Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:DorothyParker schreef op 24 februari 2017 @ 19:58:

Hebben jullie het al gehad over Jeremy (2de ex van Leah) en zijn zogezegde affaire met een producer?



Ik ken alleen Larry... met welke producer dan?



Lol lees nu dat je Jeremy bedoelt en niet Leah haha sorry!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Mandi.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren Quote
http://www.theashleysrealityroundup.com



Goeie site voor Teen Mom nieuws
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren Quote
tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:LunchLover schreef op 24 februari 2017 @ 19:54:

[...]



Graag gedaan!



Iemand zei iets over een vent die in de aflevering te zien was maar ik heb er wel eens 1 gemist door foute opname tijden gedoe. Dus geen idee over wie dat ging... weet iemand dat?



Trouwens als deze zwangerschap wel echt gepland is vind ik het niet veel slimmer overkomen eerlijk gezegd.



Ik heb (volgens mij) geen afleveringen gemist en heb deze kerel ook nog niet gezien. Ik vind haar wel heel raar doen, misschien is het een stukje zelfbescherming. Maar als je weet dat de camera's je volgen vind ik wel dat je iets opener mag zijn. Zelfde met Jenelle dat ze eerst ging ontkennen dat ze zwanger was. Dat geeft toch wel aan dat ze zelf ook doorheeft dat het niet zo heul erg handig is



Ik heb niets gehoord over die 'relatie' van Jeremy met een producer. Vind hem nu zo gek doen in contact met Leah.



Oh, en ik heb ook Teen Mom UK gevolgd. Dat meisje in die caravan is alweer zwanger van nummer 2 Haar verloofde wilde dit niet, maar het is nu toch gebeurd. Je vraagt je dan toch wel af waarom ze dat doen...



En een voor dit topic
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik volg ook



Vind de spoilers/nieuwtjes een aanvulling op de serie. En zo te lezen meteen al een sappige roddel, Jeremy & een producer
Dat caravanmeisje vond dat zij dat zelf wel kon beslissen omdat zij de zorg op zich neemt... dat hij het geld moet binnen brengen voor nog een kind vond ze niet zo belangrijk.
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:theo75 schreef op 24 februari 2017 @ 20:21:

Dat caravanmeisje vond dat zij dat zelf wel kon beslissen omdat zij de zorg op zich neemt... dat hij het geld moet binnen brengen voor nog een kind vond ze niet zo belangrijk.Ik dacht de eerste aflevering te bekijken maar het leek lang te lopen. Viel er midden in. Maar dat hoorde zo geloof ik. Las het al meer. Dat caravan meisje daar had ik het van verwacht. Ze zal ze wel 'lekker dicht op elkaar willen' ofzo. Hoewel ik dat argument altijd zeer vreemd vind..
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:theo75 schreef op 24 februari 2017 @ 19:38:

Jaaa leuk nieuw topic! Jammer dat ik die ander niet uit 'mijn lijst' kan gooien.. iig verkapte tvp dit Echt he? Gewoon hier lekker verder gaan. :-)
Ik lees en schrijf meeeeeeeeeee! Nadat ik in vorige topic opkam voor iemand die me vervolgens de boeman toeschrijft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Weet er iemand toevallig of er online naast op mtv.nl ook nog andere mogelijkheiden zijn om aflveringen terug te kijken?
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:JeeJee- schreef op 24 februari 2017 @ 20:33:

Weet er iemand toevallig of er naast op mtv.nl ook nog andere mogelijkheiden zijn om aflveringen terug te kijken? Ja. Mag ik hier niet posten (streaming), maar staat een paar minuten later online.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Troeteltje schreef op 24 februari 2017 @ 20:31:

Ik lees en schrijf meeeeeeeeeee! Nadat ik in vorige topic opkam voor iemand die me vervolgens de boeman toeschrijft. Kom maar hoor
Een spoiler uit de DorothyParkerseriereeks!
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp voor alle roddels!
quote:theo75 schreef op 24 februari 2017 @ 20:36:

[...]



Kom maar hoor





Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeejee, je hebt PB
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Troeteltje schreef op 24 februari 2017 @ 20:37:

Een spoiler uit de DorothyParkerseriereeks!Ze was meer bekend voor haar gedichten...
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Tvp!
Alle reacties Link kopieren Quote
Was het niet zo dat Kailyn een relatie had/heeft met een van de camera mannen?? Dacht dat ergens gelezen te hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees ook graag mee

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven