Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Lavendel_Madelief schreef:
11-09-2019 21:01
Je ziet het gebeuren inderdaad. Ik vind dat ze helder verwoord waar ze last van heeft. Hoe komt het dat ze niet serieus genomen wordt?
Ik denk dat ze wel serieus genomen wordt, alleen wat doe je eraan dat iemand zo zelfdestructief is?
(En Andrew snapte voor geen meter waar hij aan begon.)
Ik denk dat Amber geen relatie materiaal is.
Ze is psychisch ziek. Ik ben een volkomen leek, maar heb in mijn omgeving meerdere mensen in psychische nood meegemaakt.
Ik noem het altijd kanker van de geest, het woekert en woekert en het is hopen dat de medicijnen een keer aanslaan, nadat de juiste cocktail gevonden is. En dat luistert per persoon heel nauw. Ze schieten met kanonskogels op muggen bij wijze van spreken.

Hoe begripvol iemand ook is, hoe iemand haar rode vlaggen ook ziet, ze is er op gebrand het kapot te maken.
Niet expres, dit is zoals ze is, wie ze is.

Ik denk dat zij meer gebaat is bij een lat relatie, zodat ze de ruimte kan krijgen, gevaar schuilt er ook in dat ze dan teveel ruimte krijgt en haar depressies ook vat op haar krijgen.

Vreselijk om iemand zo te zien struggle-en en ik voel met haar mee dat ze bang is dat haar dochter dit ook zal treffen.
In haar hart is ze een goed mens, maar die rotziekte zit haar haar leven in de weg.
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Er schijnen meerdere geluidsopnames te zijn waarin te horen is dat Amber Andrew uitscheld, dreigt om hem te vermoorden en hem slaat. Je hoort ook dat James daarbij aanwezig is :cry:. Op 1 opname slaat Amber Andrew terwijl hij James op zijn armen heeft.
Deze opnames mogen waarschijnlijk niet gebruikt worden tijdens de rechtzaak.

Het verhaal wordt steeds erger.
Ik gun Amber echt een beter leven. Psychisch ziek zijn is de hel.
Lavendel_Madelief schreef:
11-09-2019 21:01
Je ziet het gebeuren inderdaad. Ik vind dat ze helder verwoord waar ze last van heeft. Hoe komt het dat ze niet serieus genomen wordt?
Ik denk dat Andrew geen idee heeft hoe ermee om te gaan, hoe op haar te reageren. Niet iedereen is daar even goed in. Ik vind dat hij het wel echt probeert, maar het lukt hem niet. Amber lijkt een tikkende tijdbom. Echt rot.
Coconuts12 schreef:
14-09-2019 17:46
Ik gun Amber echt een beter leven. Psychisch ziek zijn is de hel.
En Andrew en James ook.
Coconuts12 schreef:
14-09-2019 18:03
Ik denk dat Andrew geen idee heeft hoe ermee om te gaan, hoe op haar te reageren. Niet iedereen is daar even goed in. Ik vind dat hij het wel echt probeert, maar het lukt hem niet. Amber lijkt een tikkende tijdbom. Echt rot.
Die bom is dus al afgegaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan schreef:
14-09-2019 17:11
Er schijnen meerdere geluidsopnames te zijn waarin te horen is dat Amber Andrew uitscheld, dreigt om hem te vermoorden en hem slaat. Je hoort ook dat James daarbij aanwezig is :cry:. Op 1 opname slaat Amber Andrew terwijl hij James op zijn armen heeft.
Deze opnames mogen waarschijnlijk niet gebruikt worden tijdens de rechtzaak.

Het verhaal wordt steeds erger.

Gewoon exacte kopie van 10 jaar geleden. Bizar.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de geluidsopname gehoord. Het ergste is nog dat ze Andrew kwalijk neemt dat hij haar zwanger heeft gemaakt. En wanneer hij benoemt dat ze niet moet slaan, omdat hij James vast heeft dat ze daar totaal niet op reageert. Haar kind lijkt eerder een extra blok aan haar been, dan een lichtpuntje.
watdachtjehiervan schreef:
14-09-2019 18:19
En Andrew en James ook.
Ja, zeker ook hen!
watdachtjehiervan schreef:
14-09-2019 18:19
Die bom is dus al afgegaan.
Ja, ik heb bijgelezen en idd, die bom is al afgegaan. Exacte kopie idd van 10 jaar geleden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Echt een kopie inderdaad, zou dit niet iets hormonaals / overprikkeling kunnen zijn? Omdat dit precies zoveel tijd na de bevalling is als toen. Hoe erg het ook is, kinderen krijgen is niet het beste voor Amber. (En ook niet voor het kind)
Ik denk dat Amber niet beseft hoe zeer een kind invloed op haar stemming heeft. De slapeloze nachten, de continue zorg voor zo'n kleintje is haar teveel. Ze trekt het niet. Hoeveel ze er ook van houdt.
Coconuts12 schreef:
15-09-2019 09:32
Ik denk dat Amber niet beseft hoe zeer een kind invloed op haar stemming heeft. De slapeloze nachten, de continue zorg voor zo'n kleintje is haar teveel. Ze trekt het niet. Hoeveel ze er ook van houdt.
Inderdaad. En ze wil het graag goed doen maar ze kan het niet.
Ik kan ook niet begrijpen dat ze zo snel zwanger was van Andrew. Toen ze met Matt ging was ze zo verstandig om niet zwanger te raken. Van Andrew begrijp ik het trouwens ook niet.
Ik ben benieuwd wat er uit de rechtspraak komt.
Ik denk dat Andrew 'goed' voelde en ze heel graag een kindje wilde en dat het deze keer wel goed zou gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij verdient Amber niet zoveel begrip, hoor. Ze is manipulatief en agressief en lijkt weinig te ondernemen om haar problemen aan te pakken. Als een partner van zo'n persoon een topic opende op Viva, zou het reacties zoals 'Run, Forest, run!' regenen. Ze steekt alles op haar psychische problemen, nooit is iets haar verantwoordelijkheid of schuld - terwijl zelfs psychisch zieke kijkers geschokt hebben gereageerd op haar gedrag. Die mensen moeten het overigens zonder Ambers financiële middelen doen.

Ik hoop dat MTV een signaal geeft en de samenwerking stopt - zoals bij Jenelle, David en Farrah. Huiselijk geweld of kindermishandeling mag geen sensatietelevisie worden. Daar hebben de slachtoffers geen baat bij, die hebben hulp nodig en geen gapende kijkers. Wat zielig voor James en Leah...
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
Alle reacties Link kopieren Quote
Artricks schreef:
15-09-2019 11:17
Volgens mij verdient Amber niet zoveel begrip, hoor. Ze is manipulatief en agressief en lijkt weinig te ondernemen om haar problemen aan te pakken. Als een partner van zo'n persoon een topic opende op Viva, zou het reacties zoals 'Run, Forest, run!' regenen. Ze steekt alles op haar psychische problemen, nooit is iets haar verantwoordelijkheid of schuld - terwijl zelfs psychisch zieke kijkers geschokt hebben gereageerd op haar gedrag. Die mensen moeten het overigens zonder Ambers financiële middelen doen.

Ik hoop dat MTV een signaal geeft en de samenwerking stopt - zoals bij Jenelle, David en Farrah. Huiselijk geweld of kindermishandeling mag geen sensatietelevisie worden. Daar hebben de slachtoffers geen baat bij, die hebben hulp nodig en geen gapende kijkers. Wat zielig voor James en Leah...

Amber heeft gewoon heel weinig ziekte inzicht. En dat is gewoon heel triest.
Er is een enorm stigma rondom borderline, omdat alleen dit het gedrag is wat de buitenwereld ziet.
@__probleemkind geeft op Instagram een kijkje in haar leven (https://instagram.com/__probleemkind?ig ... cyfbbp6oek), als je haar gedichtjes en berichtjes leest, ga je het ineens een stuk beter begrijpen.

Overigens denk ik ook dat Amber veel meer hulp nodig heeft om de boel niet steeds zo te laten escaleren, maar volgens mij is dat in de VS lang niet zo makkelijk als hier in Nederland.
.
Artricks schreef:
15-09-2019 11:17
Volgens mij verdient Amber niet zoveel begrip, hoor. Ze is manipulatief en agressief en lijkt weinig te ondernemen om haar problemen aan te pakken. Als een partner van zo'n persoon een topic opende op Viva, zou het reacties zoals 'Run, Forest, run!' regenen. Ze steekt alles op haar psychische problemen, nooit is iets haar verantwoordelijkheid of schuld - terwijl zelfs psychisch zieke kijkers geschokt hebben gereageerd op haar gedrag. Die mensen moeten het overigens zonder Ambers financiële middelen doen.

Ik hoop dat MTV een signaal geeft en de samenwerking stopt - zoals bij Jenelle, David en Farrah. Huiselijk geweld of kindermishandeling mag geen sensatietelevisie worden. Daar hebben de slachtoffers geen baat bij, die hebben hulp nodig en geen gapende kijkers. Wat zielig voor James en Leah...
Heel erg waar haha
Verder helemaal eens met je post.
Artricks schreef:
15-09-2019 11:17
Volgens mij verdient Amber niet zoveel begrip, hoor. Ze is manipulatief en agressief en lijkt weinig te ondernemen om haar problemen aan te pakken. Als een partner van zo'n persoon een topic opende op Viva, zou het reacties zoals 'Run, Forest, run!' regenen. Ze steekt alles op haar psychische problemen, nooit is iets haar verantwoordelijkheid of schuld - terwijl zelfs psychisch zieke kijkers geschokt hebben gereageerd op haar gedrag. Die mensen moeten het overigens zonder Ambers financiële middelen doen.

Ik hoop dat MTV een signaal geeft en de samenwerking stopt - zoals bij Jenelle, David en Farrah. Huiselijk geweld of kindermishandeling mag geen sensatietelevisie worden. Daar hebben de slachtoffers geen baat bij, die hebben hulp nodig en geen gapende kijkers. Wat zielig voor James en Leah...
Niemand die hier het tegendeel beweert, volgens mij. Ik ben zelf ook psychisch ziek op het moment. Soms herken ik wel wat in haar, maar lang niet altijd. Hulp is daar ook anders geregeld dan hier. Ik vind dat we op tv te weinig zien om er echt over te kunnen oordelen. Maar wat ik zie vind ik zowel zielig als schokkend.
Ik vond Ryan er gisteren goed uitzien bij Dr Drew.
watdachtjehiervan schreef:
25-09-2019 14:21
Ik vond Ryan er gisteren goed uitzien bij Dr Drew.
Ja, beter dan de vorige keer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Is Catelynm nou weer zwanger? Zag een echo foto op haar Instagram. Dat is wel echt mega snel!
florita schreef:
25-09-2019 16:05
Is Catelynm nou weer zwanger? Zag een echo foto op haar Instagram. Dat is wel echt mega snel!
Zo te zien wel.
florita schreef:
25-09-2019 16:05
Is Catelynm nou weer zwanger? Zag een echo foto op haar Instagram. Dat is wel echt mega snel!
Ze is niet zwanger. Is weer zo'n clickbait. Gaat over seks tijdens de zwangerschap.
Eerst plaatste ze alleen clickbait's op twitter. Echt dagelijks. Nu dus helaas ook op instagram.
watdachtjehiervan schreef:
25-09-2019 16:32
Ze is niet zwanger. Is weer zo'n clickbait. Gaat over seks tijdens de zwangerschap.
Eerst plaatste ze alleen clickbait's op twitter. Echt dagelijks. Nu dus helaas ook op instagram.
catelynnmtv:
Finally time to share the big news!
Alle reacties Link kopieren Quote
Clickbait artikel idd. Ze is dus niet zwanger.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven