Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan schreef:
01-11-2019 14:07
Dat zou dom zijn. Dat komt toch uit.

Zeker, maar ze zijn volgens mij inderdaad niet de helderste lichtjes in de kerstboom en hebben al vaker gelogen. Ik zie het wel als een mogelijkheid.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hoop echt dat het echt waar is, arme kinderen. Misschien hebben ze dan een beetje rust
Alle reacties Link kopieren Quote
Pfff die jade als ze begint met praten blijft ze maar door ratelen. Echt irritant.
Jenelle heeft een straatverbod aangevraagd tegen David. Dat zal me een vechtscheiding worden. Ik mag toch hopen dat Jenelle voorlopig alleen blijft. En dat er geen kinderen meer komen. Ze heeft al 3 kinderen van 3 vaders. En altijd een hoop gedoe.
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan schreef:
06-11-2019 14:30
Jenelle heeft een straatverbod aangevraagd tegen David. Dat zal me een vechtscheiding worden. Ik mag toch hopen dat Jenelle voorlopig alleen blijft. En dat er geen kinderen meer komen. Ze heeft al 3 kinderen van 3 vaders. En altijd een hoop gedoe.

Ze heeft zich laten steriliseren toch? Want idd, pfff genoeg drama zo.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
LunchLover schreef:
06-11-2019 18:10
Ze heeft zich laten steriliseren toch? Want idd, pfff genoeg drama zo.
Jep. Als het goed is wel ja.
Kailyn was weer op haar best.
Jo had het is moeten flikken om Isaac mee op vakantie te nemen op een dag dat hij bij haar zou zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan schreef:
13-11-2019 10:02
Kailyn was weer op haar best.
Jo had het is moeten flikken om Isaac mee op vakantie te nemen op een dag dat hij bij haar zou zijn.

Urgh, ik kan haar echt niet uitstaan. Wat een akelig en moeilijk mens.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
Alle reacties Link kopieren Quote
Coconuts12 schreef:
16-10-2019 20:46
Ja, zij wil heel graag een tweede kind. Ze zal wel even moeten slikken, denk ik zo.
Dat moet ze nou juist niet doen
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens Chris z'n tante (de vader van Kailyn's zoon Lux) zou Kailyn in verwachting zijn van haar vierde kind, opnieuw van Chris. Het schijnt door de moeder of vader van Chris bevestigd te zijn.

Nog mooier is dat rond dezelfde tijd dat ze zwanger geraakt moet zijn, Chris zijn parental rights voor Lux op wilde geven én Kailyn een order of protection tegen hem aangevraagd heeft. TOP! Goed bezig.
_melon schreef:
15-01-2020 10:26
Volgens Chris z'n tante (de vader van Kailyn's zoon Lux) zou Kailyn in verwachting zijn van haar vierde kind, opnieuw van Chris. Het schijnt door de moeder of vader van Chris bevestigd te zijn.

Nog mooier is dat rond dezelfde tijd dat ze zwanger geraakt moet zijn, Chris zijn parental rights voor Lux op wilde geven én Kailyn een order of protection tegen hem aangevraagd heeft. TOP! Goed bezig.
Oooh nee, laat dit niet waar zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje Ryan en Mackenzie hebben een tweede kindje gekregen samen, een dochter. Whyyyyy

En Kailyn...wat een naaaaar mens. Zij heeft altijd gelijk en alles moet precies zoals zij dat wil, verschrikkelijk. Zou me niks verbazen als ze daadwerklijk zwanger blijkt te zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja Mackenzie (van Ryan) is 1 januari bevallen van dochter Stella Rhea idd!
Strawberry_shortcake schreef:
15-01-2020 11:38
Jeetje Ryan en Mackenzie hebben een tweede kindje gekregen samen, een dochter. Whyyyyy

En Kailyn...wat een naaaaar mens. Zij heeft altijd gelijk en alles moet precies zoals zij dat wil, verschrikkelijk. Zou me niks verbazen als ze daadwerklijk zwanger blijkt te zijn.
Ik deel je mening over Kailyn. En die grote mond die ze dan meteen open trekt.
Jenelle en David zijn weer samen gespot. Ze zouden geen relatie hebben maar goed met elkaar om gaan voor hun dochtertje. Dit is zeer opmerkelijk omdat Jenelle twee weken gelden nog een straatverbod heeft aangevraagd tegen David ivm geweld. Dit heeft Jenelle vorige week ontbonden.
Wordt vervolgd............
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan schreef:
15-01-2020 18:34
Jenelle en David zijn weer samen gespot. Ze zouden geen relatie hebben maar goed met elkaar om gaan voor hun dochtertje. Dit is zeer opmerkelijk omdat Jenelle twee weken gelden nog een straatverbod heeft aangevraagd tegen David ivm geweld. Dit heeft Jenelle vorige week ontbonden.
Wordt vervolgd............
Ze weet ook niet wat ze wilt zeg! :bonk:
Alle reacties Link kopieren Quote
Strawberry_shortcake schreef:
15-01-2020 11:38
Jeetje Ryan en Mackenzie hebben een tweede kindje gekregen samen, een dochter. Whyyyyy

En Kailyn...wat een naaaaar mens. Zij heeft altijd gelijk en alles moet precies zoals zij dat wil, verschrikkelijk. Zou me niks verbazen als ze daadwerklijk zwanger blijkt te zijn.
Ik kan me herinneren dat Kailyn nog wel een kind wilde en dan een dochtertje (heb je niet voor het zeggen natuurlijk). Het zou me idd niks verbazen.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer great life decisions van Kailyn en Jenelle. :facepalm:

Er zou trouwens ook een haar in de boter zitten tussen Kailyn en Leah: Kailyn had blijkbaar clickbait gepost over dat haar dochters in gevaar zouden zijn. Dat is inderdaad wel smakeloos.

En Farrah is (surprise, surprise) weer eens in opspraak gekomen nadat ze haar dochter in een filmpje liet twerken op ordinaire muziek.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
Alle reacties Link kopieren Quote
Leah plaatste van de week idd dat ze blij was geen clickbait nodig te hebben om haar gezin te onderhouden. Maar ze weet ook dat het niet door diegene zelf geplaatst wordt, dus ik zie niet zo in waarom je daar echt boos om zou worden?
Ze brengt nu zelf een boek uit waarin ze schrijft dat ze suïcidaal was en daar ging die clickbait van Kailyn over.

Maar haar initiële bericht dat ze er blij om is vind ik wel terecht. Kailyn heeft het ook niet nodig. Stop met die troep.
Kailyn heeft bevestigd dat ze zwanger is. 16 weken nu. Wie de vader is dat is niet bekend.
Het is dus waar. Echt, waarom?!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat erg..... Zij is echt niet oké
Alle reacties Link kopieren Quote
Het Teen Mom-legioen aan kinderen wordt nog een stukje groter. Kailyn is namelijk alweer zwanger, meldt ze via Instagram. Volgens de aankondiging is ze al 16 weken zwanger, al was het een vrij pittig begin dit keer. "Ik was enorm misselijk de hele tijd, had last van ochtendmisselijkheid en was helemaal futloos", legt ze uit. "Ik voel me al een stuk beter en hoop dat dat nog eventjes zo blijft." Vervolgens promoot de moeder een zwangerschapsproduct.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan schreef:
04-02-2020 18:36
Kailyn heeft bevestigd dat ze zwanger is. 16 weken nu. Wie de vader is dat is niet bekend.
Het is dus waar. Echt, waarom?!

Mozes kriebel. Ik hoop toch echt dat het 1 van de 3 vaders weer is. Anders valt er toch geen regeling meer te verzinnen met 4 vaders? Ze zei ooit van Chris wil ik er nog wel 1.

Maar wel :facepalm:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is van Chris.
Jenelle en David zijn weer bij elkaar. Jenelle maakt dit bekend in een youtube filmpje. Arme, arme kinderen.
Ooh, en ze neemt terug dat ze had gezegd dat David haar en de kinderen mishandeld heeft

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven