Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Lucylucille schreef:
19-04-2018 19:58
Ja? Dat is toch precies wat ik zeg? Ik reageer op Karen, die het allemaal maar dikke onzin vindt Cate opgenomen is geweest voor suïcidale gedachten.
En ik beweer toch nergens dat ik jouw bericht tegen spreek?

:proud:

Volgens mij zijn we, in tegenstelling tot “normaal” een beetje oververhit door het mooie weer met zijn allen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucylucille schreef:
19-04-2018 20:02
Cate is niet louter getraumatiseerd door het adoptie verhaal.
Het is toch , mag ik hopen, inmiddels algemeen bekend dat zij is opgegroeid in een huishouden waarin verslaving en mishandeling centraal stond? Dat is de hele reden geweest waarom ze haar eerste kind heeft afgestaan. Omdat ze niet wilde dat haar kind daar in zou opgroeien. Het is een gevolg, van haar trauma. Niet de oorzaak.
Uiteraard is ze in beginsel getraumatiseerd door vele dingen die tijdens haar jeugd zijn gebeurd. Maar dat het tot een adoptie moest komen, met alle geen-steun van hun familie destijds is natuurlijk ook weer een trauma. Ik kan me voorstellen dat het doormaken van een miskraam dat gevoel oprakelde. (Werd zelfs gezegd dat het net zo voelde als tijdens de adoptie). En nogmaals, pijlsnelle hormoonwisselingen kunnen mensen in no time onderuit halen....
Troeteltje schreef:
18-04-2018 16:34
Heb net de Gary special gezien.
Apart, die moeder en Jody. Die man laat zich als voetveeg gebruiken?

Hormoontroubles nav overgang zijn heftig hoor ik vaak. Dus zeker serieus te nemen.
En voor de een is sex zo belangrijk dat het een breaking point kan zijn, voor een ander niet.

Fijn, dat reisje. Gary doet het goed. Lieve vader. En zijn wederhelft, zo leuk om te zien hoe zij echt communiceren. Naar elkaar luisteren. Zo belangrijk. En geen gekke dingen. Verstandige keuzes en redenaties.
Ik vond die hele reis er zo gemaakt uitzien. Ik denk dat MTV ze op reis hebben gestuurd. En raar dat het sexleven van die moeder en Jody zo in beeld werd gebracht.
Kristina vind ik ook heel leuk. Ik denk dat Gary en Leah grotendeels door haar zo goed terecht zijn gekomen.
Ja, ik vond ook dat het onderwerp seks behoorlijk werd uitvergroot. Lijkt me behoorlijk lullig zelfs, als ik zo op TV zou komen. Die moeder staat er een beetje mee voor joker, maar goed.

En ja, Kristina is een toppertje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zap er net op tv langs en ik zie twee grote honden bij Janelle samen in een veels te kleine bench gepropt.
WTF!!!! :mad:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Gisteren op tv zag ik dat Maci mee gaat doen aan een programma waarin ze naakt moet overleven. Echt waarom? En Bentley heeft al niks aan zijn vader en dan gaat Maci ook nog is twee weken weg.

Eindelijk werd miss Farah dan aangesproken op haar gedrag. En haar ware aard kwam weer is naar boven. Ze kan niet tegen kritiek. Haar hakken gaan meteen in het zand. En ze laat de ander niet uit praten.

Bruin haar staat Amber zoveel beter dan blond! Dat blond staat zo ordinair.
Die honden zag ik niet.

Vind het van Gary en Jody zo sneu!

En kleine van Catelyn is echt verdrietig he. Arm mupke.
Die zus van Tyler heeft opname bruin haar, volgende opname geblondeerd haar en opname drie seconden later weer bruin haar? Strange.
Tyler heeft het zwaar!

Maci gecensureerd overleven in haar blootje. WTF bloot!?
Wel lief gesprek tussen moeder en zoon.

Farrah zoals altijd he. Boosaardig, uit de hoogte, op zichzelf gericht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat is Farrah toch beschadigd. Als zij " afgewezen" dreigt te worden zorgt ze ervoor dat ze diegene voor is.
Dit lijkt me puur de overlevingsmechanisme die ze in haar jeugd heeft geleerd. Echt heel triest om te zien want ze zit er echt heel diep in. Dit komt voorlopig niet goed.

Triest van Gary idd. Ik vind het altijd ongelofelijk dat moeders er zo n potje van kunnen maken.
Blijkbaar is die moeder wel van begin af aan open en eerlijk daarover geweest. Dat siert haar wel vind ik. Ze had ook de schijn kunnen ophouden zoals velen doen. Ze heeft de keuze bij Jody gelegd en die is gebleven en heeft opgevoed en betaald.

En Jody heeft eerder aangegeven dat de testuitslag niets zou doen veranderen aan zijn gevoel en rol tav Gary en zijn kinderen. Echter zal de realiteit ook zo zijn??
Ben ik met je eens juliadenders.
In en in triest Farrah.
Echt ontzettend beschadigd.
Maar als je je op een gegeven moment zo gedraagt en je eigen kind daardoor beschadigd is t echt tijd voor hulp.En veel.
Die meid heeft echt professionele hulp nodig.Dit gedrag gaat alle boekjes te buiten.Ze voelt idd heel erg veel en is echt heel bang voor afwijzing.Maar dit gedrag moet gecorrigeerd worden.Handvaten krijgen om met bepaalde situaties om te gaan.Door dit gedrag maakt ze zo veel kapot.Ze duwt iedereen van zich af en kwetst mensen ontzettend met haar idiote gedrag.
En dat arme Sophiaatje ziet niks anders,neemt nu zelfs al dergelijk gedrag over.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja Farrah lijkt erger en erger te worden. Vicieuze cirkel. Steeds meer mensen wijzen haar af en zij wordt iedere keer weer bevestigd dat ze het allemaal niet waard is.
Volgens mij heeft ze al super veel professionele hulp gehad? Ze lijkt er niet van te leren/ kunnen doorbreken.
Ik vrees dat Sophia nog een tandje erger wordt dan farah. Vreselijk.
Ja ik denk eigenlijk ook dat ze al hulp gehad heeft.Het lijkt ook alsof ze zelf vindt dat ze t nu heel goed doet.
Voor haar gevoel doet ze wss ook echt haar best.Maar t wordt idd steeds erger.Echt onuitstaanbaar gewoon.
Kan me ook echt niet voorstellen dat zij gelukkig is.Ergens heel triest.
Een knop om te voelen kun je uitzetten. Wanneer verdriet te veel pijn doet om het te kunnen dragen bijvoorbeeld.
Kristina had toch ook haar eigen kindje? Mag dat kindje niet in beeld of is ie er gewoon nooit?
Volgens mij willen ze die niet in beeld hebben. Net als het kindje van Corey en Miranda.
Kristina van Gary? Dat kindje komt regelmatig in beeld. Of vergis ik mij nu? Zusje van Leah toch?
Troeteltje schreef:
29-04-2018 12:41
Kristina van Gary? Dat kindje komt regelmatig in beeld. Of vergis ik mij nu? Zusje van Leah toch?
Kristina heeft ook een dochter uit een eerdere relatie. Zij mag niet gefilmd worden. Toen ze Leah haar verjaardag vierde was Kristina er niet bij omdat haar oudste bij haar was.
Lijkt me heel naar voor dat kind om ke familie zo op tv te zien zonder jou erbij. Al vind ik het ook weer een goede keuze om je kind te beschermen.
Mammii30 schreef:
28-04-2018 21:47
Ja ik denk eigenlijk ook dat ze al hulp gehad heeft.Het lijkt ook alsof ze zelf vindt dat ze t nu heel goed doet.
Voor haar gevoel doet ze wss ook echt haar best.Maar t wordt idd steeds erger.Echt onuitstaanbaar gewoon.
Kan me ook echt niet voorstellen dat zij gelukkig is.Ergens heel triest.
Farrah vindt zelf inderdaad dat ze niks verkeerd doet. Dan gaat er dus niks veranderen. Iedere therapeut die haar tegen spreekt wordt vast ontslagen.
Idd watdachtjehiervan!
Die krijgen gelijk ontslag.
watdachtjehiervan schreef:
29-04-2018 13:35
Kristina heeft ook een dochter uit een eerdere relatie. Zij mag niet gefilmd worden. Toen ze Leah haar verjaardag vierde was Kristina er niet bij omdat haar oudste bij haar was.
Lijkt me heel naar voor dat kind om ke familie zo op tv te zien zonder jou erbij. Al vind ik het ook weer een goede keuze om je kind te beschermen.
Dat wist ik niet joh! Heeft zij een kind uit eerdere relatie? Echt nieuwe info voor me. En wel goed hoor, dat kind krijgt bescherming.
Dat kindje lag toen in het ziekenhuis. Was iets vrij heftigs. Ze zat er halve dagen/nachten. Wisselde af met de vader. Toen is ook de band tussen haar en Amber veel beter geworden. Amber had ook cadeautjes gekocht dacht ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
http://www.theashleysrealityroundup.com ... e-details/
Jenelle heeft een pistool tevoorschijn getrokken en op een andere weggebruiker gericht terwijl een van haar jongens op de achterbank zat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Timetraveler schreef:
03-05-2018 21:30
http://www.theashleysrealityroundup.com ... e-details/
Jenelle heeft een pistool tevoorschijn getrokken en op een andere weggebruiker gericht terwijl een van haar jongens op de achterbank zat.

Holey mozes wat een mafkezen zijn dat toch. Ik lees daar ook iets wat voor mij nieuw was:

"This incident comes just a few months after Jenelle’s husband, David Eason, was fired from the show after going on a homophobic Twitter rant, and about six months after David pulled a knife out at the last ‘Teen Mom 2’ Reunion taping. As The Ashley previously told you, the show’s producers made the decision to show viewers the knife-pulling incident, and it will be featured in the upcoming season of ‘Teen Mom 2."

Wisten jullie dat David was ontslagen?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Ik had t idd al gelezen van Jenelle en dr “gun” incident.Op haar instagram staat t altijd vol reacties onder die foto’s.
Dat David ontslagen is,is al even bekend.
Nu zag ik op Kails instagram dat ze Jenelle waarschuwt.David heeft blijkbaar opmerkingen gemaakt over Leahs dochter Gracie.Iets over dat t niet normaal is hoeveel make up Gracie draagt.(wat ze volgens mij alleen draagt tijdens t cheerleaden).
Het blijft rommelen rond Jenelle&David.
En de ruzies met andere teenmom leden worden er ook niet minder op geloof ik.
Farrahs instagram ook niet mis.
Al die reacties onder die foto’s..
Mij valt op dat in sommige afleveringen de Teen Moms heel lieflijk tegen elkaar doen. Echter in real life....zonder TM, zouden ze elkaar wellicht geen blik waardig gunnen.
Tuurlijk hebben ze een gemeenschappelijke factor. En ze zouden verstandig zijn daar met elkaar het grootste voordeel uit te halen. Echter als ik dan nu lees dat ze wederom over en weer bashen.....

Het zijn echt van die opvliegende typjes die het betreft. Farrah, Jenelle.....en dan Kailyn die een balletje opgooit om de boel zogenaamd te sussen. Dan denk ik zelf: hou je er helemaal buiten. voor het oog van de media zul je toch nooit ongeschonden blijven in deze. Binnen no time is zij ook onderdeel van het hele probleem, let maar op.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven