Entertainment alle pijlers

Spoilertopic! Het Italiaanse Dorp: Ollolai

08-08-2018 17:58 245 berichten
Omdat we gewoon gek zijn op alle spoilers rondom Ollolai! Deel hier al je inside information :cheer:
Vivamensje schreef:
12-08-2018 07:38
Kan het niet zijn dat dit stukje in de krant gaat over dat ze de weekopdracht hebben gewonnen?
Ik had begrepen dat de opnames tot eind augustus zouden duren, dus dan kan er toch nog geen
winnaar zijn nu?
Opnames zijn al afgelopen
Promethium schreef:
12-08-2018 09:02
Paul en Chantal zijn dus alweer terug. Ze hebben toch de verplichting om binnen 3 jaar het huis te verbouwen?
Misschien hebben ze het gewoon "gehuurd" net als die Diederik.Maar goed dat dat andere huis waarin ze zaten ook al door hen gehuurd was. Ben toc wel benieuwd hoe dat programma nou daadwerkelijk in elkaar zat :?:
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
12-08-2018 09:57
Misschien hebben ze het gewoon "gehuurd" net als die Diederik.Maar goed dat dat andere huis waarin ze zaten ook al door hen gehuurd was. Ben toc wel benieuwd hoe dat programma nou daadwerkelijk in elkaar zat :?:
Dat zullen we nooit precies horen, Habbekratz, dat deel is wel juridisch goed afgetimmerd, denk ik.
Het zou RTL meer schaden als uitlekt dat ze een verhaal vertellen op tv dat aan alle kanten rammelt, met bewijs dat dat zo is dan wanneer uitlekt wie er uiteindelijk gewonnen heeft.
Die 2 hebben dat huis ook echt gekocht, lijkt me.
Ze zeiden regelmatig zin te hebben om te gaan klussen in hun huis en dat de weekodrachten ze daarin belemmerden.
Waarom zou je dat zeggen als je toch 3 jaar de tijd wil nemen of je huis nog niet gekocht hebt ?
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
12-08-2018 09:54
Opnames zijn al afgelopen
Hoe weet je dat?
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
12-08-2018 10:50
Hoe weet je dat?
Toch niet dus, ik ga google translate gebruiken.
De winnaar is bekend maar de opnames gaan door, misschien tot oktober, volgens dit artikel dan toch.
Alle reacties Link kopieren
whateverever schreef:
12-08-2018 10:54
Toch niet dus, ik ga google translate gebruiken.
De winnaar is bekend maar de opnames gaan door, misschien tot oktober, volgens dit artikel dan toch.
Welk artikel bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
Het artikel over de winnaar, dat Muntjeinmijnbroekzak gedeeld heeft.
Alle reacties Link kopieren
O, ok, ik snap het.
Alle reacties Link kopieren
Chantal en Paul openen per 1 september een b&b in Venlo met meet and greet.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Cheshire-cat schreef:
13-08-2018 17:26
Chantal en Paul openen per 1 september een b&b in Venlo met meet and greet.
Openen als in 'het is hun eigen zaak' of openen door een lintje te knippen en weer te vertrekken?
Ik zie Chantal niet als uitbaatster die de eitjes kookt en de thee inschenkt voor het ontbijt. Maar ook daar zijn natuurlijk weer mensen voor in te huren ;-)
Brommerpech
Alle reacties Link kopieren
annie_de_rooij schreef:
14-08-2018 11:05
Openen als in 'het is hun eigen zaak' of openen door een lintje te knippen en weer te vertrekken?
Ik zie Chantal niet als uitbaatster die de eitjes kookt en de thee inschenkt voor het ontbijt. Maar ook daar zijn natuurlijk weer mensen voor in te huren ;-)
Als in eigen zaak.
We’re all mad here
Volgens mij las ik dat het een b&b is waar je zelf voor alles zorgt, dus geen ontbijtje van Chantal. Dus een B zonder B
gizzmo-returns schreef:
14-08-2018 11:45
Volgens mij las ik dat het een b&b is waar je zelf voor alles zorgt, dus geen ontbijtje van Chantal. Dus een B zonder B
Een meet en sleep lees ik op de link van de vorige bladzijde, met eigen kookgelegenheid.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
14-08-2018 11:45
Volgens mij las ik dat het een b&b is waar je zelf voor alles zorgt, dus geen ontbijtje van Chantal. Dus een B zonder B
In Venlo.
Benieuwd wie daar gaat slapen.
whateverever schreef:
14-08-2018 11:47
Benieuwd wie daar gaat slapen.
Vast van die 'oh dat zijn die mensen van RTL4, daar wil ik mee op de foto' types........

Dezelfde types als die naar Kaapverdië gaan omdat ze dan met hun kop bij HHE op tv hopen te komen.
Alle reacties Link kopieren
hamaika schreef:
14-08-2018 14:08
Vast van die 'oh dat zijn die mensen van RTL4, daar wil ik mee op de foto' types........

Dezelfde types als die naar Kaapverdië gaan omdat ze dan met hun kop bij HHE op tv hopen te komen.
Dat moet wel.
Chantal heeft 2 kinderen van 14&17

http://www.bambiniacasa.nl/team.html

Bambini a Casa & Talenti a Casa zijn beiden opgezet door Chantal Theunissen. Zij is geboren in 1969,woont in Venlo met haar kinderen Bas (2001) en Vivian (2004).

https://www.linkedin.com/in/chantal-theunissen-a53b32a
Habbekratz schreef:
14-08-2018 14:40
Chantal heeft 2 kinderen van 14&17

http://www.bambiniacasa.nl/team.html

Bambini a Casa & Talenti a Casa zijn beiden opgezet door Chantal Theunissen. Zij is geboren in 1969,woont in Venlo met haar kinderen Bas (2001) en Vivian (2004).

https://www.linkedin.com/in/chantal-theunissen-a53b32a
Wow! Ook al haar kids bij de ex gedumpt dus.
Alle reacties Link kopieren
Stel dat ze bij hun vader wonen, dan kiezen ze daar op de leeftijd zelf voor en als dat niet zo is, dan nog hebben ze niet veel te doen in Ollolai, tenzij ze voor hun moeder willen klussen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
14-08-2018 14:44
Wow! Ook al haar kids bij de ex gedumpt dus.
Waarschijnlijk hadden ze van tevoren al niet de intentie te blijven (als zij inderdaad weg gaan). En als je al gescheiden bent dan zijn je kinderen af en toe bij je ex. Dus denk dat zij het meer als even 'vakantie' hebben beschouwd.
Alle reacties Link kopieren
Suikerwafel schreef:
14-08-2018 14:58
Waarschijnlijk hadden ze van tevoren al niet de intentie te blijven (als zij inderdaad weg gaan). En als je al gescheiden bent dan zijn je kinderen af en toe bij je ex. Dus denk dat zij het meer als even 'vakantie' hebben beschouwd.
Precies dat.
Zit Paul nu naast de kinderopvang van Chantal?

http://www.paul-bax.nl/waar-venlo.html
Alle reacties Link kopieren
Dat zou je wel denken, Habbekratz.
Ik vind die 2 veel ongrijpbaarder als alle andere deelnemers.
ow ow ow Chantal toch.

https://www.limburger.nl/cnt/dmf2017120 ... einvloeden
Paul & Chantal - SLEEP, MEET & GREET in Venlo

Als je dat intikt op Facebook kun je foto's zien van hun B&B

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven