Entertainment alle pijlers

Roddel hier mee over Sarah, Bridget, Mo en Dré

11-03-2021 19:27 3025 berichten
Het topic voor alles omtrent André zijn liefdesleven .
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-03-2021 10:14
Reden: Tikfout titel
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
12-04-2021 22:29
En ik moet ineens weer aan de bioregulator denken 🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
12-04-2021 22:01
Tis inderdaad wel erg treurig allemaal. En die Jeroen met z'n quasi leuke grapjes.

Maar het maakt Dre niet uit, die host er lekker op los op een manier waar zelfs de allergrootste rocksterren ter aarde nog een flinke punt aan kunnen zuigen.

Foxie Foxtrot maar dan zonder de elastieke benen.
:HA: :rofl:
Am Yisrael Chai!
meisje22 schreef:
12-04-2021 20:27
Hahaha nou inderdaad.

Ik heb net op IG de stories van Djarno bekeken. Daar zie je Andre in een baby roze joggingpak en het lijkt wel een uit de kluiten gewassen kleuter met een ouwe kop in een babypakje.
:HA:
:rofl: ik moet hier zo om lachen
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
12-04-2021 23:14
:HA:
:rofl: ik moet hier zo om lachen
Hahaha, ik had er overheen gelezen maar ben speciaal even gaan kijken en QFT. :D
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
12-04-2021 22:29
En ik moet ineens weer aan de bioregulator denken 🤣

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
12-04-2021 20:27
Hahaha nou inderdaad.

Ik heb net op IG de stories van Djarno bekeken. Daar zie je Andre in een baby roze joggingpak en het lijkt wel een uit de kluiten gewassen kleuter met een ouwe kop in een babypakje.
Ik heb nu eindelijk wel een kledingtip als er een topic komt in de trant van:

Wat moet ik aan naar werk
Hoe zorg ik ervoor dat ik een professionele uitstraling krijg
Wat voor kleding bij dit figuur
Heo combineer ik dit?

Ik verwijs vanaf nu gewoon naar djarno zijn insta, altijd goed :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
12-04-2021 20:07
Ik ga al dagenlang stuk om Dre die zichzelf al lang en breed heeft toegevoegd aan de club van 27 en dan dit filmpje- dit dansje- tegenkomen op zijn Insta.

Je kunt me opvegen hoor😂😂😂


https://www.instagram.com/p/CNW4GvBg4oY ... b4nlpf3hs7
🤣🤣🤣🤣
Alle reacties Link kopieren
Oh man dat filmpje! What the hell hahahaha die koppen. Inderdaad alsof ze denken dat ze op LiveAid staan ofzo.
Ja dat filmpje O_o :rofl:
Wat een kutlied, zo slecht gezongen en dan die kop van Jeroen en die drummer. Alsof ze echt het optreden van hun leven geven en de sterren van de hemel zingen. Terwijl het klinkt als mijn oom die op een dronken familiefeest achter de piano gaat zitten. Dat ‘dansen’ van André :rofl: :facepalm: Echt geen gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel zo een cheesy clip uit de jaren '90
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
13-04-2021 10:44
Dat ‘dansen’ van André :rofl: :facepalm: Echt geen gezicht.

Na Brad en Elvis is het nu wachten op Michael Jackson, Jason Derulo en Fred Astaire op zijn insta.
Alle reacties Link kopieren
Ik lach weer om jullie opmerkingen over dat optreden 😂😂😂😂😂hilarisch. En dat hoofd van Jeroen idd OMG 😂😂😂😂En Beau die daar een soort van plaats vervangend beschaamd zit mee te wiebelen 😂😂😂😂😂
Er was toch iemand hier die https://www.bol.com/nl/c/boeken-jos-van ... 26/N/8299/ heeft gelezen? Jasmijn toch en de moeite waard dacht ik?

Nu Rachel weer zo graag aandacht wil 😁 denk ik er over om het te bestellen bij bol.com. Kost € 7,95, de prijs van 2 roddelblaadjes met het verschil dat er (meen ik hier gelezen te hebben) wat meer waarheid in het boekje staat dan in 2 roddelbladen bij elkaar.
Ohhhh die Jeroen van der Boom idd. Kan zo in de Efteling. Wat een prethoofd achter de piano bij Beau.
Alle reacties Link kopieren
Renee* schreef:
13-04-2021 11:31
Er was toch iemand hier die https://www.bol.com/nl/c/boeken-jos-van ... 26/N/8299/ heeft gelezen? Jasmijn toch en de moeite waard dacht ik?

Nu Rachel weer zo graag aandacht wil 😁 denk ik er over om het te bestellen bij bol.com. Kost € 7,95, de prijs van 2 roddelblaadjes met het verschil dat er (meen ik hier gelezen te hebben) wat meer waarheid in het boekje staat dan in 2 roddelbladen bij elkaar.
Heerlijk boek! Van Zoelen vertelt het met de nodige Amsterdamse humor. Daar moet ik erg om lachen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Renee* schreef:
13-04-2021 11:33
Ohhhh die Jeroen van der Boom idd. Kan zo in de Efteling. Wat een prethoofd achter de piano bij Beau.
Ja, bovenop de nek van Lange Jan😂😂😂
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft Dré ook een oude kop gekregen. Hij lijkt eerder 40+ dan 27.

Zou dat door al dat sporten komen?
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
13-04-2021 13:11
Wat heeft Dré ook een oude kop gekregen. Hij lijkt eerder 40+ dan 27.

Zou dat door al dat sporten komen?
slechte leefgewoonten, teveel in de zon en slechte genen? Misschien heeft ie de huid van Rachel geërfd, haar huid ziet eruit als het oude leren bankstel van mijn oma.
mick87 schreef:
13-04-2021 13:11
Wat heeft Dré ook een oude kop gekregen. Hij lijkt eerder 40+ dan 27.

Zou dat door al dat sporten komen?
Z'n kapsel, dat langer haar maakt hem er ook een stuk ouder vind ik...
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
13-04-2021 13:11
Wat heeft Dré ook een oude kop gekregen. Hij lijkt eerder 40+ dan 27.

Zou dat door al dat sporten komen?
Z’n kapsel en gezichtsbeharing helpen ook helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
reckless schreef:
13-04-2021 13:48
slechte leefgewoonten, teveel in de zon en slechte genen? Misschien heeft ie de huid van Rachel geërfd, haar huid ziet eruit als het oude leren bankstel van mijn oma.
ik denk dat haar huid er een stuk beter uit zou zien zonder overdosis zon(nebank) en kettingroken
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
13-04-2021 14:05
ik denk dat haar huid er een stuk beter uit zou zien zonder overdosis zon(nebank) en kettingroken
zou ze nog steeds roken?
Alle reacties Link kopieren
reckless schreef:
13-04-2021 14:06
zou ze nog steeds roken?
Natuurlijk.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Die neemt haar laatste sigaret het graf mee in denk ik.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat, ondanks dat ik weet dat roken slecht is, ik het soms best wel eens mis. Even lekker een sigaretje opsteken..
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
13-04-2021 14:21
Die neemt haar laatste sigaret het graf mee in denk ik.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat, ondanks dat ik weet dat roken slecht is, ik het soms best wel eens mis. Even lekker een sigaretje opsteken..
ik ook hoor, vooral als ik een wijntje op heb. Maar zo'n craving duurt gelukkig nooit langer dan een minuut. Misschien kan ik het verkorten tot een halve minuut als ik aan de huid en de stem van Rachel denk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven