Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
11-08-2020 13:33
Ik vind het heel bijzonder om te veronderstellen dat iemand niet blij is met zijn pasgeboren baby zonder enige aanwijzing daartoe. Een heel bijzondere manier van roddelen.
Misselijkmakend.
SweetFirefly schreef:
11-08-2020 13:24
Achter iemand staan die willens en wetens misbruik heeft gemaakt van zijn positie en aanzien en mensen voor het leven heeft beschadigd.... want "hij heeft ook een lieve en geestige kant". Tsja, het maakt de gruwelijkheid van zijn daden niet minder. Jij vindt het lef hebben. Ik niet.
Ik zeg niet dat ik het met haar eens ben, maar ik vind het van lef getuigen om het naar buiten te brengen. Al die anderen deden het niet want o, o mijn carrière. En daar heeft Katja dus maling aan gehad.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
11-08-2020 13:33
Ik vind het heel bijzonder om te veronderstellen dat iemand niet blij is met zijn pasgeboren baby zonder enige aanwijzing daartoe. Een heel bijzondere manier van roddelen.
dit.
Alle reacties Link kopieren
Wow, ik ben geen Katja-fan, maar deze reacties zijn wel venijnig zeg. Wat kunnen vrouwen toch lelijk doen, bah.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
10-08-2020 23:46
Ik wel. Vind frank een enorme glijer.
En vief heeft zo haar bronnen.
Bronnen? Wat een bullshit, gewoon via via.
Dat zijn dus geen bronnen.
En ik mag hopen dat Katja hier niet meeleest, te erg wat er over haar gezegd wordt.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
11-08-2020 12:38
Precies, wat een gelul weer. Dan zou je hier alleen over mannen mogen roddelen ofzo?

En als roddel en achterklap jullie zo ergert, zit je sowieso op het verkeerde topic.
Ik vind jouw opmerking over dat Freek niet blij zou zijn met zijn dochter echt zo walgelijk en beneden peil.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
11-08-2020 14:51
Ik vind jouw opmerking over dat Freek niet blij zou zijn met zijn dochter echt zo walgelijk en beneden peil.
Dat zei je al eerder. Dat mag jij vinden hoor :)
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
11-08-2020 14:56
Dat zei je al eerder. Dat mag jij vinden hoor :)
Jij vindt dat bij nader inzien zelf ook niet?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
11-08-2020 14:56
Dat zei je al eerder. Dat mag jij vinden hoor :)
Ik vind dat ook een totaal misplaatste opmerking. Het is ook niet meer dan een opmerking en geen feit gelukkig.
Je zegt iets waar je totaal niets van weet.
Blijven hangen in je gelijk hierover is erg kinderachtig. Was jij zelf ongewenst bij de geboorte?
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
11-08-2020 14:56
Dat zei je al eerder. Dat mag jij vinden hoor :)
Ik ben het met Calvijn eens. Je opmerking ging over het randje.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
vanlippebiesterveld schreef:
11-08-2020 15:57
Ik vind dat ook een totaal misplaatste opmerking. Het is ook niet meer dan een opmerking en geen feit gelukkig.
Je zegt iets waar je totaal niets van weet.
Blijven hangen in je gelijk hierover is erg kinderachtig. Was jij zelf ongewenst bij de geboorte?
Haha.
Ik zeg niet dat het kind uiteindelijk ongewenst is, maar dat ik denk dat het niet zozeer zíjn wens was om eraan te beginnen. 'Volgens mij ben ik er wel klaar voor.' Veel enthousiaster werd het niet.
Maar nu het kind er eenmaal is, zal hij er best blij mee zijn. Zo gaat het toch vaak.
Nu kijken of dat zo blijft, als de reality van het hebben van een baby inkickt.
.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
10-08-2020 21:57
Tina is echt top! Echt, wat Ike haar allemaal aandeed en dan zo sterk terugkomen....
Ze is al jaren samen met een Duitser, ze woont in Zwitserland en heeft ook die nationaliteit aangenomen.
echt wel bad ass die vrouw, ook nog haar zoon verloren vorig jaar. klopt zijn al jaren samen.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
vanlippebiesterveld schreef:
11-08-2020 11:52
Ook daarover is zij eerlijk over geweest. In tegenstelling tot heel veel anderen.
Zij heeft er geen moeite mee, jammer dat ze niet begreep dat dit voor anderen wel problematisch was.
Klopt niet wat je zegt. Ze vindt het alleen goed als ze erbij is. Als Freek alleen op jacht zou gaan vindt ze dat niet goed.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
11-08-2020 22:50
Klopt niet wat je zegt. Ze vindt het alleen goed als ze erbij is. Als Freek alleen op jacht zou gaan vindt ze dat niet goed.
Volgens mij quote je verkeerd want Juist wat jij hier zegt klopt niet: het gaat hier over Katja die achter Job Gosschalk bleef staan ondanks dat hij veel mensen heeft misbruikt.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
11-08-2020 22:50
Klopt niet wat je zegt. Ze vindt het alleen goed als ze erbij is. Als Freek alleen op jacht zou gaan vindt ze dat niet goed.
Ik had het over Job, niet Freek
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
11-08-2020 20:22
Haha.
Ik zeg niet dat het kind uiteindelijk ongewenst is, maar dat ik denk dat het niet zozeer zíjn wens was om eraan te beginnen. 'Volgens mij ben ik er wel klaar voor.' Veel enthousiaster werd het niet.
Maar nu het kind er eenmaal is, zal hij er best blij mee zijn. Zo gaat het toch vaak.
Nu kijken of dat zo blijft, als de reality van het hebben van een baby inkickt.
Nou verdraai je je eigen woorden en zegt dat ‘ hij er wel voor klaar voor was’. Is totaal wat anders dan wat je eerder stelde.
Het sloeg eigenlijk nergens op wat je zei. Helaas gaat het wel over een pas geboren baby.
Alle reacties Link kopieren
vanlippebiesterveld schreef:
12-08-2020 00:20
Nou verdraai je je eigen woorden en zegt dat ‘ hij er wel voor klaar voor was’. Is totaal wat anders dan wat je eerder stelde.
Het sloeg eigenlijk nergens op wat je zei. Helaas gaat het wel over een pas geboren baby.
Ik zeg precies hetzelfde als ik eerder zei. Dat het volgens mij niet zíjn wens was. Lees meer terug.
Tjonge zeg, dat mensen daar zo van over de zeik gaan.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
12-08-2020 04:03
Ik zeg precies hetzelfde als ik eerder zei. Dat het volgens mij niet zíjn wens was. Lees meer terug.
Tjonge zeg, dat mensen daar zo van over de zeik gaan.
Echt heel raar, je geeft alleen maar een roddel toch. Ohnee, je hebt het van Freek zelf gehoord @(
Alle reacties Link kopieren
Het is natuurlijk wel zo dat hier van alles gespeculeerd wordt, er wordt veel kritiek gegeven over verschillende bekende personen, BNers worden afgebrand, maar zodra iemand echt iets zegt te weten, dan wordt daar door bepaalde personen direct bovenop gesprongen, want dat mag niet. Je mag wel speculeren, en gissen en roddelen, maar het is laag en verwerpelijk als je daadwerkelijk iets lijkt te weten. Die snap ik eigenlijk nooit zo.
Dat was in het verleden ook met Marco Borsato. Best algemeen bekend dat hij vreemd ging, maar als iemand dat hier pretendeerde te weten zat men er boven op want dan probeer je iemand kapot te maken.
Het is altijd wel een beetje dubbel op dit soort topics.
Alle reacties Link kopieren
Misschien komt dat in deze situatie omdat het om een pas geboren baby van een BN’er gaat. ...
Alle reacties Link kopieren
vanlippebiesterveld schreef:
13-08-2020 13:31
Misschien komt dat in deze situatie omdat het om een pas geboren baby van een BN’er gaat. ...
Neuh, dat denk ik niet, begon al voor het over de baby ging.
My god wat is er met Leontine Ruiters aka ex miss Zingende Coltrui gebeurd. Ja we worden ouder das waar maar ze zat in een reclame laatst en zag er uit als een uitgedroogd gerimpeld vel en haar stem klinkt tegenwoordig alsof ze een hap uit de A7 heeft genomen.

Ik herkende haar zowat niet !
Alle reacties Link kopieren
Heb je een foto?
https://voxcast.nl/voices/leontine-borsato

Zo klonk ze altijd. Kan even die nieuwe reclame niet vinden maar hij was gister op tv.
Alle reacties Link kopieren
Eggo schreef:
13-08-2020 13:54
My god wat is er met Leontine Ruiters aka ex miss Zingende Coltrui gebeurd. Ja we worden ouder das waar maar ze zat in een reclame laatst en zag er uit als een uitgedroogd gerimpeld vel en haar stem klinkt tegenwoordig alsof ze een hap uit de A7 heeft genomen.

Ik herkende haar zowat niet !
Was het Leontine dan wel?
Welke reclame was dat?
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven