Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
Er zou trouwens ook een Angelina Jolie look-a-like in moeten zitten maar ik heb nog niemand gezien die ook maar een beetje op haar lijkt.
AnAppleADay schreef:
20-06-2018 15:16
Er zou trouwens ook een Angelina Jolie look-a-like in moeten zitten maar ik heb nog niemand gezien die ook maar een beetje op haar lijkt.
https://www.televizier.nl/amusement/dit ... sland-vips#
Die Dorien (blijkbaar hahaha)
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
20-06-2018 15:16
Er zou trouwens ook een Angelina Jolie look-a-like in moeten zitten maar ik heb nog niemand gezien die ook maar een beetje op haar lijkt.
Dat is Dorien rose
Afbeelding
Op sommige foto's op google vind ik haar er inderdaad wel wat van weg hebben. Sowieso vind ik haar op die foto's een erg mooie vrouw, maar op TV vind ik haar minder mooi. Maar volgens mij is zij wel een echte power-vrouw die goed weet wat ze wil.
Alle reacties Link kopieren
Oké op die foto’s lijkt ze wel maar op tv echt totaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Zojuist aflevering 4 gezien, maar krijg nu het gevoel dat er geacteerd wordt. Met name de reactie van Rosanna op de beelden van Niels, komen mij "gespeeld" over. Of ze zoekt een reden om weer met één van die verleiders het bed in te duiken.

Ook de reactie van Rowena vind ik overdreven. Het is toch normaal dat je als man geil wordt, als er een mooie vrouw tegen je aan staat te rijden? iedere man die zegt van niet, liegt. En dat Ruud dan stoer tegen de mannen zegt dat hij haar wel zou willen neuken, tja, leuk is het niet om als zijn vriendin zijnde te moeten horen, maar om dan te zeggen dat het klaar is? Vind ik echt overdreven. Hij heeft toch niet de daad bij het woord gevoegd?
Maar het belooft nog wel wat voor het vervolg! :popcorn: :popcorn: :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Ik zit het nu te kijken maar ik vind Rowena en Rosanna ook overtrokken reageren. Die mannen hebben (nog) niks gedaan en ze flippen de pan al uit.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ga direct kijken, heb nu ook een proefabo op Videoland 😊
Komen de nieuwe afleveringen iedere donderdag?
Maleficent schreef:
21-06-2018 09:56
Ik zit het nu te kijken maar ik vind Rowena en Rosanna ook overtrokken reageren. Die mannen hebben (nog) niks gedaan en ze flippen de pan al uit.
Hun reageren overtrokken? Ik vond er maar eentje debiel reageren dat was Niels! ''Ze drinkt boehoe'' maar zelf al knetterlam zijn. Wat is die gozer hypocriet zeg.
Ik vond Rosanna terecht zo reageren. Als haar kerel na 4 dagen al zo met iemand omgaat zou ik ook goed pissig zijn.
Volgens mij was Rowena vooral verbaast dat ze nu al ''slechte'' beelden zag, al vond ik ze ook meevallen.

Zin in volgende week, met Alex :popcorn: :popcorn: :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt alsof ze de afspraken niet zo heel helder hadden. Ze vonden allebei dat ze het prima gedaan hadden volgens mij, maar ze waren allebei kwaad op elkaar.

Bijzonder ook dat Rosanna zichzelf 'heel hoog heeft zitten' en aan alles zie en merk je dat ze verre van zeker is van zichzelf. Zo'n mooi meisje die zichzelf helemaal volpropt met fillers en botox is echt wel onzeker.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind Donny wel een knapperd hoor. Hij heeft iets ondeugends.

Volgende week maakt Alex denk ik weer zijn rentree. Op t einde van deze aflevering zie je zo’n kleerkast aankomen marcheren. Nu al zin in.
Storing! Echt balen. Ik kijk dus maar even de leugendetective op rtl5..maar daar doet troy mee uit adam zoekt eva. Ze willen allemaal maar bekendheid.
Er zit in iedergeval 1 actrice in, dat s Dorien :-D

Maar Rosanna is sowieso onzeker. En het lijkt wel of Niels iets zoekt om vreemd te kunnen gaan.
Alle reacties Link kopieren
O wat is die blonde krullebol van Niels een domme huppelkut zeg. Nog maar 1x gesekst en dan zeggen seksverslaafd te zijn? Nog maar 1x seks gehad maar wel zonder slipje rondhuppelen en tegen een muur aanrijden? Geloof er geen reet van.
Alle reacties Link kopieren
En ook raar dat zowel Niels als Rosanna beide met open ogen weer in t spelletje trappen.
Allebei hebben ze niks verkeerd gedaan.
Dat Niels zo om haar moest huilen laten ze bijv niet zien.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
21-06-2018 21:08
Ik vind Donny wel een knapperd hoor. Hij heeft iets ondeugends.

Volgende week maakt Alex denk ik weer zijn rentree. Op t einde van deze aflevering zie je zo’n kleerkast aankomen marcheren. Nu al zin in.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een vreselijke versie eigenlijk. Het komt zo nep over allemaal.

Yolanthe die niet kan presenteren met haar 'Dit is Temptation Island, vipssss'.
Die blonde Fabiola die zogenaamd seksverslaafd is en zich 'zorgen' maakt om Niels :nut:
Niels en Rosanna die al een keer meegedaan hebben en de mist in gegaan zijn en nu weer janken om alles terwijl ze weten wat ze kunnen verwachten.
Die Rowena die zich als een gangsterbitch opstelt.
Die Gelina die super onzeker is maar net doet of ze de though one is.
En al die verleiders (man en vrouw) zijn vreselijk nep. Allemaal roepen dat 'dit het meest heftige jaar ever is' .... pfffff.

Maar ja, toch kijken he? ;-)
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
22-06-2018 09:55

Maar ja, toch kijken he? ;-)
Haha, ik snap wat je bedoelt. Eigenlijk is het razend knap van de makers, dat ze hun publiek zo vast weten te houden. Je weet dat je in de maling wordt genomen en toch wil je er geen seconde van missen. :whut:
Waarom kijken we dan?
Die Niels en Rosanna worden toch gewoon betaalt of niet dan?
Ik vind het echt niet te geloven dat die 2 nog een keer zichzelf zo voor jan doedel laten zetten en hun relatie weer op het spel zetten.
Als deze mensen zo snel voor de bijl gaan, dan zat het in de basis al flink scheef.

Sowieso vind ik die Niels echt een zielig mannetje. Hij ziet eruit alsof hij niet helemaal 100 is. En hij doet ook zo. Die manier van praten wekt echt iets in me op. Alsof ik hem een slabbetje wil om doen ofzo.

Maargoed, die Rosanna laat zich natuurlijk weer flink uit elkaar trekken door Alex, ook al zo'n helder licht.
Echt waar halen ze dit soort portretten toch elke keer vandaan? Het mag een klein wonder heten dat ze die toch altijd weer vinden. Ik kom ze niet tegen iig in het wild.

Alex neemt het er trouwens ook van. Die neukt inmiddels alles met een gat erin. En anders flikkert ie ze zo zijn nest uit.

Man wat een sneue tv is het toch eigenlijk ook.
Heerlijk ;-)
Yggdrasil- schreef:
22-06-2018 16:17
Die Niels en Rosanna worden toch gewoon betaalt of niet dan?
Ik vind het echt niet te geloven dat die 2 nog een keer zichzelf zo voor jan doedel laten zetten en hun relatie weer op het spel zetten.
Als deze mensen zo snel voor de bijl gaan, dan zat het in de basis al flink scheef.

Sowieso vind ik die Niels echt een zielig mannetje. Hij ziet eruit alsof hij niet helemaal 100 is. En hij doet ook zo. Die manier van praten wekt echt iets in me op. Alsof ik hem een slabbetje wil om doen ofzo.

Maargoed, die Rosanna laat zich natuurlijk weer flink uit elkaar trekken door Alex, ook al zo'n helder licht.
Echt waar halen ze dit soort portretten toch elke keer vandaan? Het mag een klein wonder heten dat ze die toch altijd weer vinden. Ik kom ze niet tegen iig in het wild.

Alex neemt het er trouwens ook van. Die neukt inmiddels alles met een gat erin. En anders flikkert ie ze zo zijn nest uit.

Man wat een sneue tv is het toch eigenlijk ook.
Heerlijk ;-)
Hahahahahahahahahha
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Gelina enorm emotieloos reageren op de video dat dat meisje aan de andere kant, degene is met wie haar vriend een affaire heeft gehad.

"Oh dit is wel heftig."
Alle reacties Link kopieren
Naomir schreef:
23-06-2018 07:44
Ik vond Gelina enorm emotieloos reageren op de video dat dat meisje aan de andere kant, degene is met wie haar vriend een affaire heeft gehad.

"Oh dit is wel heftig."
Nou ze waren wel uit elkaar he. Dus wat moet ze er van zeggen.

Afbeelding

Ik vind het dan wel weer heeeeeeeeel 'toevallig' dat dat meiske gecast is uit alle mokkels die je kunt vinden in het land. :loveit:
Stressed is just desserts spelled backwards
Volgens haar heeft ze tegen hem gezegd misschien kun jij ook meedoen.
Alle reacties Link kopieren
fientje1982 schreef:
23-06-2018 14:51
Volgens haar heeft ze tegen hem gezegd misschien kun jij ook meedoen.
Volgens mij is het andersom. Hij vroeg haar? Raar verhaal vind ik dat.

Als mij vriend in de 2 weken(!!!) Dat we uit elkaar waren, met een andere meisje zou zijn en die zat op dat eiland, dan zou ik wel wat emotioneler reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven