Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Ze zit nog gewoon aan de alcohol (niet dat het de verstandigste is) maar ik geloof niet dat ze zwanger is
Debz OG heeft weer een nieuw plaatje :rofl:
http://www.theashleysrealityroundup.com ... sten-here/
Alle reacties Link kopieren Quote
Ryan is er helemaal aan in deze aflevering, een blinde ziet nog dat hij aan de drugs zit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Moest wel lachen om Nessa tijdens de aftershow, haar gezichstuitdrukking zegt ALLES, ze geloof geen woord van wat Matt allemaal te zeggen heeft en houd zich volgens mij moeilijk in om Amber niet vast te pakken en wakker te schudden. Dat gevoel heb ik dus ook, die Matt is een gluiperd. Amber zag er trouwens wel echt geweldig uit
Wat een heftige aflevering gisteren. Die Ryan helemaal onder de invloed en dan dat met Matt en Amber. Wat ontzettend vernederend voor Amber dat Matt zo achter haar rug om praat tegen die producer in de camera. Ik vind haar in deze situatie wel sterk. Ze trouwt niet overhaast en wil ook geen tweede kindje omdat ze weet dat ze dat niet aan kan. Al is het dan weer niet sterk dat ze bij Matt blijft.
Ambers reactie is volwassen, sterk en stoer. Ik ben anders van haar gewend. Hoewel juist nu, met Matt en zijn gedrag ditmaal waarvan eenieder getuige was, ik een uitval van haar kant enorm zou kunnen begrijpen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet niet waarom, maar ik begin Maci irritant te vinden.
Ik vond amber juist steeds zwakker worden.

Dat je bij zo'n man blijft die zo over je praat, ten overstaan van de hele wereld, zegt een heleboel. Iemand met een beetje ruggengraat zet zo'n vent direct op straat.
Timetraveler schreef:
21-06-2017 12:22
Ik weet niet waarom, maar ik begin Maci irritant te vinden.
Dat heb ik ook, ik weet de reden wel. Ze altijd zo hetzelfde. Nooit eens echt vrolijk, nooit eens echt boos, nooit eens echt verdriet. Altijd hangt ze er maar wat bij en ik irriteer me enorm aan hun drankgebruik en bij alles wat ze doen gaat het om bier of worden er opmerkingen gemaakt van "
Hier moet ik 14 bier bij hebben".
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja en maci vindt zichzelf altijd zo perfect en anderen om haar heen wijst ze met gemak op hun fouten.
En haar vermeende actie tav de ouders van Ryan. Hoewel de kern klopt is het onjuist hun nieuwe schoondochter hiermee te belasten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja echt misselijk was dat. Plus voor de camera.
Ik vind het ook geen leuk type.
Volgens mij zijn Amber en Matt uit elkaar. Ik maak zo iets op uit twitter berichten.
watdachtjehiervan schreef:
21-06-2017 14:02
Volgens mij zijn Amber en Matt uit elkaar. Ik maak zo iets op uit twitter berichten.
Dat heb ik ook gelezen!
http://radaronline.com/celebrity-news/a ... -teen-mom/

Maar dan wel op radaronline, niet de meest betrouwbare roddelblad/site van de VS...
Alle reacties Link kopieren Quote
Amber heeft het vorige week al bevestigd op Instagram :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi sorry dat ik even inbreek in jullie topic maar via waar kijken jullie Teen Mom OG? Ik keek het eerst via een link maar die werkt niet meer en ben dus al een tijdje op zoek naar iets werkend om het via te kijken en weer op te pakken.

Alvast bedankt als jullie me willen helpen :hug:
Ik kijk via de site van MTV.nl. Daar kun je de vorige en de huidige aflevering kijken : http://www.mtv.nl/shows/2290-teen-mom-og
Wat een heftige aflevering zeg!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Oke kan ik daar ook verder terug kijken of echt alleen die twee?
Nee alleen die twee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Troeteltje schreef:
21-06-2017 13:07
En haar vermeende actie tav de ouders van Ryan. Hoewel de kern klopt is het onjuist hun nieuwe schoondochter hiermee te belasten.

Eens. Het klopte volgens mij aardig wat ze over Jen en Larry zei maar ze had dat never tegen haar moeten zeggen. Dat brengt haar in een loyaliteitsconflict.

Op camera was nog wel het stomst. Ik snap het wel ze denkt een medestanders te vinden in kamp Ryan maar dit is ge-backfired. Enorm. Moet de aflevering van gisteren nog zien...
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Troeteltje schreef:
21-06-2017 13:07
En haar vermeende actie tav de ouders van Ryan. Hoewel de kern klopt is het onjuist hun nieuwe schoondochter hiermee te belasten.
Ja mee eens! Vond het heel raar. Ik zou me echt ontzettend ongemakkelijk voelen als schoondochter zijnde.. je zag ook dat ze niet echt iets terug zei. Ze knikte alleen en keek veel weg.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren Quote
Nu ben ik eigenlijk best benieuwd wat voor berichtje Maci op haar telefoon kreeg o_o

Ze wilde het niet zeggen want het was zo erg maar ze zei wel dat hij aan de drugs zit, ben dus benieuwd wat erger is dan aan de drugs zitten of wat hij gedaan heeft wat zo erg is..

Aangezien een aantal van jullie behoorlijk op de hoogte zijn en bepaalde (betrouwbare) roddelsites lezen, weet een van jullie wat het geweest zou zijn? :sherlock:
LaVidaPura schreef:
22-06-2017 08:58
Nu ben ik eigenlijk best benieuwd wat voor berichtje Maci op haar telefoon kreeg o_o

Ze wilde het niet zeggen want het was zo erg maar ze zei wel dat hij aan de drugs zit, ben dus benieuwd wat erger is dan aan de drugs zitten of wat hij gedaan heeft wat zo erg is..

Aangezien een aantal van jullie behoorlijk op de hoogte zijn en bepaalde (betrouwbare) roddelsites lezen, weet een van jullie wat het geweest zou zijn? :sherlock:
Wat ik van de aflevering begreep is dat hij aan de drugs was maar ze wilde niet zeggen hoe erg het was en wat hij allemaal gebruikt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet de aflevering nog terug kijken, maat ben benieuwd na het lezen van de comments hier. :popcorn:
Life is always rocky when you're a gem.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven