Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LaVidaPura schreef:
22-06-2017 08:58
Nu ben ik eigenlijk best benieuwd wat voor berichtje Maci op haar telefoon kreeg o_o

Ze wilde het niet zeggen want het was zo erg maar ze zei wel dat hij aan de drugs zit, ben dus benieuwd wat erger is dan aan de drugs zitten of wat hij gedaan heeft wat zo erg is..

Aangezien een aantal van jullie behoorlijk op de hoogte zijn en bepaalde (betrouwbare) roddelsites lezen, weet een van jullie wat het geweest zou zijn? :sherlock:
Ze wilde geen details prijsgeven. Met een beetje mazzel schrijft hij nog eens een boek, doen ze allemaal.
Hoe dan ook, je kan in latere afleveringen wel zien dat het Macy enorm aangrijpt.
Lijkt me ook heel moeilijk om de vader van je kind zo te zien afglijden.

Ik zet m'n geld overigens nog steeds op speed. Het is goedkoop, makkelijk te krijgen, je krijgt er van die rare grote doppen van en de dagen erna kan je alleen maar slapen en voor je uitstaren.
Lucylucille schreef:
22-06-2017 15:55
Ik zet m'n geld overigens nog steeds op speed. Het is goedkoop, makkelijk te krijgen, je krijgt er van die rare grote doppen van en de dagen erna kan je alleen maar slapen en voor je uitstaren.
Die rare grote doppen inderdaad. Bizar! Die vrouw van die trouwlocatie zal ook wel gedacht hebben.. Hij was psychisch totaal absent.
Wat ik niet snap: wat ziet Mackenzie in Ryan?
juliadenders schreef:
21-06-2017 12:42
Ja en maci vindt zichzelf altijd zo perfect en anderen om haar heen wijst ze met gemak op hun fouten.
Een rat van een meid.
Totaal niet sympathiek, wel achterbaks en enorm met zichzelf ingenomen.
Mackenzie....lief, aardig, goed en groot hart....een absoluut top partij voor Ryan. Als hij dit verprutst is hij haar voorgoed kwijt. Ben benieuwd hoe en of zij hiermee gaat dealen. Ze is zelf moeder. En verstandig volgens mij. Lijkt me heel moeilijk. Alle ogen op je gericht.
karin12345 schreef:
22-06-2017 17:24
Een rat van een meid.
Totaal niet sympathiek, wel achterbaks en enorm met zichzelf ingenomen.
Wat een onzin :bye:
Net de nieuwste aflevering gezien (ik kijk online)
Valt me op dat het beter gaat met Catelynn? Valt het andere ook op? Ik vind dat erg tof!
Verder niet heel interessant maar eindige wel heftig dat Matt Amber bedriegt. Ondertussen weten we natuurlijk dat ze uit elkaar zijn maar vond het toch echt naar om te zien. Amber kiest ze wel uit :proud:
Sheep12 schreef:
22-06-2017 19:37
Wat een onzin :bye:
Als Karin iets bijdraagt in dit topic gaat
het 9 vd 10 over dat Maci een achterbaks duivelsgebroed is. Standaard.. ik heb inmiddels het sterke vermoeden dat ze een persoonlijke band met haar heeft, kan bijna niet anders.

Over Cate, ik weet het niet , ik kan haar slecht lezen.
Ik denk dat ze altijd betere en slechtere periodes zal hebben.
Ik hoop dat ze zich, als ze geestelijk ook stabiel is, ook wat meer gaat richten op haar gezondheid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucylucille schreef:
22-06-2017 21:46
Als Karin iets bijdraagt in dit topic gaat
het 9 vd 10 over dat Maci een achterbaks duivelsgebroed is. Standaard..

Die positive noot zie ik ook in andere topics terugkomen bij Karin.

Echt gezellig :thumbsup:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucylucille schreef:
22-06-2017 15:55
Ze wilde geen details prijsgeven. Met een beetje mazzel schrijft hij nog eens een boek, doen ze allemaal.
Hoe dan ook, je kan in latere afleveringen wel zien dat het Macy enorm aangrijpt.
Lijkt me ook heel moeilijk om de vader van je kind zo te zien afglijden.

Ik zet m'n geld overigens nog steeds op speed. Het is goedkoop, makkelijk te krijgen, je krijgt er van die rare grote doppen van en de dagen erna kan je alleen maar slapen en voor je uitstaren.
Ik denk dat hij verslaafd is aan pijnstillers, oxycodon ofzoiets.
Waarschijnlijk ging het berichtje, van maci, over het feit dat hij naar rehab gaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lavendel_Madelief schreef:
22-06-2017 16:27
Die rare grote doppen inderdaad. Bizar! Die vrouw van die trouwlocatie zal ook wel gedacht hebben.. Hij was psychisch totaal absent.
Wat ik niet snap: wat ziet Mackenzie in Ryan?

Redders-complex? Denkt ze hem te kunnen fixen misschien?

Ik ben op de helft van de aflevering. Vond het apart om te horen dat de droom van Cate en Ty is dat hun kind na de middelbare school de zaak zal overnemen. De meeste hopen dat hun kind een vak leert. Dat kan zijn een opleiding om een eigen zaak te runnen, ze hoeft van mij niet meteen arts te willen worden... maar het viel me wel op.

Wat praat Debra toch onwijs haar dochter naar de mond. Vermoeiend.

Ik ben blij te zien dat Amber zich toch weet te weren tegenover het trouw-geweld van Matt. Hij zou het niet eens in zijn hoofd moeten halen haar zo te pushen zonder haar dochter. Naar type.
Ook erg trouwens hoe hij zich gedraagt naar die vrienden toe. Het zou hun bruiloft moeten worden en hij probeert de show te stelen. Als dat niet lukt gaat hij zitten mokken. Leuk zo'n partypooper. Hoezo stealing their thunder.

:hamer:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
23-06-2017 00:28
Redders-complex? Denkt ze hem te kunnen fixen misschien?

Ik ben op de helft van de aflevering. Vond het apart om te horen dat de droom van Cate en Ty is dat hun kind na de middelbare school de zaak zal overnemen. De meeste hopen dat hun kind een vak leert. Dat kan zijn een opleiding om een eigen zaak te runnen, ze hoeft van mij niet meteen arts te willen worden... maar het viel me wel op.

Wat praat Debra toch onwijs haar dochter naar de mond. Vermoeiend.

Ik ben blij te zien dat Amber zich toch weet te weren tegenover het trouw-geweld van Matt. Hij zou het niet eens in zijn hoofd moeten halen haar zo te pushen zonder haar dochter. Naar type.
Ook erg trouwens hoe hij zich gedraagt naar die vrienden toe. Het zou hun bruiloft moeten worden en hij probeert de show te stelen. Als dat niet lukt gaat hij zitten mokken. Leuk zo'n partypooper. Hoezo stealing their thunder.

:hamer:
Ja, een redderscomplex, zoiets moet het zijn. Ik heb dat van Cate en Ty niet zo opgevat. Ja, Debra stelt zich echt op als een schoothondje. Ik heb weinig gezien van die vriend van haar maar ik vind het nobel van hem dat hij probeert vrede te stichten. Wat moet hij vaak op zijn tong bijten bedenk ik me zo. Ik vond het ook knap van Amber dat ze zich staande hield. Ik vond het ook schokkend dan Matt zei dat hij vanaf nu ging 'faken' en vervolgens ging hij inderdaad terug naar Amber en deed lief tegen haar. Blijkbaar kan hij dus heel goed faken. Brr! En inderdaad asociaal t.o.v. die mensen die gingen trouwen. Beetje hun avond verpesten :S
Amber is volgens mij nogal afgestompt door haar medicijnen. Een normaal mens wordt toch gewoon kwaad als je je verloofde allerlei shit achter je rug om hoort zeggen? Vond haar reactie iig verre van normaal.
Oh, en dat Cate en Tyler hun kind een bedrijf willen nalaten snap ik wel. Ze komen uit best arme nesten waar weinig mensen gaan studeren. Dan is een bedrijf kunnen overnemen een veilige gedachte voor je kind.
Alle reacties Link kopieren Quote
De broer van Amber komt ook zo normaal over, ik denk dat het goed is dat ze zo goed contact heeft met hem. En ze zag er inderdaad wel goed uit tijdens de aftershow.
Alle reacties Link kopieren Quote
Uvita schreef:
23-06-2017 08:26
Amber is volgens mij nogal afgestompt door haar medicijnen. Een normaal mens wordt toch gewoon kwaad als je je verloofde allerlei shit achter je rug om hoort zeggen? Vond haar reactie iig verre van normaal.

Ja dit idd. Hoe ze reageerde op Farrah toen die shit verkondigde over Matt, ze flipte. Nu zo kalm als een komkommer. Wtf...?

Ik dacht is dit dan echt net een maand geleden en waarom ze hem en paar weken terug dumpte? :huh:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
23-06-2017 10:29
Ja dit idd. Hoe ze reageerde op Farrah toen die shit verkondigde over Matt, ze flipte. Nu zo kalm als een komkommer. Wtf...?

Ik dacht is dit dan echt net een maand geleden en waarom ze hem en paar weken terug dumpte? :huh:
Ik snap de tijdlijn ook niet meer. Gister las ik ergens dat Matt woensdag gezakt was voor een leugendetector. En dat Amber het vervolgens uitmaakte. Dat komt nog met Teenmom op tv. En even later las ik weer dat ze als stel mee gaan doen aan Marriage bootcamp.
Het is toch gewoon een platte geldmaakmachine geworden?
Ik kijk ook nooit meer, van de week kwam even Maci voorbij tijdens het zappen naar een aardig programma.
En ik bleef even kijken of het nog steeds zo'n trut was en ja hoor, ik werd niet teleurgesteld in mijn verwachtingen, mrs. schijnheil was nog steeds dezelfde.


Die meiden zijn totaal niet interessant, niet bijzonder slim, hebben issues en zijn niet eens mooi genoeg om naar te willen kijken.

Er wordt veel geld mee verdiend, dat is de enige reden waarom het nog steeds gemaakt wordt.
karin12345 schreef:
23-06-2017 11:01
Het is toch gewoon een platte geldmaakmachine geworden?
Ik kijk ook nooit meer, van de week kwam even Maci voorbij tijdens het zappen naar een aardig programma.
En ik bleef even kijken of het nog steeds zo'n trut was en ja hoor, ik werd niet teleurgesteld in mijn verwachtingen, mrs. schijnheil was nog steeds dezelfde.


Die meiden zijn totaal niet interessant, niet bijzonder slim, hebben issues en zijn niet eens mooi genoeg om naar te willen kijken.

Er wordt veel geld mee verdiend, dat is de enige reden waarom het nog steeds gemaakt wordt.
Mijn hemel waar maak je je druk om?
Kan je ook niet gewoon uit dit topic blijven dan? Want je hebt echt niets nuttigs te melden.

Gelukkig ben ik niet de enige die opvalt dat Karin827348265263 nooit iets zinnigs te melden heeft.

Ik had trouwens het idee dat Amber zo reageerde omdat het de zoveelste keer was dat er iets op gebeurde en dat ze meer moe ervan werd dan echt nog boos. Maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen interpretatie en ze slikt nu natuurlijk ook medicijnen nu vanwege haar borderline (als ik het goed zeg?)
Verder snap ik de timeline ook niet haha. ik hoop wel echt dat ze uit elkaar zijn
karin12345 schreef:
23-06-2017 11:01
Het is toch gewoon een platte geldmaakmachine geworden?
Ik kijk ook nooit meer, van de week kwam even Maci voorbij tijdens het zappen naar een aardig programma.
En ik bleef even kijken of het nog steeds zo'n trut was en ja hoor, ik werd niet teleurgesteld in mijn verwachtingen, mrs. schijnheil was nog steeds dezelfde.


Die meiden zijn totaal niet interessant, niet bijzonder slim, hebben issues en zijn niet eens mooi genoeg om naar te willen kijken.

Er wordt veel geld mee verdiend, dat is de enige reden waarom het nog steeds gemaakt wordt.
Gefeliciteerd, je hebt net het geheim van de wereldwijde commerciële economie ontdekt. Geld!
Knap hoor.

En nu ga je onder de negeer, met je waardeloze bijdrages en scheldkanonnades.
Uvita schreef:
23-06-2017 10:53
Ik snap de tijdlijn ook niet meer. Gister las ik ergens dat Matt woensdag gezakt was voor een leugendetector. En dat Amber het vervolgens uitmaakte. Dat komt nog met Teenmom op tv. En even later las ik weer dat ze als stel mee gaan doen aan Marriage bootcamp.
Ik ben het spoor ook een beetje bijster inmiddels. Ik denk dat ze het zelf geeneens weten.
Sheep12 schreef:
23-06-2017 11:34

Gelukkig ben ik niet de enige die opvalt dat Karin827348265263 nooit iets zinnigs te melden heeft.

Het is onmogelijk om over een onzinnig programma uberhaupt iets zinnigs te melden.
Ik ben niet op de hoogte van tijdlijnen, want zelf geen FB of Instagram etc. Ik doe het met jullie!

Is dat een compliment of niet?! :cheer:
Dit bericht is van 12 uur geleden.

During Monday night’s “Teen Mom Unseen Moments” special, Amber confirmed that she and Matt are broken up (for now), and admitted that her former fiance is a “pathological liar.”

“Me and him aren’t quite together anymore,” Amber said on the special, which was filmed earlier this month. “We aren’t engaged anymore…I kicked him out of the house the night before I even came here. He was in a hotel, but he’s back at the house right now though. We’re working on stuff.”

“I needed my alone time,” she added. “It felt good to just be alone, and be with my cousin and my family. They’ve embraced me even though I kind of pushed them away for a long time.”

Amber can’t quite quit Matt, though.

“I’m willing to move forward with the relationship if he’s willing to change,” she said. “But if he’s not going to really soon, he’s not going to be in a good place with me…he’s going to really have to change his lying. I feel like he’s a huge pathological liar. I think he needs help.”

Met andere woorden:
Ze wonen nog samen, maar zijn eigenlijk uit elkaar, en als Matt zijn streken afleert door deelnamen aan relatietherapie is Amber bereidt hem terug te nemen.

Nou, dat lijkt me toch niet zo verstandig, en vooral alles behalve stabiel voor Leah :'-(
Alle reacties Link kopieren Quote
karin12345 schreef:
23-06-2017 15:24
Het is onmogelijk om over een onzinnig programma uberhaupt iets zinnigs te melden.

Volgens mij heb ik jou nog nooit betrapt op een zinnige bijdrage in een topic. Hou toch op met die negativiteit.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucylucille schreef:
23-06-2017 15:41
Amber can’t quite quit Matt, though.

“I’m willing to move forward with the relationship if he’s willing to change,” she said. “But if he’s not going to really soon, he’s not going to be in a good place with me…he’s going to really have to change his lying. I feel like he’s a huge pathological liar. I think he needs help.”

Het klinkt alsof ze die lul-de-behanger nog gaat terug nemen ook... :bonk:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven