Entertainment alle pijlers

Temptation 2019

04-02-2019 19:24 729 berichten
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar volgende week begint hier in België dé trash-tv van 't jaar weer.
Temptation Island.

En de koppels zijn nu ook bekend:

https://www.hln.be/showbizz/tv/deze-kop ... ~a185456c/


Nu zijn ze nog een koppel, maar hoeveel hebben het overleefd?

Bespreek hier de koppels, de verleiders en -sters én de afleveringen.
Ikkuz schreef:
14-02-2019 21:18
Geef haar veel complimenten of laat haar weten dat zij mooi is.

Ik ben tot mijn 14e gepest om mijn witte huid, rossige kleur en sproeten. Erg jammer! Nu zijn mijn sproeten verdwenen, haar bijna blond en word weer beetje bruin:'). Maar als ik fotos zie, zie ik een prachtige dame. Alleen door het pesten mezelf altijd 'lelijk' gevonden.
Doen we ook, en heel eerlijk ze krijgt zoveel complimenten van vreemden over haar haarkleur, we worden zo vaak aangesproken door mensen die haar haar prachtig vinden. Ik had ook angst dat ze haar gaan pesten met haar haarkleur, gister zei ze toevallig “mama ik heb mooie haartjes he”, dus hopelijk krijgt ze genoeg zelfvertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Danicio is leuk :A:
Al die jaren begint het hetzelfde.
Mannnen houden afstand.
Let op dat houden ze niet lang vol.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een dochter van 13 met prachtig lang rood haar en nog nooit iemand die iets negatiefs heeft gezegd. Wel heel veel complimentjes. Haar zusje met bruine haren is zelfs jaloers, die had het ook wel willen hebben.
Gatekeeper* schreef:
14-02-2019 21:27
Doen we ook, en heel eerlijk ze krijgt zoveel complimenten van vreemden over haar haarkleur, we worden zo vaak aangesproken door mensen die haar haar prachtig vinden. Ik had ook angst dat ze haar gaan pesten met haar haarkleur, gister zei ze toevallig “mama ik heb mooie haartjes he”, dus hopelijk krijgt ze genoeg zelfvertrouwen.
Ach gossie wat lief! Dat komt wel goed❤
EvyBlissy schreef:
14-02-2019 21:24
Oh die Maxime daar krijg ik kromme tenen van.
Ik van Laura..
Alle reacties Link kopieren
Pfffff die Laura is een doos zeg
Kunnen ze die Annelien nou niet een keer een boterham geven?
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
14-02-2019 21:40
Kunnen ze die Annelien nou niet een keer een boterham geven?
:hihi:
Jemig wat maakt het nou in godesnaam uit dat die verleidster ook Demi heet?

Wat een dom gepeupel weer bij elkaar.

Dat wordt smullen :applause:
Alle reacties Link kopieren
Milou vindt het nu al veel te leuk :whistle:
Alle reacties Link kopieren
boontje80 schreef:
14-02-2019 21:42
Milou vindt het nu al veel te leuk :whistle:
Mwah, ze doet me ook een beetje denken aan Kirsten van een paar jaar terug. Die maakte het echt heel gezellig met iedereen maar hield het altijd heel vriendschappelijk.
Maar dat was wel een van de gezondste relaties die we ooit bij TI hebben gezien.
AnAppleADay schreef:
14-02-2019 21:44
Mwah, ze doet me ook een beetje denken aan Kirsten van een paar jaar terug. Die maakte het echt heel gezellig met iedereen maar hield het altijd heel vriendschappelijk.
Maar dat was wel een van de gezondste relaties die we ooit bij TI hebben gezien.
Bij die kerel waren er juist geluiden ondekt etc. Maar was niet te bewijzen.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
14-02-2019 21:53
Bij die kerel waren er juist geluiden ondekt etc. Maar was niet te bewijzen.
Klopt, ik zegt ook niet dat ze beiden volledig braaf waren. Maar vergeleken met al het drama van alle andere stellen gingen zij er wel het beste mee om en vond ik ze er ook sterk uit komen.
Die knakker praat veel te snel.
AnAppleADay schreef:
14-02-2019 21:56
Klopt, ik zegt ook niet dat ze beiden volledig braaf waren. Maar vergeleken met al het drama van alle andere stellen gingen zij er wel het beste mee om en vond ik ze er ook sterk uit komen.
Zij was wel heel erg sterk idd!
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
14-02-2019 22:01
Zij was wel heel erg sterk idd!
Nou ja ‘sterk’. Volgens mij voelde ze oprecht niets voor 1 van die gasten, behalve vriendschap.
Hebben ze geen zonnebrand?
Alle reacties Link kopieren
OMG wat een lelijke mensen zitten er dit jaar in. Die verleidsters lijken net omgebouwde mannen, en die 4 vrouwen vind ik ook niks qua uiterlijk.
Maar goed de mannen zijn niet veel beter.
En serieus? 7 maanden samen en dan hier aan mee doen? Hoe serieus neem je je relatie dan?
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
13-02-2019 21:05
Eerdere jaren was er wel eens een interview met de ouders van verleiders (ik kan me sowieso van Pommeline herinneren). Moeders was vooral trots.
Precies ze hebben het niet van een vreemde.
Jaimy doet me denken aan Lil Kleine. (Jorik scholten)
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
14-02-2019 20:56
Die meiden zijn wel bloedmooi!
Niet mijn definitie van bloedmooi. My god wat zien ze eruit. Ik vind gezicht belangrijk en dat hebben ze allemaal echt niet mee. Die roodharige heeft misschien mooi haar maar een eng gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Van de 4 vrouwen is alleen Milou wel knap, maar ook heel dom. Die andere 2 hebben lelijke neuzen zeg (Demi en die donkere). Ze hebben beiden ook echt wat mannelijks. Brrr. Vooral Demi heeft een onsympathieke uitstraling. Die donkere heeft een heel kinderlijk gezicht alsof ze 15 is. Maar is van innerlijk wel leuk. Lekker spontaan. Vind haar dus wel leuk.
Die witharige heeft geen enkele uitstraling, zit niks in. Vreselijk saai van innerlijk en uiterlijk.

Van de verleidsters is alleen Kimberley wel OK. Iedereen lijkt ook wel verbouwd te zijn, lelijk.

Haha lekker mensen afkraken 🤣
appelientjex wijzigde dit bericht op 14-02-2019 23:25
22.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
boontje80 schreef:
14-02-2019 21:30
Danicio is leuk :A:
Ja hij is wel leuk. En ook grappig, daar hou ik wel van.
Nou verschil in smaken is er duidelijk hehe. Ik vind de verleidsters nog steeds mooi. Maar uiterlijk is zo vormloos, innerlijk vind ik hen niks. Dus mooi qua uiterlijk, maar meer ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven