Entertainment alle pijlers

Royal Roddel- en fototopic

22-09-2022 16:45 1936 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Gezien het aantal posts de afgelopen weken in het topic over het overlijden van Queen Elizabeth, eens kijken of we het voormalige Britse royalty topic weer nieuw leven in kunnen blazen :heart:

Alle royals welkom, OudBlond :mrgreen:

Afbeelding
star⁴ wijzigde dit bericht op 22-09-2022 18:37
6.62% gewijzigd
Maxima liep een dagje mee bij de Koninklijke Marechaussee.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Prinses Delphine van België droeg een aparte jurk en een aparte bril op de Nationale Feestdag van België. Ze zei: "Ik vond het een spectaculaire jurk".
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Ik vind het meer een outfit voor Tomorrowland ofzo met die zonnebril erbij :D
Stressed is just desserts spelled backwards
Ging ze daarna door naar een kinkyparty ofzo? Volledig ongepast voor de gelegenheid. Wat zijn de oranjes dan een voorbeeld.
Prins Andrew is nu gewoon 'Andrew' :O Of nou ja, 'Andrew Mountbatten Windsor'.

https://www.bbc.com/news/live/cnveqgj957dt

Buckingham Palace statement in fullpublished at 20:05

His Majesty has today initiated a formal process to remove the Style, Titles and Honours of Prince Andrew.

His lease on Royal Lodge has, to date, provided him with legal protection to continue in residence. Formal notice has now been served to surrender the lease and he will move to alternative private accommodation. These censures are deemed necessary, notwithstanding the fact that he continues to deny the allegations against him.

Their Majesties wish to make clear that their thoughts and utmost sympathies have been, and will remain with, the victims and survivors of any and all forms of abuse.
Such fun!1
Wie belt even de verhuiswagen voor die arme Andrew?
En is Sarah Ferguson dan ook definitief haar titels kwijt?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
30-10-2025 20:44
Wie belt even de verhuiswagen voor die arme Andrew?
En is Sarah Ferguson dan ook definitief haar titels kwijt?
Er was al afgesproken dat ze haar titel niet meer zou voeren, maar over het officieel afnemen van haar titel heb ik niets gelezen. Waarschijnlijk omdat het vooral heel opmerkelijk is dat Andrew de titel prins kwijtraakt, wat wel een paar stappen verder gaat (en waarvan tot voor kort ook steeds werd gezegd dat dat niet mogelijk zou zijn).
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
MarindaH schreef:
30-10-2025 20:09
Prins Andrew is nu gewoon 'Andrew' :O Of nou ja, 'Andrew Mountbatten Windsor'.

https://www.bbc.com/news/live/cnveqgj957dt

Buckingham Palace statement in fullpublished at 20:05

His Majesty has today initiated a formal process to remove the Style, Titles and Honours of Prince Andrew.

His lease on Royal Lodge has, to date, provided him with legal protection to continue in residence. Formal notice has now been served to surrender the lease and he will move to alternative private accommodation. These censures are deemed necessary, notwithstanding the fact that he continues to deny the allegations against him.

Their Majesties wish to make clear that their thoughts and utmost sympathies have been, and will remain with, the victims and survivors of any and all forms of abuse.
Hebben ze een beetje leuke council houses in Sandringham? :biggrin:
Star⁴ schreef:
31-10-2025 11:48
Hebben ze een beetje leuke council houses in Sandringham? :biggrin:
:proud:
Geen bijzonderheden
Het Sandringham Estate bezit enbeheert tientallen woningen: van grote landhuizen tot cottages en boerderijen.
De woningen zijn verspreid over verschillende dorpen en gehuchten die bij het landgoed horen, zoals West Newton, Babingley, Wolferton, Anmer, Shernborne, Flitcham.
Veel woningen worden verhuurd of toegewezen aan bewoners die werken op het landgoed of in de dorpen.
Geen bijzonderheden
MarindaH schreef:
28-10-2025 11:25
Maar wat zijn die vreemde sprongen van Diana dan?

Ik denk dat ze het interview bedoelt, waarin Diana vertelde over Charles en Camilla tijdens hun huwelijk. Het werd een beetje te druk.
De vuile was ophangen op tv.
Denk ik.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven