Entertainment alle pijlers

Temptation Island Spoilers!!!

16-03-2017 15:19 1102 berichten
Aangezien België een week vooruit loopt, heb ik een apart topic aangemaakt. Zo kunnen we blijven kletsen, zonder dat we spoileren.

Ik kijk zelf vooruit via Dailymotion. Sommige kijken vooruit via Videoland of RTL vooruitkijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de laatste aflevering ook gezien via de Vlaamse t.v.

Die Ken... En zingen kan ie ook niet. Ik vond Jefferson veel leuker, maar ja, Lize is verblind van verliefdheid.

Die kan zich nog weleens heel rot gaan voelen als ze weer op aarde komt. Ik vind haar trouwens ook niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem wel mooi zingen en ik denk dat Lize en Ken goed bij elkaar passen. Lize vind ik namelijk echt een vies gemeen kreng en ik denk dat Ken ook niet een heel lief karakter heeft. Ze verdienen elkaar, wel leuk vind ik het om te zien dat ze elkaar zo leuk vinden. Jefferson verdient veel beter, vind hem echt schattig. Hij kan beter een vrouw zoeken die echt respect heeft voor hem.
Maar die Merijn zei dat hij het niet eerlijk vertelde dat hij seks had gehad omdat Lisa ook niet veel zei. Maar dat klopt opzich niet, want de volgende dag vroegen ze ook aan Merijn is er nog wat gebeurt. En toen zei hij ook nee. En zowel Merijn als Pommeline ontkende het toen nog.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk inderdaad dat omdat Jefferson al vreemd was gegaan, Lize helemaal niks meer kon hebben van hem. Ze had beter niet mee kunnen doen, en de relatie na zijn vreemdgaan gelijk beeindigen. Maar ja, dan had ze Ken niet ontmoet.
Alle reacties Link kopieren
quote:nadine_j schreef op 13 april 2017 @ 10:08:

[...]





Ik dacht uit Joliens woorden op te maken dat er wel meer dan kussen gebeurd was en dat ze sex hadden gehad.



Dat aandikken ben ik het niet mee eens, want ze hebben de beelden van Saartje & Herbert ook niet aan Jolien getoond. Dus mogelijk hebben ze dit ook bij kussen gelaten om het huwelijk te sparen ofzo.Ik had het nu over Karim en Lisa! Jolien en Karim hebben seks gehad ja..
Home sweet home
Ik kan Lisa niet helemaal volgen. Ze zegt gister o.m.:

'Thuis moest ik Merijn altijd al honderd keer keer vragen of hij de waarheid sprak want hij deed toen dingen stiekem'.

'Het zat aan het begin van TI al niet goed' (zoiets). En toch waren ze in het begin heel zeker van elkaar, zeiden ze op tv, maar eigenlijk klopte dat dus niet?

'Ik lette altijd wel op de camera want ik wilde niet dat hij verkeerde beelden van me zou zien'. Nee, en daarom doe je dus stiekem, net zoals Merijn thuis stiekem deed.

'Ik wist dat Merijn het niet goed vond als ik met een meisje zou zoenen maar ik heb daar geen spijt van. Die avond heb ik gewoon gedaan waar ik zin in had' terwijl ze allemaal goede beelden van Merijn had gezien. Een paar weken geleden zegt ze 'ik weet niet of Merijn het ok vindt als ik met een meisje zoen'.



Haar verhaal hangt aan elkaar van tegenstrijdigheden maar zoals ik het nu begrijp, zat het al een jaar en zeven maanden niet goed tussen hen omdat zij hem al die tijd niet vertrouwde. Misschien was zij dat zelf al die tijd ook al niet. Da's dan allemaal zonde van elkaars tijd.



Jefferson vond ik tijdens het gesprek met Lize heel schappelijk overkomen.



Er waren de afgelopen weken geruchten dat Jolien en Herbert al voor TI getrouwd waren maar dat klopt kennelijk niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 13 april 2017 @ 00:10:

[...]



Waarom vergeet iedereen die badkameropname? Ze had (volgens Karim) seks toen Merijn nog "braaf" was. Die twee verdienden elkaar.Badkamer is geen reet gebeurd. Anders had je dat wel gezien/gehoord.
quote:Ivy_Signe schreef op 13 april 2017 @ 15:45:

Ik kan Lisa niet helemaal volgen. Ze zegt gister o.m.:

'Thuis moest ik Merijn altijd al honderd keer keer vragen of hij de waarheid sprak want hij deed toen dingen stiekem'.

'Het zat aan het begin van TI al niet goed' (zoiets). En toch waren ze in het begin heel zeker van elkaar, zeiden ze op tv, maar eigenlijk klopte dat dus niet?

'Ik lette altijd wel op de camera want ik wilde niet dat hij verkeerde beelden van me zou zien'. Nee, en daarom doe je dus stiekem, net zoals Merijn thuis stiekem deed.

'Ik wist dat Merijn het niet goed vond als ik met een meisje zou zoenen maar ik heb daar geen spijt van. Die avond heb ik gewoon gedaan waar ik zin in had' terwijl ze allemaal goede beelden van Merijn had gezien. Een paar weken geleden zegt ze 'ik weet niet of Merijn het ok vindt als ik met een meisje zoen'.



Haar verhaal hangt aan elkaar van tegenstrijdigheden maar zoals ik het nu begrijp, zat het al een jaar en zeven maanden niet goed tussen hen omdat zij hem al die tijd niet vertrouwde. Misschien was zij dat zelf al die tijd ook al niet. Da's dan allemaal zonde van elkaars tijd.



Jefferson vond ik tijdens het gesprek met Lize heel schappelijk overkomen.



Er waren de afgelopen weken geruchten dat Jolien en Herbert al voor TI getrouwd waren maar dat klopt kennelijk niet.





Je mag niet getrouwd zijn voordat je aan TI meedoet! Gelukkig maar. En je mag ook geen kinderen hebben samen. Ook gelukkig maar. Ik weet zeker dat er stellen zouden zijn die ook nog kinderen hebben en getrouwd zijn en toch mee zouden doen.



Je hebt gelijk over Lisa betreft. Ze zegt steeds tegenstrijdige berichten.
Kan ik me goed voorstellen, Fien. Kinderen moeten niet de dupe van TI worden.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren op instagram allemaal dolgelukkige foto's en tekstjes van de stelletjes, vandaag alles weg. Waarschijnlijk op hun donder gehad, omdat nl achterloopt. Ben benieuwd of de liefdesverklaringen vanavond weer komen.
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
quote:sneazydwarf schreef op 12 april 2017 @ 23:16:

Instagram foto's hebben ze ook weer snel verwijderd . Waarschijnlijk nog 1 dag of 1 week? wachten tot dat Nederland ook helemaal bijgekeken is.Oh was al opgevallen zie ik.
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivy_Signe schreef op 13 april 2017 @ 16:36:

Kan ik me goed voorstellen, Fien. Kinderen moeten niet de dupe van TI worden.Daarom vind ik het ook sneu voor het dochtertje van Merijn. Hij wil geen contact met haar, verzwijgt haar en doet dan mee aan een achterlijk programma. Bah.
Alle reacties Link kopieren
quote:TinPanAlley schreef op 13 april 2017 @ 08:51:

Vinden jullie die nepwimpers van Lize ook zo lelijk? In Thailand zag het er nog natuurlijk uit maar op de laatste beelden, net zulke ogen als een babypop.Iriteerde ik me 'in Thailand' ik al aan!
Alle reacties Link kopieren
Die opmerking van Herbert "ik weet nu hoeveel pijn t doet als je lief vreemdgaat, hiervoor wist ik niet hoeveel pijn dat deed". Of iets in die trant. Wat een mongool.



En die bril van Merijn die had hij ook van zijn opa geleend volgens mij.



Jefferson is de held van temptation voor mij.
Jolien is ook gewoon de naïefste vrouw die ik ken zo ongeveer aangezien ze zijn praatjes ook nog steeds gelooft.

Jefferson gun ik inderdaad al het geluk van de wereld.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 13 april 2017 @ 21:36:

Die opmerking van Herbert "ik weet nu hoeveel pijn t doet als je lief vreemdgaat, hiervoor wist ik niet hoeveel pijn dat deed". Of iets in die trant. Wat een mongool.



En die bril van Merijn die had hij ook van zijn opa geleend volgens mij.



Jefferson is de held van temptation voor mij.

Die brillen zijn hip.

Vraag me niet waarom want ik had eind jaren '90 een vriendje die zulke brillen droeg maar dan de originele uit de eighties, verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Ken zo ongelovelijk a-sexy. Echt, zit niks bij waar ik warm voor loop. Matige zang, slechte humor, domme uitspraken...het beste is nog als hij zijn mond houdt.
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft Lize een ontzettend dikke reet trouwens
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 13 april 2017 @ 22:37:

Wat heeft Lize een ontzettend dikke reet trouwens



Bedoel je dat als in vies dik of gewoon een dikke kont?

Ze heeft inderdaad billen maar die passen wel bij haar bouw en ik vind ze zeker niet lelijk.
Alle reacties Link kopieren
Vies niet, maar niet mooi voor de kleding die ze aan heeft
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:Vikhui schreef op 13 april 2017 @ 20:45:

[...]



Daarom vind ik het ook sneu voor het dochtertje van Merijn. Hij wil geen contact met haar, verzwijgt haar en doet dan mee aan een achterlijk programma. Bah.Heeft hij een dochter??
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 13 april 2017 @ 23:01:

Vies niet, maar niet mooi voor de kleding die ze aan heeftZe leek wel wat dikker geworden de laatste afl
quote:calvijn1 schreef op 13 april 2017 @ 22:37:

Wat heeft Lize een ontzettend dikke reet trouwens





Dat is toch mooi.

Ik had ook liever een zandloper figuur gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:appelientjex schreef op 13 april 2017 @ 23:39:

[...]





Heeft hij een dochter??Ja van 4,5 jaar waar hij geen vader voor is omdat hij niet naar dat meisje omkijkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:lady_dana schreef op 13 april 2017 @ 22:33:

Ik vind Ken zo ongelovelijk a-sexy. Echt, zit niks bij waar ik warm voor loop. Matige zang, slechte humor, domme uitspraken...het beste is nog als hij zijn mond houdt.Dat stomme heen en weer gewieg als hij aan t woord voor de camera was. Dat kijk mij eens schattig zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven