Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Lavendel_Madelief schreef:
11-09-2019 21:01
Je ziet het gebeuren inderdaad. Ik vind dat ze helder verwoord waar ze last van heeft. Hoe komt het dat ze niet serieus genomen wordt?
Ik denk dat ze wel serieus genomen wordt, alleen wat doe je eraan dat iemand zo zelfdestructief is?
(En Andrew snapte voor geen meter waar hij aan begon.)
Ik denk dat Amber geen relatie materiaal is.
Ze is psychisch ziek. Ik ben een volkomen leek, maar heb in mijn omgeving meerdere mensen in psychische nood meegemaakt.
Ik noem het altijd kanker van de geest, het woekert en woekert en het is hopen dat de medicijnen een keer aanslaan, nadat de juiste cocktail gevonden is. En dat luistert per persoon heel nauw. Ze schieten met kanonskogels op muggen bij wijze van spreken.

Hoe begripvol iemand ook is, hoe iemand haar rode vlaggen ook ziet, ze is er op gebrand het kapot te maken.
Niet expres, dit is zoals ze is, wie ze is.

Ik denk dat zij meer gebaat is bij een lat relatie, zodat ze de ruimte kan krijgen, gevaar schuilt er ook in dat ze dan teveel ruimte krijgt en haar depressies ook vat op haar krijgen.

Vreselijk om iemand zo te zien struggle-en en ik voel met haar mee dat ze bang is dat haar dochter dit ook zal treffen.
In haar hart is ze een goed mens, maar die rotziekte zit haar haar leven in de weg.
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Er schijnen meerdere geluidsopnames te zijn waarin te horen is dat Amber Andrew uitscheld, dreigt om hem te vermoorden en hem slaat. Je hoort ook dat James daarbij aanwezig is :cry:. Op 1 opname slaat Amber Andrew terwijl hij James op zijn armen heeft.