Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!

10-04-2021 15:09 4290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
12-04-2021 20:24
Daar heeft hij geen actieve herinnering aan.

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
tvp :flag:
Alle reacties Link kopieren
“ Ik zie het ook niet als de vuile was buitenhangen, het is menselijke tragiek, die iedereen kan overkomen. Wel denk ik dat ik een stuk eerlijker en openhartiger ben dan de meeste mensen.”

Was getekend, Rethans (bij aantreden Saar en de trap na naar Jan).

Ik denk dat iemand die vrouw als jonge chick ooit heeft wijsgemaakt dat onaangepast gedrag een teken van een ‘vrije geest’ en een ‘hoger denkniveau’ is om haar plat te krijgen. En daar houdt zij zich nu al een paar decennia aan vast. Een soort one trick pony. De pony bleek een phony te zijn want met het vervagen van de jeugdigheid bleek de interesse van de mannelijke intelligentsia ook te verdampen.

Ik heb geen idee wat zo’n wekelijkse column oplevert, een paar honderd euro per maand? En daarvoor gooit ze haar kinderen in de uitverkoop.
Nee heb je, ja kun je krijgen
🤭
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
13-04-2021 02:50


Ik heb geen idee wat zo’n wekelijkse column oplevert, een paar honderd euro per maand? En daarvoor gooit ze haar kinderen in de uitverkoop.
Ze schrijft in die gezellige afscheidscolumn van Saar dat ze 400 euro pm kreeg van Jan.
Dat lijkt me niet heel erg de kosten dekken die de psychische hulp die haar kinderen nodig hebben omdat ze zo over hun grenzen heen dendert. Ben je mooi klaar mee, je maakt de afspraak dat de kinderen inspraak hebben in wat ze schrijft en dat 'vergeet' ze dan zomaar ineens als dat zo uitkomt.

Je zal toch maar de ex zijn van de bronstige aannemer. Die zal ook wel menigmaal erin voorkomen omdat ze gedoe geeft en die heeft er ook niet om gevraagd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
13-04-2021 09:53
Je zal toch maar de ex zijn van de bronstige aannemer. Die zal ook wel menigmaal erin voorkomen omdat ze gedoe geeft en die heeft er ook niet om gevraagd.
Zou dat zomaar mogen? Want iedereen weet dan wie er bedoelt wordt en kan Rethans maar gewoon neerkladderen wat ze wil? Dat valt toch onder smaad? Die vrouw heeft zo weinig schrijftalent dat ze alleen over haar eigen mislukte leven en over de levens om haar heen die ze door haar domme egoïstische acties daarin heeft meegesleurd, columnpjes schrijft.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Het verbaast me niet dat ze voor de Telegraaf is gevraagd. Een hoger niveau zit er niet in. Wat een vreselijk type! Hoe kun je nou door blijven schrijven over iets wat al jarenlang achter je ligt en binnen een week een nieuwe liefde hebt. Arme kinderen.

Ik hoop dat ze een dikke schild hebben.

Een leuk idee zou zijn als die kinderen gaan meeschrijven, dus een dubbele column, in briefvorm naar elkaar. Daar ben ik nu nieuwsgierig naar, hoe de kinderen het ervaren hebben.

Ongelooflijk dat ze hier nog haar geld mee kan verdienen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zou Connie Witteman nu denken over de coronamaatregelen die kinderlevens ontwricht (moederhart/Doutzen Kroes etc.) nu haar zoon aan de beademing op de IC ligt?
Met je griepje...
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
hallekie schreef:
13-04-2021 10:22
Hoe zou Connie Witteman nu denken over de coronamaatregelen die kinderlevens ontwricht (moederhart/Doutzen Kroes etc.) nu haar zoon aan de beademing op de IC ligt?
Met je griepje...
Precies wat ik dacht!
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
13-04-2021 00:41
Ik weet nog wel dat we een topic over haar hadden. Heb het een tijdlang gevolgd, maar het / de fittie staat me niet meer bij.

Genoeg gespreksstof over haar iig. En nog. En daar doet ze het natuurlijk voor.
Kan me vaag iets van herinneren. Vond het geheel niets dat ze bij Saar was aangesteld. Vanwege weerzin uit het verleden. Maar nu lekker rustig bij de Telegraaf dus. Huis aan huisblad lonkt!
Everything you see I owe to spaghetti!
Haha ja het degradeert wel telkens. Straks zit ze thuis en wordt ze huisvrouw. Haar grootste nachtmerrie.
Alle reacties Link kopieren
Die Rethans lijkt wel een kapotte langspeelplaat. Kan ze het niet een keer over een andere boeg gooien? Gebeurt er verder niets interessants in haar leven? Het lijkt erop dat ze te veel tijd en ruimte voor zichzelf heeft gecreëerd en niks meer meemaakt. En waarom krijgt die vrouw nu weer een platform bij de Telegraaf? Ik probeer haar stukjes al jaren te mijden omdat ik allergisch voor haar ben, maar ze duikt overal op. Zelf op het vivaforum! @(
Zouden er überhaupt lezers zijn die Rethans wel leuk vinden? En zo ja wie zijn dat dan?
Bij mij wekt ze ook altijd zo’n enorme weerzin op. Zelden zo’n onsympathieke vrouw gelezen.
Anoniem11072022100711 wijzigde dit bericht op 13-04-2021 13:41
35.04% gewijzigd
Haar vriendinnen? Met meerdere nicks positieve commentaren achterlatend.
Ah ja een Dotantje. Dat zou kunnen.

Ik denk dat de columns vooral gelezen worden bij wijze van ramptoerisme.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht eerst dat een tenenkrommende titel van Rethans voor de Telegraaf leuke clickbait zou zijn. Maar haar columns zullen wel achter een betaalmuur komen, dus dat is ook weer niet zo.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
13-04-2021 10:18
Zou dat zomaar mogen? Want iedereen weet dan wie er bedoelt wordt en kan Rethans maar gewoon neerkladderen wat ze wil? Dat valt toch onder smaad? Die vrouw heeft zo weinig schrijftalent dat ze alleen over haar eigen mislukte leven en over de levens om haar heen die ze door haar domme egoïstische acties daarin heeft meegesleurd, columnpjes schrijft.
Ik weet het niet goed. Ik vind het ook zo bijzonder dat ze dan soms aangeeft hard te willen werken aan een goede band met de vader van haar kinderen. Schrijft ze dat omdat ze leuk over wil komen?
Want ze heeft hem zo vaak neergesabeld in haar columns. Dan kun je zelf ook wel bedenken dat dat geen wonderen doet voor de toch al beschadigde band omdat ze zomaar ineens vertrok.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
13-04-2021 00:41
Ik weet nog wel dat we een topic over haar hadden. Heb het een tijdlang gevolgd, maar het / de fittie staat me niet meer bij.

Genoeg gespreksstof over haar iig. En nog. En daar doet ze het natuurlijk voor.
Ja, dat topic op het oude forum herinner ik me ook nog. En in mijn herinnering ging ze flink tekeer. Ik kende haar voor die tijd helemaal niet, maar sindsdien denk ik bij het zien van haar naam altijd: "Loslopende gek alert!".
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
12-04-2021 22:46
Nee, ik heb een legendarische fittie met haar gehad over die abortus. Dat ze me een kutwijf vond en helemaal uit haar plaat ging hier op het forum.

Edit: Of misschien was het niet eens die abortus, al is dat het enige wat me bijstaat van toen. Volgens mij heb ik haar verbaal alle hoeken van het toen nog mini-forum laten zien over het feit dat een abortus plegen automatisch tot gevolg heeft dat je dan GEEN moeder bent.
Jawel, het ging (ook?) over die abortus. Dat herinner ik me, omdat ik dat verhaal tot die tijd niet kende en het echt te bizar voor woorden vond dat ze zoiets krankzinnigs uit haar pen kreeg. Ik dacht dat minnie ook bij de discussie betrokken was, maar msischien herinner ik me dat verkeerd (want het is lang geleden en ik was ook toen geen heel actieve poster). In ieder geval ging SR helemaal uit haar panty.
Alle reacties Link kopieren
janis schreef:
13-04-2021 15:16
Jawel, het ging (ook?) over die abortus. Dat herinner ik me, omdat ik dat verhaal tot die tijd niet kende en het echt te bizar voor woorden vond dat ze zoiets krankzinnigs uit haar pen kreeg. Ik dacht dat minnie ook bij de discussie betrokken was, maar msischien herinner ik me dat verkeerd (want het is lang geleden en ik was ook toen geen heel actieve poster). In ieder geval ging SR helemaal uit haar panty.
Jaaaaa, nu je het zegt, Minny was er ook bij betrokken inderdaad. En je zegt het goed: SR ging inderdaad volledig uit haar stekker.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/show/ruud-de-wild-kri ... ~acd147ef/

Ruud de Wild krijgt goed nieuws.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn voor Ruud!!

fashionvictim schreef:
13-04-2021 15:51
Jaaaaa, nu je het zegt, Minny was er ook bij betrokken inderdaad. En je zegt het goed: SR ging inderdaad volledig uit haar stekker.
Het mens is knettergek! Ik denk eigenlijk dat haar exen alle rotopmerkingen in haar stukjes voor lief nemen, dolblij dat ze van haar af zijn.

Off topic: zit Minny eigenlijk nog op het forum? Ik ben haar naam al heel lang niet meer tegengekomen.
Alle reacties Link kopieren
janis schreef:
13-04-2021 20:07
Wat fijn voor Ruud!!




Het mens is knettergek! Ik denk eigenlijk dat haar exen alle rotopmerkingen in haar stukjes voor lief nemen, dolblij dat ze van haar af zijn.

Off topic: zit Minny eigenlijk nog op het forum? Ik ben haar naam al heel lang niet meer tegengekomen.
Ik zie al jaren geen paarse letters meer.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ze kan natuurlijk gewoon onder een andere nick actief zijn. Ze was heel erg herkenbaar/opvallend. Nu misschien in incognitomodus?

We hadden ook ooit iemand met blauwe of groene letters. Iets met een poes ofzo?
Alle reacties Link kopieren
hallekie schreef:
13-04-2021 10:22
Hoe zou Connie Witteman nu denken over de coronamaatregelen die kinderlevens ontwricht (moederhart/Doutzen Kroes etc.) nu haar zoon aan de beademing op de IC ligt?
Met je griepje...
Kom op mensen, het is nu gewoon een moeder die in angst zit voor haar kind. Wat voor leeftijd je kind ook heeft, het is je kind. Wat haar nu overkomt gun je niemand.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven