Entertainment alle pijlers

Temptation Island 2020 Videoland

25-02-2020 16:36 1457 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag nog geen topic maar morgen is het weer tijd voor een nieuwe temptation!

Dus hierbij: tot morgen!

Wij houden hier het schema van Videoland aan!
anappleaday wijzigde dit bericht op 26-02-2020 15:51
18.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nog niet gekeken, maar zag net op instagram dat er een koppel wordt weggestuurd van het eiland.
Twijfelde of ze het over een eerder seizoen hadden, toen bleek dat een deelneemster zwanger was en ze moesten stoppen.

Na 3 afleveringen nog geen kampvuur dus? Dat is wel jammer.
Die Gianni doet me echt denken aan Kevin (van Megan). Zelfde soort vibe ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Dit wordt weer genieten. Vond de manier van vrijgezellen competitie voorstellen veel leuker dan vorig jaar, wat meer ontspannend sfeer. Waarop 1 van de dames zelfs zei dat ze 1 vd vrijgezelle dames wel lief vond. Veel beter op deze manier. Ook niet meteen lomp zuipen als voorstellen maar een wat meer relaxte date. Dat gaat helpen met de komende tijd vermoed ik.
Die Gianni gaat absoluutfout in, lijkt inderdaad en wat op Kevin.
Het belooft veel goeds voor dit jaar, wanneer komen de volgende afleveringen op Videoland?
Alle reacties Link kopieren
CDS94 schreef:
26-02-2020 20:35
Die Gianni doet me echt denken aan Kevin (van Megan). Zelfde soort vibe ofzo.
Helemaal mee eens. Belooft nog wat voor de komende weken!
Alle reacties Link kopieren
OkkiePetite schreef:
26-02-2020 21:16
Dit wordt weer genieten. Vond de manier van vrijgezellen competitie voorstellen veel leuker dan vorig jaar, wat meer ontspannend sfeer. Waarop 1 van de dames zelfs zei dat ze 1 vd vrijgezelle dames wel lief vond. Veel beter op deze manier. Ook niet meteen lomp zuipen als voorstellen maar een wat meer relaxte date. Dat gaat helpen met de komende tijd vermoed ik.
Die Gianni gaat absoluutfout in, lijkt inderdaad en wat op Kevin.
Het belooft veel goeds voor dit jaar, wanneer komen de volgende afleveringen op Videoland?
Ja dat vond ik ook! Veel leuker om naar te kijken ook. Vond ook dat het ontmoeten van de vrijgezellen bij de koppels veel minder intimiderend dan normaal omdat ze gewoon met elkaar konden praten.

Ik verwacht dat Gianni en Adra (en zijn vriendin Elke) misschien ook wel, gezien het feit ze flirten de fout in zullen gaan. De andere koppels krijgen nog het voordeel van de twijfel.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze doorhebben dat persoonlijke connecties gevaarlijker zijn dan dronken escapades. Hopelijk is het dus net iets meer innerlijk gericht dit seizoen.
Elke lijkt me zo'n lief meisje.
CDS94 schreef:
26-02-2020 20:35
Die Gianni doet me echt denken aan Kevin (van Megan). Zelfde soort vibe ofzo.
jaaa ik wilde precies hetzelfde zeggen. Blond prethoofd en respectloos over zijn vriendin praten.
Zijn vriendin deed me eerst een beetje aan Shirley denken maar dat was vooral qua uiterlijk want ze is super verlegen, lijkt zelfs een tikje saai. Maar dat kan nog veranderen.

Wel sympathieke koppels.
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 27-02-2020 10:37
0.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tot zover mijn plannen om niet te bingen, toch maar aan aflevering 3 begonnen.

Ik vind het heel irritant hoe al die verleidsters zeggen dat de mannen nadenken over de beelden. Wie zegt er dat ze het ook gewoon niet willen (bijvoorbeeld samen op een jetski) uit respect?
Dat is toch altijd bij die verleiders?
Ik heb eindelijk videoland aan de praat gekregen. Die Romee maakt rare opmerking. Hoezo vindt Gianni zijn vriendin een kutwijf?

Grigor heeft Emile Ratelband aspiraties. Tsjakka!
Alle reacties Link kopieren
Leuke afleveringen al! Ik vind Felicia een schatje, die komt "echt" over. Zou voor mij de grootste bedreiging zijn, de andere meiden zijn wel erg vol van zichzelf of te nep.
apppie schreef:
27-02-2020 14:22
Leuke afleveringen al! Ik vind Felicia een schatje, die komt "echt" over. Zou voor mij de grootste bedreiging zijn, de andere meiden zijn wel erg vol van zichzelf of te nep.
Ja zij is echt leuk! Had dat niet verwacht door haar Amanda Balk-achtige verschijning. Ze was ook echt onder de indruk van Karim.

Eline lijkt me ook wel oké.
Alle reacties Link kopieren
Heb ze ook alle drie gekeken.

Ik geef geen enkel koppel een kans van slagen. Als ik zou moeten kiezen dan die al 8 jaar samen zijn, alhoewel hij in het voorstukje opbiecht dat hij zijn vriendin al meerdere malen bedrogen heeft. Daar zou ik zelf echt direct op af knappen maar we gaan het zien
Alle reacties Link kopieren
Tot nog toe ben ik zeker niet ontevreden. Mijn mening gaat vast nog veranderen maar een deel van de koppels vind ik hilarisch (Gianni die rustig met hakken aan de paal in gaat, Angela die keihard de verleiders afboerd, Christian die de verleidsters fijntjes op de verstopte camera's wijst). En ik had het idee dat... Karim volgens mij? echt nog wel onzeker is over zijn uiterlijk.

Anyway, je ziet dat ze geleerd hebben van de villa. Het haantjesgedrag is eruit qua ontmoeting wat heel prettig is, de verleiders die zich bewuster moeten zijn van hoe zij zich moeten presenteren omdat niet al het gedrag meer gewaardeerd wordt...

Ik en mn vriendin hadden zelfs dames aanwezig die op eerste aanblik gewoon oprecht aantrekkelijk waren (Angela van de koppels, Mambo- mits ze niet teveel praat, en Amber).

Oh en de blonde dame van de stellen... Marloes? Dat wordt de nieuwe Laura maar wel zodanig dat ik het beter kan hebben 😁
Alle reacties Link kopieren
Het zijn wel leukete koppels dan vorig jaar. Die Gianni doet me ook denken aan Kevin van Megan. Hij gaat sowieso de mist in. Arda is ook losser en flirteriger dan verwacht dus denk dat hij ook de fout in zal gaan. Jammer want vind dat een leuk stel. Dat stel van 8 jaar daar ben ik ook benieuwd naar, vind het wel een leuk koppel. Eerste kampvuur wordt aan de voorstukjes te zien al heftig.
Alle reacties Link kopieren
Wel leuk dat er meer afwisseling is qua postuur van de dames. Twee van die meiden zijn best wel stevig. Weer eens wat anders.
Leuke afleveringen al! Ik hoorde mensen zeggen dat ze het saai vonden maar daar was ik het absoluut niet mee eens. Had niet verwacht dat Karim zo onzeker zou zijn. Ik vind zijn vriendin Roshina echt ontzettend dom overkomen met hoe ze praat.

Arda en Elke(?) had ik niet verwacht dat dat zo zou gaan (dat hij als eerste iets fout gaat doen). Ik had verwacht dat zij gekke dingen zou gaan doen. Overigens vind ik Arda heel knap totdat hij z'n mond opendoet, ik vind dat Belgische accent echt een afknapper.

Gianni en Melissa begrijp ik niet waarom die meedoen. Doen mij inderdaad heel erg denken aan Kevin en Meghan, die zullen wel snel de fout in gaan. Melissa gaat dan seks hebben uit wraak etc.

Enige koppel waar ik vertrouwen in heb dat ze het overleven is het koppel dat 8 jaar samen is (danskoppel). Maar ik hoor weer van andere mensen dat ze die jongen niet vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de koppels leuk! Ik vind het ook verfrissend dat die confrontatie wat relaxer is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Roshina juist een leuke meid, vind haar echt en oprecht overkomen
Alle reacties Link kopieren
ToosTosti schreef:
29-02-2020 10:12
Ik vind Roshina juist een leuke meid, vind haar echt en oprecht overkomen
Ik kan alleen niet zo goed tegen dat gemaakt accent.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik kijk ook! Is dit nou het topic waar vooruit wordt gekeken? Omdat er Videoland bij staat, ik kijk ook via Videoland.

Ik vind Roshina een knappe meid, maar inderdaad wel een apart accent. Ik begreep dat ze Iraans is en daar ook is geboren, kan dat het zijn?
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
29-02-2020 10:50
Leuk, ik kijk ook! Is dit nou het topic waar vooruit wordt gekeken? Omdat er Videoland bij staat, ik kijk ook via Videoland.

Ik vind Roshina een knappe meid, maar inderdaad wel een apart accent. Ik begreep dat ze Iraans is en daar ook is geboren, kan dat het zijn?
Ja hier kijken we vooruit, dus op Videoland tijdschema.

Ik vind haar accent heel erg dat nep-Marokkaanse wat van die bepaalde types doen. Maar zou kunnen dat een Iraans accent ook zo klinkt...
Ben benieuwd naar het 5e koppel en wie ze gaan vervangen. Dat koppel lijkt me leuk. Wat ik op insta zie.

Tot nu toe vind ik Angela de leukste meid. Haar vriend komt over alsof hij iedere week vreemd gaat(zijn uiterlijk en lichaamstaal) Niet liefdevol. Type blower. Zij is spontaan en sprankelt op de beelden tot nog toe. Maakt contact. Komt lief over. Hoop dat hij niet vreemd gaat want melissa verdiend dat niet.

Roshina vind ik persoonlijk gemaakt overkomen vooral met haar manier van praten. Vind haar vriend echt heel knap! Haar mwa. Met makeup wel. Moet nog steeds lachen om de verleider die vraagt of haar lippen echt zijn. Slaat zo de plank mis. Ze zal het wel als een groot compliment zien. Vriend is Wel onzeker. Waar komt dat vandaan??? Zij is denk ik heel zorgzaam maar ook een controlfreek! Hij lijkt me beetje afhankelijk maar dat contact zoeken met andere vrouwen op internet en ijsje eten laten weer een sneaky kan zien. Beetje destructief samen. Denk niet dat ze het redden.

Arda nog niet zoveel van gezien zijn date was best nietszeggend. Elke vind ik wel grappig. Geen enorme beauty maar leuk en komt echt over. Gezellige meiden deze 3 in vergelijking met vorig jaar met uitzondering van Milou. Arda gaat vreemd als je de beelden mag geloven. Wel snel al! Misschien vozen ze alleen en zoenen maar is toch een enorme grens over gegaan.

Melissa leek me leuk in het begin maar lijkt toch heeeel onzeker en een ontevreden uitstraling hebben. Gianni die als hij dronken word het steeds nepper wil: nou in de clubs van zijn vriend die dj is draait lopen die neppe dames wel. Meneer is geen brave hendrik. Komt vast nog een verassing boven bij hem in zijn uitspraken. Denk dat er geen verleidster all the way met hem gaat wel beetje voelen en uitdagen maar melissa gaat wel vreemd vermoed ik die raakt mega teleurgesteld. Dit koppel gaat eruit vermoed ik en word vervangen. Vind dit koppel het minst leuk.
Jammer van Melissa. Maar ik hoop dat haar vriend vreemdgaat en een leukere ontmoet. En dat zij wat losser wordt. Hoe die Kevin over haar praat is zo respectloos. In en in triest. Die zal vast vreemdgegaan zijn tijdens de clubs.

Elke vind ik echt heel erg leuk en ook leuk om te zien. Iraanse meisje heb ik weinig mee. Karim lijkt een leuke en rustige partner. Benieuwd of hij vreemdgaat.

Danseres komt superleuk over en betrouwbaar. Haar vriend zei dat hij meerdere keren vreemd is gegaan in aflevering 1 als ik het goed heb gelezen. In de voor stukjes was dat. Ik hoop dat het geknipt en geplakt is. Anders echt sneu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven