Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Erg he. En dat zet kinderen op deze wereld. Begrijp me goed.....iedereen kampt met zijn eigen "demonen". Zo ook ik. En zo ook vast jullie. Echter met je kop op TV, trash tot en met, veel geld verdienen op die manier, grote mond en tig uitspraken van veelal ordinair niveau.......





Nogmaals, ze zijn niet gelukkig denk ik. Ze creeeren voor TV een wereldje, echter in realiteit ziet die wereld er vrij donker uit.
Ow, en in het andere topic gaat de herrie door. Wat jammer. TO had echt een leuk topic en ik mag haar ook echt wel. Schreef graag in haar topic, echter het topic heeft nu een negatieve lading en dat zoek ik nu bewust liever niet op. Genoeg aan mijn hoofd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben blij met dit topic!
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Troeteltje schreef op 28 februari 2017 @ 10:42:

Erg he. En dat zet kinderen op deze wereld. Begrijp me goed.....iedereen kampt met zijn eigen "demonen". Zo ook ik. En zo ook vast jullie. Echter met je kop op TV, trash tot en met, veel geld verdienen op die manier, grote mond en tig uitspraken van veelal ordinair niveau.......





.



Dat bedoel ik ook ja. Er zijn ook genoeg mensen die verslaafd zijn en wel gewoon hun huur betalen. En geen kind (na knd soms) op de wereld zetten. Dit is echt een graadje lower.

Maar daar zijn ze ook op gecast. Er zijn natuurlijk ook normale tienermoeders, die een stabiele achtergrond hebben.
.
Ja, die ken ik ook, die stabiele jonge alleenstaande ouders. Het is knokken, maar het kan. Net zoals een volwassene alleenstaande onstabiel kan zijn.
TVP
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net pas de aflevering van vorige week gekeken. Jemig wat een nare streek van Jeremy om met Cory te bellen. Gelukkig zag hij er doorheen. Gewoon om te stoken!



@Schulden Amber... Hoe kun je idd schuld hebben met zulk loon?? Zijn die twee oenen al getrouwd inmiddels?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Vergis je niet.......schulden kunnen binnen no time en ook buiten je schuld om ontstaan.
https://www.instagram.com/p/BREKeiEDA--/



Vreselijk kinderachtig van Javi.

(Kailyn heeft een boek geschreven met de titel Hustle and Heart)
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel sneu ja.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja hoor, loser.
Lekker meeliften op haar bekendheid...



Wie kijkt er nog teen mom uk? Dat had gisteren uitgezonden moeten zijn toch? Heeft mijn opnamefunctie gefaald of is het niet uitgezonden?
Zit net de aflevering te kijken waarin Jo hoort dat Kail en javi knetter harde ruzie maakte waar de kinderen bij waren.



Jo neemt Isaac bij hem op de bank om te vragen of hij er over wil praten.

Isaac vertelt dan in kindertaal wat hij moest aan zien, en Jo is zo lief en begripvol. Kreeg er tranen van in mijn ogen.



Hij zegt ook weer tegen Isaac dat Javi er altijd voor hem zal zijn, en dat Javi en kail heel veel van hem houden, dat de ruzie niets met hem te maken heeft, en dat hij altijd naar Javi mag als hij wil.



Wat een fantastische vader is hij geworden zeg. Was echt ontroerd.
Jo is echt volwassen geworden.



Ik heb zo medelijden met Isaac. Hij kan er zo verdrietig en onzeker uitzien. Echt zielig.
Alle reacties Link kopieren Quote
[..
.
quote:impala schreef op 28 februari 2017 @ 22:42:

Fantastische vader, die de moeder van zijn kind publiekelijk belachelijk maakt.





Ik heb het over Jo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ow foutje. Niet goed gelezen!
.
Ik snap de boodschap van Javi mbt het boek niet, ik doel op de foto. Ben ik te vroeg wakker?
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Troeteltje schreef op 01 maart 2017 @ 06:56:

Ik snap de boodschap van Javi mbt het boek niet, ik doel op de foto. Ben ik te vroeg wakker?



Het boek van Kailyn heet 'Hustle and Heart'.

Javi noemt zijn boek 'Heartlessly Hussled' als in 'harteloos in de zeik genomen'.



Ik vind de titel juist wel mooi aansluiten en vind niet dat hij meelift op haar. Hij heeft veel gedaan voor haar en haar zoon. Ben dan ook eerder benieuwd naar zijn boek dan dat van haar.
Javi komt op tv bijna altijd over als the good guy, maar dit boek schrijven vind ik best wel laag. Ik las hier ergens dat hij twee gezichten heeft, daar vind ik dit echt bij passen.



Leah ziet er echt niet goed uit. Dun, droog bosje haar, dikke wallen.
Alle reacties Link kopieren Quote
MTV is bezig met castings voor nieuwe 16 and Pregnant en Teen Mom.
quote:daneli schreef op 01 maart 2017 @ 08:26:

Javi komt op tv bijna altijd over als the good guy, maar dit boek schrijven vind ik best wel laag. Ik las hier ergens dat hij twee gezichten heeft, daar vind ik dit echt bij passen.



Leah ziet er echt niet goed uit. Dun, droog bosje haar, dikke wallen.

Helemaal mee eens. Het hele boek van Kailyn gaat ook niet over Javi dus wat Javi nu doet is ontzettend laag.

Vraag me ook af of hij er rekening mee houdt dat zijn kind dit later terug kan lezen.



Leah vind ik er ook slecht uit zien! Ook heel mager..
quote:Leafs schreef op 01 maart 2017 @ 09:08:

[...]



Helemaal mee eens. Het hele boek van Kailyn gaat ook niet over Javi dus wat Javi nu doet is ontzettend laag.

Vraag me ook af of hij er rekening mee houdt dat zijn kind dit later terug kan lezen.



Leah vind ik er ook slecht uit zien! Ook heel mager..

+1

Javi roept al een tijd dat hij met z'n boek een beerput over Kailyn gaat opentrekken. Neem aan dat ze een advocaat inschakelt om publicatie te voorkomen.
Aha, nu begrijp ik het. Gaat hij echt een boek schrijven? Of is dit een Joke........een stukje tekst, foto, openbaar maken....en doen alsof?



Leah was een mooi verzorgd meisje. Een barbiepopje, daar niet van. Inmiddels heeft verdriet en ellende zijn sporen nagelaten. Ze was altijd al slank/smal. Voor jullie gevoel nu meer dan eerst!

Verontrustend gezien haar verleden.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Troeteltje schreef op 01 maart 2017 @ 13:12:

Aha, nu begrijp ik het. Gaat hij echt een boek schrijven? Of is dit een Joke........een stukje tekst, foto, openbaar maken....en doen alsof?



Leah was een mooi verzorgd meisje. Een barbiepopje, daar niet van. Inmiddels heeft verdriet en ellende zijn sporen nagelaten. Ze was altijd al slank/smal. Voor jullie gevoel nu meer dan eerst!

Verontrustend gezien haar verleden.Geen idee, kan ook een grapje zijn, maar als het wel zo is én hij ook daadwerkelijk iets te vertellen heeft (als in 'zijn kant van het verhaal wil doen' vind ik de titel treffend. Hoe het precies zat met die twee weet ik niet, ik heb alleen het beeld van wat wij in de serie te zien krijgen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven