Entertainment alle pijlers

Spoilers!!! B&B vol liefde 2024 Videoland

15-07-2024 20:08 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oke, even goed lezen, dit is het spoiler topic!

Het Videoland-lekker-vooruit-kijken-en-kleppen-topic van B&B vol liefde 2024!

Afbeelding

Mike (35) in Spanje
Iris (57) in Griekenland
Thijz (65) in Frankrijk
Mirjam (52) in Afrika
Arno (46) in Frankrijk
Albert (63) in Spanje
Robert Jan (57) in Schotland
Anja (70) in Frankrijk


Veel plezier met kijken!
mii wijzigde dit bericht op 15-07-2024 22:26
50.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
26-07-2024 16:23
Ik ontdek net het B&B vol liefde zomerboek ik ga serieus overwegen het aan te schaffen 🤣🤣
Waarrrrr ontdek je dat? Kan ik een collega dolgelukkig mee maken (en mezelf ook denk ik)
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren Quote
makreel schreef:
26-07-2024 20:23
Waarrrrr ontdek je dat? Kan ik een collega dolgelukkig mee maken (en mezelf ook denk ik)
https://www.bol.com/nl/nl/p/b-b-vol-lie ... JUQAvD_BwE
Alle reacties Link kopieren Quote
Meteen besteld, dank!
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nataschalala schreef:
26-07-2024 20:19
Waarom stoppen? Het is toch een spoiler topic?

Het is volgens mij een spoilertopic ten opzichte van wat er gebeurt op Videoland versus op lineaire tv. Dus waar de vooruitkijkers kunnen praten zonder dat we het spoileren voor de lineaire kijkers. Maar sommige/veel vooruitkijkers vinden het nog wel leuk om de spanning en verrassing te ervaren van de serie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Op NLZiet kun je even ver vooruit kijken trouwens. Alleen op ma t/m do is er 20,5 u vertraging geloof ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
makreel schreef:
26-07-2024 20:23
Waarrrrr ontdek je dat? Kan ik een collega dolgelukkig mee maken (en mezelf ook denk ik)
Bij mij komt hij ook morgen , verheug me er nu al op . Is het niks dan is het niks :)
Alle reacties Link kopieren Quote
katkaatje schreef:
26-07-2024 20:45
Het is volgens mij een spoilertopic ten opzichte van wat er gebeurt op Videoland versus op lineaire tv. Dus waar de vooruitkijkers kunnen praten zonder dat we het spoileren voor de lineaire kijkers. Maar sommige/veel vooruitkijkers vinden het nog wel leuk om de spanning en verrassing te ervaren van de serie.
Ja, dat vind ik ook. Dit is idd een spoilertopic voor vooruitkijkers die wel nog steeds gewoon in de serie zitten.

(Ik persoonlijk heb geen moeite met spoilers over eventuele uitkomsten na het programma maar ik kan me goed voorstellen dat anderen dat wel hebben).
flawed wijzigde dit bericht op 26-07-2024 21:55
0.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Dubbel excuses
flawed wijzigde dit bericht op 26-07-2024 21:54
97.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Van die Franse smoezelpoetsen kan ik wel raden hoe het overal ruikt.
Bij Mike ook trouwens. Ik gok dat hij 20 soorten shampoo gebruikt en een hele kast met luchtjes heeft. Zo maar een gokje.
Alle reacties Link kopieren Quote
katkaatje schreef:
26-07-2024 20:45
Het is volgens mij een spoilertopic ten opzichte van wat er gebeurt op Videoland versus op lineaire tv. Dus waar de vooruitkijkers kunnen praten zonder dat we het spoileren voor de lineaire kijkers. Maar sommige/veel vooruitkijkers vinden het nog wel leuk om de spanning en verrassing te ervaren van de serie.
Dit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zeg, weet iemand of de al te persoonlijke dingen van de gasten eruit worden geknipt? Het lijkt me toch dat Marjan als eerste vraagt: waarom woon je eigenlijk in Spanje, Marcel? Lijkt me leuke info.

Ook opvallend: Peter ziet aan een zwartwit close-up van de boeg onmiddellijk dat het de Bintang is. Maar zegt daarna dat hij misschien ermee naar Mexico geweest is. Of was het New York? Als je weken onderweg bent dan zijn die havens toch wel te onthouden. En Anja vraagt dan niet door wat hij dan van die steden gezien heeft, wat hij aan wal zo al deed. Hoe lang bleef je dan aan wal? Heeft hij tijd gehad om iets te zien? Wat deed hij dan aan boord? “Varen”. Ja hallo. Wanneer is hij voor het eerst aan boord gegaan? Komt hij uit een schippersfamilie? Hoelang was hij steeds weg? Hoe communiceer je als je de taal niet spreekt? Daar kun je toch leuke televisie van maken.
Alle reacties Link kopieren Quote
katkaatje schreef:
26-07-2024 20:45
Het is volgens mij een spoilertopic ten opzichte van wat er gebeurt op Videoland versus op lineaire tv. Dus waar de vooruitkijkers kunnen praten zonder dat we het spoileren voor de lineaire kijkers. Maar sommige/veel vooruitkijkers vinden het nog wel leuk om de spanning en verrassing te ervaren van de serie.
Precies!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is toch onmogelijk alles uit te zenden?
Alle reacties Link kopieren Quote
Petri zei in een interview dat er drie mensen de hele dag bij zijn en één iemand op afstand (editor) en die is eigenlijk degene die de verhaallijn die ze voor jou in gedachten hebben bewaakt en stuurt de ploeg dan aan. Dus ze stellen zelf vragen die in hun straatje passen en laten ook zien wat daarbij past qua beeld en gesprek. Dit stukje is natuurlijk vooral bedoeld om het contrast te laten zien tussen Peter en Joop. Inhoudelijk hebben ze daarna misschien heus wel een gesprek gehad maar dat is niet relevant voor dit verhaaltje. Als ze 12 uur per dag per persoon filmen dan sneuvelt er inderdaad ontzettend veel in de montage.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieleut123 schreef:
27-07-2024 09:07
Petri zei in een interview dat er drie mensen de hele dag bij zijn en één iemand op afstand (editor) en die is eigenlijk degene die de verhaallijn die ze voor jou in gedachten hebben bewaakt en stuurt de ploeg dan aan.
Dit klopt in ieder geval niet. Een (eind)redacteur bepaalt de verhaallijn, niet de editor. De editor stuurt ook niemand aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou ja, dit was haar beleving in elk geval. Ik dacht ook dat een editor pas achteraf aan de slag gaat. Ze zag die persoon nooit en hij bepaalde wel heel veel op afstand. Ze heeft hem toen opgebeld om te checken of hij echt bestond. Wellicht is dit dan een eindredacteur geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
OranjeOven schreef:
27-07-2024 02:33
Zeg, weet iemand of de al te persoonlijke dingen van de gasten eruit worden geknipt? Het lijkt me toch dat Marjan als eerste vraagt: waarom woon je eigenlijk in Spanje, Marcel? Lijkt me leuke info.

Ook opvallend: Peter ziet aan een zwartwit close-up van de boeg onmiddellijk dat het de Bintang is. Maar zegt daarna dat hij misschien ermee naar Mexico geweest is. Of was het New York? Als je weken onderweg bent dan zijn die havens toch wel te onthouden. En Anja vraagt dan niet door wat hij dan van die steden gezien heeft, wat hij aan wal zo al deed. Hoe lang bleef je dan aan wal? Heeft hij tijd gehad om iets te zien? Wat deed hij dan aan boord? “Varen”. Ja hallo. Wanneer is hij voor het eerst aan boord gegaan? Komt hij uit een schippersfamilie? Hoelang was hij steeds weg? Hoe communiceer je als je de taal niet spreekt? Daar kun je toch leuke televisie van maken.
Ik vond het ook opvallend dat Anja daar niet op doorvroeg, maar misschien is dat gesprek op een ander moment al wel geweest.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat mij betreft is een spoilertopic een spoilertopic, waar iedereen gewoon vrijuit kan spreken, ongeacht waar je bent in de serie. Heb zelf overigens geen Videoland.
Alle reacties Link kopieren Quote
september schreef:
27-07-2024 17:23
Wat mij betreft is een spoilertopic een spoilertopic, waar iedereen gewoon vrijuit kan spreken, ongeacht waar je bent in de serie. Heb zelf overigens geen Videoland.
Maar stel je kent een deelnemer en weet daardoor hoe het afloopt, dan is het toch jammer om dat te delen?
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
emanina schreef:
27-07-2024 19:29
Maar stel je kent een deelnemer en weet daardoor hoe het afloopt, dan is het toch jammer om dat te delen?
Nee, vind ik niet. Ik kijk dit soort dingen niet als spannende film, en ook niet als een soort verhaal dat me verteld wordt. Sterker nog, ik ben veel meer geneigd te kijken als ik iets lees dat is voorgevallen. Dan wil ik juist zien hoe dat is gegaan. Hoe het gesprek verliep enzo. Gaat me totaal niet om een of andere ontknoping. Het is niet Wie is de Mol.

Maar ik zoek bij films ook vaak het eind vast op, haha! Even kijken of het voor mij wel de moeite is om te blijven kijken.

Ik snap best dat niet iedereen van spoilers houdt (ik ben dol op spoilers), maar ik zie dit als een spoiler topic. Ik dacht dat Videoland er gewoon bij stond zodat mensen weten waar je vooruit kunt kijken.

Maar van mij geen gevaar, ik loop hartstikke achter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind ook dat alles gedeeld mag worden, is toch spoiler topic!
Alle reacties Link kopieren Quote
Blijkbaar zijn de meningen verdeeld. Kunnen we daarom het voor iedereen leuk houden en doen wat iemand anders al voorstelde?

Juice in wit en het hier bij de afleveringen houden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nadinexxx schreef:
28-07-2024 09:45
Blijkbaar zijn de meningen verdeeld. Kunnen we daarom het voor iedereen leuk houden en doen wat iemand anders al voorstelde?

Juice in wit en het hier bij de afleveringen houden.
Precies, of een linkje en zet het er even bij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Vakantievrouw schreef:
26-07-2024 18:31
Ik stop wel met de extra spoilers, gedoe met linkjes en dan opletten of het toevallig niet in de titel staat is voor mij dus teveel gedoe. Jammer want ik ben zelf ook wel benieuwd naar leuke spoilers 🤗. Misschien kan ik spoilers van de anderen dan wel leuk lezen.
Ja ik hou ook van spoilers! Dus van mij mag het.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zullen we dan spoilers over de afloop dan in het wit doen? Dat je aangeeft over welke kandidaat het gaat en dan de spoiler zelf in het wit? Een linkje kan namelijk al wat weggeven.

Ik weet zelf trouwens niet hoe je iets wits kan lezen … hoe zet je het om in een andere kleur? Kan iemand mij dat uitleggen? Dank!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven