Entertainment alle pijlers

Temptation Island 2020 (Geen spoilers!)

06-02-2020 19:18 445 berichten
Let op: dit is het topic wat de afleveringen op tv volgt. Kijk je via Videoland (loopt 1 aflevering voor)? Dan kun je beter in dit topic posten: entertainment/temptation-island-2020/li ... p=31020480

Ja ja het is weer zover. Temptation Island 2020!

Afbeelding

Welke koppels weten dit seizoen de verleiding te weerstaan?

Christian (28) & Angela (26) uit Wilrijk
Afbeelding
Christian en Angela zijn al acht jaar samen, waarvan ze al zeven jaar samenwonen. Angela is momenteel aan het doctoreren en Christian werkt als development operations engineer. Ze doen mee aan Temptation Island omdat Angela trust issues heeft en erin gelooft dat elke man het ontrouw zijn in zich heeft. Temptation Island is dus een test voor Christian om te bewijzen of hij de verleiding kan weerstaan. Angela kan snel boos worden uit jaloezie en uit haar jaloersheid ontstaan vaak ruzies. Angela vraagt zich soms af of hij degene is waarmee ze oud zal worden. Zowel Christian als Angela gaan de verleiding aan met hun zwoele dansmoves.

Gianni (27) & Melissa (23) uit Weert
Afbeelding
Gianni en Melissa zijn ondertussen een jaar samen. Na drie maanden hebben ze meteen beslist om samen te gaan wonen. Beide werken ze als energie-adviseurs. Vanaf dag één is het vertrouwen bij Melissa in Gianni niet groot en speelt haar jaloezie een grote rol in hun relatie. Niet geheel onterecht aangezien hij in het begin van hun relatie vreemd is gegaan met zijn ex. Gianni gaat regelmatig met vrienden op stap en drinkt dan een glas te veel, natuurlijk verzekert hij Melissa dat er niets gebeurt, al is hij vaak de laatste vier uur van zo’n avond kwijt. Aan Gianni nu om het vertrouwen van Melissa terug te winnen.

Arda (26) & Elke (23) uit Hasselt
Arda en Elke hebben een relatie van één jaar en wonen al zeven maanden samen in Hasselt. Arda werkt elke dag als personal trainer, Elke is op zoek naar een nieuwe uitdaging. Elke was vroeger een losbol die vaak uitging en daarbij dan ook een glaasje te veel op had. Wanneer ze te veel gedronken had, werd Elke losser en speelser naar mannen toe. Nu ze Arda heeft gaat ze bewust minder uit, omdat ze weet dat Arda haar moeilijk kan vertrouwen. Arda hoopt dan ook te zien op Temptation Island dat Elke zich onder controle kan houden wat betreft alcohol en verleiding. Arda heeft Elke een beloftering gegeven. Maar hij wil eerst een goed inkomen hebben en zijn eigen sportschool opstarten. Daarna staan een huis kopen, trouwen en kinderen krijgen op de planning.

Karim (23) & Roshina (27) uit Someren
Karim en Roshina zijn gek op elkaar, maar het wil hen maar niet lukken om een stabiele relatie op te bouwen. Karim werkt als personal trainer en ook hier wordt Roshina haar vertrouwen vaak op de proef gesteld. Roshina zelf is commercieel ondersteuner. Ze zijn al tweeënhalfjaar samen, maar hun relatie liep niet altijd over rozen. Vanwege enkele misstappen van Karim in het verleden is het voor Roshina bijna onmogelijk geworden om hem nog te vertrouwen. In het begin van hun relatie at Karim namelijk van twee walletjes. Roshina heeft Karim daarenboven ook betrapt op een online datingprofiel en webcamseks. Karim wil Roshina laten zien dat ze echt wel de ware is voor hem. Ze zien Temptation Island dan ook als een kans om het vertrouwen in de relatie terug op te bouwen. Karim mag zelf bepalen hoe ver hij gaat, Roshina wil alleen maar dat hij respect toont naar haar toe.

Temptation Island is vanaf 26 februari elke woensdag om 20.30 uur bij RTL 5 te zien.
anoniem_387931 wijzigde dit bericht op 26-02-2020 18:44
96.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dit is het Videolandtopic

entertainment/temptation-island-2020/li ... p=31020480#

Misschien kun je het toevoegen aan je OP?

Voor zover ik weet ligt Videoland altijd 1 aflevering voor en bovendien beschikbaar vanaf de ochtend. Daar staan er nu 3 op terwijl er vanavond maar 2 op tv komen.
Alle reacties Link kopieren
Heb er weer zin in! Mijn ultieme guilty pleasure 😂 Ik zit al klaar op de bank, fles cola, bak popcorn, laat maar komen :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Videoland loopt 1 aflevering voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet trouwens zeggen dat ik nog twijfel of ik het programma ga volgen. Ik krijg er altijd een beetje een naar gevoel bij hoe die mensen met elkaar omgaan.
AnAppleADay schreef:
26-02-2020 18:34
Dit is het Videolandtopic

entertainment/temptation-island-2020/li ... p=31020480#

Misschien kun je het toevoegen aan je OP?

Voor zover ik weet ligt Videoland altijd 1 aflevering voor en bovendien beschikbaar vanaf de ochtend. Daar staan er nu 3 op terwijl er vanavond maar 2 op tv komen.
Heb het in de OP gezet, thanks!
Alle reacties Link kopieren
Nog even.... :jump:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa daar gaan we :mrgreen:
Jaaaaaaaaaaaaa ik ben er!!! :popcorn:
Ben benieuwd wie het huis mag houden...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dit laatste stel als eerst de fout ingaat. Er springt voor mij nog geen koppel uit tot nu toe, maar goed we zijn nog maar 30minuten bezig :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
26-02-2020 20:59
Ik denk dat dit laatste stel als eerst de fout ingaat. Er springt voor mij nog geen koppel uit tot nu toe, maar goed we zijn nog maar 30minuten bezig :mrgreen:
Ja, denk ik ook, maar dan niet hij, maar zij met haar vertrouwensissues. Ik heb bij haar het gevoel, ‘zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten’.
En dan dat koppel wat al 8 jaar samen is, waarvan al 7 jaar samenwonend! Waarom doe je in hemelsnaam mee??? :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Dat vraag ik me elke keer af :rofl:
Elke keer weer hoor je “het is zwaarder dan gedacht”. Heb daarom ook niet echt medelijden met ze als het misgaat, dit is al seizoen zoveel, je weet dat de kans groot is dat het fout gaat en dat beelden soms sneaky worden verdraaid.
Van die laatste denk ik dat de jongen wel als eerst de fout ingaat, van dat eerste stel denk ik dat zij de fout in gaat, ze kwam niet heel sympathiek en volwassen over
Alle reacties Link kopieren
Vind deze manier van voorstellen veel leuker dan dat imponerende wat ze altijd deden
Alle reacties Link kopieren
Die Gianni doet mij denken aan Tim. Volgens mij gaat hij hartstikke de fout in.
Alle reacties Link kopieren
Heb de 1ste afl gemist :roll: dus dan maar afl 2 met een beetje vertraging
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
26-02-2020 21:41
Heb de 1ste afl gemist :roll: dus dan maar afl 2 met een beetje vertraging
Je hebt niet zoveel gemist, het was alleen het voorstellen van de koppels en ze kregen de verleiders van hun partners alvast te zien. Vond de eerste aflevering een beetje saai.
Je doet mee met temptation island en dan ga je als een dood vogeltje op de bank zitten.....ik snap dat nooit zo goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet ophouden met naar de opgeblazen lippen van verleidster Felicia kijken...
luca schreef:
26-02-2020 21:50
Ik kan niet ophouden met naar de opgeblazen lippen van verleidster Felicia kijken...
Wat een winterbanden he :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
26-02-2020 21:47
Je hebt niet zoveel gemist, het was alleen het voorstellen van de koppels en ze kregen de verleiders van hun partners alvast te zien. Vond de eerste aflevering een beetje saai.
dacht ik ook, 1ste afl stelt nooit veel voor :)
Gatekeeper* schreef:
26-02-2020 21:49
Je doet mee met temptation island en dan ga je als een dood vogeltje op de bank zitten.....ik snap dat nooit zo goed.
ik snap dat ook niet, je bent toch ook op vakantie geniet een beetje :bonk:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ben ik trouwens de enige die vrouwen in bikini en hakken er echt raar uit vindt zien?
Net zoiets als in je ondergoed met schoenen, klopt ook niet.
In ieder geval niet sexy.
Tvp
AnAppleADay schreef:
26-02-2020 21:55
Ben ik trouwens de enige die vrouwen in bikini en hakken er echt raar uit vindt zien?
Net zoiets als in je ondergoed met schoenen, klopt ook niet.
In ieder geval niet sexy.
Ik slaap er mee, jij niet dan?
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
26-02-2020 21:57
Ik slaap er mee, jij niet dan?
Nee ik slaap met mijn hardloopschoenen aan. Dan kan ik meteen wegrennen voor nachtmerries.
Alle reacties Link kopieren
luca schreef:
26-02-2020 21:50
Ik kan niet ophouden met naar de opgeblazen lippen van verleidster Felicia kijken...
inderdaad vreselijk o_o , ze heeft al een grote mond en dan die lippen er boven op :-?
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven