Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 3!

23-10-2020 18:00 3221 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Hier weer verder!
Stressed is just desserts spelled backwards
SweetFirefly schreef:
27-11-2020 17:31
Estelle kwam destijds even tussendoor. Badr ging al met Daphne en had ook al een kind met haar. Toen had hij even iets met Estelle en daarna ging hij weer terug naar Daphne. Dat is trouwens een mooie dame om te zien.
Een mooie voetveeg ja.
Ongelooflijk wat sommige vrouwen allemaal pikken.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
27-11-2020 22:14
Een mooie voetveeg ja.
Ongelooflijk wat sommige vrouwen allemaal pikken.
idd maar ja in hun ogen ''grote sterkte man ziet er goed uit veel geld'' :|
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Hij valt wel op hetzelfde type. Zij lijkt wel de zus van Estelle.

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
27-11-2020 22:14
Een mooie voetveeg ja.
Ongelooflijk wat sommige vrouwen allemaal pikken.
Als zij zo gelukkig is/zijn, wat is dan het probleem?
Ze vreet er financieel goed van iig

Niet alle vrouwen springen op de feministische barricaden
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
27-11-2020 23:31
Als zij zo gelukkig is/zijn, wat is dan het probleem?
Ze vreet er financieel goed van iig

Niet alle vrouwen springen op de feministische barricaden
Er is geen probleem. Ze gaan hun gang maar.

Moet er alleen zelf niet aan denken, iemand die je in de steek laat voor een ander als je zwanger bent en dan weer terugkomt als dat uit is.
Die in het begin van de relatie ook nog een andere relatie heeft. Waardoor er een scène met een boze andere vrouw ontstaat in een restaurant.

En dan nog al het andere waar hij vlak voor en tijdens de relatie bij betrokken was.
Wat het met feminisme te maken heeft om niet te snappen wat iemand met een ontrouw en agressief persoon moet, snap ik dan weer niet.
Daphne kijkt wel erg blij sinds ze de gps in Badrs jas heeft genaaid.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
27-11-2020 20:58
Ja dat las ik ook.
Shima geeft aan dat ze uit piëteit niet heeft meegewerkt aan het boek.
Het wordt weer eens sensationeel gebracht: Johnny deed geen aangifte tegen Shima, maar tegen de uitgever en de auteur, en Shima nu ook.
Ik denk ook dat daar het probleem zit. Vies zaakje.
.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
27-11-2020 22:14
Een mooie voetveeg ja.
Ongelooflijk wat sommige vrouwen allemaal pikken.
Wie weet wat zij allemaal uitvreet?
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
27-11-2020 20:58
Ja dat las ik ook.
Shima geeft aan dat ze uit piëteit niet heeft meegewerkt aan het boek.
Het wordt weer eens sensationeel gebracht: Johnny deed geen aangifte tegen Shima, maar tegen de uitgever en de auteur, en Shima nu ook.
Alsof haar financieel en juridischadviseurs zonder haar toestemming dit hebben gedaan. Het is pure chanage door Shima. Wat onnozel als je denkt van niet. Deze zelfde mensen vraagt ze nogsteeds om namens haar op te treden. Ze wist dondersgoed dat er een deurwaarder op vader en zoon De Mol en Willeke Alberti werd afgestuurd om voor haar geld af te troggelen.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
27-11-2020 23:57
Er is geen probleem. Ze gaan hun gang maar.

Moet er alleen zelf niet aan denken, iemand die je in de steek laat voor een ander als je zwanger bent en dan weer terugkomt als dat uit is.
Die in het begin van de relatie ook nog een andere relatie heeft. Waardoor er een scène met een boze andere vrouw ontstaat in een restaurant.

En dan nog al het andere waar hij vlak voor en tijdens de relatie bij betrokken was.
Wat het met feminisme te maken heeft om niet te snappen wat iemand met een ontrouw en agressief persoon moet, snap ik dan weer niet.

Misschien heeft ze hem zelf destijds de deur gewezen?
Zij komt veel leuker en slimmer over dan Estelle. Hij heeft een leuk gezin.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Ellerlilalinne schreef:
28-11-2020 15:37
Misschien heeft ze hem zelf destijds de deur gewezen?
Zij komt veel leuker en slimmer over dan Estelle. Hij heeft een leuk gezin.
Hij zei destijds zelf in meerdere interviews dat zij het heel naar vond, maar het begreep dat hij naar een ander overstapte terwijl ze zwanger was. Ze heeft toen ook zelf eenmalig een verklaring gegeven dat ze er niks van wist.

https://www.google.com/amp/s/www.rtlbou ... elle%3famp

En toen hij Daphne leerde kennen, was hij ook nog half met Chantal Oornink. Hij heeft toen zelfs een cadeau dat hij aan Chantal had gegeven van haar "gejat" en aan Daphne gegeven. Dat is toen uitgelopen op een handgemeen in een restaurant.

Ik gok dat het gewoon in zijn aard zit, om zo met vrouwen om te gaan.
Waarom mensen er dan feminisme bij halen, is mij een raadsel.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
28-11-2020 16:01
Hij zei destijds zelf in meerdere interviews dat zij het heel naar vond, maar het begreep dat hij naar een ander overstapte terwijl ze zwanger was. Ze heeft toen ook zelf eenmalig een verklaring gegeven dat ze er niks van wist.

https://www.google.com/amp/s/www.rtlbou ... elle%3famp

En toen hij Daphne leerde kennen, was hij ook nog half met Chantal Oornink. Hij heeft toen zelfs een cadeau dat hij aan Chantal had gegeven van haar "gejat" en aan Daphne gegeven. Dat is toen uitgelopen op een handgemeen in een restaurant.

Ik gok dat het gewoon in zijn aard zit, om zo met vrouwen om te gaan.
Waarom mensen er dan feminisme bij halen, is mij een raadsel.
Chantal zag regelmatig alle hoeken van het huis denk dat ze blij was dat ze van hem af was
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
28-11-2020 15:35
Alsof haar financieel en juridischadviseurs zonder haar toestemming dit hebben gedaan. Het is pure chanage door Shima. ...... Ze wist dondersgoed dat er een deurwaarder op vader en zoon De Mol en Willeke Alberti werd afgestuurd om voor haar geld af te troggelen.
Dat ze Willeke lastig valt zeg, tsssss. Van Willeke moeten ze afblijven, dat is zo'n fijne en lieve dame, die treedt de ene dag op in Carré en de dag erna staat ze voor een handjevol bejaarden in een verzorgingstehuis gratis op te treden.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Zo die Daphne is ook aardig verbouwd
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
28-11-2020 15:35
Alsof haar financieel en juridischadviseurs zonder haar toestemming dit hebben gedaan. Het is pure chanage door Shima. Wat onnozel als je denkt van niet. Deze zelfde mensen vraagt ze nogsteeds om namens haar op te treden. Ze wist dondersgoed dat er een deurwaarder op vader en zoon De Mol en Willeke Alberti werd afgestuurd om voor haar geld af te troggelen.
TIme will tell.
Ik herhaal slechts wat er in de media gezegd wordt, ik zeg niet dat ik dit als waarheid aanvaard.
Nogal onnozel ja om mij te betichten van onnozelheid en dan zelf een NIVEA te doen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
28-11-2020 19:56
TIme will tell.
Ik herhaal slechts wat er in de media gezegd wordt, ik zeg niet dat ik dit als waarheid aanvaard.
Nogal onnozel ja om mij te betichten van onnozelheid en dan zelf een NIVEA te doen.
Je herhaalde niet wat er stond. Maakte er je eigen versie van.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
28-11-2020 21:28
Je herhaalde niet wat er stond. Maakte er je eigen versie van.
Dat is jouw interpretatie.
Nogmaals: nivea.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
28-11-2020 16:01
Hij zei destijds zelf in meerdere interviews dat zij het heel naar vond, maar het begreep dat hij naar een ander overstapte terwijl ze zwanger was. Ze heeft toen ook zelf eenmalig een verklaring gegeven dat ze er niks van wist.

https://www.google.com/amp/s/www.rtlbou ... elle%3famp

En toen hij Daphne leerde kennen, was hij ook nog half met Chantal Oornink. Hij heeft toen zelfs een cadeau dat hij aan Chantal had gegeven van haar "gejat" en aan Daphne gegeven. Dat is toen uitgelopen op een handgemeen in een restaurant.

Ik gok dat het gewoon in zijn aard zit, om zo met vrouwen om te gaan.
Waarom mensen er dan feminisme bij halen, is mij een raadsel.
Ik dacht dat jij bedoelde het raar te vinden dat er vrouwen zijn die thuis voor de kinderen zorgen. Dat je dat bedoelde met 'voetveeg'
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
28-11-2020 23:01
Ik dacht dat jij bedoelde het raar te vinden dat er vrouwen zijn die thuis voor de kinderen zorgen. Dat je dat bedoelde met 'voetveeg'


Als ik jouw posts soms lees, denk ik dat je best conservatief bent. Is geen oordeel ofzo, maar het valt me gewoon op. Zie je niet zo vaak.

Maar waarschijnlijk vandaar ook je nickname. Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
28-11-2020 15:35
Alsof haar financieel en juridischadviseurs zonder haar toestemming dit hebben gedaan. Het is pure chanage door Shima. Wat onnozel als je denkt van niet. Deze zelfde mensen vraagt ze nogsteeds om namens haar op te treden. Ze wist dondersgoed dat er een deurwaarder op vader en zoon De Mol en Willeke Alberti werd afgestuurd om voor haar geld af te troggelen.
Ik denk eerder dat Shima zich heeft laten ompraten/intimideren door die 'adviseurs'.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik het las in de media: die Koster heeft zowel mensen van JdM als SK benaderd. Bij JdM werd kennelijk om geld gevraagd om het niet te publiceren. In eerste instantie deed de media voorkomen dat SK dit had geïnitieerd. Die zegt nu van niet, maar dat het haar adviseurs zijn.

SK doet nu ook aangifte, in Nederland, Spanje en Mexico waarvan het niet duidelijk is over die twee overige landen.

Koster zegt dat hij minimaal 3 bronnen heeft voor de sappige details en in dit geval een gespreksopname heeft van KS.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
29-11-2020 10:21
Zoals ik het las in de media: die Koster heeft zowel mensen van JdM als SK benaderd. Bij JdM werd kennelijk om geld gevraagd om het niet te publiceren. In eerste instantie deed de media voorkomen dat SK dit had geïnitieerd. Die zegt nu van niet, maar dat het haar adviseurs zijn.

SK doet nu ook aangifte, in Nederland, Spanje en Mexico waarvan het niet duidelijk is over die twee overige landen.

Koster zegt dat hij minimaal 3 bronnen heeft voor de sappige details en in dit geval een gespreksopname heeft van KS.
Ik denk dat die Koster een hele dubieuze rol speelt, sinds ik John vd Heuvel dit hoorde zeggen bij Boulevard:
“Hij maakt het alleen maar erger, ook door een opmerking in het boek dat hij áls de familie De Mol de confrontatie zou aangaan met hem, hij met allerlei dingen komt die ‘de affaire rond prins Andrew doen verbleken’.
https://www.mediacourant.nl/2020/11/luu ... ny-de-mol/

Dat klinkt echt niet fris. Zou me niks verbazen als het hele idee om om geld te vragen van hem kwam en niet van Shima of haar adviseurs.
.
Alle reacties Link kopieren
Mark Koster had een paar jaar geleden een aanvaring met Peter R. De Vries, live tijdens Boulevard. Koster beweerde dat hij zijn bron (ben kwijt over wie/wat het ging) die middag nog had gesproken. De Vries vroeg er op door en toen bleek dat Koster die bron helemaal niet had gesproken maar info via via had gehoord. Sindsdien zijn de twee gebrouilleerd. Logisch. Van de Vries kun je heel wat vinden maar hij is wel eerlijk. Een persoon als Koster roept maar wat en brengt dat als 'waarheid'. Hij zit sindsdien ook niet meer bij Goedemorgen NL omdat hij als 'journalist' niet betrouwbaar en niet neutraal is gebleken.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Die man houdt teveel van sensatie om een echte journalist te zijn.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
29-11-2020 10:55
Mark Koster had een paar jaar geleden een aanvaring met Peter R. De Vries, live tijdens Boulevard. Koster beweerde dat hij zijn bron (ben kwijt over wie/wat het ging) die middag nog had gesproken. De Vries vroeg er op door en toen bleek dat Koster die bron helemaal niet had gesproken maar info via via had gehoord. Sindsdien zijn de twee gebrouilleerd. Logisch. Van de Vries kun je heel wat vinden maar hij is wel eerlijk. Een persoon als Koster roept maar wat en brengt dat als 'waarheid'. Hij zit sindsdien ook niet meer bij Goedemorgen NL omdat hij als 'journalist' niet betrouwbaar en niet neutraal is gebleken.
Dat ging over Olcay en haar faillissement. Mark Koster beweerde van alles maar had onder andere de curator van dat faillissement nooit gesproken. Peter was toen woest inderdaad, al was het ook wat theatraal zoals Peter altijd kan doen.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven