Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 11!

08-05-2022 11:31 3274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Deel 11, let's go!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Dankje.
Alle reacties Link kopieren
Koffieverkeerd schreef:
09-05-2022 19:44
Geneve.
Er staat Gent in de tekst :P
Kan je nagaan wat een eikels bij die ditjesendatjes sites :rofl:
Alle reacties Link kopieren
samarinde schreef:
10-05-2022 09:37
Eens. Die Nena had tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen, geen idee door wie, maar misschien is dat juist het probleem.

Even los van of het waar is. Ook voor een slachtoffer lijkt deze opgeklopte media-hetze me niet louterend, integendeel.
Helemaal eens.
Alle reacties Link kopieren
Pff wat een nieuws allemaal....

Die video moet ik even nogmaals kijken, zoveel feiten. Maar ik zie bij de juicers dat Plasman alvast heeft voorgesorteerd door bij voorbaat al te dreigen met juridisch gedoe als iemand niet blij wordt.

Verder zie ik berichtjes tussen Thijs en dat meisje voorbij komen. Zelfs als Thijs goede bedoelingen had, beetje vaderlijk gedrag moet je je afvragen of dat handig was bij een zeer kwetsbaar meisje en de relatie fan-favoriete acteur (idool, zo je wilt). Het schept toch ingewikkeldheid.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Die video van MusicMeToo (of hoe het ook heet) is zo ontzettend merkwaardig en onduidelijk. Er worden geen feiten genoemd, er worden hier en daar wat rare insinuaties gedaan en bovenal lijkt het vooral aan Aachboun-verheerlijkingsfilmpje. Enig ander doel van dit filmpje is mij totaal onduidelijk. Jammer, na al dat op het oog gedegen onderzoek van Boos, is dit echt een afleidend smetje op de verhalen.
Alle reacties Link kopieren
Oh het lag dus niet aan mij dat die video ingewikkeld was.
Ik dacht al dat er met mijn verstand iets aan de hand was (al kan dat ook, natuurlijk :bonk: ) maar ik vond het ook erg onduidelijk.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
10-05-2022 16:03
Oh het lag dus niet aan mij dat die video ingewikkeld was.
Ik dacht al dat er met mijn verstand iets aan de hand was (al kan dat ook, natuurlijk :bonk: ) maar ik vond het ook erg onduidelijk.
Nee joh, het is totaal niet te volgen :)
Alle reacties Link kopieren
https://www.mediacourant.nl/2022/05/sla ... daalvideo/

Ah, Mesje85, we staan niet alleen.... het is onnavolgbaar.

Het is nog maar de vraag of deze schandaalvideo van Stichting Music#MeToo de zaak tegen Johnny wel goed doet, want het is een nogal merkwaardig geheel. Het lijkt erop dat de stichting een beeld wil creëren van een mediawereld waarin misbruik massaal onder de pet wordt gehouden door tv-prominenten.

Zo worden er ook dwarsverbanden gelegd naar Johan Derksen, Linda de Mol en Chantal Janzen. Linda zou al in 2019 hebben geweten van misbruik van jonge meisjes en Chantal zou hypocriet zijn, omdat ze al in 2020 op de hoogte zou zijn geweest van vermeend misbruik in de tv-wereld. Het is een aaneenrijging van verdachtmakingen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Derksen, Chantal, Linda, Shima. Iedereen werd er aan de haren bijgesleept en aan het eind denk je alleen maar: huh?!
Alle reacties Link kopieren
meisje85 schreef:
10-05-2022 15:59
Die video van MusicMeToo (of hoe het ook heet) is zo ontzettend merkwaardig en onduidelijk. Er worden geen feiten genoemd, er worden hier en daar wat rare insinuaties gedaan en bovenal lijkt het vooral aan Aachboun-verheerlijkingsfilmpje. Enig ander doel van dit filmpje is mij totaal onduidelijk. Jammer, na al dat op het oog gedegen onderzoek van Boos, is dit echt een afleidend smetje op de verhalen.
Inderdaad, wat een onduidelijk verhaal en het ziet er zo vreselijk onprofessioneel uit. Ik vind het heel jammer dat dit gebeurd want het is zo'n belangrijke zaak maar dit soort initiatieven maken het allemaal juist minder geloofwaardig.
Alle reacties Link kopieren
Als ik slachtoffer was van iets bij de "Voice", of ergens anders rende ik gillende weg bij deze mensen, Wat een insinuaties en vervelende verdacht makerij van derden.
Alle reacties Link kopieren
Misssunshine schreef:
10-05-2022 16:18
Inderdaad, wat een onduidelijk verhaal en het ziet er zo vreselijk onprofessioneel uit. Ik vind het heel jammer dat dit gebeurd want het is zo'n belangrijke zaak maar dit soort initiatieven maken het allemaal juist minder geloofwaardig.
Precies ik zat me groen en geel te ergeren. Ik had gewoon feiten en bewijs verwacht. Geen insinuaties, half afgebroken filmpjes uit hun context gerukt en erbij gesleepte personages.
Alle reacties Link kopieren
meisje85 schreef:
10-05-2022 16:16
Derksen, Chantal, Linda, Shima. Iedereen werd er aan de haren bijgesleept en aan het eind denk je alleen maar: huh?!
Ja precies, heel vaag.
Ook dat zo'n Chantal Janzen er ineens bijgehaald wordt.
Alle reacties Link kopieren
redhead70 schreef:
10-05-2022 16:38
Precies ik zat me groen en geel te ergeren. Ik had gewoon feiten en bewijs verwacht. Geen insinuaties, half afgebroken filmpjes uit hun context gerukt en erbij gesleepte personages.
Nou ik ook, allemaal voer voor de mensen die het toch al niet zo geloven of het bagatelliseren. Bah wat stom.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
10-05-2022 15:32

Verder zie ik berichtjes tussen Thijs en dat meisje voorbij komen. Zelfs als Thijs goede bedoelingen had, beetje vaderlijk gedrag moet je je afvragen of dat handig was bij een zeer kwetsbaar meisje en de relatie fan-favoriete acteur (idool, zo je wilt). Het schept toch ingewikkeldheid.
Wat erg dat zoiets niet meer zou kunnen. Er zijn zat meisjes die opgroeien zonder vaderfiguur, of daar geen klik mee hebben. Dan is het toch juist mooi als iemand daar wat steun bij vind.

Wat ik zo walgelijk vind is wat die juice channels nu weer doen. Niet alleen wordt Thijs Römer voor pedo uitgemaakt (denk ook even aan zijn kinderen en vriendin), maar ook dit meisje wordt gelijk in de spotlights gezet. En er is niets, geen aangifte, geen melding, alleen een roddel.
madamecannibale wijzigde dit bericht op 10-05-2022 18:43
0.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
10-05-2022 18:37
Wat erg dat zoiets niet meer zou kunnen. Er zijn zat meisjes die opgroeien zonder vaderfiguur, of daar geen klik mee hebben. Dan is het toch juist mooi als iemand daar wat steun bij vind.

Wat ik zo walgelijk vind is wat die juice channels nu weer doen. Niet alleen wordt Thijs Römer voor pedo uitgemaakt (denk ook even aan zijn kinderen en vriendin), maar ook dit meisje wordt gelijk in de spotlights gezet. En er is niet, geen aangifte, geen melding, alleen een roddel.
Precies dit!
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
10-05-2022 18:37
Wat erg dat zoiets niet meer zou kunnen. Er zijn zat meisjes die opgroeien zonder vaderfiguur, of daar geen klik mee hebben. Dan is het toch juist mooi als iemand daar wat steun bij vind.

Wat ik zo walgelijk vind is wat die juice channels nu weer doen. Niet alleen wordt Thijs Römer voor pedo uitgemaakt (denk ook even aan zijn kinderen en vriendin), maar ook dit meisje wordt gelijk in de spotlights gezet. En er is niet, geen aangifte, geen melding, alleen een roddel.
Nou... er is idd geen aangifte gedaan en hoe dit precies zit weten we niet, dus vooralsnog krijgt Thijs van mij het voordeel van de twijfel. Maar ik zag een tweet van dat meisje met foto's van een man (een acteur ofzo) waarbij ze plaatst "Nieuwe bae ❤️❤️❤️" waarop Thijs reageert met "sorry...?". Waarna zij antwoordt "hahaha, bae2 is dat". In dat eerste bericht had ze hem niet getagd ofzo, dus hij reageert er volledig uit zichzelf op, was niet nodig geweest. En dan hebben we het over een man van 30+ en een meisje van (toen) 14 of 15 jaar, dat kennelijk enorm fan van hem was. Dat is geen vaderlijke of steunende reactie hoor, dat is gewoon enorm dom van hem, waarmee hij haar op een niet goede manier aandacht geeft, wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
meisje85 schreef:
10-05-2022 18:50
Nou... er is idd geen aangifte gedaan en hoe dit precies zit weten we niet, dus vooralsnog krijgt Thijs van mij het voordeel van de twijfel. Maar ik zag een tweet van dat meisje met foto's van een man (een acteur ofzo) waarbij ze plaatst "Nieuwe bae ❤️❤️❤️" waarop Thijs reageert met "sorry...?". Waarna zij antwoordt "hahaha, bae2 is dat". In dat eerste bericht had ze hem niet getagd ofzo, dus hij reageert er volledig uit zichzelf op, was niet nodig geweest. En dan hebben we het over een man van 30+ en een meisje van (toen) 14 of 15 jaar, dat kennelijk enorm fan van hem was. Dat is geen vaderlijke of steunende reactie hoor, dat is gewoon enorm dom van hem, waarmee hij haar op een niet goede manier aandacht geeft, wat mij betreft.
Eens!

Die Juicechannels zitten hun vingers af te likken, maar hebben niet door dat dit voor alle partijen (behalve dus die Juicechannels) enorm schadelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Juice Channel deelt het volgende nieuwtje over Nikkie Plessen vs Douglas.

Toen Douglas de make-uplijn introduceerde, zijn ze zich op het hoofdkantoor helemaal te pletter geschrokken over alle racismecommotie, aldus JC die dit van een bron heeft die werkzaam is op het hoofdkantoor.

D heeft toen aan NP gevraagd om een officieel statement waar ze zich bij aan konden sluiten. Maar NP weigerde en zei kennelijk letterlijk: ik blokkeer iedereen, ik verwijder alle negatieve reacties en daar ga ik mee door totdat het weer overwaait, want dat heeft altijd gewerkt voor mij.

Dit was de reden dat D dan privé ging reageren op berichten van posters.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Heb net dat filmpje van Nena op Twitter gezien. Dit is een héél kwetsbaar meisje. Ik vraag me af of dit alles zo op internet gooien nou zo'n slimme zet was (ongeacht of het waar is of niet).
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
10-05-2022 19:06
Juice Channel deelt het volgende nieuwtje over Nikkie Plessen vs Douglas.

Toen Douglas de make-uplijn introduceerde, zijn ze zich op het hoofdkantoor helemaal te pletter geschrokken over alle racismecommotie, aldus JC die dit van een bron heeft die werkzaam is op het hoofdkantoor.

D heeft toen aan NP gevraagd om een officieel statement waar ze zich bij aan konden sluiten. Maar NP weigerde en zei kennelijk letterlijk: ik blokkeer iedereen, ik verwijder alle negatieve reacties en daar ga ik mee door totdat het weer overwaait, want dat heeft altijd gewerkt voor mij.

Dit was de reden dat D dan privé ging reageren op berichten van posters.
Ik vind eigenlijk dat Douglas dan moet zeggen dat dit niet hun beleid past en de collectie van NP niet meer willen verkopen.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
10-05-2022 19:23
Ik vind eigenlijk dat Douglas dan moet zeggen dat dit niet hun beleid past en de collectie van NP niet meer willen verkopen.
Ik ook. Maar ik gok ook dat ze zich mogelijk 'vereerd' voelden met NP in hun collectie (don't know why) en mogelijk kan het juist meer geld kosten als ze het afblazen met gereserveerde ruimte in de winkels, advertenties etc.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp, met een compliment voor de OP, Male!
Am Yisrael Chai!
Misssunshine schreef:
10-05-2022 17:32
Nou ik ook, allemaal voer voor de mensen die het toch al niet zo geloven of het bagatelliseren. Bah wat stom.
En zelfs voer voor mensen die het wel geloven en serieus nemen, maar die door dit soort rioolnieuws ‘me too’-moe worden. Ik kan het niet meer aan, joh. Mijn gevoel zegt dat dit Nena-verhaal heel triest is, maar om redenen die heel persoonlijk zijn en die niet thuishoren in de media.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven