Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
blue123 schreef:
05-05-2018 14:05
Oh god, hij weer..
Arme verleiders...Kan je een man gaan verleiden die je opa of vader had kunnen zijn..
Nou, inderdaad zeg. Daarom kan ik me ook niet voorstellen dat Peter en Virginia mee doen.
Petertje ken ik ja. Stekelige cactus.
Troeteltje schreef:
05-05-2018 17:42
Petertje ken ik ja. Stekelige cactus.
....en dan voor eeuwig online staan met beelden waarop jij seksend met Peter te zien bent :sick: :facepalm:
anoniem_150601 wijzigde dit bericht op 10-05-2018 09:24
0.22% gewijzigd
Taralina schreef:
05-05-2018 19:08
....en dan voor eeuwig online staan met beelden waarop jij seksend met Peter te zien ben :sick: :facepalm:
Brrrr :sick:
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
05-05-2018 13:37
Poeh poeh... zie dan maar sterk in je schoenen te staan als Peter je wil verleiden... :sick:
Geweldig :applause:
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
05-05-2018 13:37
Poeh poeh... zie dan maar sterk in je schoenen te staan als Peter je wil verleiden... :sick:
:rofl:

Die Michella ook ‘Ik ga echt niet op een eiland zitten met de vrouw van Peter Jan Rens’ :rofl:
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
10-05-2018 09:07
:rofl:

Die Michella ook ‘Ik ga echt niet op een eiland zitten met de vrouw van Peter Jan Rens’ :rofl:
Nou geloof mij nou maar is een hele grote boost voor je zelfvertrouwen!

Denk dat ik er zo vies veel zelfvertrouwen van zou krijgen dat ik echt kapsones krijg.
divadevil schreef:
10-05-2018 11:11
Nou geloof mij nou maar is een hele grote boost voor je zelfvertrouwen!

Denk dat ik er zo vies veel zelfvertrouwen van zou krijgen dat ik echt kapsones krijg.
:rofl:
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... sland-vips

Alle stellen zijn bekend:
Ruud en Rowena, Niels en Rosanne, dat broertje van Dave Roelvink en een stel wat me helemaal niks zegt haha
Michella had het dus fout.

En het onbekend stel is erbij want het is voor hun ook leuk om tussen de bekende Nederlanders te zitten omdat ze niemand konden vinden
Ik ben enorm onder de indruk van de bn´ers. :-|

Waarom zou iemand 2 keer mee willen doen aan temptation island?!?
Ik vind het waardeloos, eerlijk waar. Dit is toch geen vip editie? Het zijn niet eens vips! Het laatste stel is onbekend bij het grote publiek, ja doei! Dan hadden ze net zo goed Mien en Piet kunnen vragen van de Boekelse wandelclub.
Verder had het me oprecht leuk geleken als Virginia en Peter Jan mee hadden gedaan, welke verleidster wil er nu niet een lekkere prik van de kaktus? Wat je ook van ze vind, ik vind dat ze leuke tv maken samen.
Als je je naam een beetje goed wilt houden als bn"ner dan doe je hier toch ook niet aan mee.
Wel jammer dat er geen beroemdere koppels mee doen.
En idd een stel wat niet eens bekend is.Waarom?

De enige waar ik dan een heel klein beetje benieuwd naar ben zijn Ruud en Rowena.
Ik vind die Rosanna en Niels al helemaal niks aan.Rosanna is na haar eerste deelname aan TI niet eens meer herkenbaar.

Ik wist dat Dave Roelvink een broertje had maar ik wist niet eens dat hij een vriendin had.En is hij een bn'er omdat hij in die real life soap te zien is geweest?
Ik zou hem niet eens herkennen op straat.

Beetje jammer dit.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
17-05-2018 14:00


Waarom zou iemand 2 keer mee willen doen aan temptation island?!?
Omdat op wat voor manier dan ook bekend zijn het grootste doel in het leven is van bepaalde mensen. Ze kunnen niks en willen toch op tv.
Alle reacties Link kopieren
Slecht hoor.

ga waarschijnlijk toch kijken
GinnyJones schreef:
17-05-2018 14:55
Ik vind het waardeloos, eerlijk waar. Dit is toch geen vip editie? Het zijn niet eens vips! Het laatste stel is onbekend bij het grote publiek, ja doei! Dan hadden ze net zo goed Mien en Piet kunnen vragen van de Boekelse wandelclub.

Ze zijn voor mij allemaal onbekend. Ze hadden net zo goed plaatselijke kroegzangers uit kunnen zeggen dat ze bekend zijn.
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
17-05-2018 14:56
Verder had het me oprecht leuk geleken als Virginia en Peter Jan mee hadden gedaan, welke verleidster wil er nu niet een lekkere prik van de kaktus? Wat je ook van ze vind, ik vind dat ze leuke tv maken samen.
:rofl:

Anyway, Rosanna lag de vorige keer ook al te krikken met Alex, dus benieuwd of ze het dit keer wel vol houdt.

Donny Roelvink; leuk hoor, maar is dat een VIP? Omdat hij toevallig een bekende vader heeft? Tja.
En die 2 Utopianen zijn helemaal erg. Ik ken ze verder niet maar ik lees alleen maar shit in de media.

Het is wel erg duidelijk dat de echte BN'ers geen zin tijd hadden.
Ja ik denk ook dat Rosanna en Niels ook alleen maar doen om meer bekendheid. Zodat ze niet vergeten worden.
fientje1982 schreef:
17-05-2018 19:51
Ja ik denk ook dat Rosanna en Niels ook alleen maar doen om meer bekendheid. Zodat ze niet vergeten worden.
Of omdat ze vorige keer niet van elkaar af zijn geraakt en toch écht wel uit elkaar willen.
fientje1982 schreef:
17-05-2018 19:51
Ja ik denk ook dat Rosanna en Niels ook alleen maar doen om meer bekendheid. Zodat ze niet vergeten worden.
Denk ik ook.
Ze krijgt nu toch veel gesponsord om dingen aan zichzelf te laten verbouwen?
GinnyJones schreef:
17-05-2018 14:55
Ik vind het waardeloos, eerlijk waar. Dit is toch geen vip editie? Het zijn niet eens vips! Het laatste stel is onbekend bij het grote publiek, ja doei! Dan hadden ze net zo goed Mien en Piet kunnen vragen van de Boekelse wandelclub.
:rofl:
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... sland-vips

De verleiders zijn bekend! Vreemd dat er maar 4 mannen en 4 vrouwen meedoen, anders was het toch altijd 8? Of denken ze dat er nu meer kans op actie is :idee:
CDS94 schreef:
22-05-2018 22:22
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... sland-vips

De verleiders zijn bekend! Vreemd dat er maar 4 mannen en 4 vrouwen meedoen, anders was het toch altijd 8? Of denken ze dat er nu meer kans op actie is :idee:
De rest is afgehaakt toen de namen bekend werden denk ik.
Alle reacties Link kopieren
gemini2009 schreef:
17-05-2018 17:16
Slecht hoor.

ga waarschijnlijk toch kijken
😂😋😇

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven