Entertainment alle pijlers

Temptation Island 2020 (Geen spoilers!)

06-02-2020 19:18 445 berichten
Let op: dit is het topic wat de afleveringen op tv volgt. Kijk je via Videoland (loopt 1 aflevering voor)? Dan kun je beter in dit topic posten: entertainment/temptation-island-2020/li ... p=31020480

Ja ja het is weer zover. Temptation Island 2020!

Afbeelding

Welke koppels weten dit seizoen de verleiding te weerstaan?

Christian (28) & Angela (26) uit Wilrijk
Afbeelding
Christian en Angela zijn al acht jaar samen, waarvan ze al zeven jaar samenwonen. Angela is momenteel aan het doctoreren en Christian werkt als development operations engineer. Ze doen mee aan Temptation Island omdat Angela trust issues heeft en erin gelooft dat elke man het ontrouw zijn in zich heeft. Temptation Island is dus een test voor Christian om te bewijzen of hij de verleiding kan weerstaan. Angela kan snel boos worden uit jaloezie en uit haar jaloersheid ontstaan vaak ruzies. Angela vraagt zich soms af of hij degene is waarmee ze oud zal worden. Zowel Christian als Angela gaan de verleiding aan met hun zwoele dansmoves.

Gianni (27) & Melissa (23) uit Weert
Afbeelding
Gianni en Melissa zijn ondertussen een jaar samen. Na drie maanden hebben ze meteen beslist om samen te gaan wonen. Beide werken ze als energie-adviseurs. Vanaf dag één is het vertrouwen bij Melissa in Gianni niet groot en speelt haar jaloezie een grote rol in hun relatie. Niet geheel onterecht aangezien hij in het begin van hun relatie vreemd is gegaan met zijn ex. Gianni gaat regelmatig met vrienden op stap en drinkt dan een glas te veel, natuurlijk verzekert hij Melissa dat er niets gebeurt, al is hij vaak de laatste vier uur van zo’n avond kwijt. Aan Gianni nu om het vertrouwen van Melissa terug te winnen.

Arda (26) & Elke (23) uit Hasselt
Arda en Elke hebben een relatie van één jaar en wonen al zeven maanden samen in Hasselt. Arda werkt elke dag als personal trainer, Elke is op zoek naar een nieuwe uitdaging. Elke was vroeger een losbol die vaak uitging en daarbij dan ook een glaasje te veel op had. Wanneer ze te veel gedronken had, werd Elke losser en speelser naar mannen toe. Nu ze Arda heeft gaat ze bewust minder uit, omdat ze weet dat Arda haar moeilijk kan vertrouwen. Arda hoopt dan ook te zien op Temptation Island dat Elke zich onder controle kan houden wat betreft alcohol en verleiding. Arda heeft Elke een beloftering gegeven. Maar hij wil eerst een goed inkomen hebben en zijn eigen sportschool opstarten. Daarna staan een huis kopen, trouwen en kinderen krijgen op de planning.

Karim (23) & Roshina (27) uit Someren
Karim en Roshina zijn gek op elkaar, maar het wil hen maar niet lukken om een stabiele relatie op te bouwen. Karim werkt als personal trainer en ook hier wordt Roshina haar vertrouwen vaak op de proef gesteld. Roshina zelf is commercieel ondersteuner. Ze zijn al tweeënhalfjaar samen, maar hun relatie liep niet altijd over rozen. Vanwege enkele misstappen van Karim in het verleden is het voor Roshina bijna onmogelijk geworden om hem nog te vertrouwen. In het begin van hun relatie at Karim namelijk van twee walletjes. Roshina heeft Karim daarenboven ook betrapt op een online datingprofiel en webcamseks. Karim wil Roshina laten zien dat ze echt wel de ware is voor hem. Ze zien Temptation Island dan ook als een kans om het vertrouwen in de relatie terug op te bouwen. Karim mag zelf bepalen hoe ver hij gaat, Roshina wil alleen maar dat hij respect toont naar haar toe.

Temptation Island is vanaf 26 februari elke woensdag om 20.30 uur bij RTL 5 te zien.
anoniem_387931 wijzigde dit bericht op 26-02-2020 18:44
96.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
02-04-2020 12:43
Ze moeten hun ultieme temtaaaasion kiezen en daar zoveel mogelijk tijd mee doorbrengen om te kijken of ze die persoon wel kunnen weerstaan.
Ik heb het idee dat ze inderdaad nu, meer dan andere jaren, de opdracht hebben om zich echt bloot te stellen aan de verleiding. Een beetje zoals het in de beginjaren was of in de Amerikaanse versie.
Speaking of which.. Ik zag op reclame dat Videoland deelnemers zoekt voor een nieuw seizoen van TI, dat lijkt op het Amerikaanse format. Dus dat de stellen echt meedoen om te kijken of ze het lot uit de loterij al hebben, of dat er iemand rondloopt die nóg beter bij ze past. Dan is het dus echt de bedoeling dat je gaat daten om dat uit te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Aflevering 7 reactie!
https://www.youtube.com/watch?v=40P_AIBM9T8&feature=


Die Arda maakt het inderdaad met smeuig.. Gewoon grensverleggend dat haha.
AnAppleADay schreef:
02-04-2020 14:14
Ik vind die rare hoge string badpakken/bikini's die ze bij Temptation maar ook Love island dragen sowieso raar. Je krijgt er van die enorm lange billen van, niet mooi.
Ik vind het vooral mega-ordinair in die hele setting: de jongens lopen gewoon in joggingbroek en t-shirt terwijl die meiden erbij lopen als dames van lichte zeden in hun minibikini’s.
Maleficent schreef:
02-04-2020 14:05
maar die had laatst wel echt een vreselijke hoog opgetrokken zilveren badpak/string raar geval aan. :bonk:
Ook al ben je nog zo slank, je kan niet alles dragen.
Alsof ze ruzie had gehad met een rol aluminiumfolie.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
02-04-2020 14:05
maar die had laatst wel echt een vreselijke hoog opgetrokken zilveren badpak/string raar geval aan. :bonk:
Ook al ben je nog zo slank, je kan niet alles dragen.
inderdaad :bonk:

snap niet waarom Arda zo los ging? Elke heeft toch niks geks gedaan of heb ik dat even gemist? was niet echt aan het opletten
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
03-04-2020 15:01
inderdaad :bonk:

snap niet waarom Arda zo los ging? Elke heeft toch niks geks gedaan of heb ik dat even gemist? was niet echt aan het opletten
Nou ik ben totaal niet jaloers aangelegd en ik vind het prima als mijn vriend een beetje danst en flirt maar ik zou het niet leuk vinden als hij een hele avond aan het droogneuken was (en droogpijpen, droogbeffen...). Was toch tamelijk gênant.
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
03-04-2020 19:39
Nou ik ben totaal niet jaloers aangelegd en ik vind het prima als mijn vriend een beetje danst en flirt maar ik zou het niet leuk vinden als hij een hele avond aan het droogneuken was (en droogpijpen, droogbeffen...). Was toch tamelijk gênant.
Dat kwam daarna pas en dat deed Arda zelf.
Ik heb ook geen idee wat Elke nou zo verkeerd deed. Dat ze niet tegelijk met de andere meiden naar bed ging? En dat die met z'n drieën zaten te voorspellen dat Elke foute dingen zou gaan doen? Ondertussen deed ze niks.
Alle reacties Link kopieren
Haley schreef:
03-04-2020 19:53
Dat kwam daarna pas en dat deed Arda zelf.
Ik heb ook geen idee wat Elke nou zo verkeerd deed. Dat ze niet tegelijk met de andere meiden naar bed ging? En dat die met z'n drieën zaten te voorspellen dat Elke foute dingen zou gaan doen? Ondertussen deed ze niks.
Volgens mij is dat inderdaad alles wat ze zogenaamd fout zou doen. Meestal kan ik me wel een piepklein beetje vinden in de reacties bij het kampvuur, maar Arda... Dramaqueen 1e klas..
Elke danst, heeft plezier (op een gepaste manier), gaat als laatst naar bed (shocking.....) en de andere meiden lullen achter dr rug om. Ik mis even waar zij fout zit. Ze verdient nu al beter dan die jaloerse Arda
Alle reacties Link kopieren
Haley schreef:
03-04-2020 19:53
Dat kwam daarna pas en dat deed Arda zelf.
Ik heb ook geen idee wat Elke nou zo verkeerd deed. Dat ze niet tegelijk met de andere meiden naar bed ging? En dat die met z'n drieën zaten te voorspellen dat Elke foute dingen zou gaan doen? Ondertussen deed ze niks.
dit,
Relax we're all crazy, it's not a competition
Haley schreef:
03-04-2020 19:53
Dat kwam daarna pas en dat deed Arda zelf.
Ik heb ook geen idee wat Elke nou zo verkeerd deed. Dat ze niet tegelijk met de andere meiden naar bed ging? En dat die met z'n drieën zaten te voorspellen dat Elke foute dingen zou gaan doen? Ondertussen deed ze niks.
Oh je had het over het kampvuur? Sorry niet goed gelezen.
Nee ik snapte ook niet waarom er zo overdreven werd gereageerd, kan me niet eens meer herinneren wat Arda op die beelden deed dus het zal niet spectaculair zijn geweest.
Alle reacties Link kopieren
Als ik Arda was zou ik juist blij zijn met die beelden. Hij wist al dat Elke een feestbeest was en goed kon drinken.
Nu ziet hij dus wat er dan gebeurt: ja, ze is als enige vrouw tussen de mannen maar het gaat er gewoon vriendschappelijk aan toe. Zelfs met 8 mannen die haar moeten verleiden.
Lijkt me dat je dan je bevestiging hebt dat Elke zich prima in kan houden ook al is ze dronken.
Haley schreef:
03-04-2020 19:53
Dat kwam daarna pas en dat deed Arda zelf.
Ik heb ook geen idee wat Elke nou zo verkeerd deed. Dat ze niet tegelijk met de andere meiden naar bed ging? En dat die met z'n drieën zaten te voorspellen dat Elke foute dingen zou gaan doen? Ondertussen deed ze niks.
Volgens mij pakt Arda alles aan om zelf los te gaan.
Ik had niet de indruk dat Arda zich liet gaan omdat hij vond dat Elke de fout in was gegaan. Hij was alleen verdrietig omdat Mathieu van Elke had gehoord dat zij van Arda te weinig aandacht krijgt, en ook omdat Elke wat smachtend naar hem leek te kijken. Om zijn gedachten te verzetten besloot hij uiteindelijk te gaan feesten, en dat liep nogal uit de hand. Hij liet zich vooral gaan om zijn verdriet te vergeten. Dat is ten minste mijn interpretatie.

Uit ervaring weet ik bovendien dat het bij verleiden steeds een klein stapje verder gaat. De grens schuift steeds een beetje verder op, bijna onopgemerkt. Die verleiding/spanning is heel verslavend en je hebt steeds iets meer nodig om diezelfde kick te krijgen.

Op het einde leek het alsof Arda Eline een kus ging geven, maar vlak voordat hun lippen elkaar zouden raken, stopte de beelden. Benieuwd of we volgende week te zien krijgen hoe die avond precies is afgelopen. Maar ook als er niet gekust is, gingen zijn acties veel te ver. Elke vond dat dansje dat Arda deed met Mambo en Eline al te ver gaan; wat hij nu deed ging vele malen verder! Misschien laten ze in de ochtend meteen weer de gong horen op het vrouwenresort :hihi:

En wat zijn die Melissa en Gianni megadom dat ze een telefoon hebben meegesmokkeld (als het echt is ten minste). Echt een afknapper.

Verder heb ik me weer geërgerd aan Roshina. Ik snap dat de beelden niet leuk zijn (Karim liet min of meer weten wat te twijfelen aan hun relatie, prees vervolgens Kuzna de hemel in en zat vervolgens verliefd naar haar te staren), maar de manier waarop Roshina het op haarzelf betrok vond ik maar stom ("alsof ik een kakkerlak ben" "ik schaam me voor mijn moeder").

Bij Gianni heb ik eigenlijk geen temptation of gek gedrag meer gezien, terwijl we eerst dachten dat hij als eerste de fout in zou gaan. Christian had een gek momentje met Rommee, ik weet verder niet wat ik van hem moet denken. Hij komt wat stiekem over, maar of hij de fout in gaat weet ik niet. MIsschien is hij daar ook te gehaaid voor.

Bij de dames heb ik eigenlijk weinig verleiding gezien.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die belgische meisjes super leuk. Lief, netjes, knap.

Ik snap wel dat roos verdrietig was. Zij heeft toch al veel laten doen? Tenminste dat las ik hier ergens.
En karim.prees dat meisje de hemel in omdat ze zo puur natuur mooi was.

Melissa en gianni vind ik gewoon dom volk.
juliadenders wijzigde dit bericht op 05-04-2020 21:06
20.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
juliadenders schreef:
05-04-2020 13:47
Ik vind die belgische meisjes super leuk. Lief, netjes, knap.

Ik snap wel dat roos verdrietig was. Zij heeft toch al veel laten doen? Tenminste dat las ik hier ergens.
En karim.prees dat meisje de hemel in omdat ze zo puur natuur mooi was.

Melissa en gianni vind ik gewoon dom volk. Dat ontkenen en die grote mond van hem.over die telefoon terwijl hij fout zat. Echt ontzettend asociaal dom en puberaal gewoon. Ze verdienen elkaar.
Dit is een spoiler...we hebben toch nog helemaal niet gezien hoe Gianni en Melissa reageren op dat ze gesnapt worden met de foon? Of heb ik wat gemist?
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
05-04-2020 15:03
Dit is een spoiler...we hebben toch nog helemaal niet gezien hoe Gianni en Melissa reageren op dat ze gesnapt worden met de foon? Of heb ik wat gemist?
Klopt, hun reactie en wat er gaat gebeuren is ge zien op videoland maar nog niet op tv... beetje jammer
Alle reacties Link kopieren
Excuses ik was me er niet van bewust dat videoland voorliep. Ik kijk alles op videoland, ik woon niet in nederland.
Ik haal het ff weg.
Alle reacties Link kopieren
juliadenders schreef:
05-04-2020 21:05
Excuses ik was me er niet van bewust dat videoland voorliep. Ik kijk alles op videoland, ik woon niet in nederland.
Ik haal het ff weg.
Er is ook een topic voor Videoland kijkers:

entertainment/temptation-island-2020-vi ... s/458166/5#
Alle reacties Link kopieren
Ik word wel echt schijtziek van dit kutforum, in de kolom “lees ook” zie ik nu alweer een spoiler staan, een die zelfs nog niet op videoland te zien is. Waarom zet viva dit soort artikelen online?
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
06-04-2020 12:01
Ik word wel echt schijtziek van dit kutforum, in de kolom “lees ook” zie ik nu alweer een spoiler staan, een die zelfs nog niet op videoland te zien is. Waarom zet viva dit soort artikelen online?
als je op het pijltje klikt dan komen ze niet in beeld
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
06-04-2020 12:18
als je op het pijltje klikt dan komen ze niet in beeld
Wel. Iedere keer als je opnieuw inlogt, of een reactie hebt gegeven ergens, staat die ‘lees ook’ er weer. Bij mij dan toch.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat heb ik ook, bij elke nieuwe pagina verschijnt ie weer opnieuw
Alle reacties Link kopieren
ik schakel net in, heb ik veel gemist? :whut:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
08-04-2020 20:36
ik schakel net in, heb ik veel gemist? :whut:
Nee hoor Gianni en Melissa zijn meegenomen in het busje.....
Alle reacties Link kopieren
Droom19 schreef:
08-04-2020 20:39
Nee hoor Gianni en Melissa zijn meegenomen in het busje.....
;-)

wat een doos waarom doe je dan mee?? :-?
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven