Entertainment alle pijlers

Sex and the city

13-01-2021 18:52 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd met plezier naar Sex and the city gekeken. Heel leuk, lachwekkend, interessant om te zien hoe vrouwen zich in een grote stad bewegen. Tevens de ver van mijn bed show, waar ik verder niet rouwig om ben, ik verafschuw namelijk de stad en zou daar nooit willen leven.

Er komt weer een nieuwe serie van. Maar.... mijn favoriet doet niet meer mee. Samantha is er uit geschreven omdat Kim Catrall niet meer wil samen werken met Jessica Parker.
Ik vind het eeuwig zonde. Zij was zo heerlijk out of the box, echt geweldig! Ik moest altijd het meest om haar lachen.

Nog meer kijkers?
Alle reacties Link kopieren
Achteraf vind ik geen van die mannen aantrekkelijk. Alleen Steve en die kale van Charlotte (sorry, ben z'n naam kwijt) waren wel sympathiek. Aidan vond ik uitermate vervelend, ik weet niet meer waarom.
Er komt weer een nieuwe serie van. Maar.... mijn favoriet doet niet meer mee. Samantha is er uit geschreven omdat Kim Catrall niet meer wil samen werken met Jessica Parker.
Ik vind het eeuwig zonde. Zij was zo heerlijk out of the box, echt geweldig! Ik moest altijd het meest om haar lachen.


Het is een verzonnen karakter.
Ja, het is jammer dat ze er niet alle 4 zijn.
Maar Kim Catrall is niet Samantha, misschien zijn die andere 3 nare trutten of misschien is Kim Catrall gewoon in het echt helemaal niet zo leuk.
MarindaH schreef:
13-01-2021 21:48
Hoezo? Ik hoef niet alleen maar jonge wijven te zien op tv. Ouwe wijven zijn veel interessanter.
Ha, eens.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een geweldige serie- toen. Ik weet niet of het met diezelfde mensen nu weer net zo leuk zal zijn. Je moet op het hoogtepunt stoppen en niet krampachtig proberen om hip en sexy te blijven..
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
14-01-2021 19:23

Het is een verzonnen karakter.
Ja, het is jammer dat ze er niet alle 4 zijn.
Maar Kim Catrall is niet Samantha, misschien zijn die andere 3 nare trutten of misschien is Kim Catrall gewoon in het echt helemaal niet zo leuk.
Het zijn allemaal verzonnen karakters. Maar het karakter van Samantha was het leukst, het interessantst, het controversieelst. En dat karakter kan niet door iemand anders meer gespeeld worden, dat kan alleen Kim Catrall.
Als het karakter minder uitgesproken was geweest, hadden ze mogelijk een vervanger voor haar kunnen zoeken.

en hoe ze in het echt zijn, dat boeit mij persoonlijk niet. Daar krijg ik in de serie toch niets van te zien. Het gaat mij enkel en alleen om het resultaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik sla ook deze ronde graag weer over. Ik kijk nog liever Friends en vind daar al geen zak aan.
Brrrr.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
iones schreef:
15-01-2021 19:17
Het zijn allemaal verzonnen karakters. Maar het karakter van Samantha was het leukst, het interessantst, het controversieelst. En dat karakter kan niet door iemand anders meer gespeeld worden, dat kan alleen Kim Catrall.
Als het karakter minder uitgesproken was geweest, hadden ze mogelijk een vervanger voor haar kunnen zoeken.

en hoe ze in het echt zijn, dat boeit mij persoonlijk niet. Daar krijg ik in de serie toch niets van te zien. Het gaat mij enkel en alleen om het resultaat.
Kim Catrall was te gek maar Jennifer Coolidge zou een leuke vervanging zijn.
Alle reacties Link kopieren
Turtlerain schreef:
14-01-2021 19:35
Ik vond het een geweldige serie- toen. Ik weet niet of het met diezelfde mensen nu weer net zo leuk zal zijn. Je moet op het hoogtepunt stoppen en niet krampachtig proberen om hip en sexy te blijven..

Wie zegt dat ze weer hip & sexy zullen zijn?
Lijkt mij juist interessant om de personages en hun leven nu te zien, 20jr verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven