op de catwalk O_O zo zag ze eruit :rofl:
Omg ja ik ging stuk. Vind sowieso dat ze vaak zo’n blik heeft als ze met mensen in gesprek is. Alsof ze ondertussen der boodschappenlijstje aan het bedenken is.
Alle reacties Link kopieren Quote
In de lijn van dit programma.. kijkt er iemand naar Married to Medicine?
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren Quote
Krulliebollie73 schreef:
11-06-2021 14:54
In de lijn van dit programma.. kijkt er iemand naar Married to Medicine?
Nee maar die staat wel in mijn lijst maar heb nog zoveel seizoenen housewives :P
Ik kijk nu seizoen 4 op Netflix. Zie dat er na dit seizoen veel nieuwe in komen en blijven. Zou bijna zeggen gelukkig want jemig wat een drama deze vrouwen 🤣
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
11-06-2021 14:55
Nee maar die staat wel in mijn lijst maar heb nog zoveel seizoenen housewives :P
Is compleet vergelijkbaar.. zelfde type dames als Atlanta.. zelfde ruzies en drama’s..
ik mag van mijzelf geen Hayu dus ik kijk alleen wat op Netflix of Prime staat.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren Quote
Krulliebollie73 schreef:
11-06-2021 14:54
In de lijn van dit programma.. kijkt er iemand naar Married to Medicine?

Het eerste seizoen heb ik daar van gezien. Ik ga hier mee verder na Real Housewives of New York.
Zit daar nu in seizoen 8. Ramona blijft mij verbazen. Maar ergens vind ik haar ook wel weer leuk. Ze zorgt voor genoeg reuring.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren weer de nieuwe aflevering van BH gezien. Weer saai. Misschien ben ik inmiddels afgestompt :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
Roerdomp schreef:
11-06-2021 18:02
Het eerste seizoen heb ik daar van gezien. Ik ga hier mee verder na Real Housewives of New York.
Zit daar nu in seizoen 8. Ramona blijft mij verbazen. Maar ergens vind ik haar ook wel weer leuk. Ze zorgt voor genoeg reuring.
Ik vind BH n Atlanta leuk maar NY heeft mij niet kunnen pakken.. rare vreemde nare vrouwen met enge mannen..
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren Quote
Krulliebollie73 schreef:
11-06-2021 19:38
Ik vind BH n Atlanta leuk maar NY heeft mij niet kunnen pakken.. rare vreemde nare vrouwen met enge mannen..
En toch blijf ik kijken :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
Krulliebollie73 schreef:
11-06-2021 19:38
Ik vind BH n Atlanta leuk maar NY heeft mij niet kunnen pakken.. rare vreemde nare vrouwen met enge mannen..

Wordt echt wel beter hoor.

Ik vind NY nu misschien nog wel leuker dan Beverly Hills. Vooral sinds Lisa Vander Pump weg is vind ik Beverly Hills een stuk minder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zalmsnipper schreef:
11-06-2021 19:06
Gisteren weer de nieuwe aflevering van BH gezien. Weer saai. Misschien ben ik inmiddels afgestompt :biggrin:

Was inderdaad saai. Vind die Chrystal niet echt een aanwinst.
Alle reacties Link kopieren Quote
Roerdomp schreef:
11-06-2021 21:11
Wordt echt wel beter hoor.

Ik vind NY nu misschien nog wel leuker dan Beverly Hills. Vooral sinds Lisa Vander Pump weg is vind ik Beverly Hills een stuk minder.
Wie weet toch nog eens een kans geven.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren Quote
Alex en Simon zijn toch creepy?
En ik vind die Simon zoooo lelijk
Alle reacties Link kopieren Quote
sandy1974 schreef:
11-06-2021 22:40
Alex en Simon zijn toch creepy?
En ik vind die Simon zoooo lelijk
Ze hebben echt iets raars over zich. Je moet hem eens googelen , je herkend hem niet terug zo dik..
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb dit (real housewives NY) pas heeel laat ontdekt, maar wat een vermaak :lol:
Heb een paar seizoenen gekeken en kijk nu het 1e seizoen waar Yolanda Hadid in zit.
Ohh dus Ramona is gescheiden van Mario?
Ik heb ZO gelachen om Ramona op de catwalk met die ogen O_O en dat loopje :lol: :lol: Ik zat gewoon hardop te lachen voor de tv
Maar zit ik dus net even op facebook een paar van die dames op te zoeken; Zie ik nu dat Jill Zarin een andere partner heeft? Dus gescheiden van Bobby?
Weet iemand ook waarom? Zij leken me juist een stel dat wel bij elkaar zou blijven.
En heeft Ramona al een nieuwe partner?
Alle reacties Link kopieren Quote
sandy1974 schreef:
11-06-2021 22:40
Alex en Simon zijn toch creepy?
En ik vind die Simon zoooo lelijk
Die Alex en Simon.. Heeeel raar stel vind ik. Maf..eerst heel erg bezig met status en zich inlikken bij iedereen, en later lijkt Alex wel expres allerlei ruzies te zoeken om zich te laten gelden, en dat ze heus wel een eigen mening heeft ofzo.
En die Simon was/is echt een mafklapper, nog erger dan Alex.
Alle reacties Link kopieren Quote
O, zie het al, Bobby is overleden, wat triest. Vond hem overkomen als een rustige, lieve man.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net begonnen met seizoen 6 van Atlanta. Nooit gedacht,maar ik vind Atlanta veel leuker dan BH.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Mauricio (man van Kyle) trouwens echt een lekker ding! Enige aantrekkelijke man in de serie
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja hè waar moet ik dadelijk nou heen om over Ramona te zeiken?! :P

En Mauricio is inderdaad een prachtige man!
Alle reacties Link kopieren Quote
glitglam schreef:
16-06-2021 11:42
Ik vind Mauricio (man van Kyle) trouwens echt een lekker ding! Enige aantrekkelijke man in de serie
Inderdaad maar ook daar veel schone schijn vrees ik , Kyle doet ook altijd zo overdreven bezitterig zeker als er wat drank in zit .
Alle reacties Link kopieren Quote
glitglam schreef:
16-06-2021 11:42
Enige aantrekkelijke man in de serie
Ja echt hé, verder is het niet veel.
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
17-06-2021 08:34
Ja echt hé, verder is het niet veel.
Zeg dat ja maar het is natuurlijk allemaal echte liefde en de dames zijn niet bij de mannen vanwege banksaldo :)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven