Entertainment alle pijlers

Roddelen jullie nog steeds mee? Deel 6 van A2 drama allee!

18-09-2021 21:46 2977 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar is dit topic ooit begonnen, maar zij is op vakantie en we moeten naar een nieuw topic omdat deel 5 over de 3000 is gegaan.

Alle eer komt Yildizlar ten goede maar we moeten het overnemen, zeker omdat er zoveel gaande is.
Yil, ik hoop dat je dit okee vindt.

Ik heb dus het topic geopend, maar als Yil dit ook opent, mag haar topic prevaleren.

Nu nog even een prikkelend plaatje plakken.
Plaatje wil niet, ik doe mijn best....

Afbeelding
koreana wijzigde dit bericht op 18-09-2021 21:50
14.44% gewijzigd
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
chrisjoh schreef:
19-09-2021 11:14
Ik ook.ik lees constant mee.ik hoef er in mijn omgeving niet over te beginnen want die beginnen te twijfelen aan mijn verstandelijke vermogens .
Misschien leest er zelfs wel iemand mee en praat er ook niet over 😅
Hahaha dit vertel ik nooit iemand, net als mijn fascinatie voor filmpjes waarbij grote mee-eters worden uitgeknepen 🤣🤣🤣
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
19-09-2021 11:01
Euh... apart dat ze openlijk nog zo met hem bezig, nog zo begaan met hem is, nadat hij haar 2 keer besodemieterd heeft, tja het is de niet zo aanwezige vader van haar kind, maar dan toch.. Vreemde vibes heb ik bij haar.
Daarom denk ik ook dat ze hem terugzou nemen als hij weer voor de deur staat. In het kader van true love.

Over dat nihao, dat is ook zo onnozel. Ik ben zelf aziatisch en hoeveel halve garen op straat uit het niks nihao roepen, (en ik ben niet eens chinees). Vroeger kon ik mij er nog wel iets van aantrekken maar tegenwoordig denk ik, ze weten gewoon niet beter, als dit hetgeen is wat je naar een onbekende moet roepen. Prima hoop dat je verder gelukkig bent.

Maar om dan nihao eronder te zetten onder een japanse tekst (wat ik ook niet zo goed snap waar het nu weer vandaan komt). Maar waarom is dit bericht van 11 september nu dan zo onder de aandacht dan?
Alle reacties Link kopieren
polydox schreef:
19-09-2021 11:34
Hahaha dit vertel ik nooit iemand, net als mijn fascinatie voor filmpjes waarbij grote mee-eters worden uitgeknepen 🤣🤣🤣
HAHHAHAHA ook schuldig!
sakamanga schreef:
19-09-2021 11:10
Dat denk ik ook. Want pa van S. stond ook gewoon nog op een vakantiefoto in augustus, alleen werd die niet door A2 en Sarah geplaatst, maar op die gekke fanaccount.
Is er nog ergens een account van André of Sarah? Hoe komt die fan aan die foto?
sakamanga schreef:
19-09-2021 11:15
Nou, hij lag zowat aan de ketting bij Saar. Ook al zou hij willen, had hij er weinig gelegenheid toe. Tenzij met Djarno of minniemouse (niet onze minnimouse, om verwarring te voorkomen ;-D ).
Misschien op maandag met Monique?
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed dat Monique een opening ruikt en daarom opeens weer met likes en hartjes strooit. Lekker hengelen.
Alle reacties Link kopieren
Katjaishier schreef:
19-09-2021 11:50
Misschien op maandag met Monique?

Haha, wie weet. Het zou me niks verbazen.
Alle reacties Link kopieren
Katjaishier schreef:
19-09-2021 11:50
Is er nog ergens een account van André of Sarah? Hoe komt die fan aan die foto?

Misschien van A2 of Djarno gekregen?
Zulke fans kun je beter te vriend houden. Voor je het weet zit je in een remake van Play Misty for Me.
sakamanga wijzigde dit bericht op 19-09-2021 12:01
20.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
sakamanga schreef:
19-09-2021 11:15
Nou, hij lag zowat aan de ketting bij Saar. Ook al zou hij willen, had hij er weinig gelegenheid toe. Tenzij met Djarno of minniemouse (niet onze minnimouse, om verwarring te voorkomen ;-D ).
:'( :proud:
Alle reacties Link kopieren
polydox schreef:
19-09-2021 11:34
Hahaha dit vertel ik nooit iemand, net als mijn fascinatie voor filmpjes waarbij grote mee-eters worden uitgeknepen 🤣🤣🤣
Ik kijk ook vaak naar de filmpjes van Dr. Pimple popper, mijn vriend snapt dat ook echt niet :-D
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
19-09-2021 11:53
Ik vermoed dat Monique een opening ruikt en daarom opeens weer met likes en hartjes strooit. Lekker hengelen.

Nou dan ben je ook sneu hoor als volwassen vrouw van middelbare leeftijd. Nee daar geloof ik niks van. Je wilt toch niet door het leven gaan als deurmat van zo'n zuipende narcist die elke keer een andere vrouw verkiest?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook weer mee.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
19-09-2021 11:53
Ik vermoed dat Monique een opening ruikt en daarom opeens weer met likes en hartjes strooit. Lekker hengelen.
Ze is knetter gek . Ze moet dat ettertje in zijn sop gaar laten koken.
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
19-09-2021 12:10
Nou dan ben je ook sneu hoor als volwassen vrouw van middelbare leeftijd. Nee daar geloof ik niks van. Je wilt toch niet door het leven gaan als deurmat van zo'n zuipende narcist die elke keer een andere vrouw verkiest?
Maar dat was toch al. Toen ze met hem kreeg was het al een zuipende kinderachtige volwassen vent. Algemeen bekend dat hij non stop vreemd gaat. Heeft zij echt wel geweten zolang hij maar niet een relatie er mee aangaat zoals bij Bridge en Saar. En dan daar ook nog een kind mee willen. Dan spoor je echt niet hoor. Laat me duidelijk zijn andre is de l*l hier maar haar zo verheerlijken snap ik niet. Ze is niet nu pas gek als ze hem terugneemt...dat was ze al toen ze iets met hem begon
sakamanga schreef:
19-09-2021 11:57
Misschien van A2 of Djarno gekregen?
Zulke fans kun je beter te vriend houden. Voor je het weet zit je in een remake van Play Misty for Me.
:rofl: Ik heb een beeld na het zien van de foto’s van die fan
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
19-09-2021 12:10
Nou dan ben je ook sneu hoor als volwassen vrouw van middelbare leeftijd. Nee daar geloof ik niks van. Je wilt toch niet door het leven gaan als deurmat van zo'n zuipende narcist die elke keer een andere vrouw verkiest?
Imo is de status deurmat wat Monique betreft al een gepaseerd station. Ik de k dat ze niets liever wil dan zo door het leven gaan.
Ze is niet voor niks opeens weer zo aanwezig aan het liken.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
19-09-2021 11:14
Ik ook.ik lees constant mee.ik hoef er in mijn omgeving niet over te beginnen want die beginnen te twijfelen aan mijn verstandelijke vermogens .
Misschien leest er zelfs wel iemand mee en praat er ook niet over 😅
Haha zo herkenbaar
Yildizlar2 schreef:
19-09-2021 12:32
Haha zo herkenbaar
Nee hoor mijn vrienden en kennissen zouden mij voor gek verklaren.
:popcorn:
ElviElvi schreef:
19-09-2021 12:17
Maar dat was toch al. Toen ze met hem kreeg was het al een zuipende kinderachtige volwassen vent.
Dit is niet waar.
Toen ze iets kregen was Andrè helemaal niet bekend.
Gisselle schreef:
19-09-2021 12:10
Nou dan ben je ook sneu hoor als volwassen vrouw van middelbare leeftijd. Nee daar geloof ik niks van. Je wilt toch niet door het leven gaan als deurmat van zo'n zuipende narcist die elke keer een andere vrouw verkiest?
Het zal niet de eerste keer zijn dat Monique weer zwicht. De vernedering met Bridget was blijkbaar toch niet zo groot dat Monique haar verlies nam. Ze neemt haar verlies nooit, ben ik bang. Ze heeft het concept ‘Grote Liefde’ misschien niet helemaal begrepen, of waarschijnlijker: ze begrijpt het best maar ze geeft er een compleet nieuwe draai aan. Ze presenteert zichzelf als grootse en dappere liefdes-martelares. Larger than life. Een soort Disney-prinses, aan wie wij, simpele stervelingen, een voorbeeld kunnen nemen.

Monique leeft buiten de realiteit, en ze wordt daarin steeds bevestigd door haar Instagram-account: mensen vinden haar sterk, krachtig, moedig en puur. Óók als ze haar overspelige kleutervriend weer in haar armen sluit na zijn zoveelste ontsporing. Júist dan! (Heel veel van die fans zoeken waarschijnlijk bevestiging voor hun eigen gedrag, en als Monique zo moedig met bedrog en overspel omgaat, kunnen zij ook weer beter leven met hun eigen ellende. Denk ik.)

Het is een beetje Tegeltjes-filosofie. Liefde laat zich niet dwingen. Een groot hart kan wel barsten maar nooit breken. Zoals het klokje thuis tikt, tikt het ook bij andere vrouwen maar als liefdes-martelares sta je daar boven.
Mooi geschreven Samarinde.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
19-09-2021 12:48
Dit is niet waar.
Toen ze iets kregen was Andrè helemaal niet bekend.
Hallo, ik zeg niks over zijn bekendheid. Ik zeg iets over zijn karakter. En helemaal niet bekend is natuurlijk niet waar. Nederland wist wie hij was door zijn vader en dat zijn vader wel iets van een erfenis heeft achtergelaten (al teert rachel daar op denk ik)

Oh en kon het niet laten. Maar zoek zelf eens op wanneer ze iets kregen. Toen deed hij ook al die hazes shows en optredens. Dus minder bekend ipv helemaal niet bekend is meer passend. Endat hij en monique iets kregen stond toen ook in de bladen. En dat hij een, naar eigen zeggen rock 'n roll, leven had was ook al bekend voordat zij iets kregen.
elvielvi wijzigde dit bericht op 19-09-2021 12:58
29.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
19-09-2021 12:22
Imo is de status deurmat wat Monique betreft al een gepaseerd station. Ik de k dat ze niets liever wil dan zo door het leven gaan.
Ze is niet voor niks opeens weer zo aanwezig aan het liken.
Als je die Monique zo bezig ziet ga je spontaan Sarah leuk vinden. Ik althans wel.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Misschien hadden ze het weer erg gezellig als Dré kleine Dré thuis kwam brengen van school.

Maar toch denk ik niet dat hij bij Mo zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven