Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Ryan en Mackenzie zijn getrouwd....
Zonder Bentley en haar zoon en alleen Ryan's ouders waren aanwezig.
https://youtu.be/oZp6_ZUEa5I
anoniem_160950 wijzigde dit bericht op 26-06-2017 08:58
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Het zou kunnen dat ze eerst zo cheap en snel getrouwd zijn omdat dit volgens mij voor Ryan's afkickopname was, en hij daar alleen familiebezoek mag ontvangen of zoiets.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja klopt, dat was het.
Oh, ben er stil van.
Toch trouwen. Afwachten tot na opname, eerst afkicken, dan verder kijken hoe dat gaat was geen optie?

Zonder kinderen. Rare keuze van ouders.

Maar goed, ieder zijn keuze natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vreemd, maar misschien dat ze na rehad nog een 'echt feest' gaan geven waar wel alle familie bij is?
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.youtube.com/watch?v=5r9lhnWzIUU
Matt en de leugendetector.
Wat een kittig pakje draagt Amber. :-]
Alle reacties Link kopieren Quote
Jemig. Mijn keus zou het ook niet zijn om zo plots te trouwen alleen voor de rehab regels. Zeker zonder kids. Jaar jurk leek ook haast-werk. Zat veels te los van boven...
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Timetraveler schreef:
26-06-2017 16:03
https://www.youtube.com/watch?v=5r9lhnWzIUU
Matt en de leugendetector.

Oké hij is niet vreemd gegaan. Nee duh niemand anders is zo gek. Hij heeft wel pogingen gedaan iemand te versieren blijkbaar.

Ben meer benieuwd naar vragen als ben je met amber voor het geld? Maar goed...
:lijstje:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Oh wow in de laatste aflevering zie je echt goed hoe fucked up Ryan is
EDIT: hier kan je een stukje zien https://www.youtube.com/watch?v=ACxHf6fU7TQ
Echt wauw
Alle reacties Link kopieren Quote
Zit hij daar nou gewoon echt achter het stuur?
Timetraveler schreef:
27-06-2017 14:31
Zit hij daar nou gewoon echt achter het stuur?
Hij doet niet anders toch? in de auto, op z'n crossmotor, op z'n quad.
Kwestie van tijd voor hij zichzelf, of erger, een ander hartstikke dood rijd. En dan maar hopen dat Bentley niet bij hem in de auto zit.
Timetraveler schreef:
27-06-2017 14:31
Zit hij daar nou gewoon echt achter het stuur?
Ja!!!!! ERG HE!
Op een gegeven moment doet Mackenzie (weet niet precies hoe je haar naam schrijft) de camera's uit.
En ze grijpt ook een paar keer het stuur vast omdat hij in slaap valt.
Op weg naar de bruiloft want zij draagt haar trouwjurk. Gezellig hoor.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 27-06-2017 17:06
1.43% gewijzigd
Troeteltje schreef:
27-06-2017 15:02
Op weg naar de bruiloftvwant zij draagt haar trouwjurk. Gezellig hoor.
Ja dát is wat je uit het filmpje haalt? O_o
Alle reacties Link kopieren Quote
o, wow, gewoon wow. Blij dat hij nu in rehab zit (en hopelijk ook gewoon af maakt wat hij moet volgen)
Wow wow. Ik kijk het al 6 seizoenen volgens mij maar dit is echt heftig zeg van Ryan! En wat erg dat mcKenzie hem laat rijden (En MTV ook trouwens...)
Sheep12 schreef:
27-06-2017 15:11
Ja dát is wat je uit het filmpje haalt? O_o
Leg uit dat gezicht aub.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heey iedereen! ik ben zelf een ontzettend grote fan ik lees ook al een tijdje met jullie mee.

k had even een vraagje ik zou graag de afleveringen van 16 and pregnant willen zien van de meiden van de serie maar kan die nergens vinden hebben jullie enig idee waar ik die terug zou kunnen kijken?
Matt is ook nog vreemdgegaan met een jonge, alleenstaande moeder met kanker. Ze is te zien op zijn 'Being Matt'-special. YouTube staat er vol mee.

Hebben jullie ook gehoord over Amber's livestream op Instagram? Ze leek echt zo high als ik weet niet wat... en wat ze zei was ook echt schokkend. Ze zei dat ook zij is mishandeld door mannen, maar dat zij geen 'little bitch' is die haar mond daarover opentrekt. 'I'm a real woman, I can take it', zei ze, terwijl ik weet niet hoeveel jonge meisjes naar die stream zaten te kijken.

Ik vind Simon van Farrah trouwens echt om me kapot te lachen... vind hem wel een leuke gozer.
Ryan schijnt zijn drugs te krijgen van Kiki (een van de producers).
Onzin.
Er is ook beweert dat Kiki en Ryan een affaire zouden hebben. Was ook geen klap van waar. Allemaal uit de lucht gegrepen.

Ryan is trouwens alweer uit rehab. Kan nooit lang goed gaan.
Lucylucille schreef:
27-06-2017 20:52
Onzin.
Er is ook beweert dat Kiki en Ryan een affaire zouden hebben. Was ook geen klap van waar. Allemaal uit de lucht gegrepen.

Ryan is trouwens alweer uit rehab. Kan nooit lang goed gaan.
Echt? Wat stom van 'm :(
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucylucille schreef:
27-06-2017 20:52
Ryan is trouwens alweer uit rehab. Kan nooit lang goed gaan.

Verbaast me geen bal. Mafklapper... :frusty:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Ik kijk net de eerste aflevering van gisteravond.
Ik vind Maci toch echt wel ok. Ze toont wel emotie en uit oprecht haar angst om Ryan vanuit zijn rol als vader volgens mij.
En wat een figuur heeft ze he. Drie kinderen. Petje af hoor. :worship:

Dat drankje, kutjesliqueur. En dan zie je Zmatt in beeld, al is het maar kort, met wit schuim aan zijn mond. Brrrrrrr, krijg er de bibbers van!

Farrah en die vriendin......beiden uit op fame and fortune, toch? Ik zou me als vriendin van Farrah afvragen wanneer ze je de laan uitstuurt, gewoon omdat ze die dag geen zin heeft in lang haar van een vriendin of een glimlach die haar tegemoet treed. Of omdat ze haar sok fout heeft aangetrokken.

Dames, ik lees en zie via dit topic dingen die ik anders niet zou zien of lezen. Leuk!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven