Entertainment alle pijlers

Royals, van over de hele wereld

20-09-2020 09:56 357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe foto's, oude foto's, nieuwe berichten, oude berichten, van Nederlandse koninklijke familieleden of van Royals van over de hele wereld.

Mooie foto van onze oud-koningin Beatrix en haar man prins Claus:


Afbeelding
Beatrix en Claus tijdens een bezoek aan Italië in 1976. Foto ANP

https://www.ad.nl/show/het-was-oprechte ... ~a0801ddf/
LOEP ME MAAR aub.
SweetFirefly schreef:
22-09-2020 13:59
Gloria von Thurn und Taxis, die trouwde als piepjong punkmeisje met een veel oudere prins die haar lekker zichzelf liet zijn. Ze was zelf overigens ook oude adel.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Inmiddels is ze een stuk tammer.
Oh jaaa, heeeel ram :D Afbeelding

Geweldig :D
SweetFirefly schreef:
27-09-2020 09:46
Lalla Salma is toch min of meer uit het oog verdwenen?

Edit: haar schoenen op die foto :flirting:
Ja echt hè... Geweldig.
Oei die tanden.. dat hóéft toch niet zo.


Wel leuke foto's verder. Heerlijk topic.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
prinses Diana :heart:

Afbeelding


Afbeelding
Grootouders van koningin Elizabeth : Koning George V & Koningin Mary
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Supermooie foto van Diana met Harry en William. Die bovenste foto van Diana vind ik niet zo mooi. Ze kijkt daar zo raar.

Zeldzame foto van koning George, dat is dus de opa van queen Elizabeth. En koning George was weer de kleinzoon van Queen Victoria. (Queen Victoria trouwde met een Duitse prins Albert met de achternaam Saksen-Coburg Gotha.

Koning George was het die de naam Saksen-Coburg Gotha veranderde in "House of Windsors", om het volk te laten zien geen Duitsers te zijn maar Engelsen.

Toch?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Dit vind ik de mooiste foto van Diana en Charles. Hier staat Diana echt mooi op.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Veel minder bekend maar toch van adellijke afkomst:



Afbeelding
Sophie von Berswordt Wallrabe is medaille-kandidaat op het NK zaterdag. Afbeelding: Harry Heuts

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20200923_00177071
.............
Tenslotte, de achternaam, die een adellijke afkomst doet vermoeden. „Onze familie is van Duitse adel en komt uit Bochum, net over de grens. Maar omdat mijn vader is geadopteerd door mijn opa is bij hem de bloedlijn gestopt. Ik heb dus geen officiële titel.” Ooit bezat het geslacht enkele landgoederen. „Een kasteel is in de oorlog gebombardeerd en is nu een ruïne met een museum erbovenop en we hadden een kasteel dat volgens de overlevering vergokt is door enkele familieleden die wel van een feestje hielden. Ik zal later wel wat erven, maar het is niet zo dat ik ervan kan leven, helaas, haha.” Verder doet het haar weinig: „Op zich is het wel interessant hoor, maar wat heb je eraan? Niks. Mensen vinden mijn achternaam alleen maar moeilijk, moet het altijd spellen. En Wallrabe laat ik sowieso weg, anders snappen ze er helemaal niks meer van.”
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
11-10-2020 11:29
Supermooie foto van Diana met Harry en William. Die bovenste foto van Diana vind ik niet zo mooi. Ze kijkt daar zo raar.

Zeldzame foto van koning George, dat is dus de opa van queen Elizabeth. En koning George was weer de kleinzoon van Queen Victoria. (Queen Victoria trouwde met een Duitse prins Albert met de achternaam Saksen-Coburg Gotha.

Koning George was het die de naam Saksen-Coburg Gotha veranderde in "House of Windsors", om het volk te laten zien geen Duitsers te zijn maar Engelsen.

Toch?
Klopt koningin Victoria trouwde met haar neef Albert en kreeg maar liefst 9 kinderen. Die weer allemaal
Werden uitgehuwelijkt aan andere vorstenhuizen haar bijnaam was dan ook de grootmoeder van Europa.

Tijdens de WOI werd idd de naam veranderd naar Windsor.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Vandaag zijn Prins Jaime en prinses Margarita de Bourbon de Parma jarig.

Afbeelding
Margarita en Jaime
Koninginnedag 1979, de tweeling is hier bijna tien jaar[/b]

Afbeelding

Afbeelding
(Jaime en Margarita links) In 2007 viert Willem-Alexander zijn 40ste verjaardag in Paleis Het Loo en poseerde de tweeling met de andere broer en zus De Bourbon de Parme.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Ik had vroeger een album vol met foto's van getrouwde royals.
Onderstaande vond ik ook mooi.
Sjah met Farah Diba

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
oohja ook zo'n tragedie die familie, nadat ze verdreven waren wilde bijna geen enkel land ze asiel geven, uiteindelijk liet Egypte ze toe waar de Sjah stierf 2 kinderen overleden door zelfmoord

Afbeelding

de sjah is trouwens 2x getrouwd geweest :
Afbeelding

koningin Soraya heeft trouwens een besteller geschreven : paleis van eenzaamheid
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Knappe dames. Het lijken wel filmsterren.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Ze lijken op elkaar. Mooi dat er een familiebezoek was.

Koning Filip ontmoet zijn halfzus prinses Delphine voor het eerst

Afbeelding
Deze foto van Delphine en Filip is verspreid door het Belgische koningshuis Koninklijk Huis België

https://nos.nl/artikel/2352461-koning-f ... eerst.html
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
haha Delpine zei zelf altijd dat ze sprekend op haar grootmoeder leek Koningin Astrid ook jong overleden hoort in het zelfde rijtje als lady Di alleen was haar leven minder tragisch.

prinses Astrid van Zweden later koningin van Belgie, vergat bij haar aankomst in Antwerpen de prinses alle ceremonieel en vloog haar verloofde om de hals; dit spontane gebaar was het begin van de enorme sympathie die de vorstin bij de bevolking verwierf.
helaas stief ze op 29-jarige leeftijd in een auto ongeluk en verloor daarbij ook haar 4de ongeboren kind.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
ik heb het een beetje zwak voor de ''oude'' royals :

Afbeelding
koning Gustav V van Zweden de overgrootvader van de huidige koning
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
16-10-2020 14:16
ik heb het een beetje zwak voor de ''oude'' royals :

Afbeelding
koning Gustav V van Zweden de overgrootvader van de huidige koning
:hihi:
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Prins Floris met zijn echtgenote Aimée en twee oudste kinderen: Magali (2007) en Eliane (2009).

Aimee, de echtgenote van prins Floris (zoon van prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven) is vandaag 43 jaar geworden.

https://blauwbloed.eo.nl/artikel/2020/0 ... -lukt-goed
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
De Belgische prins Laurent is vandaag jarig. De broer van koning Filip is 57 jaar geworden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
https://www.royalty-online.nl/monarchie ... e-familie/

Afbeelding
https://www.royalty-online.nl/monarchie ... g-leopold/
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Laurent de kwajongen van Belgie :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
16-10-2020 13:46

prinses Astrid van Zweden later koningin van Belgie, vergat bij haar aankomst in Antwerpen de prinses alle ceremonieel en vloog haar verloofde om de hals; dit spontane gebaar was het begin van de enorme sympathie die de vorstin bij de bevolking verwierf.
helaas stief ze op 29-jarige leeftijd in een auto ongeluk en verloor daarbij ook haar 4de ongeboren kind.
Wat triest!
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
19-10-2020 14:46
Wat triest!
Afbeelding

yep :nooo: ze wordt wel is in een adem genoemd met Lady Di & Sisi van Oostenrijk , koning Leopold was verdrietig dat hij zijn kinderen verbood om over haar te spreken en haar met bloed besmeurde jurk bewaarde.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
19-10-2020 17:53
Afbeelding

yep :nooo: ze wordt wel is in een adem genoemd met Lady Di & Sisi van Oostenrijk , koning Leopold was verdrietig dat hij zijn kinderen verbood om over haar te spreken en haar met bloed besmeurde jurk bewaarde.
Dat is nog triester zeg.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Prins Christian en Anita en kind ( weet de naam niet)
Dit vind ik een sympathiek paar.
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook een sympathiek paar. De schoondochters van prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven lijken veel op elkaar. Alleen Marilene van Maurits is anders.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
2019:De kroonprinses wordt vrijdag 18, en dat viert Bpost met een zegel. Afbeelding: bpost

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191020_04672525

Mooie meis.
Zondag 25 oktober word kroonprinses Elisabeth van België 19 jaar. Zal ze dit jaar weer een postzegel krijgen?
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven