Entertainment alle pijlers

Spoilertopic Married at First Sight 2020

13-01-2020 19:31 774 berichten
Omdat er een groep is die via Videoland vooruit kijkt, bij deze een spoilertopic voor die mensen, zodat er alvast verder gekletst kan worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik werd helemaal blij van Thierry en Sanne. Nog geen grapjes als oud getrouwd stel, maar wel alsof ze reeds een jaar daten. Helemaal goed.

Robin... op het moment dat je hoort dat hij "snel verveeld raakt" dan zou ik als vrouw mij heel veel zorgen maken.

En Chantal... ik vind het nu al vermoeiend. Ik ben zeer, zeer benieuwd naar de vakantie vooral. En waar ze haar heen sturen. Ik vroeg mij dat hardop af na de opening, en mijn vriendin reageerde heel ad rem: Polen.
Alle reacties Link kopieren
Chantal en Henk houdt geen stand denk ik. Ik denk dat hij haar wel leuk vindt, maar zij hem niet. Althans niet als geliefde.

Thierry en Sanne kan weleens wat worden.
Lief ook wat hij tegen haar zei :love:

Robin lijkt me een player. Zij (naam even kwijt) is wel leuk denk ik.
Alle reacties Link kopieren
De reactie op Henk viel me eigenlijk mee, behalve die moeder van Chantal dan (Carlo: het is een knappe man toch? Moeder: ja? vind je?)
Ik had verwacht dat Chantal hem meteen 3x niks zou vinden. Het grapje met boodschappenlijstje moest ik ook om lachen, haar reactie was wel een beetje overdreven haha

Robin wil zich niet binden, ik snap niet dat hij zich heeft opgegeven. Morgen aflevering 5!
Malibu123 schreef:
13-01-2020 23:19
De reactie op Henk viel me eigenlijk mee, behalve die moeder van Chantal dan (Carlo: het is een knappe man toch? Moeder: ja? vind je?)
Ik had verwacht dat Chantal hem meteen 3x niks zou vinden. Het grapje met boodschappenlijstje moest ik ook om lachen, haar reactie was wel een beetje overdreven haha

Robin wil zich niet binden, ik snap niet dat hij zich heeft opgegeven. Morgen aflevering 5!
Was echt lomp van die moeder. De appel valt niet ver van de boom...
Al viel de reactie van Chantal me ook mee tot nu toe.
Alle reacties Link kopieren
Malibu123 schreef:
13-01-2020 23:19
De reactie op Henk viel me eigenlijk mee, behalve die moeder van Chantal dan (Carlo: het is een knappe man toch? Moeder: ja? vind je?)
Ik had verwacht dat Chantal hem meteen 3x niks zou vinden. Het grapje met boodschappenlijstje moest ik ook om lachen, haar reactie was wel een beetje overdreven haha

Robin wil zich niet binden, ik snap niet dat hij zich heeft opgegeven. Morgen aflevering 5!
Oh die moeder van Chantal lijkt me wel een aardig mens!
Ze maakte die opmerking omdat ze niet hoorde wat die ambtenaar zei, dat zei ze er direct achteraan.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
13-01-2020 21:54
Die vond wat van de tattoos ja.
Ja dat snap ik ook best. Ik vind ze ook heel lelijk en zeker als ze zo boven die trouwjurk uit komen. :$
Alle reacties Link kopieren
Malibu123 schreef:
13-01-2020 23:19
De reactie op Henk viel me eigenlijk mee, behalve die moeder van Chantal dan (Carlo: het is een knappe man toch? Moeder: ja? vind je?)
Ik had verwacht dat Chantal hem meteen 3x niks zou vinden. Het grapje met boodschappenlijstje moest ik ook om lachen, haar reactie was wel een beetje overdreven haha

Robin wil zich niet binden, ik snap niet dat hij zich heeft opgegeven. Morgen aflevering 5!
Die moeder van Chantal is een venijnig loeder.
Ook tegen Chantal zelf heeft ze een aantal lullige opmerkingen gemaakt in voorgaande afleveringen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Robin en die ex vind ik ook wel een dingetje. Ik vraag me af of dat niet bewust zo uitgelicht wordt in het programma.
Ik ga aflevering vijf even kijken nu.
En de ambtenaar is niet blij dat hij alweer onderbroken wordt.
Het voelt een beetje als spoileren in een spoilertopic, maar ik ga toch vast schrijven dat ik het leuk vindt dat het vierde huwelijk weer twee mannen betreft. Ik hoop dat het nu eens wel goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
Die dochter van Henk (Deveny) lijkt me een hele lieve en leuke meid.
minnimouse schreef:
14-01-2020 10:46
Die dochter van Henk (Deveny) lijkt me een hele lieve en leuke meid.
Inderdaad ja. Het leek ook wel te klikken tussen haar en Lorena, de dochter van Chantal.

Henk is wel meteen heel zoenerig en zo.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
14-01-2020 10:48
Inderdaad ja. Het leek ook wel te klikken tussen haar en Lorena, de dochter van Chantal.

Henk is wel meteen heel zoenerig en zo.
Zover ben ik nog niet ;-)
Even kijken ...
Ik heb het net afgekeken. Thierry en Sanne zijn echt leuk samen. Maar dat kan ook een valkuil zijn natuurlijk. Ik vond Joost en Milly ook heel leuk samen in de afleveringen en dat ging ook mis uiteindelijk. Maar voor nu echt leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ahhhh die moeder van Henk :love:
Leuk dat ze positief is.
Alle reacties Link kopieren
Die moeder van Kimberley vind ik apart.
Alle reacties Link kopieren
Kattenkop schreef:
13-01-2020 22:18
Ik vind ook wat van de tattoos!

En ik vind die ex-vriendin van die Robin ook raar.
Ja die ex van Robin. Die wil haar plekje niet afstaan
Volgens mij is zij juist jaloers
minnimouse schreef:
14-01-2020 11:17
Die moeder van Kimberley vind ik apart.
Beetje tokkie. Haar ouders zijn gescheiden begrijp ik, aangezien die blonde zich voorstelt als de bonusmoeder.
Alle reacties Link kopieren
Die donkere moeder van Kimberley: Tegen Robin in de trouwzaal: Hallo... HALLOOOOOO

Waarom wil die vrouw aandacht?

Stiefmoeder is gewoon bescheiden
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
14-01-2020 11:26
Beetje tokkie. Haar ouders zijn gescheiden begrijp ik, aangezien die blonde zich voorstelt als de bonusmoeder.
Klopt inderdaad.

Reageert ook steeds een beetje afgevlakt/mat vind ik. En dan ineens tegen die Robin 'HALLLOOOO HALLLLLLLOOOO'. Raaaarr.
pearle schreef:
14-01-2020 11:31
Die donkere moeder van Kimberley: Tegen Robin in de trouwzaal: Hallo... HALLOOOOOO

Waarom wil die vrouw aandacht?

Stiefmoeder is gewoon bescheiden
Dat vond ik zo tokkie overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Zin om straks aflevering 5 te kijken!

Ik vind Chantal en Henk op zich nog wel meevallen. Zij heeft een lieve man nodig die tegengas geeft. Ik ben benieuwd hoe dat op vakantie gaat!

Aan Sanne erger ik me! Heb niet het idee dat zij en Thierry het gaan redden.. maar we shall see
Een baksteen is nooit alleen
Toch moet ik nog steeds denken aan de spoiler in aflevering 1, de uitspraak van Chantal over het strafkamp.
Ik heb ook het idee dat zij nu vooral een masker ophoudt of onder de verdovende middelen zit.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
14-01-2020 11:34
Dat vond ik zo tokkie overkomen.
Ja dat vond ik ook. Volgens mij moest ze ff dr 5 minutes of Fame hebben ofzo. Robin keek eerst ook een beetje verbaasd naar die vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven