Entertainment alle pijlers

Reclames die je wel leuk vindt

10-10-2014 11:58 324 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie net de reclame van Bol langskomen met het jongetje wat op de commode plast terwijl zijn moeder hem wil verschonen.

Ik herken het moment, ga direct jaren terug naar de babytijd van mijn jongens en een brede glimlach verschijnt op mijn gezicht.

Welke reclames vindt jij leuk?

Ik trap ook nog af met die van Menzis (mens wat ben je mooi) en die van de Jumbo vind ik ook erg leuk, "gewoon" gezin, niet zo'n standaard superslanke moeder en überknappe vader en twee modelkinderen. De Opel Adam met die hond die de frisbees vangt.

Vodafone met die bejaarden die om SpongeBob Bob lachen, want dat vond ik zelf ook altijd een leuke serie .

(Voor de irritante reclames is er een ander topic)
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
pejeka schreef:
05-10-2019 18:44
Ik vind die AH-reclame een beetje een slap aftreksel van de Jumbo-reclame. In die Jumbo-reclame heb je het rol-gegeven dat de man een beetje sullig is en de vrouw wat meer doortastend. En dat proberen ze nu in die AH-reclame een beetje na te doen: de vrouw die alles onder controle heeft, de man die op de dag dat hij moet koken niet verder komt dan een sullige opwarm-pizza. Beetje goedkoop.
Eens. Ik vind die reclame te lang, die vrouw te saai en het hele gebeuren te sloom.
Jumbo vind ik ook niet leuk.
De reclame van Caiway, geniaal. Stelletje op de bank. Die timing, die uitdrukking op hun gezicht.
Alle reacties Link kopieren Quote
AH, want daar zit Muis de kat weer in :D .

Jumbo vind ik ook leuk. Kan het zijn dat de 'dochter' in het gezin een andere jongedame is?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind de Plus reclames altijd leuk en mooi. Vorig jaar met kerst was het de reclame dat er eerst het graf bezocht wordt en daarna naar Opa/Pappa gaan, en de overleden moeder soort van aanwezig is tijdens het koken. Vond ik erg ontroerend.

Die reclame met het meisje dat het veertje terug brengt naar de kip vond ik ook erg leuk.

En stiekem vind ik de Unox vegetarische rookworst reclame ook leuk, met die grote vader en de dochter die de rookworst omwisselt.

Overigens raak ik er niet door beïnvloed want ik ben nog nooit in een Plus supermarkt geweest en de vegetarische rookworst proefde ik voordat ik de reclame had gezien en ga ik nooit weer eten.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren Quote
-Bladora- schreef:
08-12-2019 19:50
Ik vind de Plus reclames altijd leuk en mooi. Vorig jaar met kerst was het de reclame dat er eerst het graf bezocht wordt en daarna naar Opa/Pappa gaan, en de overleden moeder soort van aanwezig is tijdens het koken. Vond ik erg ontroerend.
O, die, ja! Daar schoot ik telkens vol van. Ook geen moeder meer hier. :|
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
SweetFirefly schreef:
08-12-2019 19:56
O, die, ja! Daar schoot ik telkens vol van. Ook geen moeder meer hier. :|
Fijn te lezen dat ik niet de enige ben die volschiet bij reclames. En mijn moeder leeft gelukkig nog. Maar het idee...en dat gevoel wordt zo 'mooi' geschetst in die reclame. Doen ze goed vind ik.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren Quote
SweetFirefly schreef:
08-12-2019 19:33

Jumbo vind ik ook leuk. Kan het zijn dat de 'dochter' in het gezin een andere jongedame is?
Ja, al een poos. Ik zag een twitterbericht uit 2017. :)
Eerst was het een meisje met rossig haar. Cato Arends vlg. Google.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind die nieuwe reclame van de Bijenkorf geweldig. Naar mijn mening maken zij de mooiste kerstreclames.

Die van die supermarkten ... nee. Het lijkt net een wedstrijdje van wie de kerstigste reclame kan maken. :-[

Die geanimeerde koetjes uit de reclame van de vega rookworst van Unox ook heel leuk. Die worst is niet om te vreten trouwens.
Alle reacties Link kopieren Quote
De oudejaarstrekking van de staatsloterij... schattig
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren Quote
Die reclame voor een brillenwinkel, welke? Met Plien... en dan op het laatst op het strand "kijk! mn ex is er ook" :rofl:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren Quote
Die van dat stel dat die hun pizza nu virtueel samen eet.
Geeft me het gevoel van het er het beste van maken in deze rare tijd als je niet bij elkaar kan zijn.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Frans Bauer die dtoomt van een Amerikaanse tournee in steenkolen-engels:

Have you a moment for me
Make some time for me free
Alle reacties Link kopieren Quote
Toch weer Appie: haar moeder die tegen schoonzoon Bart zegt als hij de boodschappen aflevert: Ik kan je wel zoenen! En dat hij dan zegt: Tja, dat mag nu even niet.

De manier waarop he :-D
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Op dit moment is er geen enkele reclame die leuk is.
Alle reacties Link kopieren Quote
McDonalds, met die mooie langzame versie van "Don't you forget about me" en die opa en oma die er lekker doorsnee uitzien in plaats van perfect en dat ze dan naar hun kleinkinderen gaan en eten op afstand. Positieve reclame in coronatijd zonder de glibberige te nadrukkelijke 'samen' boodschap.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
SweetFirefly schreef:
13-08-2020 22:47
McDonalds, met die mooie langzame versie van "Don't you forget about me" en die opa en oma die er lekker doorsnee uitzien in plaats van perfect en dat ze dan naar hun kleinkinderen gaan en eten op afstand. Positieve reclame in coronatijd zonder de glibberige te nadrukkelijke 'samen' boodschap.
Jaaa deze inderdaad! Vind ik ook.
En die vorige van het stel dat voor het eerst "uit eten" ging zonder hun baby begrijp ik nu maar al te goed. Ook een mooie reclame :cry:
Alle reacties Link kopieren Quote
SweetFirefly schreef:
13-08-2020 22:47
McDonalds, met die mooie langzame versie van "Don't you forget about me" en die opa en oma die er lekker doorsnee uitzien in plaats van perfect en dat ze dan naar hun kleinkinderen gaan en eten op afstand. Positieve reclame in coronatijd zonder de glibberige te nadrukkelijke 'samen' boodschap.
Ik vind dat oudere echtpaar wel aardig, die vrouw die een cabrio start die (zo te zien) al 10 jaar stond weg te stoffen (knap dat hij dan tóch in één keer start), maar daarna zakt het af. Ik ben wel klaar met die reclames die zo nadrukkelijk de corona-boodschap verkondigen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren Quote
De reclame van de paarse krokodil, met de jaloerse kat, die de hond kaasblokjes voert.
Vraag mij af hoe ze de opname,s voor elkaar krijgen.
zuchtervan schreef:
08-09-2020 21:45
De reclame van de paarse krokodil, met de jaloerse kat, die de hond kaasblokjes voert.
Vraag mij af hoe ze de opname,s voor elkaar krijgen.
Ja die vind ik ook heel erg leuk ja.
zuchtervan schreef:
08-09-2020 21:45
De reclame van de paarse krokodil, met de jaloerse kat, die de hond kaasblokjes voert.
Vraag mij af hoe ze de opname,s voor elkaar krijgen.

Dat is een heel bekende kat die erom bekend staat zeer goed te luisteren en opdrachten uit te voeren.
Computeranimatie ?
Alle reacties Link kopieren Quote
De reclame van een auto waarbij een mooi muziekje klinkt en een jong meisje vol overgave met het heelal en sterren bezig is. Ze maakt een boek en vertelt heel enthousiast en doet iets met de hond en draadjes wol.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
De reclame van Jan Smit, voor de voice.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet even niet voor welk merk/winkel, maar de reclame over de eenzame buurvrouw en de buurttuin. Hoe je aan de ene kant ziet dat ze niet mee gevraagd wordt en treurig naar een foto kijkt van haar overleden man en aan de andere kant wel meegevraagd wordt. Die vind ik erg mooi!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben jij ook stukadoor?
Vind ik wel een leuke. de eerste van die serie vond ik na 2 keer zien al niks, deze is leuk
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Terry Stinger en de chicken tonight.
Ik keek vroeger uit puur leedvermaak veel naar Jerry Springer plus ik vind de mensen in deze reclame echt geniaal gecast.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven