Entertainment alle pijlers

Sister Wives, nieuw seizoen

30-01-2019 13:56 2108 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond om half 9 op TLC een nieuw seizoen van Sister Wives.

Wie gaat er klaar voor zitten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Gatinmijnsok schreef:
01-04-2020 21:36
Nou zij heeft hulp nodig, drie keer per week een paniekaanval. Dat is niet goed hoor.
Misschien heeft zij heel wat narigheid moeten overkomen voordat ze bij Kody terechtkwamen
dat weet je niet he.
Het wordt getriggerd door stress. en dus ook door het feit dat robyn en kody ruzie hebben
want hij is haar veilige haven

iets zegt me dat de eerste jaren van haar leven misschien niet zo leuk waren...
ik ben geen psycholoog, en ik weet ook niet of dat dat in verband kan staan met elkaar
ik vraag het me meer af
BosscheBol1984 schreef:
29-03-2020 09:26
Ik snap niet dat Meri en Cody niet gaan scheiden, daar zit echt helemaal niks meer tussen.
Dit vroeg ik me vorige week ook af. Wat een haat en vuilspugerij van hem over haat. En zou koud, afstandelijk, geen liefde. Ik begrijp wel dat zij niet met iedereen in 1 huis wil wonen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een hele aflevering over een huis huren/kopen vond ik echt teveel, wat een drama wordt er van gemaakt. Wel zielig voor Aurora dat als gevolg ervan een paniekaanval kreeg. Mooie meid trouwens. Krijg steeds minder sympathie voor Kody dit seizoen met dat drammen. Voor ogen van de kinderen zwengelde hij de discussie en vooral zijn gelijk aan. Man, wacht gewoon met je gelijk halen tot je kinderen weg zijn. En dan later op de bank zeggen, ik kan hier niets aan doen, ik heb dit niet zo gewild. Totaal geen zelfreflectie.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze hebben naar me geluisterd...de kinderen aan hetwordt. Die willen juist wel gezellig samen in een huis. Die truely is wel een vroegwijs irritant kind. En Madison...ben je 23, tweede kind op komst, familie ver weg, kerel maakt lange dagen...had toch even gewacht en je studie afgemaakt denk ik dan
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht een keer in een aflevering te hebben gezien dat Robyn's vorige huwelijk aan het eind heel slecht was, met emotioneel/fysiek geweld o.i.d...

Waarom Meri niet weggaat snap ik ook echt niet. Op papier zijn ze immers toch al van elkaar gescheiden. Dat je dit tot je 80e wil volhouden..
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Robyn lijkt me toch zo'n manipulatief schijnheiltje!
Alle reacties Link kopieren Quote
Pindakaasjes schreef:
02-04-2020 08:28
Die Robyn lijkt me toch zo'n manipulatief schijnheiltje!
Nou precies dit. Geen wonder dat ze het goed met Meri kan vinden want dat is ook zo n draaikont. Janelle en Christine zijn vlot en nuchter. Maar de conclusie is wel dat dit systeem gewoon niet werkt. Gek he.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vlaginvaas schreef:
02-04-2020 09:26
Nou precies dit. Geen wonder dat ze het goed met Meri kan vinden want dat is ook zo n draaikont. Janelle en Christine zijn vlot en nuchter. Maar de conclusie is wel dat dit systeem gewoon niet werkt. Gek he.

Nee, dat blijkt idd.
Janelle en Christine heb ik altijd de leukste vrouwen gevonden.
Nou, echt weer saaaaaaai over die koop/huurwoning.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja het wordt wel erg saai om te kijken. En wat een enorme huizen met amper inrichting, geen een bank die lekker zit lijkt het wel.....
Alle reacties Link kopieren Quote
fanatic schreef:
01-04-2020 22:11
Misschien heeft zij heel wat narigheid moeten overkomen voordat ze bij Kody terechtkwamen
dat weet je niet he.
Het wordt getriggerd door stress. en dus ook door het feit dat robyn en kody ruzie hebben
want hij is haar veilige haven

iets zegt me dat de eerste jaren van haar leven misschien niet zo leuk waren...
ik ben geen psycholoog, en ik weet ook niet of dat dat in verband kan staan met elkaar
ik vraag het me meer af
Maar daar heeft ze dan toch hulp bij nodig, zo kan dat toch niet doorgaan? Waar het ook door komt.
Lijkt alsof men dit forum heeft geraadpleegd mbt advies over het aan het woord laten van de kinderen.

De huizen zijn groot. Een kind dat nog steeds bij papa en mama slaapt en dan wel moeilijk doen over een kamer delen door de kinderen. Lijkt me in deze situatie toch van ondergeschikt belang als tijdelijke oplossing. Ik zou ja zeggen tegen een 5 slaapkamer huurwoning dus, in geval van Robyn.

Kody ziet zich niet als schuldige van dit hele gedoe. Klopt, hij heeft dit niet zo verkozen. Echter een tientallen-koppig-gezin dat uit elkaar gerukt is, en waarom? Omdat papa Kody bedacht dat verhuizen een goed plan is.

En vorige aflevering dat verhaal over bouwen en dan verhuren. Mijn kraak viel op de grond.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ttroeteltje schreef:
02-04-2020 18:38
Lijkt alsof men dit forum heeft geraadpleegd mbt advies over het aan het woord laten van de kinderen.

De huizen zijn groot. Een kind dat nog steeds bij papa en mama slaapt en dan wel moeilijk doen over een kamer delen door de kinderen. Lijkt me in deze situatie toch van ondergeschikt belang als tijdelijke oplossing. Ik zou ja zeggen tegen een 5 slaapkamer huurwoning dus, in geval van Robyn.

Kody ziet zich niet als schuldige van dit hele gedoe. Klopt, hij heeft dit niet zo verkozen. Echter een tientallen-koppig-gezin dat uit elkaar gerukt is, en waarom? Omdat papa Kody bedacht dat verhuizen een goed plan is.

En vorige aflevering dat verhaal over bouwen en dan verhuren. Mijn kraak viel op de grond.
Omdat mama Robyn dat heel graag wilde. En nu ineens zegt ze dat ze Las Vegas zo mist. Sla mij maar neer.
Wilde Robyn dat zo graag?
Het was toch Kody’s wens waar de 4 vrouwen in mee zijn gegaan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ttroeteltje schreef:
02-04-2020 20:04
Wilde Robyn dat zo graag?
Het was toch Kody’s wens waar de 4 vrouwen in mee zijn gegaan?
Ja dat idee willen ze je geven. Robyn's oudste zoon zat al in Flagstaff op school en gezien hoe manipulatief zij is heeft ze gewoon haar wens erdoor gedramd en het bij Kody gegooid op 'Las Vegas is geen plek voor kinderen om op te groeien'. Haar eigen kinderen dus. Veel van de andere kinderen zijn er ook groot geworden en niemand lijkt ontspoord.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een gezeur over huren/ kopen. Ze hebben een flinke lap grond, waarom zetten ze er niet een paar van die grote woonwagens/ campers neer, dan is niemand dakloos en hoeven ze ook niet al te veel kosten te maken.
Met je eens Giselle!


Toen het meiske een aanval kreeg was het eerste en het enige dat ik dacht: help haar bij de camera weg te komen. Vond dat zo naar voor haar. Ze kon geen kant op. Leek alsof ze nog te lang moest praten en doen terwijl ze totaal op was.
Gezien!
Ben ik de enige die vind dat Meri erg opdringerig en eisend is tav Maria?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet die van gisteren nog inhalen 😀
Alle reacties Link kopieren Quote
Ttroeteltje schreef:
09-04-2020 18:02
Gezien!
Ben ik de enige die vind dat Meri erg opdringerig en eisend is tav Maria?
Volgens mij is Mariah het met jou eens :) Ze hebben een hele vreemde relatie...het ziet er zo geforceerd uit allemaal alsof Mariah haar moeder tolereert ipv geniet van haar aanwezigheid.

Robyn lijkt me zo een zeur, gewoon not fun at all! Volgens mij was zij toen ze net getrouwd waren veel opgewekter en leuker, nu doet ze alleenmaar nors kijken.

Hoe die dames daar aan het kletsen waten over Kody, heeeeel vreemd.

Ik blijf de hele situatie raar vinden, nu willen ze weer een woning kopen zodat het bouwen NOG langer duurt. Wat een zeikerds! Ga met zn alleen verdorie even 1 huis wonen voor een paar maanden...jullie zijn 1 gezin. Waarom waarom 4 grote huizen!! Zet inderdaad een paar mobiele huizen op het stuk grond en woon daar dan?! En dan Robyn die een huis zoekt maat het alleen neemt als het 5 slaapkamers ofzo heeft???? Echt ik snap er niks van
Alle reacties Link kopieren Quote
Meri is erg drammerig tov haar dochter. Dat botste in het verleden niet voor niets vaak.

Wel top dat ze het zo hebben geaccepteerd mbt haar geaardheid.
Die reactie van Meri daarentegen was allesbehalve fijn. Ik kan me eerlijk gezegd hemelgod voorstellen dat het botst tussen Meri en Mariah.
En dat Mariah het wel best vind, haar stekkie, haar leven, voldoende afstand.
Vind de andere moeders “warmer” en hartelijker dan haar eigen moeder.
Alle reacties Link kopieren Quote
we gaan weer verder huilen over de huizen !!
Alle reacties Link kopieren Quote
Daar gaan we weer, ja.
Ja hoor wat een gezelligheid vreselijke drammert die haarbal.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven