Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Ik vermoed dat ze heel veel geld opstrijken met elke aflevering die op de buis komt. Mochten zij niet meer betrokken zijn bij de latere seizoenen zullen zij de rechten voor het programma hebben verkocht. Voor niets gaat de zon op. Dus financieel zullen ze er voordeel bij hebben, of ze nu wel of niet meer betrokken zijn bij deze serie.
Alle reacties Link kopieren Quote
:whut:

Okaaaaaaaaaay, ik kijk een dagje niet op dit topic en de boel ontploft?

Gaan we nu weer lief doen dames (er kijken geen mannen TM geloof ik he? Jammer we hebben wel een mannelijke input nodig af en toe)? Ieder die zich hiermee aangesproken voelt mag zijn/haar gedrag hier naar behoeven op aanpassen. Wij danken u vriendelijk.

On topic:

Ik vergeet vaak te kijken sinds TM OG is gestopt... :facepalm: Maar heb dinsdag wel gekeken. Ik moet zeggen dat Janelle niet de beste trackrecord heeft van het uitzoeken van baby-daddy's en de laatste aanwinst laat te wensen over. Maar ik las net iemand hier ergens iets zeggen over dat hij wel altijd bezig is en dat vind ik ook wel. Hij werkt (iig op camera) als een paard. Dat kunnen we van Janelle niet zeggen. Die speelt vooral het slachtoffer incluis krokodillentranen. Word wel moe van haar moet ik zeggen. Ik weet niet hoe 'gezellig' ik zou reageren met zo'n tuttebol naast me. Maar goed dat pleit hem niet vrij van bepaald gedrag natuurlijk.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Troeteltje schreef:
19-10-2017 17:40
Ik vermoed dat ze heel veel geld opstrijken met elke aflevering die op de buis komt. Mochten zij niet meer betrokken zijn bij de latere seizoenen zullen zij de rechten voor het programma hebben verkocht. Voor niets gaat de zon op. Dus financieel zullen ze er voordeel bij hebben, of ze nu wel of niet meer betrokken zijn bij deze serie.
Ze verdienen er een vet salaris mee.
Wat bedoel je trouwens met "de rechten voor het programma verkocht hebben"?
Zij zijn gewoon de acteurs in de dramaserie.
Troetel reageerde op mijn berichten over de bedenkers van het programma. Niet de acteurs.

Op Instagram het bericht dat Chelsea zwanger is van nr 3. Dus toch echt babyfever..
Alle reacties Link kopieren Quote
theo75 schreef:
20-10-2017 08:05
Op Instagram het bericht dat Chelsea zwanger is van nr 3. Dus toch echt babyfever..

O_O Omg nou idd! :hyper:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
LunchLover schreef:
20-10-2017 09:15
O_O Omg nou idd! :hyper:
Haar vriendin Britnee is zwanger, Chelsea zelf niet.
Huh Chelsea is niet zwanger nee haha
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was ook al aan het kijken, maar kon het niet vinden..
Dat van die vriendin is van vorige week toch al?

Op Jenelle's insta staat een link met "Watson is gonna be a big brother!, met daarnaast een foto van Chelsea met een beginnend buikje" maar dat kan een oude foto zijn natuurlijk... Jenelle heeft vaak wel een hoop roddelshit op dr insta staan dus kan best dat t onzin is... Al was ze wel degene die Kail verraadde..
Alle reacties Link kopieren Quote
theo75 schreef:
20-10-2017 11:16
Dat van die vriendin is van vorige week toch al?

Op Jenelle's insta staat een link met "Watson is gonna be a big brother!, met daarnaast een foto van Chelsea met een beginnend buikje" maar dat kan een oude foto zijn natuurlijk... Jenelle heeft vaak wel een hoop roddelshit op dr insta staan dus kan best dat t onzin is... Al was ze wel degene die Kail verraadde..
Ik heb me even door die hele shitsite geworsteld via Jenelle's instagram story, maar het gaat inderdaad over Britnee's pregnancy announcement. Chelsea's vriendin Meghan is inderdaad eerder deze maand bevallen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha inderdaad, ik heb die story ook twee keer bekeken omdat er echt staat dat Watson grote broer word, maar nee.
Ik heb teenmom gemist deze week, wacht met smart op de herhaling.
Life is always rocky when you're a gem.
Aaah sorry zit op werk en zag voornamelijk de kop en foto's.. niet veel verder gekeken dan mn neus lang is.
Excuses voor de verwarring :bonk:
Haha die dingen zijn echt zo nep als ik weet niet wat. Ze krijgen een bepaald bedrag voor die stomme dingen en elke keer als er iemand op klikt. Dus ja het zijn expres van die sensatie titels zodat er op geklikt wordt.
theo75 schreef:
20-10-2017 11:30
Aaah sorry zit op werk en zag voornamelijk de kop en foto's.. niet veel verder gekeken dan mn neus lang is.
Excuses voor de verwarring :bonk:
Geeft niet joh! Had het wel leuk gevonden, ik vind Chelsea een leuke moeder :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja inderdaad. Sensatie titels. Er waren meer sites hoor; Another Teen Mom 2 start pregnant; Chelsea is excited
En dan klikte je erop, kreeg je dat verhaal van haar vriendin. Tsja, dat is dan schijnbaar ook al een 'star'.
Haha ja ik had het ook best leuk gevonden.. ik denk ook niet dat het heel lang zal duren bij hen, ik verwacht er nog wel een baby.
Wel zonde van dat mooie figuur die ze weer helemaal terug heeft. Vond die bruiloftsfoto's echt zo mooi!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat ze idd snel weer zwanger zal zijn. Ze wilde wachten tot na de bruiloft dus wie weet. Maar ik zal het inderdaad ook leuk vinden voor ze, ze willen het graag en zijn een leuk gezin. :)
Life is always rocky when you're a gem.
theo75 schreef:
20-10-2017 08:05
Troetel reageerde op mijn berichten over de bedenkers van het programma. Niet de acteurs.

Op Instagram het bericht dat Chelsea zwanger is van nr 3. Dus toch echt babyfever..
Klopt, reageerde op het bericht over de makers/ bedenkers.
Alle reacties Link kopieren Quote
theo75 schreef:
20-10-2017 11:30
Aaah sorry zit op werk en zag voornamelijk de kop en foto's.. niet veel verder gekeken dan mn neus lang is.
Excuses voor de verwarring :bonk:

Lol no problem. Iedereen werd ineens wakker hier :rofl:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Theo, wil je stoppen met iedereen zwanger te maken... eh, te verklaren..

Wel een fijne afwisseling hier, was gelijk weer wakker..
Nou ja.. dat dus..
Hahaha sorry ja ik stop er mee. waar het hoofd uuuh buik van vol is... ben zelf 24 wkn.
Alle reacties Link kopieren Quote
;-D .. dan zijt het je vergeven!
Nou ja.. dat dus..
:yes:
Ergens ook wel weer logisch lunch lover,zoveel mensen,zoveel persoonlijkheden,zoveel meningen en de een neemt t zo op de ander weer zo.Maar ik ben t met je eens,t zou beter zijn als t op een vriendelijke manier blijft gaan.
Ik zag een foto op Ambers insta van Leah,wauw wat lijkt ze veel op Gary tegenwoordig.Wel echt een schattig ding.
Chelsea vond ik idd prachtig in haar trouwjurk!
Is overigens niet alleen in dit topic trouwens,ik zie t ook regelmatig knallen in andere topics.Irritaties zullen overal wel voorkomen..

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven