Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 9!

20-01-2022 08:52 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
23-02-2022 19:45
Echt te triest was het . En dan die aanrijding nog vergelijken met het spel gta en er een smiley bij plaatsen die huilt van het lachen . Domme doos
de reacties op facebook zijn nog erger mensen hebben echt geen filter meer
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Het gaat nu ineens over Carlo en grensoverschrijdend gedrag op de insta van Yvonne.
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
23-02-2022 21:49
Het gaat nu ineens over Carlo en grensoverschrijdend gedrag op de insta van Yvonne.
Nog niet geluisterd, maar Carlo gaat aangifte doen tegen Jan Roos van Roddelpraat, begreep ik.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht, dit artikel geeft uitleg, het is gerelateerd aan een gerucht dat al langer speelt over een BN'er versus jonge jongens...

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... oddelpraat
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
23-02-2022 21:44
de reacties op facebook zijn nog erger mensen hebben echt geen filter meer
Ik lees die reacties niet eens meer, ik word er gewoon naar van. Dat is ook de reden dat ik niet meer op twitter zit, daar is het nog een tandje erger.
Alle reacties Link kopieren
We zitten over de 3000 reacties zie ik.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
23-02-2022 12:34
Maar ik denk wel dat als Jumbo het als bedrijf doet of wellicht de advocaten van het bedrijf beschikbaar stelt aan het personeel, Glennis nog een harde noot te kraken gaat krijgen want Jumbo heeft een hoop geld voor procederen klaar liggen, gok ik zo.
Zo werkt het niet in een strafzaak. De wederpartij van Glennis is dan niet de Jumbo of de medewerker(s), maar het Openbaar Ministerie. Deze partijen kunnen zich hooguit bij het proces voegen als benadeelde partij voor een schadevergoeding.
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
23-02-2022 22:12
We zitten over de 3000 reacties zie ik.
Maleficent?!!

Afbeelding

Twitter is de afvoer put van social media blij dat ik er niet zit
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
UnexpextedMom schreef:
23-02-2022 22:28
Zo werkt het niet in een strafzaak. De wederpartij van Glennis is dan niet de Jumbo of de medewerker(s), maar het Openbaar Ministerie. Deze partijen kunnen zich hooguit bij het proces voegen als benadeelde partij voor een schadevergoeding.
Dank je wel UnexpectedMom, maar heeft de aangever (stel dat het een medewerker van Jumbo is), dan dus alleen een advocaat van het OM, of kan hij of zij ook vragen om zich mede te laten vertegenwoordigen door de Jumbo-advocaat indien gewenst?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
23-02-2022 23:25
Dank je wel UnexpectedMom, maar heeft de aangever (stel dat het een medewerker van Jumbo is), dan dus alleen een advocaat van het OM, of kan hij of zij ook vragen om zich mede te laten vertegenwoordigen door de Jumbo-advocaat indien gewenst?
De aangever heeft geen advocaat nodig. Het OM treedt op als aanklager (en vertegenwoordigt de staat, en daarmee indirect de slachtoffers). Het OM heeft geen advocaat maar een openbaar aanklager. Zij zijn verantwoordelijk voor de bewijsvoering tegen de verdachte, dus moeten schuld bewijzen.

In een civielrechtelijke zaak kunnen twee partijen tegenover elkaar staan die beiden vertegenwoordigt worden door een advocaat. Dan gaat het bijvoorbeeld over schadevergoedingen of zaken zoals de rijdende rechter behandeld. Dan is er geen misdrijf gepleegd.
Alle reacties Link kopieren
Overigens heel irritant dat zo'n Albert Verlinde van alles roepertoetert over advocaten voor slachtoffers en Jumbo terwijl hij blijkbaar zich niet even heeft verdiept in ons rechtstelsel. Hij doet net alsof we in de Verenigde Staten wonen.
Alle reacties Link kopieren
modus_ schreef:
24-02-2022 07:44
Overigens heel irritant dat zo'n Albert Verlinde van alles roepertoetert over advocaten voor slachtoffers en Jumbo terwijl hij blijkbaar zich niet even heeft verdiept in ons rechtstelsel. Hij doet net alsof we in de Verenigde Staten wonen.
Daarom ben ik blij met juridisch onderlegden hier. Los van het gevaar van dat het Amerikaanse stelsel (liever: Angelsaksisch als ik het goed heb) vergeleken kan worden met het onze, wordt er snel (ik kan hier ook schuldig aan zijn, hoor) iets geroepen wat voortkomt uit geroep van anderen en mogelijk een eigen inkleuring/invulling/wens tot.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
modus_ schreef:
24-02-2022 07:42
De aangever heeft geen advocaat nodig. Het OM treedt op als aanklager (en vertegenwoordigt de staat, en daarmee indirect de slachtoffers). Het OM heeft geen advocaat maar een openbaar aanklager. Zij zijn verantwoordelijk voor de bewijsvoering tegen de verdachte, dus moeten schuld bewijzen.

In een civielrechtelijke zaak kunnen twee partijen tegenover elkaar staan die beiden vertegenwoordigt worden door een advocaat. Dan gaat het bijvoorbeeld over schadevergoedingen of zaken zoals de rijdende rechter behandeld. Dan is er geen misdrijf gepleegd.
Dank je wel Modus.

Is het daarnaast mogelijk (maar corrigeer ajb waar nodig), zou het in de Jumbozaak kunnen zijn dat er zowel een strafrechtzaak wordt gevoerd, maar ook een civiel gedeelte?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Het is het meest logisch dat de aangever zich voegt als benadeelde partij in het strafproces, voor het verkrijgen van schadevergoeding (materieel en/of immaterieel). Dat is dan als het ware een civielrechtelijk onderdeeltje in het strafproces. Jumbo zou dat ook kunnen doen, als er bijvoorbeeld sprake is gewenst van vernieling en dat ten laste wordt gelegd door het OM.
Alle reacties Link kopieren
deel 10 is geopend!
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven