Entertainment alle pijlers

The Great British Bake Off (GBBO) 2021

20-06-2020 20:29 422 berichten
Vanaf zondag 21 juni 2020 start er weer een nieuwe serie van dit Engelse bakprogramma. Elke zondag te zien op NPO1 om 20.25 uur.
Mooie taarten, broden, koekjes en al het andere lekkers wat weer voorbij komt. Hoog niveau waarbij je het water in de mond loopt!
Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2021 07:31
Reden: Titel aangepast
0.52% gewijzigd
annie_de_rooij schreef:
21-06-2020 20:35
3 vingers in pleisters - dat belooft wat!
ik gok in aflevering 4 een vinger eraf!
Alle reacties Link kopieren
O deze heb ik ook allang gezien, wat een teleurstelling!
ik vind het tot nu toe niet teleurstellend hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik moet wel altijd een beetje lachen om de (politiek correcte?) mengelmoes van deelnemers.
Altijd zijn er een paar 'karakters': de mooie dame, de jonge hond, een gekleurde deelnemer, een oudere man met heel ander carrièrepad etc.

En ik geniet van de accenten.
Fairy garden of fury garden?
Brommerpech
Alle reacties Link kopieren
En natuurlijk de seksuele innuendo's - maar daar zijn ze bij Heel Holland Bakt inmiddels ook al erg bedreven in.
Brommerpech
Ik vond het weer erg leuk. Verheug me op de volgende.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond er wel een hoop mindere dingen tussenzitten. En dat geklei met fondant vind ik ook niet zo tof.
Ik verheug me op de volgende weken - ik denk dat het leuker wordt als ze minder kandidaten aandacht hoeven te geven.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Cootjecatootje schreef:
20-06-2020 20:42
O leuk, ik doe mee. Vinden jullie ook dat het niveau van the great British bake off veel hoger is dan dat van heel Holland bakt? Ik vraag me steeds af hoe dat komt, jullie een idee?
Ze leggen de lat veel hoger bij de aanmeldingen denk ik.
"Boring conversation anyway"
Prachtige dingen werden er weer gemaakt. Maar ook een paar matige. Ik dacht echt dat Jamie af zou vallen, ik snap eigenlijk niet waarom hij mocht blijven.
Het viel me wel op dat ze gebruik maakten van snoepjes en chocolaatjes ter decoratie, die ze niet zelf gemaakt hadden. Maar daar werd niets van gezegd. Vind ik toch wat jammer eigenlijk, gewoon zo'n gekocht chocolade herfstblaadje er tegenaan plakken, als je dat vergelijkt met anderen die zelf kleine stukjes fruit namaken bijv.
Alle reacties Link kopieren
Tvp

Ik was druk in de tuin dus kijk met vertraging.
Die technische opdracht is leuk!
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Vond het weer leuke eerste aflevering. Werden inderdaad mooie dingen gemaakt, maar ook aantal toch duidelijk wat mindere dingen.

Vind het niveau inderdaad stuk hoger dan in Nederland.

Had inderdaad ook verwacht dat Jamie naar huis zou gaan gisteren. Baksels lukten allemaal niet echt bij hem.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb misschien wat gemist maar ik zag Michelle hand in hand zitten met .... Zit ze met haar man in de wedstrijd?
granny71 schreef:
22-06-2020 16:54
Ik heb misschien wat gemist maar ik zag Michelle hand in hand zitten met .... Zit ze met haar man in de wedstrijd?
ja dat zag ik ook, maar weet het verhaal ook niet
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
22-06-2020 21:04
ja dat zag ik ook, maar weet het verhaal ook niet
Na haar telefoontje met het thuisfront gingen er wat belletjes af maar ik neem aan dat niemand zo stom is om op nationale televisie hand in hand te gaan zitten met iemand die niet je partner is.
Alle reacties Link kopieren
Heb het net teruggekeken; erg leuk om weer een aflevering te mogen zien!

Het enige nadeel vond ik dat er door de vele bakkers zo weinig tijd was om de spectakelstukken eens goed te bekijken. Zaten echt mooie dingen bij.

Ik denk dat Michelle gewoon al snel vrienden is geworden met die jongen. Als ze de hand van een vrouw had vastgehouden was het minder opgevallen.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
ingelke_kepringelke schreef:
23-06-2020 21:41


Ik denk dat Michelle gewoon al snel vrienden is geworden met die jongen. Als ze de hand van een vrouw had vastgehouden was het minder opgevallen.
Ik vond ze anders ook vrij dicht tegen elkaar aanzitten maar goed, het zal vast wel naar boven komen de komende weken.
Vanavond de 2e aflevering!
ja, we gaan weer beginnen!
koek(jes)week deze week
Alle reacties Link kopieren
Ik val binnen in deze aflevering en het valt me weer op dat er hier tenminste over smaken wordt gepraat.
Als het koekjes-spektakel in Nederland de opdracht is dan maken ze volgens mij allemaal gewoon saaie gingerbread koekjes en niks met verschillende smaken, zeker niet in 1 stuk.
de laatste opdracht is ook weer prachtig!
AnAppleADay schreef:
28-06-2020 21:05
Ik val binnen in deze aflevering en het valt me weer op dat er hier tenminste over smaken wordt gepraat.
Als het koekjes-spektakel in Nederland de opdracht is dan maken ze volgens mij allemaal gewoon saaie gingerbread koekjes en niks met verschillende smaken, zeker niet in 1 stuk.
ja idd, en wordt er idd goed door de kandidaten over na gedacht.
Wat een geweldige spin, wauw! Wat een revanche na de slechte dag ervoor.
En Jamie naar huis, dat was na de eerste opdracht eigenlijk al duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Weer hele mooie spectakelstukken.

Dat Jamie af zou vallen was al snel duidelijk inderdaad. Toch jammer voor het retro-nighties-gevoel dat hij weg is. Hij zou zo in N’Sync hebben gepast. :-]
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Tvp

Was weer erg leuk!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven