Entertainment alle pijlers

Roddel hier mee over de liefdes escapades van Dré

23-04-2021 20:46 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder , welkom .

Oude topic entertainment/roddel-hier-mee-over-sara ... #p32728206
Alle reacties Link kopieren
Vlaginvaas schreef:
05-05-2021 11:05
Ik moet al zo lachen om die foto....een roze joggingpak en een tasje schuin om....
Ziet er niet uit.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
meisje22 schreef:
04-05-2021 23:12
Ja wachten en een beetje wapperen. Voila
Dat zou Sarah nooit trekken, want je maakte 1 foto en misschien nog een. De horror..dat je net een gekke bek trekt en je geen picture perfect hebt voor op je instagram!
meisje22 schreef:
04-05-2021 23:11
Als je het rolletje had laten ontwikkelen en je had de mazzel dat er een opname gelukt was, haha. Mooiste vond ik als je was vergeten waar je foto's van hd gemaakt.
Die Insta meiden van tegenwoordig zouden gek worden. :rofl:
Oh ik loop achter en heb net hetzelfde gepost🤭
Alle reacties Link kopieren
Non-nieuws

Ik zag net een foto in de Privé (in de supermarkt natuurlijk) dat die twee (Sarah/André) midden in een rij bij de gewone incheckbalies staan op Schiphol

Wat wil je dan vreselijk graag aandacht
solinge102 schreef:
05-05-2021 09:44
O, gelukkig , hij staat weer in de Story. Het is echt net de mannelijk Barbie! Zie op insta: ik hoop dit gevoel nog heel lang vast te houden :popcorn:


En nog even een aanvulling, ik vind dit zo zwaar waardeloos voor Monique !
Als je vriend zo snel of meteen een ander heeft is al shit. Maar vooral als je ze zelfs in de supermarkt continue ziet
Geen ontsnappen aan. Etaleren, etaleren, etaleren. Het is net hoereren. Lekker in de etalage pronken met je goodies.
solinge102 schreef:
05-05-2021 10:24
Dieptriest! Ik vraag me echt af wat volledig jezelf kunnen zijn inhoudt bij Hazes.
Iemand zou eens een diepte-interview met hem moeten doen.
Misschien kunnen ze Johnny nog een keer op laten draven
Hij doelt op dat ene uur? Hij had Sarah al klaarliggen.
We moeten niet vergeten dat als Dre het heeft over " lang geluk", het dan gaat om een relatief korte periode. Voor hem staat lang gelijk aan een paar maanden.
Alle reacties Link kopieren
Wat dat betreft is het beste scenario als Monique een vriend krijgt waar A3 helemaal weg van is.
En dat Sarah zelfde tijd verliefd wordt op een vriend van hem . Wesley S. bv.
Op fok zie ik die foto waarop Dre Sarah een kus geeft. De zoen die alles zegt, aldus de Prive. Hij houdt haar gezicht in de wurggreep. Al zou ze willen, Sarah kan geen kant op. Dus hoe echt( gemeend) is die zoen?
solinge102 schreef:
05-05-2021 12:35
Wat dat betreft is het beste scenario als Monique een vriend krijgt waar A3 helemaal weg van is.
En dat Sarah zelfde tijd verliefd wordt op een vriend van hem . Wesley S. bv.
Ik gun Mo eigenlijk een hele tijd rust. Even geen nieuwe partner, maar gewoon alles verwerken en genieten van A3.

De relatie tussen Dre en Sarah is nu op de helft toch? 1, 5 maand ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
05-05-2021 12:36
Op fok zie ik die foto waarop Dre Sarah een kus geeft. De zoen die alles zegt, aldus de Prive. Hij houdt haar gezicht in de wurggreep. Al zou ze willen, Sarah kan geen kant op. Dus hoe echt( gemeend) is die zoen?
Dat is gewoon zijn manier denk ik.
Zo’n filmpje was er ook met Bridget.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
05-05-2021 12:36
Op fok zie ik die foto waarop Dre Sarah een kus geeft. De zoen die alles zegt, aldus de Prive. Hij houdt haar gezicht in de wurggreep. Al zou ze willen, Sarah kan geen kant op. Dus hoe echt( gemeend) is die zoen?
Zo had ie Bridget toen ook vast in dat charmante filmpje, waarin ie haar dronken in haar gezicht zong/schreeuwde.
Is misschien zijn handelsmerk.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ronduit eng hoe Dre op voorpagina Saartje staat te zoenen. Bij de keel en nek pakkend. Er is ook zo n filmpje dat hij dit bij Bridget en Rach doet, maar dan zingend.
Het komt agressief en weinig liefdevol over.
Alle reacties Link kopieren
Er wordt net door anderen ook over gepost.
Die lichaamstaal is overduidelijk
Ja nogal dwingend of bezitterig. Zoiets.
Vraag me af of Sarah hem vanuit zichzelf liefdevol zoent. Misschien weet Dre niet hoe dat is.
Alle reacties Link kopieren
solinge102 schreef:
05-05-2021 10:24
Dieptriest! Ik vraag me echt af wat volledig jezelf kunnen zijn inhoudt bij Hazes.
Iemand zou eens een diepte-interview met hem moeten doen.
Misschien kunnen ze Johnny nog een keer op laten draven


Stel je hier niet te veel van voor. 2 jaar terug zat hij in de podcast van Ruud de Wild (30 minuten rauw). Best een goeie podcast, Ruud laat mensen redelijk uitpraten. Maar in de aflevering van André is het 30 minuten leeg. Je zit echt te wachten tot er iets inhoudelijks voorbij komt.
She was brave and strong and broken, all at once.
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
05-05-2021 12:39
Zo had ie Bridget toen ook vast in dat charmante filmpje, waarin ie haar dronken in haar gezicht zong/schreeuwde.
Is misschien zijn handelsmerk.
:flirting: zooooo sexy
Alle reacties Link kopieren
Voor de liefhebbers

Ik heb een Story gekocht. Dit stukje:
André en Sarah kregen een nog intenser contact dan ze al hadden. Een van de redenen daarvan is dat de buitenwereld-daartoe aangezet door slecht geïnformeerde en rellerige ‘ nieuwsmedia’ die maar een slag slaan naar het gevoelsleven van de zanger en zijn dierbaren - een hetze lijkt te voeren tegen André

Bla bla bla

En dan:
Dat deze stuurlui aan wal geen idee hebben hoe het er in de moeizame relatie met Monique soms aan toeging, werd voor het snelle gemak maar even genegeerd

Bla bla bla
en gebukt gaat onder een schuldgevoel dat hij niet élk moment er thuis voor zijn zoontje Andre Jr

Bla bla bla
Ze is voor André een ware soulmate, die hem volop laat lachen maar ook voor hem is (als ze geen kleren aan het passen is of foto’s op insta plaatst met nietszeggende teksten) als hij droevig is als vader die thans deels op afstand woont :HA: :HA:

Hij kan zo een paar albums in de vuilcontainer flikkeren.
Had Monique toch een heel ander beeld
Wat een geblaat
vanlippebiesterveld schreef:
05-05-2021 12:42
Ik vind het ronduit eng hoe Dre op voorpagina Saartje staat te zoenen. Bij de keel en nek pakkend. Er is ook zo n filmpje dat hij dit bij Bridget en Rach doet, maar dan zingend.
Het komt agressief en weinig liefdevol over.

Volgens mij houdt hij zijn mannelijke vrienden en collega's ook altijd of in ieder geval vaak bij de nek vast als hij zoent. Tenminste dit was mij al eens eerder opgevallen. Misschien heeft hij last van een evenwichtstoornis 😁. Alles kan bij Dre.
https://grazia.nl/artikel/265580/zien-l ... e-hazes-jr

https://www.nu.nl/muziek/5193728/andre- ... oling.html


Dit dus 😁
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij doet hij dit vooral als hij flink in de olie is
Alle reacties Link kopieren
Zag een foto in z'n stories.... z'n matje is verdwenen.
Alle reacties Link kopieren
Heeft de oude Andre Hazes ooit wel eens een nummer voor Rachel geschreven/gezongen?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
De relatie met Mo verliep zo moeizaam dat hij haar maar ten huwelijk vroeg. Logisch!
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
05-05-2021 15:52
De relatie met Mo verliep zo moeizaam dat hij haar maar ten huwelijk vroeg. Logisch!
Te bizar
Alles komt goed, alleen de rest niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven