Entertainment alle pijlers

Temptation Island 2020 (Geen spoilers!)

06-02-2020 19:18 445 berichten
Let op: dit is het topic wat de afleveringen op tv volgt. Kijk je via Videoland (loopt 1 aflevering voor)? Dan kun je beter in dit topic posten: entertainment/temptation-island-2020/li ... p=31020480

Ja ja het is weer zover. Temptation Island 2020!

Afbeelding

Welke koppels weten dit seizoen de verleiding te weerstaan?

Christian (28) & Angela (26) uit Wilrijk
Afbeelding
Christian en Angela zijn al acht jaar samen, waarvan ze al zeven jaar samenwonen. Angela is momenteel aan het doctoreren en Christian werkt als development operations engineer. Ze doen mee aan Temptation Island omdat Angela trust issues heeft en erin gelooft dat elke man het ontrouw zijn in zich heeft. Temptation Island is dus een test voor Christian om te bewijzen of hij de verleiding kan weerstaan. Angela kan snel boos worden uit jaloezie en uit haar jaloersheid ontstaan vaak ruzies. Angela vraagt zich soms af of hij degene is waarmee ze oud zal worden. Zowel Christian als Angela gaan de verleiding aan met hun zwoele dansmoves.

Gianni (27) & Melissa (23) uit Weert
Afbeelding
Gianni en Melissa zijn ondertussen een jaar samen. Na drie maanden hebben ze meteen beslist om samen te gaan wonen. Beide werken ze als energie-adviseurs. Vanaf dag één is het vertrouwen bij Melissa in Gianni niet groot en speelt haar jaloezie een grote rol in hun relatie. Niet geheel onterecht aangezien hij in het begin van hun relatie vreemd is gegaan met zijn ex. Gianni gaat regelmatig met vrienden op stap en drinkt dan een glas te veel, natuurlijk verzekert hij Melissa dat er niets gebeurt, al is hij vaak de laatste vier uur van zo’n avond kwijt. Aan Gianni nu om het vertrouwen van Melissa terug te winnen.

Arda (26) & Elke (23) uit Hasselt
Arda en Elke hebben een relatie van één jaar en wonen al zeven maanden samen in Hasselt. Arda werkt elke dag als personal trainer, Elke is op zoek naar een nieuwe uitdaging. Elke was vroeger een losbol die vaak uitging en daarbij dan ook een glaasje te veel op had. Wanneer ze te veel gedronken had, werd Elke losser en speelser naar mannen toe. Nu ze Arda heeft gaat ze bewust minder uit, omdat ze weet dat Arda haar moeilijk kan vertrouwen. Arda hoopt dan ook te zien op Temptation Island dat Elke zich onder controle kan houden wat betreft alcohol en verleiding. Arda heeft Elke een beloftering gegeven. Maar hij wil eerst een goed inkomen hebben en zijn eigen sportschool opstarten. Daarna staan een huis kopen, trouwen en kinderen krijgen op de planning.

Karim (23) & Roshina (27) uit Someren
Karim en Roshina zijn gek op elkaar, maar het wil hen maar niet lukken om een stabiele relatie op te bouwen. Karim werkt als personal trainer en ook hier wordt Roshina haar vertrouwen vaak op de proef gesteld. Roshina zelf is commercieel ondersteuner. Ze zijn al tweeënhalfjaar samen, maar hun relatie liep niet altijd over rozen. Vanwege enkele misstappen van Karim in het verleden is het voor Roshina bijna onmogelijk geworden om hem nog te vertrouwen. In het begin van hun relatie at Karim namelijk van twee walletjes. Roshina heeft Karim daarenboven ook betrapt op een online datingprofiel en webcamseks. Karim wil Roshina laten zien dat ze echt wel de ware is voor hem. Ze zien Temptation Island dan ook als een kans om het vertrouwen in de relatie terug op te bouwen. Karim mag zelf bepalen hoe ver hij gaat, Roshina wil alleen maar dat hij respect toont naar haar toe.

Temptation Island is vanaf 26 februari elke woensdag om 20.30 uur bij RTL 5 te zien.
anoniem_387931 wijzigde dit bericht op 26-02-2020 18:44
96.18% gewijzigd
Rouge__ schreef:
26-02-2020 22:01
inderdaad vreselijk o_o , ze heeft al een grote mond en dan die lippen er boven op :-?
En die make-up van sommigen :-?
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
26-02-2020 21:55
Ben ik trouwens de enige die vrouwen in bikini en hakken er echt raar uit vindt zien?
Net zoiets als in je ondergoed met schoenen, klopt ook niet.
In ieder geval niet sexy.
Met hakken heb je een beter figuur, en gezien ze alles uit de kast moeten halen :proud:
Ik vind bij zowel de mannen als vrouwen niet echt iets interessants erbij zitten
Nog niets gezien.

Maar why oh why doe je mee als je 8 jaar samen bent?

Why oh why doe je mee - behalve voor de feestjes en de gratis boobs achteraf - als je relatie van 2.5 jaar eigenlijk al 2.5 jaar compleet waardeloos is en nauwelijks als "relatie" te omschrijven?


En over samenwonen na 3 à 7 maand met een half-vreemd gaande / veel te veel zuipende partner rond je 20ste zal ik mijn mond maar houden :-).


Waar vinden ze die stellen toch altijd?
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
26-02-2020 22:01
inderdaad vreselijk o_o , ze heeft al een grote mond en dan die lippen er boven op :-?
En niet alleen dr lippen.. Die meid heeft aan de voorkant 4 airbags!
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
26-02-2020 22:06
En niet alleen dr lippen.. Die meid heeft aan de voorkant 4 airbags!
:rofl: was mij nog niet opgevallen wel dat Romee een flink bos hout heeft
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
26-02-2020 22:08
:rofl: was mij nog niet opgevallen wel dat Romee een flink bos hout heeft
Dat viel mij weer niet op, was te gefocust op haar bitch face, ik vind haar echt een arrogante kop hebben (sorry Romee :mrgreen: )
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
26-02-2020 22:10
Dat viel mij weer niet op, was te gefocust op haar bitch face, ik vind haar echt een arrogante kop hebben (sorry Romee :mrgreen: )
same, net als Melissa die kijkt pernament chagrijnig :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Christian? doe je smoel dicht het tocht
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik zou ook niet warm lopen voor Johnny Bravo hoor.
Alle reacties Link kopieren
weer een breedbek kikker Cheyenne ,
wel een hoop accenten of doen er gewoon veel Vlamingen mee :@@:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
26-02-2020 22:04
Met hakken heb je een beter figuur, en gezien ze alles uit de kast moeten halen :proud:
Ik vind bij zowel de mannen als vrouwen niet echt iets interessants erbij zitten
Ik vind de danseres van de koppels wel een leuke dame.
En die kerel met z’n ijsberenpak lijkt me ook nog wel sympathiek.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
26-02-2020 22:17
Ik vind de danseres van de koppels wel een leuke dame.
En die kerel met z’n ijsberenpak lijkt me ook nog wel sympathiek.
Ja die gast wel. Mambo vind ik niks, zij was toch degene die zei dat alle jongens fuckboys zijn?
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
26-02-2020 22:19
Ja die gast wel. Mambo vind ik niks, zij was toch degene die zei dat alle jongens fuckboys zijn?
Ja ik bedoelde de danseres van het koppel, niet Mambo. Ik weet nog niet hoe ze heet.

Edit: Angela zie ik hierboven.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
26-02-2020 22:20
Ja ik bedoelde de danseres van het koppel, niet Mambo. Ik weet nog niet hoe ze heet.
Ooohhh ja haar vind ik ook wel leuk! Ben dr naam ook ff kwijt, ben altijd zo slecht met die namen
Alle reacties Link kopieren
Melissa’s haar net, doet me denken aan there’s something about Mary met dat plukje omhoog :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Nou ik hoop volgende week wat actie, vond deze 2 afleveringen erg soft beginnen. Denk dat Gianni als eerst de fout ingaat. En ik hoop dat dat stel van 8 jaar er goed uitkomt.
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
26-02-2020 22:22
Melissa’s haar net, doet me denken aan there’s something about Mary met dat plukje omhoog :rofl:
:rofl:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
26-02-2020 22:31
Nou ik hoop volgende week wat actie, vond deze 2 afleveringen erg soft beginnen. Denk dat Gianni als eerst de fout ingaat. En ik hoop dat dat stel van 8 jaar er goed uitkomt.
Het begint toch altijd soft?
Ik vind het positief dat geen van de stellen heel erg Instagram-geil lijkt op het eerste gezicht.
Panda1987 schreef:
26-02-2020 22:31
Nou ik hoop volgende week wat actie, vond deze 2 afleveringen erg soft beginnen. Denk dat Gianni als eerst de fout ingaat. En ik hoop dat dat stel van 8 jaar er goed uitkomt.
Je zag bij afl. 1 al voorstukjes van wat komen gaat waarbij die knul zegt dat hij Angela al super vaak bedrogen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb het idee dat het nu rustiger begint dan normaal, misschien ook doordat het voorstellen anders ging, maar ik denk dat ik gewoon ongeduldig ben, ramptoerist...
Opvallend hoeveel Engelse woorden en uitdrukkingen ze gebruiken in elke zin! Bizar. Is dat de norm tegenwoordig?
Karim en Roshina vind ik helemaal niet bij elkaar passen.
Angela begint me nu al te irriteren. Ze wil graag laten horen en zien hoe goed ze kan dansen.

Ik denk dat alle mannen de fout in gaan. En Elke en Roshina ook.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
26-02-2020 21:55
Ben ik trouwens de enige die vrouwen in bikini en hakken er echt raar uit vindt zien?
Net zoiets als in je ondergoed met schoenen, klopt ook niet.
In ieder geval niet sexy.
Ik vind dat er ook raar uitzien.
Moeten ze dan op blote voeten?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
27-02-2020 12:41
Ik vind dat er ook raar uitzien.
Moeten ze dan op blote voeten?
Nee slippers ofzo
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
27-02-2020 13:11
Nee slippers ofzo
Ja of leuke sandaaltjes.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven