Entertainment alle pijlers

Roddel hier mee over de liefdes escapades van Dré

23-04-2021 20:46 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder , welkom .

Oude topic entertainment/roddel-hier-mee-over-sara ... #p32728206
Alle reacties Link kopieren
Helemaal gelijk Tante Slankie. Er wordt gevraagd alleen noodzakelijke reizen te maken en iedereen heeft nu even de pech dat je niet op vakantie kan, hoezeer we er allemaal aan toe zijn.
En dan gewoon op vakantie gaan, zoals A2 en Sarah, Lil Kleine en zijn gevolg, kortom, overal schijt aan.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
04-05-2021 15:01
Helemaal gelijk Tante Slankie. Er wordt gevraagd alleen noodzakelijke reizen te maken en iedereen heeft nu even de pech dat je niet op vakantie kan, hoezeer we er allemaal aan toe zijn.
En dan gewoon op vakantie gaan, zoals A2 en Sarah, Lil Kleine en zijn gevolg, kortom, overal schijt aan.
Er zijn ook heel veel " gewone" nederlanders op vakantie. Ik kom ze op mijn werk dagelijks tegen.
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
04-05-2021 15:07
Er zijn ook heel veel " gewone" nederlanders op vakantie. Ik kom ze op mijn werk dagelijks tegen.
Maar posten die dat dan ook zo uitgebreid?
Ik weet ook inderdaad gewone Nederlanders, maar die lopen het niet zo te etaleren als deze BN'ers.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Waar is Sarah van soelen eigenlijk bekend mee geworden?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
04-05-2021 15:23
Maar posten die dat dan ook zo uitgebreid?
Ik weet ook inderdaad gewone Nederlanders, maar die lopen het niet zo te etaleren als deze BN'ers.
Ik zie er her en der wel wat van voorbij komen op ig . Maar zij vallen natuurlijk niet op , de Hazessen onder ons des te meer.
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
04-05-2021 15:34
Waar is Sarah van soelen eigenlijk bekend mee geworden?
Met de relatie tussen haar en A2.
Andre gaf aan dat hij vanuit Bonaire gelijk zijn grote vriend Pa van Soelen belde en vroeg of hij in een van diens appartementen mocht verblijven.

Er was ruzie geweest op Bonaire. Er zijn meerdere versies, eentje is dat A2 teveel zoop en Mo daar iets van zei, een andere is dat Mo een tweede telefoon vond die A2 gebruikte voor Sarah.

Bij aankomst meldde Mo dat A2 voor de tweede keer weg was. Pers er bovenop, uitvlooien waar A2 uithing.
Toen bleek dat Sarah ook in dat appartement verbleef maar neeeeeeeee hooooooooor er was niets tussen hun, maar hij sloot het niet uit.
En zo werd Sarah dus bekend.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
04-05-2021 15:46
Met de relatie tussen haar en A2.
Andre gaf aan dat hij vanuit Bonaire gelijk zijn grote vriend Pa van Soelen belde en vroeg of hij in een van diens appartementen mocht verblijven.

Er was ruzie geweest op Bonaire. Er zijn meerdere versies, eentje is dat A2 teveel zoop en Mo daar iets van zei, een andere is dat Mo een tweede telefoon vond die A2 gebruikte voor Sarah.

Bij aankomst meldde Mo dat A2 voor de tweede keer weg was. Pers er bovenop, uitvlooien waar A2 uithing.
Toen bleek dat Sarah ook in dat appartement verbleef maar neeeeeeeee hooooooooor er was niets tussen hun, maar hij sloot het niet uit.
En zo werd Sarah dus bekend.
Ja, en hoelang is dat al met al geleden, enkele weken oid en nu staat op haar insta Bekend persoon :-D
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
04-05-2021 15:46
Met de relatie tussen haar en A2.

En zo werd Sarah dus bekend.
:lol: :HA:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een gezemel in die docuentaire "Ja andré had dit wel mooi gevondn,n ja andré had hier ook wel willen wonen, ja ik mis andré nog iedere dag"

Hoop geblabla voor iemand die de scheidingspapieren al getekend had en waarschijnlijk helemaal niet meer samen met hem was geweest
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
04-05-2021 15:07
Er zijn ook heel veel " gewone" nederlanders op vakantie. Ik kom ze op mijn werk dagelijks tegen.
Ik niet.

En dan heb ik ook best veel reislustige vrienden die normaal bijna elke vakantie de grens over gaan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
04-05-2021 13:21
Klopt ook. Je kan dan van een thuis rondwandelende papa naar een papa gaan die zijn omgangsmomenten echt inhoud geeft door leuke dingen te doen met het zoontje.
Echter, ik vraag mij af wanneer A2 nu A3 voor het laatst heeft gezien. IG-technisch is het in ieder geval het piemolkleien geweest met de Pasen en dat is alweer een hele maand geleden.
Volgens mij hebben ze formeel nog geen omgangsregeling en maakt Mo hopelijk niet de fout die veel vrouwen maken: op commando het kind meegeven aan vader en je eigen plannen maar weer omgooien ipv een goede regeling.
Dan hou jij IG niet goed in de gaten. Ik heb daarna nog zeker 2 momenten gezien. Waaronder 1 x samen naar de kapper.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik al mosterd ?

Rachel opent een eigen zaak .
https://www.instagram.com/p/COclFerBNsE ... zwqc0i6lrh
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
04-05-2021 16:21
Ben ik al mosterd ?

Rachel opent een eigen zaak .
https://www.instagram.com/p/COclFerBNsE ... zwqc0i6lrh
Met allerlei prullaria van A1?
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
04-05-2021 16:22
Met allerlei prullaria van A1?
Nee yoyo fresh tea zo te zien bubble tea maar weet het niet zeker
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
04-05-2021 15:52
Ja, en hoelang is dat al met al geleden, enkele weken oid en nu staat op haar insta Bekend persoon :-D
Nou inderdaad, dan word je ook niet gehinderd door voortschrijdend inzicht....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
04-05-2021 16:14
Dan hou jij IG niet goed in de gaten. Ik heb daarna nog zeker 2 momenten gezien. Waaronder 1 x samen naar de kapper.
Oh misschien op zijn eigen account dat door de ouders wordt beheerd?
Op A2 zijn account is het laatste wapenfeit het piemolkleien.
Is zeker alleen A3 naar de kapper geweest terwijl A2 het nodig zou hebben.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
04-05-2021 16:21
Ben ik al mosterd ?

Rachel opent een eigen zaak .
https://www.instagram.com/p/COclFerBNsE ... zwqc0i6lrh
Ach heden, nu dat weer..... :facepalm:
Zeker samen met Rossanna Kluivert....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
04-05-2021 16:07
Ik niet.

En dan heb ik ook best veel reislustige vrienden die normaal bijna elke vakantie de grens over gaan.
Jij ziet ze niet , ik zie ze wel, en nu ? Gisteren nog , ruim 300 man naar Aruba en Bonaire. Gewoon nederlanders met kinderen díe op vakantie gaan hoor. En dat is al maanden zo.
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
04-05-2021 15:34
Waar is Sarah van soelen eigenlijk bekend mee geworden?
Met hetzelfde als haar liefdevolle schoonmoeder.
Ze sloeg André Hazes aan de haak.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
04-05-2021 16:21
Ben ik al mosterd ?

Rachel opent een eigen zaak .
https://www.instagram.com/p/COclFerBNsE ... zwqc0i6lrh
Ach en ze zoekt nog personeel.
Je kon't altaid nog bakker worre
Misschien kan Mo solliciteren?
Alle reacties Link kopieren
En dan de likers uit hetzelfde clubje weer
waaronder Armani Andre Giorgio o_o
serieus ..
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
04-05-2021 16:40
Misschien kan Mo solliciteren?
Ik zat meer te denken aan een nieuwe liefde van A2.
De huidige relatie is ook al weer lang aan de gang, 't is al Mei.
Je kon't altaid nog bakker worre
Gaat Rachel zelf de handjes ook laten wapperen of huurt ze daar mensen voor in? Waarom zou ze die zaak openen? Is het vanuit passie of vanuit hebzucht?

Kans is natuurlijk zeer groot dat Sarah in die zaak gaat werken. Ik vind de timing erg toevallig.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
04-05-2021 16:42
Gaat Rachel zelf de handjes ook laten wapperen of huurt ze daar mensen voor in? Waarom zou ze die zaak openen? Is het vanuit passie of vanuit hebzucht?

Kans is natuurlijk zeer groot dat Sarah in die zaak gaat werken. Ik vind de timing erg toevallig.
Joh die Sarah weet niet eens wat werken is. Beetje rondparaderen in ‘sexy’ kleertjes is alles wat ze doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven