Entertainment alle pijlers

Temptation Island Spoilers!!!

16-03-2017 15:19 1102 berichten
Aangezien België een week vooruit loopt, heb ik een apart topic aangemaakt. Zo kunnen we blijven kletsen, zonder dat we spoileren.

Ik kijk zelf vooruit via Dailymotion. Sommige kijken vooruit via Videoland of RTL vooruitkijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:fientje1982 schreef op 13 april 2017 @ 23:50:

[...]





Dat is toch mooi.

Ik had ook liever een zandloper figuur gehad.



Ja idd ik vind haar figuur ook echt verre van lelijk.

Beter dan wat je nu veel ziet dat hele magere zonder rondingen..
Alle reacties Link kopieren
Onze Jeffie die bad, gilde en rende opdat hij niet zou bezwijken, maar toch de held van Temptation bleek. Onze Lize die alles weglachte en sliep 'met een gast op tv!' omdat ze zoveel respect had, maar niet kreeg. Onze Merijn die alles monotoon kapot redeneert tegenover Sneaky Lisa. Niels en Rosanna die 'zagen wat ze zagen', en hoe King Kong daarom vieze dingen met z'n meisje kon doen. Herbert de hypocriete wraakkoning en onze zachte Jolien die in het zwembad 3 relaties naar de knoppen hielp en stiekem pindanootjes ging eten. Het is allemaal weer afgelopen!



Wel jammer zoveel herhaling de laatste aflevering, hoor.
Alle reacties Link kopieren
Laatste afl komt nog!
Alle reacties Link kopieren
Terugblik..hoe is het nu,.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sweety2015 schreef op 14 april 2017 @ 07:49:

Terugblik..hoe is het nu,.Die stond gisteren al online (je zit in het spoiler topic!) dus de meesten hier hebben die al gezien
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 14 april 2017 @ 06:43:

[...]



Dat stomme heen en weer gewieg als hij aan t woord voor de camera was. Dat kijk mij eens schattig zijn.Ja, precies dit. En dat eeuwige gekweel op die gitaar. Toppunt vond ik een van de allerlaatste shots waarin ze zogenaamd spontaan filmen dat Lize bij Ken op bezoek gaat en dat je hem door het raam enurrrrm toevallig net een gevoelig deuntje ziet spelen terwijl hij heen en weer wiegt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kerenza schreef op 14 april 2017 @ 07:01:

Onze Jeffie die bad, gilde en rende opdat hij niet zou bezwijken, maar toch de held van Temptation bleek. Onze Lize die alles weglachte en sliep 'met een gast op tv!' omdat ze zoveel respect had, maar niet kreeg. Onze Merijn die alles monotoon kapot redeneert tegenover Sneaky Lisa. Niels en Rosanna die 'zagen wat ze zagen', en hoe King Kong daarom vieze dingen met z'n meisje kon doen. Herbert de hypocriete wraakkoning en onze zachte Jolien die in het zwembad 3 relaties naar de knoppen hielp en stiekem pindanootjes ging eten. Het is allemaal weer afgelopen!



Wel jammer zoveel herhaling de laatste aflevering, hoor.Goede omschrijving
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk die Ken ja! Alles aan hem is irritant, van zijn lange haar, nepheid, stem tot gewieg.



Zo vond ik Merijn de eerste afleveringen wel een leuke gozer, zo vind ik hem nu echt een lul van een vent. Hoe hij daar in het laatste gesprek met Liza zat, koud en zelfingenomen. Ontzettend lelijke bril ook. Weleens op zijn Instagram gekeken? Alleen maar zelfverheerlijking, en hij trekt overal hetzelfde gezicht. Denk denkt hij dat zichzelf goed vindt staan.



Jef is een lieve jongen!
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 13 april 2017 @ 22:22:

[...]



Die brillen zijn hip.

Vraag me niet waarom want ik had eind jaren '90 een vriendje die zulke brillen droeg maar dan de originele uit de eighties, verschrikkelijk.Hip?!
Alle reacties Link kopieren
In een terugblikfilmpje op een Belgische site zeiden Merijn en Pommeline dat ze nu bijna elk weekend afspreken met Herbert, Jolien en Jefferson. Dat is nu een vriendenclub.
Alle reacties Link kopieren
quote:lolanu schreef op 14 april 2017 @ 08:48:

Vreselijk die Ken ja! Alles aan hem is irritant, van zijn lange haar, nepheid, stem tot gewieg.



Zo vond ik Merijn de eerste afleveringen wel een leuke gozer, zo vind ik hem nu echt een lul van een vent. Hoe hij daar in het laatste gesprek met Liza zat, koud en zelfingenomen. Ontzettend lelijke bril ook. Weleens op zijn Instagram gekeken? Alleen maar zelfverheerlijking, en hij trekt overal hetzelfde gezicht. Denk denkt hij dat zichzelf goed vindt staan.



Jef is een lieve jongen!



Volledig mee eens! Dat haar, als hij het losmaakt en met zijn hoofd schudt... KNIP HET AF! En dat gewieg inderdaad, zo irritant.



Voor Jeff heb ik ook de meeste sympathie. Hij lijkt wel een goede jongen. Respectvoller dan Lize, die maar één ding kende ('respect hebben') en het zelf dan niet eens toepaste.



Die bril van Merijn, wat is dat in godsnaam. Ik denk dat Pommeline ook zo eentje op had en op het eiland van de vrouwen droeg verleider Levi ook altijd zo'n bril.
Alle reacties Link kopieren
Het zou trouwens leuk zijn als er eens wat ouderen aan TI mee zouden doen. Jan en Toos die al 40 jaar samen zijn enzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind merijn en lisa juust perfect bij elkaar passen. Beiden lekker zelf ingenomen, koud, saai. Het voel me in een van die werste afleveringen al oo dat lisa vertelde zo n goede relatie te hebben omdat ze zoveel lol/zelfde humor hebben. Ik heb ze beiden nooit/amper zien lachen. Welke humor?

Die bril was idd vreselijk. Ik hou sowieso niet van mannen die geen eigen stijl hebben en continu met de laatste mode meegaan. Alles behalve hip vind ik dat.

Lize vind ik ook verschrikkelijk. De eerste afleveringen leek het me een leuke meid. Zij en ken staan wel goed bij elkaar.

Voor jeff heb ik echt een zwak. Hele leuke eerlijke respectvolle vent lijkt me dat. Ik gun hem een veel leukere meid.
Alle reacties Link kopieren
Ja, afschuwelijk die bril. Maar het is blijkbaar inderdaad hip/normaal, want niemand lacht die mensen keihard uit in de serie. Als mijn ex op die manier kwam aanlopen moest je me eerst even een paar minuten geven om mezelf weer bij elkaar te rapen.
Alle reacties Link kopieren
Oh die Jolien.
quote:minnimouse schreef op 14 april 2017 @ 09:02:

Het zou trouwens leuk zijn als er eens wat ouderen aan TI mee zouden doen. Jan en Toos die al 40 jaar samen zijn enzo.Maar die hebben niet meer die hormonen die ze de oren uitspuiten dus dan krijg je waarschijnlijk toos tandeloos die met de singles aan het klaverjassen is en jan met zijn bierbuik en te kleine speedo waar het schaamhaar aan de zijkanten uit piept. Ik voorzie geen kijkcijferhit

Lize heeft nep tieten he wisten jullie dat ken heeft dat gezegd in een interview... vind hun zo vaag, hij is zo smal en klein, en zij zo groot en vol... anyways gun ze al het geluk... @Mini hoor ik hier een oproepje om jezelf op te geven voor de oudere versie :p
Alle reacties Link kopieren
Nee Huurvrouwtje, ik ben niet de persoon die jij denkt dat ik ben.
Alle reacties Link kopieren
Minnimouse is nog een jonge godin heur. Willen ze je nou al onder de "oude" garde scharen tssss
Alle reacties Link kopieren
quote:Vikhui schreef op 14 april 2017 @ 08:39:

[...]



Ja, precies dit. En dat eeuwige gekweel op die gitaar. Toppunt vond ik een van de allerlaatste shots waarin ze zogenaamd spontaan filmen dat Lize bij Ken op bezoek gaat en dat je hem door het raam enurrrrm toevallig net een gevoelig deuntje ziet spelen terwijl hij heen en weer wiegt.Ja vreselijk, moest daar echt om lachen!
.
Alle reacties Link kopieren
quote:huurvrouwtje schreef op 14 april 2017 @ 10:11:

Lize heeft nep tieten he wisten jullie dat ken heeft dat gezegd in een interview... vind hun zo vaag, hij is zo smal en klein, en zij zo groot en vol... anyways gun ze al het geluk... @Mini hoor ik hier een oproepje om jezelf op te geven voor de oudere versie :pLekker boeiend. Die heb ik ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 14 april 2017 @ 15:03:

[...]



Lekker boeiend. Die heb ik ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 14 april 2017 @ 15:03:

[...]



Lekker boeiend. Die heb ik ook.Ik ook.
quote:Vikhui schreef op 13 april 2017 @ 20:45:

[...]

Daarom vind ik het ook sneu voor het dochtertje van Merijn. Hij wil geen contact met haar, verzwijgt haar en doet dan mee aan een achterlijk programma. Bah.O dat is waar ook! Was ik even vergeten. Merijn heeft al een dochtertje.
Ik vond het juist wel leuk dat Ken in aflevering twee volgens mij al tegen een andere jongen zei dat hij echt op Lize kon vallen en hij haar figuur heel mooi vond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven