Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
En als meerdere mensen al hun meningen hebben gegeven moet jij er nog een schepje boven op doen?Zielig.
Ja ik ben hoog gevoelig maar ik ben niet slecht en wat jij van mij vind kan me gestolen worden.
Hahahahhaha zeer grappig.Jij kent me niet eens dus ga niet praten over mij.
Jenelle zou zo haar eigen serie kunnen vullen...en dan bedoel ik...zij alleen.....schreeuwend en huilend liggend op haar bed met telefoon in haar hand. Echt.......een andere levensinvulling heeft ze niet, zoekt ze niet en doet ze niet.


Vergelijk dan Leah en Chelsea daar eens mee. Die hebben toch echt een veel prettiger leven, ondanks hun eigen problemen en beslommeringen. Zo zie je hoe persoonlijkheid met betrekking tot problemen en tegenslag bepalend zijn voor hoe je omgaat daarmee.
Troeteltje schreef:
18-10-2017 17:33
Jenelle zou zo haar eigen serie kunnen vullen...en dan bedoel ik...zij alleen.....schreeuwend en huilend liggend op haar bed met telefoon in haar hand. Echt.......een andere levensinvulling heeft ze niet, zoekt ze niet en doet ze niet.


Vergelijk dan Leah en Chelsea daar eens mee. Die hebben toch echt een veel prettiger leven, ondanks hun eigen problemen en beslommeringen. Zo zie je hoe persoonlijkheid met betrekking tot problemen en tegenslag bepalend zijn voor hoe je omgaat daarmee.
En Kailyn. Ook een top moeder.
Verder helemaal mee eens al hoop ik niet dat Jenelle ooit een eigen serie krijgt haha.
Goeie therapie zou fijn zijn voor haar en voor haar kinderen.
Weet je, ik denk dat die meiden murw gebeukt zijn met therapieën. Dat het echter geen verbetering heeft opgeleverd. Ofwel dat die verbetering er wel was en is echter dat dit het maximaal haalbare is gebleken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je kijkt naar Farrah, die is overspoeld met alle mogelijke therapieën en die praat ook echt alleen nog maar in therapeutenjargon.
Troeteltje schreef:
18-10-2017 17:33
Jenelle zou zo haar eigen serie kunnen vullen...en dan bedoel ik...zij alleen.....schreeuwend en huilend liggend op haar bed met telefoon in haar hand. Echt.......een andere levensinvulling heeft ze niet, zoekt ze niet en doet ze niet.


Vergelijk dan Leah en Chelsea daar eens mee. Die hebben toch echt een veel prettiger leven, ondanks hun eigen problemen en beslommeringen. Zo zie je hoe persoonlijkheid met betrekking tot problemen en tegenslag bepalend zijn voor hoe je omgaat daarmee.
Ik denk dat de omgeving ook wel het een en ander bepaalt. Zeker als je ziet hoe Chelsea altijd door haar ouders is gesteund (en ook is opgegroeid in een wat stabieler/beter milieu dan bijvoorbeeld Jenelle of Kailyn).
SallySpectra schreef:
18-10-2017 18:05
Ik denk dat de omgeving ook wel het een en ander bepaalt. Zeker als je ziet hoe Chelsea altijd door haar ouders is gesteund (en ook is opgegroeid in een wat stabieler/beter milieu dan bijvoorbeeld Jenelle of Kailyn).
Dat is waar.
Wilde ik net zeggen.Scheelt heel veel waar je vandaan komt.
En jij hebt mazzel dat je mijn moeder niet bent Tokstra.Ga eerst eens lezen voor je onnozele dingen gaat typen.
Als je eerst voordat je gaat oordelen je inleest had je gelezen dat ik uit huis ben geplaatst dus aub hou je onzin over moeders voor je.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sorry, maar zo belangrijk ben je nou ook weer niet, dat ik je hele doopzeel ga lichten. Ik kom hier voor andere dingen.
En nu ga je onder de negeerknop, je zuigt harder dan een uitgedroogde spons.
Afschuwelijke persoonlijkheid.
En dat voor een volwassen vrouw.
Je komt alleen praten als er problemen zijn.Zieligerd.
Je komt idd voor te rellen.
Zoek t uit mens.
Helemaal mee eens SallySpectra (is jouw naam van the bold? haha)
Ik vind die vader van Chelsea ook zo grappig
Over Leah haar ouders weet ik eig niet zoveel?
Alle reacties Link kopieren Quote
Troeteltje schreef:
18-10-2017 17:54
Weet je, ik denk dat die meiden murw gebeukt zijn met therapieën. Dat het echter geen verbetering heeft opgeleverd. Ofwel dat die verbetering er wel was en is echter dat dit het maximaal haalbare is gebleken.
Hangt het er ook nog een beetje vanaf wat voor therapie of therapeut ze hadden. Vond die van Caitlyn en Tyler nou niet precies een helder licht.
Maar goed, omgaan met die persoonlijkheid stoornissen die zowel Kail als Jenelle hebben leer je ook niet zo binnen een paar sessies, daar is jaren voor nodig. Tel daar een onstabiele en ongezonde omgeving, relaties en camera's bij op.. :nooo:
Life is always rocky when you're a gem.
Mammii30 schreef:
18-10-2017 18:40
En jij hebt mazzel dat je mijn moeder niet bent Tokstra.Ga eerst eens lezen voor je onnozele dingen gaat typen.
Als je eerst voordat je gaat oordelen je inleest had je gelezen dat ik uit huis ben geplaatst dus aub hou je onzin over moeders voor je.
Zoiets vermoedde ik al... rot voor je, meid :( :hug:. Ik snap nu ook beter waarom je zo anders tegen dingen aan kijkt.
Dankje Nav_😚Dat waardeer ik.
Ik spreek idd uit eigen ervaring.
Zelf heb ik geen vader(onbekend) en geen moeder(drugs en alcohol verslaafd).
En ik weet dat ik soms ontzettend heftig kan reageren,ik ben nu ook in traumatherapie.Ik voel me heel snel gekwetst maar tegelijkertijd doe ik ook echt alles voor anderen.Jammer dat t zo niet over komt hier,ik ben altijd bezig met t zo goed mogelijk voor anderen te doen en cijfer mezelf daarbij helemaal weg.
En ik snap gewoon niet dat mensen kinderen zoiets aan kunnen doen.
Ik werk erg hard aan mezelf want ik weet dat ik zelf ook moet veranderen omdat ik alles opkrop en veelste soft ben en t uiteindelijk niet weg kan de irritatie.
T is een lange weg om te erkennen dat je beschadigd bent en ook zelf aan je toekomst moet werken en er voor knokken om jezelf beter te gaan voelen.
Misschien was op dit forum gaan ook geen goed idee.Meningen kunnen soms hard zijn en jezelf uiten is soms ook moeilijk.Gekwetste mensen slaan vaak om zich heen.Kijk naar Farrah bijvoorbeeld.En Jenelle en Kail natuurlijk ook.Maar ik hoop dat die meiden zichzelf herpakken want ze verdienen een goed leven en hun kindjes ook.
Respect voor jou Nav_ dat jij ook t goede in mensen kunt zien.En niet gelijk oordeeld.Zelf ben ik iemand die altijd open staat voor iedereen alleen ik ben echt allergisch voor mensen die denken dat ze boven een ander staan of erop uit zijn mensen de grond in te stampen.Daar kan ik echt niet mee om gaan.
Geschreven woorden komen vaak anders over dan bedoeld. Je ziet enkel letters, geen gezichtsuitdrukkingen en geen emoties. Verbale communicatie versus non-verbale communicatie. Dat maakt het elkaar begrijpen moeilijker.
@Mammi: volgens mij wil niemand jou de grond instampen. Je kan het erg met elkaar oneens zijn ja. Maar je maakt er hier in het topic gelijk een persoonlijke strijd van. Van mensen die tegen en voor je zijn. Van mensen die je expres op de kast willen jagen etc. Dat is geen handige of normale insteek als je forumt. Drop gewoon je mening en vat het niet zo persoonlijk op allemaal.
En ik reageerde nogal fel op je sterilisatie-verhaal omdat ik daar echt de kriebels van krijg. Van die nazi-1984-brave new world-praktijken. Brrrrrr. Zoiets moet je echt niet willen in deze maatschappij. Bepalen voor anderen wie er kinderen mag krijgen.
Ik ga gewoon alle negatieve berichten en personen vanaf nu negeren.
Ik heb vanaf pagina 1 terug gelezen en sommige mensen zijn al een hele tijd bezig met hun grove houding en die mensen zijn mijn tijd niet waard.
Wil ik echt niet eens mee praten.
Ik richt me op de positieve gesprekken en mensen die gewoon normaal kunnen reageren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mammii30 schreef:
19-10-2017 09:10
Ik ga gewoon alle negatieve berichten en personen vanaf nu negeren.
Ik heb vanaf pagina 1 terug gelezen en sommige mensen zijn al een hele tijd bezig met hun grove houding en die mensen zijn mijn tijd niet waard.
Wil ik echt niet eens mee praten.
Ik richt me op de positieve gesprekken en mensen die gewoon normaal kunnen reageren.
Probeer het dan ook echt te negeren, want als je hapt wordt dat alleen maar mooi gevonden.

Denk dan maar gewoon :puh: :puh: toch?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb vanmiddag vrij dus ik ga even wat TM2 afleveringen terug kijken.
Je hebt helemaal gelijk melon.
Ik ga echt heel hard mn best doen om dat soort dingen te negeren.
Zonde van al mn tijd nietwaar?😆
Genoeg leuke mensen waar je wel gezellig mee kunt kletsen.
Veel plezier vanmiddag!!
Ik vraag me ook wel eens af de programmabedenkers van het allereerste seizoen, met een nobel streven om meer duidelijkheid en een ontmoedigende boodschap op tienerzwangerschappen, dezelfde mensen zijn als die nu al vervolgseries maken/bedenken. En of zij het eens zijn met deze vervolgseries. Het zijn nu toch eigenlijk een beetje ordinaire trash soaps geworden en ik denk dat dat oorspronkelijk niet het doel was..

Zelfs de meeste original girls geven niet echt een goed voorbeeld over hoe om te gaan met anticonceptie etc. bij alle kinderen die volgden na dat eerste seizoen.. Dus van voorlichting is denk ik weinig sprake meer...

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven