Entertainment alle pijlers

Roddel weer mee wie krijgt deze kerst een 💍 van A2

01-11-2021 08:28 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier weer verder .
Wie oh wie zit dit jaar aan het kerstdiner bij onze Dré.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Met dank aan Sakamanga
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 01-11-2021 09:04
58.10% gewijzigd
yasmijn schreef:
01-11-2021 09:05
Pas op. Voor het noemen van de chesterfield kreeg ik een ban van 24 uur. Ik “verwees” naar iemand en dat schijnt niet te mogen.

Die foto is doodeng trouwens 😁
Pfffff ( wat je eerste zin betreft).
Yildizlar2 schreef:
01-11-2021 10:42
Jammer dat er geen tune toegevoegd kan worden aan de Op ;)
Echt he? Link kan er wel in natuurlijk😆
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
01-11-2021 09:02
Hoop dat jullie niet te hard schrikken van de grote foto van een zeker iemand in de Op.
Ik vind de titel geweldig , de foto's ook . Behalve die laatste grote daar heb ik toch wel schrik van. o_o :sigh:
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor een nieuw liefde straks voor A2 . Geen Monique, Sarah maar een andere liefde.
Alle reacties Link kopieren
Fauve schreef:
01-11-2021 10:53
Ik ga voor een nieuw liefde straks voor A2 . Geen Monique, Sarah maar een andere liefde.
Wie, met enig gezond verstand, trapt daar nog in?

Hij is geen relatiemateriaal.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
01-11-2021 10:55
Wie, met enig gezond verstand, trapt daar nog in?

Hij is geen relatiemateriaal.
Barbie :facepalm:
Fauve schreef:
01-11-2021 10:53
Ik ga voor een nieuw liefde straks voor A2 . Geen Monique, Sarah maar een andere liefde.
Nee, ik wed dat straks het nieuws naar buiten komt dat Mo en A2 stiekem alvast getrouwd zijn. Want hij is van de grote gebaren (huis kopen als je elkaar pas een paar maanden kent) en zij wil denk ik nou wel eens minstens wat meer financiële en juridische zekerheid.
ClumsyNinja schreef:
01-11-2021 11:03
Nee, ik wed dat straks het nieuws naar buiten komt dat Mo en A2 stiekem alvast getrouwd zijn. Want hij is van de grote gebaren (huis kopen als je elkaar pas een paar maanden kent) en zij wil denk ik nou wel eens minstens wat meer financiële en juridische zekerheid.
Dit zou heel goed kunnen. Dat ze in stilte trouwen en dan erna een groots feest want Monique wil vast wel trouwen met alle toeters en bellen.
Alle reacties Link kopieren
:cheer: Hiephoi nieuw topic.


Maar is nou door henzelf al bevestigd dat ze echt uit elkaar zijn? Kan het allemaal niet meer volgen...
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik geloof echt niet dat Monique hem nog een keer terugneemt hoor.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
01-11-2021 10:55
Wie, met enig gezond verstand, trapt daar nog in?

Hij is geen relatiemateriaal.
Ik ben bang nog veel meer vrouwen dan je denkt
Alle reacties Link kopieren
glitglam schreef:
01-11-2021 11:24
Nee, ik geloof echt niet dat Monique hem nog een keer terugneemt hoor.
Ik ook niet. Zo blijf ze de “heilige powervrouw” en anders wordt ze een voetveeg en een deurmat en krijgt ze enorme bonje met haar moeder.

Ik denk dat ze het zo langzamerhand wel best vindt zo.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Misschien gaat hij het hogerop zoeken en vraagt koningin Maxima. Ik sta nergens meer van te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Monique neemt André echt wel weer terug. Zij gelooft in een sprookje wat niet bestaat.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
01-11-2021 11:30
Ik ook niet. Zo blijf ze de “heilige powervrouw” en anders wordt ze een voetveeg en een deurmat en krijgt ze enorme bonje met haar moeder.

Ik denk dat ze het zo langzamerhand wel best vindt zo.
Inderdaad. Misschien zou ze het diep van binnen nog wel een keer willen proberen , maar ze weet idd dat ze daarmee haar 'aanhang' en familie grotendeels verliest, en het eigenlijk niet meer 'kan' om hem terug te nemen.
Ik denk dat ze er wel van geniet dat het nu niet loopt tussen A2 en Sarah, maar dat kan ik me ook wel voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
Kletskoek schreef:
01-11-2021 11:54
Monique neemt André echt wel weer terug. Zij gelooft in een sprookje wat niet bestaat.
Dan staat ze gigantisch voor paal en trekt ze H3 weer mee in enge toestanden. Ik heb echt wel het idee dat haar zoon dik op 1 staat.
Ze scheef dat ook: “aan mij nu de taak om de cirkel ( doelde op H1 en H2) te doorbreken en te zorgen dat mijn zoon in een veilige en stabiele omgeving opgroeit”.

Dat gaat zij doen, ik voel het aan mijn water. Anders gaat dat kleine jochie zo weer mee de ellende in.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Die foto van Rachel.... haar gezicht tot aan haar sleutelbeenderen is bruin, daaronder houdt het ineens op en zie je een randje en is het oranje.....
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Een huwelijk in gemeenschap van goederen, weer bedonderd worden maar je niet meer in te hoeven houden en een tell all boek schrijven met alle dirt over de Hazeskliek. Dat lijkt mij het handigst voor dit topic :D
Alle reacties Link kopieren
sakamanga schreef:
01-11-2021 12:25
Een huwelijk in gemeenschap van goederen, weer bedonderd worden maar je niet meer in te hoeven houden en een tell all boek schrijven met alle dirt over de Hazeskliek. Dat lijkt mij het handigst voor dit topic :D
🤣
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook weer mee. 🙂
Alle reacties Link kopieren
Ik lees weer mee !
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
01-11-2021 12:23
Die foto van Rachel.... haar gezicht tot aan haar sleutelbeenderen is bruin, daaronder houdt het ineens op en zie je een randje en is het oranje.....
My god... ik ben even oud als Rachel, maar hoe in godesnaam krijg je het voor elkaar om er zo afgeraggeld uit te zien?? Ik blijf me er over verbazen 😯
Nothing is really yours when you have a parrot.
Alle reacties Link kopieren
Roken, zonnen en zonnebank bezoeken. Een beter recept is er niet om een slechte huid te krijgen.
Ben 10 jaar ouder dan Rachel, zit in chemo traject en zie er echt strakker uit dan zij.
Alle reacties Link kopieren
Manonna schreef:
01-11-2021 11:49
Misschien gaat hij het hogerop zoeken en vraagt koningin Maxima. Ik sta nergens meer van te kijken.
Ik denk dat hij achter Adele aangaat. Die vindt hij van zijn eigen status, plus ze is single... Ik gok dat hij al een paar video's met zijn zangtalent heeft gestuurd
(Denk een Nederlandstalige cover van Make You Feel My Love, inclusief tempowisseling met dansje).
Alle reacties Link kopieren
Surebaby schreef:
01-11-2021 13:46
Ik denk dat hij achter Adele aangaat. Die vindt hij van zijn eigen status, plus ze is single... Ik gok dat hij al een paar video's met zijn zangtalent heeft gestuurd
(Denk een Nederlandstalige cover van Make You Feel My Love, inclusief tempowisseling met dansje).
Adèle is niet meer single hoor 😁 Ik lees weer mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven