Entertainment alle pijlers

Temptation Island gaat binnenkort weer beginnen!

16-01-2018 15:15 1521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! In februari gaat Temptation Island weer beginnen. Ik kan niet wachten totdat het weer is begonnen. De mannelijke verleiders zijn al bekend las ik vandaag. Wie gaat er nog meer kijken naar Temptaaaation? :popcorn: :popcorn: :popcorn:
Zo zeg hey Viva, bedankt voor die enorme spoiler........ NOT
Die Tim........achterlijk kereltje.
Alle reacties Link kopieren
Toch wel enigszins geschokt hoor, hoe een volwassen man van 30 zulk kinderachtig gedrag kan vertonen. Ach, hij was verliefd. Al wel een paar hele dagen lang.

Waarom zien die vrouwen niet in dat je zonder zulke kerels een veel leuker leven kunt leiden? Wat zullen die meiden in onzekerheid leven, of ze nog wel goed genoeg voor hun man zijn. Oef.
mjdlh schreef:
19-03-2018 19:11
Toch wel enigszins geschokt hoor, hoe een volwassen man van 30 zulk kinderachtig gedrag kan vertonen. Ach, hij was verliefd. Al wel een paar hele dagen lang.

Waarom zien die vrouwen niet in dat je zonder zulke kerels een veel leuker leven kunt leiden? Wat zullen die meiden in onzekerheid leven, of ze nog wel goed genoeg voor hun man zijn. Oef.
Nog korter dan dat. De dag voor zijn liefdesverklaring voelde Cherish nog als "de zus die hij nooit gehad heeft".
Soepbal schreef:
18-03-2018 18:54
Ik heb alweer zin in donderdag!!

Weet iemand hoeveel afleveringen er totaal zijn eigenlijk? Dus tot wanneer het duurt?
Ik dacht ergens gelezen te hebben een aflevering of 16.

Maar waarschijnlijk 1 of 2 afleveringen over "hoe gaat het nu".
En 1 of 2 afleveringen met "het laatste kampvuur".

Eigenlijk trekken ze voor zowat elke dag een aflevering uit dit jaar.
Zijn het meestal niet 10 of 12 afleveringen?
Alle reacties Link kopieren
Donderdag geen kampvuur zeker?
https://m.youtube.com/watch?v=8IzjhvOEJqQ
Zebra123 schreef:
20-03-2018 07:31
Donderdag geen kampvuur zeker?
Nee volgende week weer.
Alle reacties Link kopieren
hamaika schreef:
20-03-2018 07:10
Zijn het meestal niet 10 of 12 afleveringen?
ja klopt maar er scheen dit jaar zoveel te gebeuren dat ze meer afleveringen nodig hadden
Oxxie schreef:
20-03-2018 09:50
ja klopt maar er scheen dit jaar zoveel te gebeuren dat ze meer afleveringen nodig hadden
Oh ok nou ben benieuwd!
Veel gebeuren? In TI? Tot nu toe allemaal zo mak als een lammetje.
Stom Viva krijg nu een dikke spoiler in mijn overzicht te zien dat wil ik niet weten :evil:
single1985 schreef:
20-03-2018 19:46
Stom Viva krijg nu een dikke spoiler in mijn overzicht te zien dat wil ik niet weten :evil:
Ja dat had ik dus ook. Ik had dat gemeld in het CM topic en toen antwoordden ze dat het geen spoiler was. Nou, groter kan niet, Echt niet te geloven zeg.
hamaika schreef:
21-03-2018 07:19
Ja dat had ik dus ook. Ik had dat gemeld in het CM topic en toen antwoordden ze dat het geen spoiler was. Nou, groter kan niet, Echt niet te geloven zeg.
:woa: wat een sukkels zeg
single1985 schreef:
21-03-2018 07:45
:woa: wat een sukkels zeg
Ja want het speelde zogenaamd 'erna' en dan was het geen spoiler. die snappen dus duidelijk de betekenis van het woord spoiler niet..... :facepalm:
Ik heb gelezen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
En het ergste is nog dat ze alle posts daarover gewist hebben. Zo, kritiek bestaat niet.
Uiltje66 schreef:
21-03-2018 08:47
En het ergste is nog dat ze alle posts daarover gewist hebben. Zo, kritiek bestaat niet.
Inderdaad, slaat nergens op. Ze weten duidelijk wel degelijk dat ze fout zitten. Denk gewoon na en haal het weg denk ik dan, al is het voor ons al te laat
Alle reacties Link kopieren
Tim spoort echt niet. Of wel?
Alle reacties Link kopieren
Die Cherish wil hem ook echt niet. Is allemaal spel. :proud:
Alle reacties Link kopieren
hamaika schreef:
21-03-2018 10:00
Inderdaad, slaat nergens op. Ze weten duidelijk wel degelijk dat ze fout zitten. Denk gewoon na en haal het weg denk ik dan, al is het voor ons al te laat
Ik denk dat het probleem vooral is dat de mods niks kunnen doen aan wat de webredactie plaatst. Maar zeg dát dan en gum niet alles. Of beter nog, zorg dat zulke artikelen geen spoilers in de titel bevatten. Dat dat artikel dan barst van de spoilers zal mij een rotzorg zijn, want ik open het toch niet
Precies dat Uiltje. Ik heb het artikel verder ook bewust niet geopend maar de titel zei al teveel
Dat jullie je daar zo druk om maken...om dat gespoiler. Vind het allemaal niet zo spannend terwijl ik ook geen spoilers opzoek.

Ik zie zoiets staan en kijk verder. Hou me daar vervolgens niet zo mee bezig.
Ik zie die spoilers niet,waar zien jullie dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven