Entertainment alle pijlers

Spoilertopic Married at First Sight 2020

13-01-2020 19:31 774 berichten
Omdat er een groep is die via Videoland vooruit kijkt, bij deze een spoilertopic voor die mensen, zodat er alvast verder gekletst kan worden.
Alle reacties Link kopieren
Nou oke. Hoezo roept er iemand stop bij het jawoord? :whip:
Alle reacties Link kopieren
Ik word doooooooooooodmoe van Chantal.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo even aflevering 4 kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n een medelijden met Hans... wat een vreselijk mens is die Chantal eb wat heeft ze eeb noten op haar zang pfff
Alle reacties Link kopieren
Heertjuh schreef:
13-01-2020 19:57
Ik heb zo'n een medelijden met Hans... wat een vreselijk mens is die Chantal eb wat heeft ze eeb noten op haar zang pfff
Hans ? Henk toch ?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond hun reactie op elkaar nog wel meevallen!
Zag niet goed hoe hij op haar wensenlijstje reageerde, ik was 10 dingen tegelijk aan het doen.
Benieuwd wat die kreet op het einde betekende, vast niks bijzonders, want in de 1e aflevering zag je haar terugkomen op Schiphol. Of dat was juist een misleidend stukje tv, wie zal het zeggen.
Tot nu toe vind ik het nog wel vermakelijke tv.
Alle reacties Link kopieren
Sanne & Thierry :heart:
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
13-01-2020 19:59
Hans ? Henk toch ?
Jaaa je hebt helemaal gelijk habab
Oh-happy-day schreef:
13-01-2020 19:40
Nou oke. Hoezo roept er iemand stop bij het jawoord? :whip:
Leuke cliffhanger ja. Gelukkig morgen al aflevering vijf.

Ik vind haar echt een aandachtstrekker op een negatieve manier, met al haar paniekaanvalletjes en zo.
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
13-01-2020 19:40
Nou oke. Hoezo roept er iemand stop bij het jawoord? :whip:
Diegene die stop riep, klonk als die zoon van Chantal vond ik. Misschien is t een grapje net als het boodschappenlijstjesgrapje, volgens Chantal was dat het niveau van haar zoon...
Ik ben ook benieuwd naar de aflevering van morgen. Heel vreemd die kreet. En heel bizar dat het gewoon 5 afleveringen duurt tot die twee eindelijk het jawoord geven. Overigens gaan ze dat wel doen want in de vooruitblik voor de aflevering van morgen zie je dat ze daarna uitgebreid na staan te kletsen.
MrsLady schreef:
13-01-2020 20:22
Ik ben ook benieuwd naar de aflevering van morgen. Heel vreemd die kreet. En heel bizar dat het gewoon 5 afleveringen duurt tot die twee eindelijk het jawoord geven. Overigens gaan ze dat wel doen want in de vooruitblik voor de aflevering van morgen zie je dat ze daarna uitgebreid na staan te kletsen.
Dat was wel een hele grote spoiler ja. Verder wordt dit huwelijk wel heel erg gerekt vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, een spoilertopic! Ik zit as we speak aflevering 4 te kijken :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
13-01-2020 19:40
Nou oke. Hoezo roept er iemand stop bij het jawoord? :whip:
Ik vermoed dat zoontje van Chantal, want die zou haar toch weggeven? Maar hij zat niet in de zaal
Vond de vierde aflevering wel erg langdradig met dat dramaqueen gedrag van Chantal. En wat een waslijst aan dingen wat hij moet van haar. Ik vond het grapje van het boodschappenlijstje wel leuk, maar Chantal riep meteen of hij wel serieus was. Wat een doos zeg...
Alle reacties Link kopieren
Toch maakt Chantal wel de show. Ik denk wel dat ze bij elkaar kunnen passen als ze het een kans geven. En onder al dat geblaat van Chantal zie ik wel een gevoelige lieve vrouw. Ik heb er geen hekel aan, zoals aan Monique vorig jaar.
Alle reacties Link kopieren
Dat boeket van Chantal was mooi en toch weer zeuren.
Vond het een prachtig boeket.
minnimouse schreef:
13-01-2020 21:03
Dat boeket van Chantal was mooi en toch weer zeuren.
Vond het een prachtig boeket.
Inderdaad, niks mis mee.
Ik dacht even dat ze ook over de naam Henk zou gaan zeuren, gezien de nogal uitgebreide reactie op die bekendmaking.
Alle reacties Link kopieren
En die vriendinnen (? Donkere vrouwen) toen Henk binnen kwam ...
Die grap van Henk viel trouwens niet echt in goede aarde bij de trouwambtenaar volgens mij.
Zag ik de vader van Henk nu gruwelen toen hij Chantal zag?
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
13-01-2020 21:45
Zag ik de vader van Henk nu gruwelen toen hij Chantal zag?
Die vond wat van de tattoos ja.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ook wat van de tattoos!

En ik vind die ex-vriendin van die Robin ook raar.
Kattenkop schreef:
13-01-2020 22:18
Ik vind ook wat van de tattoos!

En ik vind die ex-vriendin van die Robin ook raar.
Ja, dat gaat nog voor problemen zorgen. Echt een heel rare situatie, het leek bijna gezinnetje spelen als hij niet op het punt stond met een ander te trouwen.
Minik schreef:
13-01-2020 20:14
Diegene die stop riep, klonk als die zoon van Chantal vond ik. Misschien is t een grapje net als het boodschappenlijstjesgrapje, volgens Chantal was dat het niveau van haar zoon...
Echt? Het klonk voor mij gewoon als Chantal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven