Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat Jo wel inziet dat Vee gelijk heeft. Maar ik denkmdstbhij bang is voor wat kailyn doet als hij meegaat met Vee, dat hij zijn zoon minder gaat zien.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren Quote
Filmpje op instagram bij Javi dat hij Isaac leert fietsen en Kailyn is er ook bij. Ben echt blij voor Isaac dat dat contact er nog is
manamana...tutuutududu
quote:Opaque schreef op 26 april 2017 @ 19:50:

[...]





Jaa Vee heeft helemaal gelijk. Jammer te zien dat Jo haar daar niet in steunt. Ik snap Vee helemaal, zij heeft heel haar leven verhuisd in mee te gaan met Jo naar Delaware omdat Kail daar perse naartoe wilde verhuizen. Wat als Kail dalijk besluit om weer te verhuizen, gaan ze dan met zijn alle weer mee? Hoevaak Jo zijn kind te zien krijgt is volledig afhankelijk van Kail en haar stemming en die is niet bepaalt stabiel. Snap heel goed dat ze wat op papier willen hebben.



Jenelle leeft in haar eigen fantasie idd. Je gaat er bijna in geloven zo goed weet ze het te verdraaien.Ik denk dat Jenelle het echt geloofd.
Jenelle is bezeten door hormonen.
Ik vraag me eigenlijk af......is de moeder van Kailyn echt zo slecht?

Ze komt eigenlijk heel kalm en weloverwogen op mij over.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Troeteltje schreef op 29 april 2017 @ 08:08:

Ik vraag me eigenlijk af......is de moeder van Kailyn echt zo slecht?

Ze komt eigenlijk heel kalm en weloverwogen op mij over.Ze is alcoholist toch dus waarschijnlijk met alcohol op gedraagt ze zich misschien niet zoals het hoort.
.
Echt? Dat weet ik dus niet. Kijk nu seizoen 2 en heb haar tot nu toe heel "normaal" meegemaakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Troeteltje schreef op 28 april 2017 @ 17:58:

Jenelle is bezeten door hormonen.

Ik zie wel duidelijk haar manisch depressiviteit hoor.

Haar gedrag bij dr drew kan nooit ten goede komen bij de rechtzaak.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Daaromniet schreef op 29 april 2017 @ 11:05:

[...]



Ik zie wel duidelijk haar manisch depressiviteit hoor.

Haar gedrag bij dr drew kan nooit ten goede komen bij de rechtzaak.



Ik vind het eigenlijk niet echt bipolair hoor wat zij laat zien, hoewel ze wel extreme stemmingswisselingen en emotie regulatie problemen heeft. Zo heb ik haar nooit klassiek depressief of manisch gezien. Ik vind het eerder borderline.

Maar ik ben geen psychiater.



En sommige dingen is het net jammer voor haar zaak dat het gefilmd is idd.
Life is always rocky when you're a gem.
quote:Troeteltje schreef op 29 april 2017 @ 08:08:

Ik vraag me eigenlijk af......is de moeder van Kailyn echt zo slecht?

Ze komt eigenlijk heel kalm en weloverwogen op mij over.Serieus?
quote:Sheep12 schreef op 29 april 2017 @ 15:04:

[...]





Serieus?Ja, serieus. Ik had die vrouw nooit eerder gezien of gehoord en las hier wel over haar. Zag haar nu eenmaal met Kailyn naar ouders Jo gaan om spullen van Kailyn te halen en eenmaal toen Kailyn de zapper van de TV langsbracht bij haar werk nadat ze verhuisd is naar eigen appartement. Ik begrijp uit de uitingen van Kailyn dat het niet koek en ei is, echter de vrouw zelf reageerde in mijn ogen heel netjes. Wat heb ik gemist?
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Troeteltje schreef op 29 april 2017 @ 15:25:

[...]



Ja, serieus. Ik had die vrouw nooit eerder gezien of gehoord en las hier wel over haar. Zag haar nu eenmaal met Kailyn naar ouders Jo gaan om spullen van Kailyn te halen en eenmaal toen Kailyn de zapper van de TV langsbracht bij haar werk nadat ze verhuisd is naar eigen appartement. Ik begrijp uit de uitingen van Kailyn dat het niet koek en ei is, echter de vrouw zelf reageerde in mijn ogen heel netjes. Wat heb ik gemist?

Ze heeft ook haar normale momenten in de show, ik weet welke scène je bedoeld en daar was ze ook prima.

Maar ze is alcoholist en op die momenten heeft kailyn het vaak lastig gehad, ze trok ook de mannen in haar leven voor en kailyn moest het dan maar uitzoeken. Ze heeft kailyn op een gegeven moment ook weggestuurd uit huis toen ze net Isaac had en nergens naartoe kon.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als ik even naar mezelf kijk, mijn vader was ook alcoholist en daardoor echt wel hele nare dingen meegemaakt hoor. Daardoor heb ik ook helemaal geen goede band met mijn vader. Vooral als zulke dingen gebeuren als je nog erg jong bent. Dus ik snap kailyn wat dat betreft wel.

Misschien is haar moeder nu wel iets veranderd maar kailyn heeft best een nare jeugd gehad dus snap wel dat ze haar moeder dat toch nog kwalijk neemt.
.
Ja, ik ben ook ervaringsdeskundige. Mijn jeugd was alles behalve warm. Vader alcoholist, moeder die daar openlijk tegenin ging echter geen stappen nam om van hem los te komen. Met alle gevolgen zoals ruzies, verbaal geweld, geschuif met meubilair en gegooi met spullen, vernederingen etc. van dien. Weet ook wat het is, en kan het ook heel goed begrijpen. Heb het in de serie enkel zelf nog niet gezien, vandaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk nu de unseen moments aflevering met de meiden van teenmom2 en Nessa. Leah is er enorm om vooruit gegaan maar ik krijg bij haar wel een beetje het idee dat ze alles een beetje aan het uitmelken is voor de show. De laatste afleveringen die ik van haar zie heeft ze het telkens over hoe zwaar het was zwanger te worden van een tweeling zo jong, Ali's ziekte, therapie etc. Zonde. Laat haar lekker positief in beeld komen en leuke dingen doen met haar dochters. Ik vind Addie echt een schatje.
Life is always rocky when you're a gem.
We kijken echt alles door elkaar he.



Vind het fijn om oudere seizoenen te kunnen kijken, want het blijkt maar dat ik veel info heb gemist. Dacht dat ik redelijk op de hoogte was, maar dat bleek schijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leah ziet er trouwens echt weer goed uit. Dat is wel eens anders geweest
.
Yep.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leah was van de week aan de boemel met Jeremy die sinds een paar weken weer vrijgezel is. Vriendschappelijk naar eigen zeggen.
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha alles word ook door elkaar uitgezonden Troeteltje, ik weet zeker dat ik heel wat afleveringen heb geniet hierdoor door de jaren heen. Soms wel leuk om te zien hoe veranderd ze zijn nu. En Leah ziet er idd veel beter uit, gezond.
Life is always rocky when you're a gem.
Ik heb trouwens de aflevering met die presentatrice.......Nessa.........ongezien verwijderd uit de opnamelijst.
quote:lady_dana schreef op 30 april 2017 @ 16:00:

Leah was van de week aan de boemel met Jeremy die sinds een paar weken weer vrijgezel is. Vriendschappelijk naar eigen zeggen. Hahaha ja dat was weer hilarisch. Had je ook gezien dat hij daarna ruzie kreeg met zn ex verloofde?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee, niet gezien. Of bedoel je op instagram?
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren Quote
Kailyn is klaar met college en krijgt 13 mei haar papiertje



Alle reacties Link kopieren Quote
Van wie is kaylin zwanger ?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven