Entertainment alle pijlers

Temptation Island 2020 Videoland

25-02-2020 16:36 1457 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag nog geen topic maar morgen is het weer tijd voor een nieuwe temptation!

Dus hierbij: tot morgen!

Wij houden hier het schema van Videoland aan!
anappleaday wijzigde dit bericht op 26-02-2020 15:51
18.29% gewijzigd
Verleidster Evy had iemand in een berichtje verteld dat de cast hem uitkotste en de productie toen juist het eerste zetje tot vertrek heeft gegeven, productie wilde hem ook weghebben. Dus misschien dat hij teveel invloed begon te hebben op de sfeer in het eiland en de productie het idd genoeg vond zo. En Sonny heeft in zijn instagram-story verteld dat hij er de laatste aflevering weer bij is. Ik gok alleen dat dat weer zo’n ‘Hoe is het nu?’ aflevering is en niet het laatste kampvuur.
Alle reacties Link kopieren
Nu Sonny weg is, is Kevin mijn nieuwe creep. Rare gast. Is al driekwart jaar ongelukkig en geeft aan dat ze elke dag ruzie hebben? Terwijl zij zegt dat ze zichzelf niet durft uit te spreken.

Aparte situatie.

Hij staat op het punt de relatie te verbreken maar is wel woedend in het voorstukje over als zij het met een ander aanlegt. Bijzonder.

En waarom heeft hij een tattoo van een kusmond op zijn borst? :P
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg bij Kevin ook een naar gevoel. Eva is volgens mij een heel lief en onzeker meisje en het komt echt over alsof hij vìndt dat hij alles inlevert maar eigenlijk degene is die altijd zijn zin krijgt. En er dus ook heel boos om kan woorden als dat een keertje niet gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
Ja vind het ook echt geen leuke gozer.
Volgens mij heeft hij zelfs opgespoten lippen?
Zebra123 schreef:
22-01-2021 14:26
Ja vind het ook echt geen leuke gozer.
Volgens mij heeft hij zelfs opgespoten lippen?
Dat vroeg ik me ook af zien er zo onnatuurlijk uit , vind het verder ook geen fijne man .
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
22-01-2021 14:35
Dat vroeg ik me ook af zien er zo onnatuurlijk uit , vind het verder ook geen fijne man .
Als ik een oude foto van hem google zou het zomaar kunnen

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Die kus op borst vind ik heel erg tokkie en lelijk.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
22-01-2021 13:57
Ik krijg bij Kevin ook een naar gevoel. Eva is volgens mij een heel lief en onzeker meisje en het komt echt over alsof hij vìndt dat hij alles inlevert maar eigenlijk degene is die altijd zijn zin krijgt. En er dus ook heel boos om kan woorden als dat een keertje niet gebeurt.
Ja ik heb precies hetzelfde. Hij is ook 10 jaar ouder dan haar. Raar mannetje. En die lippen jeetje! Wat erg. Zo te zien zijn ze opgespoten ja.
Ik vind zijn date ook irritant. Zij heeft een enorm flirterige manier van dien. Doe gewoon normaal denk ik dan.
Karina irriteer ik me ook enorm aan. Geen leuk meisje. Meteen dat gegeil met die gast ook. Ze gooit zonder pardon haar relatie in de prullenbak.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
22-01-2021 14:36
Als ik een oude foto van hem google zou het zomaar kunnen

Afbeelding
Nou ja, het kon er ook niet verder op achteruitgaan natuurlijk
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
juliadenders schreef:
22-01-2021 15:00
Karina irriteer ik me ook enorm aan. Geen leuk meisje. Meteen dat gegeil met die gast ook. Ze gooit zonder pardon haar relatie in de prullenbak.
Dat was gewoon droogneuken. Lekker ordi ook dat gegraai in zijn broek tijdens de lapdance.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Volgt iemand Sonny?
Hij probeert echt alles om beroemd en bekend te worden.
Hij schijnt alle yt-ers te dm-en om samen een video op te nemen. Stuurt bv Rijk Hofman een app dat hij hem viraal enorm omhoog zou kunnen helpen
Laat overal en nergens vallen dat hij een eigen programma krijgt etc etc etc etc.
Ik denk ok je deed mee aan een programma, door je uitspraken viel je erg op .
Maar ik vind nu niet dat hij iets heel bijzonders heeft . Hij maakt geen grappige filmpjes . Hij stuitert wat rond, meer niet
Ik snap niet als je het niet in je hebt, je niet gewoon weer hard aan je eigen leven gaat werken ipv overal en nergens rondbazuinen dat je superhot bent
Alle reacties Link kopieren
solinge102 schreef:
24-01-2021 13:57
Volgt iemand Sonny?
Hij probeert echt alles om beroemd en bekend te worden.
Hij schijnt alle yt-ers te dm-en om samen een video op te nemen. Stuurt bv Rijk Hofman een app dat hij hem viraal enorm omhoog zou kunnen helpen
Laat overal en nergens vallen dat hij een eigen programma krijgt etc etc etc etc.
Ik denk ok je deed mee aan een programma, door je uitspraken viel je erg op .
Maar ik vind nu niet dat hij iets heel bijzonders heeft . Hij maakt geen grappige filmpjes . Hij stuitert wat rond, meer niet
Ik snap niet als je het niet in je hebt, je niet gewoon weer hard aan je eigen leven gaat werken ipv overal en nergens rondbazuinen dat je superhot bent
Hij kan het echt niet laten :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij met al die volgers aardig wat geld en aandacht gaat binnenhalen. Helaas.
Zucht, dit soort types krijgen het vaak nog voor elkaar ook.
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... e=emb_logo


:rofl:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
juliadenders schreef:
22-01-2021 15:00
Karina irriteer ik me ook enorm aan. Geen leuk meisje. Meteen dat gegeil met die gast ook. Ze gooit zonder pardon haar relatie in de prullenbak.
Ik vind haar zulk nasty gedrag vertonen, té jakkes eigenlijk. Zag in het voorstukje van komende aflevering dat ze in de tranen was.. en inderdaad dat geile gehump en gegraai.. Greg begon echt überfout met z’n stoere voetbalkleedkamer geroeptoeter.. maar herpakte zich goed en liet wat mij betreft het meeste inhoud zien van alle mannen.
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk is eerlijk...

Hoe irritant Sonny ook is, hij heeft wel het seizoen gemaakt. Als hij er niet in zat, was er werkelijk waar geen klap aan en dan was ik ongetwijfeld al gestopt met kijken.
Alle reacties Link kopieren
CharlotteCcc schreef:
25-01-2021 13:22
Eerlijk is eerlijk...

Hoe irritant Sonny ook is, hij heeft wel het seizoen gemaakt. Als hij er niet in zat, was er werkelijk waar geen klap aan en dan was ik ongetwijfeld al gestopt met kijken.
Absoluut waar!!!

Er is alleen wel een verschil in een Sonny in Temptation of een Sonny show over positief denken voor jongeren.
Alle reacties Link kopieren
Er is een documentaire in de maak en hij gaat tv-programma's presenteren... :facepalm:
En ergens anders las ik dat hij merchandise gaat uitbrengen met zijn uitspraken erop, maar ik kan dat artikel niet meer vinden. Echt, wat een gast :roll:

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... cumentaire
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een zelfoverschatting. Wat moet er op die merchandise komen te staan.

Levensproject
Ik was haar zijwieltjes
Soms liet ik haar in een put vallen en plaatste er wel een klein trapje bij
3 jaar hulp weggegooid


nou dat zal me verkopen zeg
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
27-01-2021 21:49
Jeetje wat een zelfoverschatting. Wat moet er op die merchandise komen te staan.

Levensproject
Ik was haar zijwieltjes

Soms liet ik haar in een put vallen en plaatste er wel een klein trapje bij
3 jaar hulp weggegooid

nou dat zal me verkopen zeg
Nou dit dus echt, en "dit is mijn purpoos"
Alle reacties Link kopieren
Arme Greg........
Alle reacties Link kopieren
Snoesje83 schreef:
28-01-2021 00:53
Arme Greg........
Nou idd... dit was wel heftig voor hem zeg, heb met hem te doen!
Alle reacties Link kopieren
Dat was inderdaad niet leuk voor Greg. Maar ik hoor ook wel tussen de regels door dat hij veel gelogen heeft. Kennelijk was de koek dus op.


Maar ik moet nog even zeggen: Run Eva run!

Het is wel duidelijk wat hier mis gaat in de communicatie. Kevin hoort dingen die zij niet zegt. Zij bevestigt wat hij zelf al zei tegen anderen, dat er wel wat moet veranderen, wil het verder werken tussen hun. Geeft aan dat ze hard aan het werk is.

En mijnheer is boos dat ze lieve Kevin zegt ipv een koosnaam en dat ze niet de volle tijd ingesproken heeft. Dat is een jong meisje van 19 die stikzenuwachtig was om zoiets in te spreken. Manman wat een ego.

Volgens mij is zij een lief en onzeker meisje die alleen maar onzekerder wordt omdat het nooit goed genoeg is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Het onnodig Engels taalgebruik ‘has broken every record deze aflevering

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven