Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Ik zag net foto's van Jenelle op haar instagram. Ze is echt heel veel aangekomen.
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan schreef:
28-04-2020 19:00
Ik zag net foto's van Jenelle op haar instagram. Ze is echt heel veel aangekomen.
Klopt, echt veel...hoewel mss niet mega gezond, vind ik het haar prima staan
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk ook dat ze vrij klein is, dus dan zie je die kilo's al sneller natuurlijk. Ik denk dat ze het extra gewicht er wel weer makkelijk af krijgt. Misschien vinden zij daar de quarantaine ook moeilijk ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
chocolol schreef:
28-04-2020 22:26
Ik denk ook dat ze vrij klein is, dus dan zie je die kilo's al sneller natuurlijk. Ik denk dat ze het extra gewicht er wel weer makkelijk af krijgt. Misschien vinden zij daar de quarantaine ook moeilijk ;)
Dat zou vast goed kunnen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou ik heb ook weer gekeken. Ik vind Cheyenne eigenlijk niet zo leuk, vond ik vorig seizoen ook al niet maar nu ook weer niet. Doet alsof ze graag wil co-ouderen, maar zodra Corey ook maar een beetje kritiek durft te hebben of iets anders doet dan zij ziet wordt ze meteen kwaad en kinderachtig.

Ryan vind ik ook niet te doen. Hoe hij zich gedraagt, ook richting Bentley, man man man.
"After all this time?" "Always."
Amber heeft een nieuw vriendje uit Belgie, komt naar de VS voor 3 maanden.

Makenzies moeder is overleden, heftig.

https://youtu.be/cVrYOml6H6g
Nou, ik vond Corey ook wel wat direct, zeggen dat Ryder niet haar prio is.
Geen wonder dat je dan in de verdedigingsstand schiet. Ik vind hun juist een verademing na alle drama en ellende die we van andere stellen zien en zagen.

Die Ryan is echt een loser; met dat golfen ook, totale desinteresse.
Maci en Taylor hebben het goed voor elkaar; wat wonen die mooi!

Catelynn en Tyler blijft ook moeilijk; ik heb altijd het gevoel dat hij het liefste weg zou willen.

Amber, tja, die heeft gewoon te veel issues om kinderen te krijgen, al geloof ik oprecht dat ze echt wel lief is.

Ik ben heel heel blij dat we zijn verlost van Farah en Janelle; dat werd echt te erg.
Al mis ik Barb wel een beetje :hihi:
Ik loop echt heel erg achter 😂 wist niet eens dat kaylin nog een baby kreeg straks ff terug kijken de afl van dinsdag dan . Had ook gemist dat het weer was🙊.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als Ryan niet onder invloed was deze aflevering dan vreet ik m’n schoen op. Hele rare gespannen manier van bewegen en dan weer zo uit z’n slof schieten tegen zijn vader. Plus 0,0 zelfreflectie. Wat een trainwreck.

Soms vraag ik me af waarom ik nog kijk. Ik vind Cheyenne en Cory leuk om naar te kijken, maar de verhalen van Amber, Maci en Catelyn kan ik wel dromen en McKenzie interesseert me echt niet.
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren Quote
Helemaal eens lady_dana, ik dacht hetzelfde na het kijken van de laatste aflevering. Dat zelfde gezeik van Amber. Wat uiteraard helemaal wordt uitgemolken heeft cheyenne vaak pruiken op? Verbaas me elke keer weer over over haar veranderende kapsels.
lady_dana schreef:
12-05-2020 22:35
Als Ryan niet onder invloed was deze aflevering dan vreet ik m’n schoen op. Hele rare gespannen manier van bewegen en dan weer zo uit z’n slof schieten tegen zijn vader. Plus 0,0 zelfreflectie. Wat een trainwreck.

Soms vraag ik me af waarom ik nog kijk. Ik vind Cheyenne en Cory leuk om naar te kijken, maar de verhalen van Amber, Maci en Catelyn kan ik wel dromen en McKenzie interesseert me echt niet.
Ryan was zeker onder invloed.

Die Mckanzie vind ik zo ordinair.
Bij de andere gebeurt inderdaad maar weinig. Het wordt tijd dat ze stoppen met teenmom. Lijkt me voor iedereen beter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het ook geen beste uitzending. Ryan zeer duidelijk onder invloed, en daarover wordt gezwegen en alles weggeveegd. Lijkt me logisch dat Ryan en Maci toch een keer moeten praten over alles en hoe nu verder, maar ook dat mag blijkbaar niet.

Amber vind ik ook heel erg dat dit nog wordt uitgezonden, dat MTV zich hiervoor leent. Die moet ook tegen zichzelf beschermd worden. Heb echt respect voor Gary. Helemaal in het begin vond ik hem een eikel, maar wat heeft hij zich ontpopt tot lieve, goede, verantwoordelijke man en vader, en vangt ook Amber nog op. Ook respect voor zijn vrouw, die moet er ook maar mee dealen en krijgt Amber er ook bij.

Maci vind ik een leuk gezin, leuke kinderen en ze hebben het volgens mij goed voor elkaar.

Tyler en Cate verbaasd me ook dat ze nog bij elkaar zijn. Anderzijds hebben ze jaren lang ook alleen maar elkaar gehad dus die hebben wel een sterke relatie opgebouwd denk ik. Nova vind ik zo'n mooi kind!
"After all this time?" "Always."
Ik kijk het nog steeds graag. Ben nu de uitzending aan het terugkijken.

Ryan zag er niet best uit, nee. Volgens mij ook onder invloed.
Voor de rest vond ik het een ok aflevering. Ik blijf het graag kijken.
Ik kijk ook nog graag!
BosscheBol1984 schreef:
13-05-2020 17:58
Ik kijk ook nog graag!
Ben ik niet de enige :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Bizar trouwens die Ryan, hij leek zwaar onder invloed. Kan toch niet zo zijn dat zijn ouders en vriendin dat niet zien. Sowieso elke keer naar om te zien hoe hij met zijn ouders omgaat. Vreselijke vent.
Alle reacties Link kopieren Quote
lolanu schreef:
14-05-2020 00:29
Bizar trouwens die Ryan, hij leek zwaar onder invloed. Kan toch niet zo zijn dat zijn ouders en vriendin dat niet zien. Sowieso elke keer naar om te zien hoe hij met zijn ouders omgaat. Vreselijke vent.
En zijn moeder blijft maar pamperen.
_melon schreef:
14-05-2020 08:25
En zijn moeder blijft maar pamperen.
Ik denk dat zijn moeder bang is voor hevige ruzies en haar zoon kwijt te raken. Zijn vader trekt zijn mond open, Ryan gaat tekeer en zijn moeder probeert wanhopig het gezin bij elkaar te houden. De vrouw van Ryan was ook emotioneel, maar zei niks. Misschien bang dat zij ook de volle laag krijgt?
Volgens mij doen zij het echt alleen nog maar voor het geld. Ryan wil denk ik niet eens op tv, die zegt sowieso altijd maar 1 of 2 woorden in de scenes waar hij in zit. Die straalt aan alle kanten negativiteit uit.

Mij zou het het niet waard zijn als ouders en vrouw van iig..
Ryan is zo egoïstisch! En dat is hij altijd al geweest. Ik denk dat hij als kind zijn zin al kreeg.
Die Mackenzie zou ik wel door elkaar willen rammelen. Hoe kun je twee kinderen met hem krijgen?!!!! Waarom?!!!!
Hij is nou denk ik al in de 30? Het lijkt wel een puber met de gedram en tantrums.
Ik las net dat ze niet te zien zijn in het volgende seizoen, maar weet het niet zeker.
Alle reacties Link kopieren Quote
BosscheBol1984 schreef:
14-05-2020 15:38
Hij is nou denk ik al in de 30? Het lijkt wel een puber met de gedram en tantrums.
Ja hij is 32 (en zijn vrouw 23).
Ik kijk ook geen Teen Mom meer, lees alleen hier bij en krijg op YouTube nog wat video's aangeboden wat ik meestal niet kijk. Ik lees alleen de titels.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven