Entertainment alle pijlers

Temptation 2019

04-02-2019 19:24 729 berichten
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar volgende week begint hier in België dé trash-tv van 't jaar weer.
Temptation Island.

En de koppels zijn nu ook bekend:

https://www.hln.be/showbizz/tv/deze-kop ... ~a185456c/


Nu zijn ze nog een koppel, maar hoeveel hebben het overleefd?

Bespreek hier de koppels, de verleiders en -sters én de afleveringen.
Chocosushi schreef:
18-02-2019 21:36
Die mannelijke verleiders zijn anders niet onaardig hoor. Ik denk dat veel mensen hier ze onderschatten. Die Danicio & Gaetan zien er goed uit en werken niet voor niets als model. Timone is de spierbundel, en komt sympathiek over. Jaimy ziet er ook goed uit, en is heel relaxt & zelfverzekerd maar niet op een arrogante manier. Jietse juist geen spierbundel; hij is de rustige jongen en ziet er vlot en vriendelijk uit. Alleen die Ricardo is super arrogant, maarja sommige vrouwen houden nou eenmaal van dat soort badboys dus die moet er ook tussen zitten. Giorgio heeft een prachtig lichaam maar komt soms wat creepy over. En tot slot Maxime. Hij is ook niet lelijk, maar toen hij bij Laura was, viel mij op dat hij een gek lachje heeft. Hij deed wel heel aardig en rustig tegen haar.
Ieder zn eigen smaak, ik vind er echt niet één aantrekkelijk. Die maxime is wel het ergst van allemaal, ik word er gewoon bijna bang van. Brrr, wat een een engerd.
Suzan_1991 schreef:
19-02-2019 02:11
Ieder zn eigen smaak, ik vind er echt niet één aantrekkelijk. Die maxime is wel het ergst van allemaal, ik word er gewoon bijna bang van. Brrr, wat een een engerd.
Eens. Ik hoef ze ook geen van allen, ik val op echte mannen en die doen helaas nooit mee aan dit soort programma's.
Zijn altijd van die neppe sportschool glibberalen vol met lelijke tattoos. Nou wie ze knap vind mag ze van mij allemaal hebben :)
Alle reacties Link kopieren
Ik zal eerlijk zeggen dat er een of twee van die donkere kerels er best leuk uit zien, die zien er ook wat ouder en volwassener uit.
Als zo iemand een beetje charmant uit de hoek dan zou ik daar best gecharmeerd van zijn. Helaas zou ik afknappen als ze beginnen te praten.
Alle reacties Link kopieren
hamaika schreef:
19-02-2019 07:05
Eens. Ik hoef ze ook geen van allen, ik val op echte mannen en die doen helaas nooit mee aan dit soort programma's.
Zijn altijd van die neppe sportschool glibberalen vol met lelijke tattoos. Nou wie ze knap vind mag ze van mij allemaal hebben :)
Uiteraard niet. Die hebben dit soort programma's niet nodig hè.
Zelfde geldt overigens ook voor de dames.
Alle reacties Link kopieren
Als je dan naar Temptation USA kijkt, dan denk ik dat ik (als ik iets jonger was dan haha) wel sneller zou 'kunnen' vallen op 1 van die vrijgezelle mannen. Die zijn wat ouder, je kunt er een goed gesprek mee voeren, de meeste hebben ook interessante jobs.

Ze zijn alleen iets te Amerikaans (lees: overdreven/hysterisch) waar ik dan op af zou knappen, maar dat terzijde.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
19-02-2019 08:49
Als je dan naar Temptation USA kijkt, dan denk ik dat ik (als ik iets jonger was dan haha) wel sneller zou 'kunnen' vallen op 1 van die vrijgezelle mannen. Die zijn wat ouder, je kunt er een goed gesprek mee voeren, de meeste hebben ook interessante jobs.

Ze zijn alleen iets te Amerikaans (lees: overdreven/hysterisch) waar ik dan op af zou knappen, maar dat terzijde.
Inderdaad, die ventjes die er nu lopen zijn amper uit de luiers, hebben geen 'fatsoenlijke baan' en niets te vertellen.. maar goed, hetzelfde geldt voor de dames die ze moeten verleiden. Dus soort zoekt soort, denk ik dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
19-02-2019 02:07
Ieder z'n ding, ik vind haar echt heel erg onaantrekkelijk.
Ik ook. Dat rode haar is absoluut prachtig, maar haar gezicht toch zeker niet? Denk dat haar eens weg, vinden jullie haar dan nog mooi? Er klopt iets niet in haar gezicht. Kunnen ook die opgespoten lippen zijn die lelijk zijn. En waardoor ze eruit ziet als een transgender.
Ik vind haar gewoon iets raars hebben, iets mannelijks of grofs. Die kin, die dikke lippen. Misschien nog wel iets laten doen zoals fillers. Brrrr.
appelientjex wijzigde dit bericht op 19-02-2019 20:18
20.39% gewijzigd
appelientjex schreef:
19-02-2019 14:02
Ik ook. Dat rode haar is absoluut prachtig, maar haar gezicht toch zeker niet? Denk dat haar eens weg, vinden jullie haar dan nog mooi? Er klopt iets niet in haar gezicht. Kunnen ook die opgespoten lippen zijn die lelijk zijn. En waardoor ze eruit ziet als een transgender.
Ik vind haar gewoon iets raars hebben, iets mannelijks of grofs. Die kin, die dikke lippen. Brrrr.
Denk inderdaad dat het die lippen zijn, maar bij mij is het ook de manier waarop ze kijkt. Ze komt heel arrogant over en daar hou ik absoluut niet van. Net als de meeste mannen met hun opgepompte spieren en sixpack, ik vind het helemaal niks.
Bij Goedele is ze ook een tikkeltje arrogant.
Chocosushi schreef:
18-02-2019 21:36
Die mannelijke verleiders zijn anders niet onaardig hoor. Ik denk dat veel mensen hier ze onderschatten. Die Danicio & Gaetan zien er goed uit en werken niet voor niets als model. Timone is de spierbundel, en komt sympathiek over. Jaimy ziet er ook goed uit, en is heel relaxt & zelfverzekerd maar niet op een arrogante manier. Jietse juist geen spierbundel; hij is de rustige jongen en ziet er vlot en vriendelijk uit. Alleen die Ricardo is super arrogant, maarja sommige vrouwen houden nou eenmaal van dat soort badboys dus die moet er ook tussen zitten. Giorgio heeft een prachtig lichaam maar komt soms wat creepy over. En tot slot Maxime. Hij is ook niet lelijk, maar toen hij bij Laura was, viel mij op dat hij een gek lachje heeft. Hij deed wel heel aardig en rustig tegen haar.
Ik val niet op donker, kaal en gespierd, blond en geen baard, een infinity-teken tattoo en mannen die op een varkentje lijken, no offense Maxime. De enige die echt kans zou maken bij mij is Jietse.
Alle reacties Link kopieren
Sydney had het niet erg naar zijn zin bij Temptation Talk geloof ik.
Zat een paar keer opvallend op zijn horloge te kijken.
De cocktails van Jaimy vielen niet in de smaak zo te zien want iedereen zette het op tafel en nam het oorspronkelijke drankje weer in de hand.
appelientjex schreef:
19-02-2019 14:02
Ik ook. Dat rode haar is absoluut prachtig, maar haar gezicht toch zeker niet? Denk dat haar eens weg, vinden jullie haar dan nog mooi? Er klopt iets niet in haar gezicht. Kunnen ook die opgespoten lippen zijn die lelijk zijn. En waardoor ze eruit ziet als een transgender.
Ik vind haar gewoon iets raars hebben, iets mannelijks of grofs. Die kin, die dikke lippen. Misschien nog wel iets laten doen zoals fillers. Brrrr.
Ook het gezicht zonder het rode haar vind ik mooi. Een volle mond, donkere fonkelogen, een karakteristieke maar niet te grote neus, sproetjes. Nee, superknappe dame. Moet wel zeggen dat ik niet zo van de traditioneel lekkere infantiele vrouwengezichten ben met super fijne trekken.
Ik vind TI Amerika echt tegek!
De koppels en verleiders die niet echt verleiders zijn maar meer echte mensen op zoek naar een relatie zijn echt veel chiller dan die uit NL
Ze hebben normale banen, zien er leuk uit en zijn iets ouder. De serie draait vooral om emoties en verliefdheden en niet om iemand koste wat kost te laten vreemd gaan.
Ik voel af en toe de wanhoop maar ook de verliefdheid ervan af spatten.
Ik zit hier veel meer in dan in de NL versie.
Ik voorzie ook echte stelletjes eruit komen. De NL versie draait er vooral om om relaties kapot te maken en seks te laten zien op tv.
Die Amerikanen zitten op Hawaii. Prachtig eiland.
Waar, welke zender, hoe laat, wanneer????

Terugkijken mogelijk????
Alle reacties Link kopieren
Videoland in ieder geval, wil vanavond starten met kijken !
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
20-02-2019 18:01
Ook het gezicht zonder het rode haar vind ik mooi. Een volle mond, donkere fonkelogen, een karakteristieke maar niet te grote neus, sproetjes. Nee, superknappe dame. Moet wel zeggen dat ik niet zo van de traditioneel lekkere infantiele vrouwengezichten ben met super fijne trekken.
Hm ik hou sowieso al niet van opgespoten lippen. Smaken verschillen.
Alle reacties Link kopieren
Isabellarose- schreef:
20-02-2019 18:01
Ik vind TI Amerika echt tegek!
De koppels en verleiders die niet echt verleiders zijn maar meer echte mensen op zoek naar een relatie zijn echt veel chiller dan die uit NL
Ze hebben normale banen, zien er leuk uit en zijn iets ouder. De serie draait vooral om emoties en verliefdheden en niet om iemand koste wat kost te laten vreemd gaan.
Ik voel af en toe de wanhoop maar ook de verliefdheid ervan af spatten.
Ik zit hier veel meer in dan in de NL versie.
Ik voorzie ook echte stelletjes eruit komen. De NL versie draait er vooral om om relaties kapot te maken en seks te laten zien op tv.
Die Amerikanen zitten op Hawaii. Prachtig eiland.
Eens! Ben ook fan!
En die twee donkere mannen (de vrijgezellen) zijn ook zeer aantrekkelijk 😋.
Er zit ook best een hoop neppigheid en plastische chirurgie in, maar komt toch niet zo ordinair over. Het lijkt vooral serieuzer, de kandidaten hebben meer diepgang, de hele opzet is anders. (Geen idee natuurlijk in hoeverre het allemaal gescript en is scène gezet is, kan evengoed ook best).
Ook leuk trouwens: elke afl is er een kampvuur!
appelientjex wijzigde dit bericht op 20-02-2019 19:09
2.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
20-02-2019 18:06
Waar, welke zender, hoe laat, wanneer????

Terugkijken mogelijk????
Ik heb de downloads doorgekregen van iemand via Facebook, die lid is van de groep “temptation island” 😂
Nu net afl 5 gekregen dus ga ik vnv kijken.
Kan je mij die downloads sturen plsssss? Wil je mijn email sturen per pb en dan kan je normaal via wetransfer :popcorn:
Ik heb videoland. Gratis 2 weken, daarna deel ik het met vrienden. Kost me 2 euro ofzo. Ik kijk momenteel meer videoland dan netflix
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
20-02-2019 19:07
Ik heb de downloads doorgekregen van iemand via Facebook, die lid is van de groep “temptation island” 😂
Nu net afl 5 gekregen dus ga ik vnv kijken.
Videoland heeft nu t/m aflevering 4 erop staan. Ik ben benieuwd hoe jij dan al aflevering 5 kan hebben. O_O
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
21-02-2019 12:18
Videoland heeft nu t/m aflevering 4 erop staan. Ik ben benieuwd hoe jij dan al aflevering 5 kan hebben. O_O
Dat gaat waarschijnlijk over de Amerikaanse versie.
Alle reacties Link kopieren
Op tv is vanavond afl 3 toch?
Beetje verwarrend, nederlandse en amerikaanse versie en ook nog vooruit kijkers via Videoland etc
Alle reacties Link kopieren
Sch0rpioen schreef:
21-02-2019 12:31
Dat gaat waarschijnlijk over de Amerikaanse versie.
Oh ja, idd. Die zijn toe aan aflevering 5. Wel verwarrend inderdaad, je moet goed opletten dat je niet spoilert in het verkeerde topic. :frusty:
Ow de amerikaanse interesseert me niet. De finse is naar het schijnt nog erger dan de onze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven