Entertainment alle pijlers

SPOILERTOPIC Married at first sight Australia (Videoland)

01-09-2020 10:54 955 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen is begonnen en er staan al 2 afleveringen op Videoland.
Op dit topic kunnen we vrij spoileren en vooruit babbelen, mits het op Videoland is uitgezonden

Óp naar 40+ nieuwe afleveringen.... spoiler hier lekker mee over de Videoland uitzendingen en laat het andere topic schoon.
bergje65 wijzigde dit bericht op 03-09-2020 11:40
13.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die Amanda vind ik ook vreselijk.
Een agressieve, mannelijke lesbo.

Ik vind Michael en Stacey wel leuk samen. Ze zijn wel een team samen.
En ik houd wel van de 'humor' van Michael
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Jammer eigenlijk dat ze op zondag niet alle aflevering van de week achter elkaar herhalen?
Het kijkt zo lekker weg
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik geloof dat we nu snel nieuwe stellen krijgen. Er lijken er een paar te vertrekken.
Alle reacties Link kopieren
Er moeten echt ook wat stellen weg vind ik. Als het niet match dan match 't niet. Waarvoor dan nog daar blijven en elkaar tergen?

Ik erger me rot aan ze. Ik roep "please ga naar huis!!!" tegen de tv

Bij Poppy werkte 't wel. Hihihi

Ik gun mishel een andere vent dus ik hoop dat ze snel naar huis gaat. Hij is inderdaad wel boring en heetgebakerd.
Alle reacties Link kopieren
Dit is ook mijn guilty pleasure. Ik vind wel alle vrouwen vreselijke zeurpieten.
Steeds die ontevreden gezichten.
Behalve die met Ivan is gematcht; die vind ik tot nu toe mee vallen.
Ja he? Ze zijn zo enorm veeleisend, haast verwend. Daar wordt je ook niet aantrekkelijker van. En die mannen maar hun best doen om te pleasen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap die situatie van Vanessa en Chris niet helemaal. Het ging wat langzaam dat wel maar volgens mij wel goed. En nu is het helemaal geëscaleerd. Of Chris is gewoon niet eerlijk geweest vanaf het begin.

Ik had er trouwens voor gekozen om lekker buiten wat te gaan eten ipv een hele maaltijd voor te bereiden.
Alle reacties Link kopieren
OMG de aflevering van maandag wordt fantastisch :popcorn: :rofl:
Zo de meeste zelfgemaakte gerechten zagen er wel mega goed uit zeg.

Dave zou echt nooit mijn type zijn. Die kickt op drama en die wacht elke keer totdat Hayley weer iets doet wat niet door de beugel kan. Hayley is ook onwijs moeilijk, maar Dave ook.

Vanessa en Chris. Bij een jongerenwerker heb ik altijd hoge verwachtingen. Maar viel mij toch echt even tegen.

En die Micheal... Met zijn grote mond! Waaaah!
Alle reacties Link kopieren
Michael is gewoon een lul eerste klas.
Iemand nog leuke nieuwtjes over Vanessa, Chris, Amanda of Tash? Ik kon zelf niks vinden. Ik Google altijd even als ze eruit zijn, wat nou hun ware mening is over de situatie.
Vanessa en Chris hebben we amper gezien, het was het saaiste koppel. Ik denk dat er weinig over ze te melden is.
https://www.popsugar.com.au/celebrity/w ... 262606/amp

Wie de waarheid spreekt weten we niet...
O ja, ze had iets met Bronson. Dat was ik vergeten. Die is nu met zijn jeugdliefde weer samen.
Ikkuz schreef:
18-09-2020 21:34
https://www.popsugar.com.au/celebrity/w ... 262606/amp

Wie de waarheid spreekt weten we niet...
Ik vond hem een wrak in de laatste aflevering. Dat hij zo moest huilen komt overeen met wat hij zegt, dat het hem teveel werd.
De waarheid is dat die twee nooit een goede match zijn geweest. Vanaf de eerste minuut zag je dat al. Hoe hij keek toen hij haar zag zei genoeg. Zijn gezicht betrok en hij keek weg.
En Chris is gaan zuipen met Hayley en Michael. Was dat dan nadat hij vertrok?
Alle reacties Link kopieren
Wat een klootzak, die Michael. Bah
Dat dunt lekker uit. Hoeveel blijven er nog over?
Alle reacties Link kopieren
Drie en dan twee nieuwe koppels.
Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
21-09-2020 12:54
Wat een klootzak, die Michael. Bah
Waarom?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Domme klootzak.. blijft maar feesten en dan springt ie ook nog op Hayley.. Geen idee wat het overigens is, maar toch moet ik dan weer lachen om hoe hij dingen brengt..

Dave vind ik een dombo en Hayley viezer dan vies.. vanaf het allereerste moment zat ze compleet in mn allergie. Die blik, die lach, die adviezen, all over the place..

Next! Nieuwe koppels, zou ik zeggen..
Nou ja.. dat dus..
Ik vind het ook wel een behoorlijke lul hoor. Stoorde me bij de vorige dinerparty al aan het feit dat hij er alleen maar op uit was om te gaan stoken en dat ook in geuren en kleuren voor de camera vertelt. En dan nu ook serieus voor de derde keer met Stacy in de fout gaan door te veel te drinken en daardoor niet eens meer te weten wat je hebt gedaan. Zo'n vent is toch niet te vertrouwen. Zijn daden komen in ieder geval totaal niet overeen met zijn woorden over Stacy.
Wie gaan er uit? Ik denk Stacey en Michael, Haley en man en Natasha en man. En Connie en man. Vier koppels of drie?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk alleen haley en man

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven