Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 4!

13-12-2020 18:40 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

we kunnen weer!
Stressed is just desserts spelled backwards
Tvp
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
13-12-2020 22:22
Wat ik zei, alles voor de likes dus
Ja klopt. Hij lacht trouwens heel gek. Als een ouwe vieze man.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
13-12-2020 23:22
Ja klopt. Hij lacht trouwens heel gek. Als een ouwe vieze man.
Hij hinnikt als een paard.
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Vlaginvaas schreef:
13-12-2020 21:40
Dat vieze lange haar ook van hem....brrr

Ik denk dat hij zijn haar lang er laat groeien en er dan een volkse versie van een hipsterknot in doet.
Toen ik Monique zag, dacht ik ook iets van Michael Jackson te zien en dacht: ik overdrijf te veel, zie dingen die er niet zijn, dreetje die zijn (echte) liefde verklaard jaja vast 🤔.
Maar ben niet de enige lees ik 😆😆. En nu ik de foto die hier geplaatst is zie, zie ik toch echt nog steeds MJ erin. Wat doet ze zichzelf toch aan.
Ik moest echt een traantje wegpinken bij Dre zijn aanzoek. Ik gun ze alle liefde van de wereld. Hij was jong en onbezonnen en zij vergevingsgezind. Je krijgt nergens een garantie bewijs bij, maar ik zie niet in waarom dit niet kan slagen.
Mooi ook voor hun zoon!
Sunnie1968 schreef:
14-12-2020 08:19
Ik moest echt een traantje wegpinken bij Dre zijn aanzoek. Ik gun ze alle liefde van de wereld. Hij was jong en onbezonnen en zij vergevingsgezind. Je krijgt nergens een garantie bewijs bij, maar ik zie niet in waarom dit niet kan slagen.
Mooi ook voor hun zoon!
Het was tien maanden terug.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
13-12-2020 20:52
Die jukbeenderen zijn ook crazy inderdaad
Lijkt de plaaggeest wel.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Labradokus haha ja van Bassie en Adriaan. Jeetje waarom doet iemand zichzelf dit aan, alleen maar voor een vent. Werk aan je zelfvertrouwen zou ik zeggen.
KittyMeow schreef:
13-12-2020 22:10
Exact. We zien te weinig zijn serieuze kant. Alhoewel we die toevallig afgelopen week wel in een filmpje zagen.
Hij had weer eens iets besteld via een Insta add. Maar dit keer werd hij wel kwaad over de manier van oplichten. Normaal lacht hij om de producten die hij ontvangt. Dit keer niet zo.
Gisteren zat Bas in het jeugdjournaal. Ik ergerde me al voor het item aan de beurt was omdat ik hem zo irritant vind maar het viel reuze mee. Hij was serieus en ik vond hem echt een leuke vent. De Bas op insta is deels een rol. Hij vergroot wat karakter eigenschappen uit. Zakelijk gezien doet hij het heel goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het wel een lief en gemeend aanzoek maar inderdaad, gebruik geen woorden als lul en klootzak bij zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
13-12-2020 20:51
Mj zou gewild hebben dat dit zijn lelijkste neus was .

Maar wel jammer dat Monique zo aan de fillers zit haar jukbeenderen steken ook overdreven uit.
Daarom lijkt haar neus steeds kleiner te worden omdat dit weg gaat vullen tussen die opgepompte wangen.
Alle reacties Link kopieren
Flowerspowers schreef:
13-12-2020 23:05
Ze heeft altijd al zo’n wipneusje gehad, maar ze zorgt er steeds voor dat ze haar hoofd iets naar beneden heeft als ze word gefotografeerd .
Alleen die rare krullende mondhoeken, geen gezicht. Ze was heel lang puur natuur maar ze heeft nu echt heel veel fillers. Zonde. Ze lijkt nu ouder dan 42
ja dat vind ik dus ook dat ze er ouder uitziet.
Alle reacties Link kopieren
Sunnie1968 schreef:
14-12-2020 08:19
Ik moest echt een traantje wegpinken bij Dre zijn aanzoek. Ik gun ze alle liefde van de wereld. Hij was jong en onbezonnen en zij vergevingsgezind. Je krijgt nergens een garantie bewijs bij, maar ik zie niet in waarom dit niet kan slagen.
Mooi ook voor hun zoon!
Ja, dat heeft 'ie mooi gedaan.
*LaDolceVita* schreef:
14-12-2020 09:41
Ik vond het wel een lief en gemeend aanzoek maar inderdaad, gebruik geen woorden als lul en klootzak bij zoiets.
Dat is juist lekker volks.
Alle reacties Link kopieren
labradokus schreef:
14-12-2020 08:28
Lijkt de plaaggeest wel.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Gie1978 schreef:
14-12-2020 08:22
Het was tien maanden terug.
Heel zijn leven is tot nu toe anders verlopen dan bij de gemiddelde jongen. Ik gun ze ook alle geluk.
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
14-12-2020 10:26
Heel zijn leven is tot nu toe anders verlopen dan bij de gemiddelde jongen. Ik gun ze ook alle geluk.

Ik gun ze ook het beste en mooiste en gelukkigste huwelijk en leven.

Deste minder wordt er hier over ze geschreven. Win, win!! :yes:
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Ellerlilalinne schreef:
14-12-2020 10:35
Ik gun ze ook het beste en mooiste en gelukkigste huwelijk en leven.

Deste minder wordt er hier over ze geschreven. Win, win!! :yes:
Maar ze willen wel dat er over hun geschreven wordt helaas. Alles voor de publiciteit!

Doe dan als Bas Smit en Nicolette, ben geen fan van hun, alles voor de publiciteit maar zij zamelen ook ongelooflijk veel geld in voor goede doelen. Dan zet zet je je bekendheid pas echt goed in en verdien je dat er over je geschreven wordt.
Pommie01 schreef:
14-12-2020 11:16
Maar ze willen wel dat er over hun geschreven wordt helaas. Alles voor de publiciteit!

Doe dan als Bas Smit en Nicolette, ben geen fan van hun, alles voor de publiciteit maar zij zamelen ook ongelooflijk veel geld in voor goede doelen. Dan zet zet je je bekendheid pas echt goed in en verdien je dat er over je geschreven wordt.
https://www.bekendeburen.nl/monique-wes ... mbassadeur
En ze zet zich in voor zwerfhonden dus ze doet echt wel wat met haar bekendheid .
minnimouse schreef:
14-12-2020 10:01
Ja, dat heeft 'ie mooi gedaan.
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Gie1978 schreef:
14-12-2020 08:22
Het was tien maanden terug.
:-D
Yildizlar schreef:
14-12-2020 13:19
https://www.bekendeburen.nl/monique-wes ... mbassadeur
En ze zet zich in voor zwerfhonden dus ze doet echt wel wat met haar bekendheid .
Daar zie je eigenlijk maar heel weinig van terug toch? Alleen toch maar om zichzelf te promoten?
Bas en Nicolette zijn een erg goed voorbeeld van hoe je twee dingen naast elkaar kunt doen. Veel geld verdienen en ook veel geld inzamelen voor het goede doel. Kijk naar het Máxima kinderziekenhuis bijv., dat doen ze al heel lang met veel verschillende acties inmiddels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven